Blog zapisi.
Mešanica kreative in marketinga
Na trg sem stopila kot copywriterka. In se preobrazila v marsikaj. Obožujem znanje iz obeh svetov. In zato tudi delim zapise z obeh bregov te ljubljanske reke zgodb. Bloge lahko prebiraš “po vrsti” ali pa izbereš le eno izmed dveh krovnih tematik – kreativa in marketing.
Naj ti branje dobro tekne,
Živa.

Kategorije:

Funky, snackable, kratki teksti – how to?
Strup je v majhnih stekleničkah. In kratka besedila so kot sladica – če so pravilno sestavljena, se jim ni mogoče upreti.

Ali seks res prodaja? Miti in resnice o oglaševalskem apeliranju na seks
Zakaj se oglaševalci obupno oklepajo koncepta seksa kot prodajnega orodja in ali je to sploh učinkovito početje? Pa kje to morda počneš tudi ti s svojimi teksti – vede ali nevede?

Tehnike pogajanja skozi zgodbe
Principi pogajanja v zgodbarjenju – kako znanje iz teorije in živih situacij prenesti v marketinške tekste?

Terapevtski prijemi za prepričljive tekste
Namesto, da ljudi “prepričuješ” in “siliš”, v branje in nakupe, rajši odženi dvome in pomisleke s pomočjo terapevtskih prijemov.

Zimzeleni prodajni prijemi & notranja motivacija
Kako bralca premakniti z “mrtve točke” in v njem zbuditi notranjo motivacijo, ki odloča o odloča o naših nakupnih navadah?

Lekcije iz nevromarketinga in kako jih prenesti v pisanje tekstov za splet
S pomočjo nevromarketinga odkrivamo, kako ljudje sprejemamo odločitve (najpomembnejši del nakupnega procesa) in predvidevamo, kakšne taktike in prijeme naj bi uporabili v poslu, če želimo biti čim bolj uspešni.

Stran “o meni” – kako za vraga sploh napisati svojo zgodbo?
Kaj je skupnega hudo napisanim pripovedim blagovne znamke? Vse v svoj recept vnašajo “skrivne sestavine” in sledijo nenapisanim pravilom.

Zakaj se ne grem agresivne prodaje?
Želodec se mi obrača ob pogledu na agresivne marketinške prijeme. Vsi, ki smo kolikor toliko pozorni opazovalci dogajanja na spletu, bomo potrdili, da brandom, ki nam težijo in grenijo lajf, ne zaupamo. Kako torej prodajati svoje storitve in izdelke neagresivno?

Kemični sprožilci v možganih – ali tvoji teksti pritiskajo na gumbke sreče?
Spoznaj štiri hormone sreče, ki nas peljejo skozi življenje in ugotovi, kakšno vlogo igrajo v tvojem vsakdanu, marketingu in kako z besedili pritisniti na “ta prave gumbke”.

Prodaja s pomočjo ritualov
Rituali niso samo neke voodoo čudaške coprnije, marveč se jih oglaševalci prav spretno in prefinjeno poslužujejo. Odkrij kultne oglaševalske rituale in ugotovi, kako lahko tudi ti svojo ponudbo povežeš z njimi.

S kakšno vsebino hraniš ljudi v tej poplavi vsega?
Vsebine na spletu je preveč. A kako ločiti seme od plevela? Pa kaj za vraga lahko naredijo brandi, da bodo izstopali? In kakšno vsebino ima sploh še smisel ustvarjati? Ali bolje rečeno – s kakšnim tipom vsebine se splača ukvarjati in jo lansirati po kanalih?

Tri nevsakdanje ideje za neusahljiv vir navdiha
Navdih je muhasta stvar. Prokastinacija pa je še hujša. Vsem nam ideje letijo kot po tekočem traku, ko smo sproščeni. A kako domišljijo vklopiti na dan, ko nam gre vse narobe? Tukaj so 3 čudaške ideje, ki delujejo!
Ustvarjanja & kontakt
Najdeš me na Instagramu, vabljen/a pa še k poslušanju mojega podkasta “Zapisi iz dnevnika”, kjer pišem in klepetam tako o osebnih zgodbah, kot kreativnih procesih iz zakulisja.
podkast: zapisi iz dnevnika

Si za čvek? Piši mi na mail hello@giacopywriting.si
Se veselim tipkanja s teboj!
Navdih direkt v žilo!
Prijavi se na novičke, kjer ti v tedenskih zgodbah doziram navdih, znanje, ideje. Aja, pa itak te obvestim tudi o launchu novosti.
S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti