Blog
ZAPISI ZA VSAK OKUS
Blog je razdeljen med krovne kategorije, glede na vsebino in njen namen. Sprehodiš se lahko od bolj zasebnih zgodb, pa do čisto konkretnih copywriting trikov in vse tišine med besedami vmes. S klikom na posamezno kategorijo se ti odpre cela knjižnica zapisov.
Naj ti branje dobro tekne,
Živa

Kategorije:

Kemični sprožilci v možganih – ali tvoji teksti pritiskajo na gumbke sreče?
Spoznaj štiri hormone sreče, ki nas peljejo skozi življenje in ugotovi, kakšno vlogo igrajo v tvojem vsakdanu, marketingu in kako z besedili pritisniti na “ta prave gumbke”.

Lekcije o letenju v karieri in življenju
Če v karieri ciljaš visoko, najprej potrebuješ trdna tla pod nogami, od katerih se lahko vsakič znova odrineš. Spoznaj, kaj so to “baze” v življenju in kako ti lahko pomagajo leteti.

Prodaja s pomočjo ritualov
Rituali niso samo neke voodoo čudaške coprnije, marveč se jih oglaševalci prav spretno in prefinjeno poslužujejo. Odkrij kultne oglaševalske rituale in ugotovi, kako lahko tudi ti svojo ponudbo povežeš z njimi.

Kaj delo-vanje je in kaj ni?
Čas je, da odvržemo miselnost, da delamo, ker to pač moramo početi. Ali pa zgolj zato, da služimo naš “kruh vsakdanji”. Delo-vanje je tvoj doprinos družbi. In pot, ki si jo izbereš, ker na njej spoznavaš sebe in (hopefully!) postajaš boljši človek.

Pogovori z dvomom
Dvom. Dvom je fajn. Vedno sem ga zagovarjala kot odraz intelekta. Brez dvoma bi namreč slepo verjeli vsemu, kar nam je predstavljeno. Brez dvoma ne bi sploh potrebovali kritično razmišljujočih možganov. Brez dvoma kratko malo ne bi bilo napredka.

S kakšno vsebino hraniš ljudi v tej poplavi vsega?
Vsebine na spletu je preveč. A kako ločiti seme od plevela? Pa kaj za vraga lahko naredijo brandi, da bodo izstopali? In kakšno vsebino ima sploh še smisel ustvarjati? Ali bolje rečeno – s kakšnim tipom vsebine se splača ukvarjati in jo lansirati po kanalih?

Tako poskrbiš za profitabilnost svojih kreativno-poslovnih idej
Laži in resnice o tem, kaj je pomembno za dolgoživ, kreativen in profitabilen nastop na spletu. Brez prodajanja megle, brez zavajanja ali iluzornega sanjarjenja. Si sploh drznemo hkrati stati na trdnih tleh in imeti glavo v najbolj sanjavih oblakih?

Smo marketingarji res slepi za resnico?
Marketingarji, oglaševalci, blagovne znamke, influencerji, pisci, ustvarjalci vsebine, dizajnerji, govorci, podkastarji in vsi drugi, ki na spletu ustvarjamo trende in narekujemo smernice, imamo enormno odgovornost do planeta in sočloveka. Pa jo v resnici sploh razumemo?

Ko delo ni več prva vrednota
Milenijci smo (pre)dolgo živeli s “hustle” mentaliteto, ki nas je vodila v vedno ponavljajoč se cikel izgorevanj. A, ko si delo ogledaš z nekaj distance, ugotoviš, da njegov namen leži čisto drugje, kot v uspehu ali zaslužku. Zakaj torej sploh delamo?

Svoboda je sestra enostavnosti
Poslovni svet, freelance-anje, kreativa, … Področja kariernega ustvarjanja, ki naj bi nam prinašala največ svobode. Pa nam jo res? Ali postanemo njeni najbolj marljivi delavci, ki vsakič znova tolčejo nadure in pozabljajo nase?

Tri nevsakdanje ideje za neusahljiv vir navdiha
Navdih je muhasta stvar. Prokastinacija pa je še hujša. Vsem nam ideje letijo kot po tekočem traku, ko smo sproščeni. A kako domišljijo vklopiti na dan, ko nam gre vse narobe? Tukaj so 3 čudaške ideje, ki delujejo!
Agresivna prodaja vs. zgodbarjenje
Želodec se mi obrača ob pogledu na agresivne marketinške prijeme. Vsi, ki smo kolikor toliko pozorni opazovalci dogajanja na spletu, bomo potrdili, da brandom, ki nam težijo in grenijo lajf, ne zaupamo. Kako torej prodajati svoje storitve in izdelke neagresivno?