Marketing
“In an online world, our online words are our emissaries; they tell the world who we are.”
Spletni svet že dolgo ni več “samo en internet”. Splet je postal naš vzporedni svet. Še ena resničnost, v kateri živimo. Kjer smo, kdor želimo biti. Kjer gradimo brande, se povezujemo z drugimi soustvarjalci in kamor pogosto tudi bežimo.
Na ta svet nas ni nihče pripravil.
Še vedno bluzimo po temačnih, zakotnih ulicah in se izgubljamo brez navigacije. Postaviti blagovno znamko, zgraditi skupnost, kreirati mamljivo vsebino v poplavi vsega, je vse prej, kot mačji kašelj.
Itak že živiš v spletnem svetu. Nauči se še samozavesto navigirati med kanali in postavljati svoja pravila igre. Kako? Začni z branjem blog zapisov iz kategorije “Spletni svet”. Med njimi najdeš vse od učnih ur posameznih platform, do konkretnih marketinških prijemov v dimenzijah spletnega vesolja.
Naj ti zapisi služijo kot navigacija po spletnem svetu.
Živa
Funky, snackable, kratki teksti – how to?
Strup je v majhnih stekleničkah. In kratka besedila so kot sladica – če so pravilno sestavljena, se jim ni mogoče upreti.
Ali seks res prodaja? Miti in resnice o oglaševalskem apeliranju na seks
Zakaj se oglaševalci obupno oklepajo koncepta seksa kot prodajnega orodja in ali je to sploh učinkovito početje? Pa kje to morda počneš tudi ti s svojimi teksti – vede ali nevede?
Tehnike pogajanja skozi zgodbe
Principi pogajanja v zgodbarjenju – kako znanje iz teorije in živih situacij prenesti v marketinške tekste?
Terapevtski prijemi za prepričljive tekste
Namesto, da ljudi “prepričuješ” in “siliš”, v branje in nakupe, rajši odženi dvome in pomisleke s pomočjo terapevtskih prijemov.
Zimzeleni prodajni prijemi & notranja motivacija
Kako bralca premakniti z “mrtve točke” in v njem zbuditi notranjo motivacijo, ki odloča o odloča o naših nakupnih navadah?
Lekcije iz nevromarketinga in kako jih prenesti v pisanje tekstov za splet
S pomočjo nevromarketinga odkrivamo, kako ljudje sprejemamo odločitve (najpomembnejši del nakupnega procesa) in predvidevamo, kakšne taktike in prijeme naj bi uporabili v poslu, če želimo biti čim bolj uspešni.
Stran “o meni” – kako za vraga sploh napisati svojo zgodbo?
Kaj je skupnega hudo napisanim pripovedim blagovne znamke? Vse v svoj recept vnašajo “skrivne sestavine” in sledijo nenapisanim pravilom.
Zakaj se ne grem agresivne prodaje?
Želodec se mi obrača ob pogledu na agresivne marketinške prijeme. Vsi, ki smo kolikor toliko pozorni opazovalci dogajanja na spletu, bomo potrdili, da brandom, ki nam težijo in grenijo lajf, ne zaupamo. Kako torej prodajati svoje storitve in izdelke neagresivno?
Kemični sprožilci v možganih – ali tvoji teksti pritiskajo na gumbke sreče?
Spoznaj štiri hormone sreče, ki nas peljejo skozi življenje in ugotovi, kakšno vlogo igrajo v tvojem vsakdanu, marketingu in kako z besedili pritisniti na “ta prave gumbke”.
Navdih direkt v žilo
Zgodbe vseh barv in oblik, zapakirane v novičke in frišno spečene dostavljene v tvoj inbox.
Dvakrat tedensko valujem med marketinškim modrovanjem, razmisleki o lajfu, kreativnimi snacki in artističnim flowom. To mineštro “vsega po malem” delim samo v bazi novičk!
S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti