Blog

Sveže začinjen blog. Vsak drug teden še topel, kot ravnokar pečene žemljice v tvojem inboxu. Si za? Prijavi se na novičke in prejmi nasvete o pisanju, s katerimi boš izboljšal/a svoj nastop na spletu. Blogov ti ne bo več treba iskati po spletu, saj ti jih vsakič znova dostavim v inbox.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake. Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

“The more that you read, the more things you will know, the more that you learn, the more places you’ll go.”

-

Recept za prodajne strani, ki konvertirajo (zapiski webinarja)

Oglaševanje je sila dinamičen, živ in kreativen proces. Samo pomislite, koliko lažje nam je danes, kot je bilo v preteklosti. Včasih so zgolj vrhunski tekstopisci pisali prodajna pisma, ki so jih objavljali v tiskanih medijih. Realne rezultate svojega dela so dobili šele čez teden, mesec, včasih še kasneje. Danes pa lahko za nekaj 100eur testiramo vse možne pristope na spletu. Resda je danes lahko oglaševanje tudi težje, kot je nekoč

PREBERI »

Copy-cat kultura in kako ustvarjati vsebino, s katero boš iztopal/a

Živimo v kulturi ponavljank sestavljank. Tudi tisti, ki ne imitiramo namenoma, smo ves čas pod vplivom vizualnih podob, besed, trendov in vsega, kar dan za dnem bolšči v nas iz telefonov, računalnikov, televizije, plakatov. Postajamo copy-paste kultura, v kateri je unikatnost vedno bolj redka. Po drugi strani pa v želji po ustvarjanju nečesa še ne videnega, edinstvenega, kaj hitro zajadramo v ekstreme. V tem zapisu ti želim pokazati, kako lahko

PREBERI »

Podjetniške ideje iz karantene

Živjo nova resničnost. Živjo novi ljudje. Hja, na mojem blogu ste vajeni zapisov na temo copywritinga. Tale zapis je širši. Posega v veje vsebinskega marketinga, idej poslovanja, ustvarjalnosti in podjetniške mentalitete. Svetujem vam, da ga preberete v celoti. Menim namreč, da je to najpomembnejši izmed vseh zapisov, trenutno dostopnih na moji spletni strani. Pandemija COVID-19 nas je treščila kot strela z jasnega. Nihče ni bil pripravljen nanjo. Še najmanj pa

PREBERI »

10 tipov besed, ki zbujajo pozornost & prodajajo (besede moči)

“Izbiraj besede previdno”, je stavek, ki ste ga zagotovo kdaj slišali od svoje mame. Ko pride do copywritinga oziroma pisanja besedil za splet, si to modrost velja zapisati za uho. Že ena sama beseda v prodajnih tekstih namreč lahko naredi ogromno razliko. Opazili jo boste, kajti vaši sledilci in stranke se bodo ob uporabi premetenih besed zbudili iz zimskega spanja. Obstajajo magične besede, na katere se odziva naša podzavest. Magično

PREBERI »

Email marketing v praksi (vodič za pisanje)

Email marketing je ena najbolj obsežnih in pomembnih tematik v digitalnem marketingu. Nikoli ne zastari. Ni kot oblačila iz trgovin s hitro modo, ki jih lahko zaženeš naravnost v koš za mešane odpadke po treh pranjih. Lahko bi rekli, da je celo nekoliko nostalgičen, saj so bili maili ena prvih oblik digitalne komunikacije. Je pravi modrec napram frklastim socialnim omrežjem. Na temo email marketinga prejmem tudi največ vprašanj. Očitno vas

PREBERI »

Intervju: Petra Starbek, organizatorka porok

Delate v branži, kjer ste soočeni s tisoč in enim izzivom in kjer klasični marketinški prijemi ne pridejo v poštev? Petra tudi.  Kot obljubljeno, nabiram zanimive posameznike in uspešne podjetnike iz vseh vetrov. Skupno jim je eno – da vedo, kaj na spletu počnejo. Petra Starbek, nasmejana organizatorka porok s polno skrivnosti v rokavu je ena izmed njih. Ta intervju je za vas, če ste kakorkoli vpeti v poročno industrijo,

PREBERI »

Intervju: Mateja Delakorda, novinarka & kulinarična piska

Mateja Delakorda, urednica Delovega portala Odprta kuhinja, novinarka in kulinarična piska, ki piše tako slastno, da bi njene zapise skorajda zamešali za hrano. Kako pogosto imate možnost prebirati intervjuje z novinarji in profesionalnimi pisci? Ne ravno vsak dan. Tokrat sem Matejo postavila v obratno vlogo, kot jo sicer zavzema običajno – namesto da bi spraševala ona, je med sladkanjem z macaronsi odgovarjala na moja vprašanja. V stik z njenim delom

PREBERI »

8 načinov kako narediti plan tematik & idej za (poslovni) blog

Imate svoj posel. Imate izdelke ali storitve. Imate spletno stran in profile na socialnih omrežjih. Za povrh vsega pa imate še blog, ki sameva. Je kot modrica – boli vas vsakič, ko se je dotaknete – oziroma vsakokrat, ko pomislite na pisanje bloga. Izgovori, s katerimi sami pred seboj opravičujete razloge, zaradi katerih ne pišete bloga, so prazni – in to veste. Vsakokrat, ko preberete dober zapis, si rečete, da

PREBERI »

Intervju: Nik Škrlec, gledališki igralec & YouTuber

Nik Škrlec je eden najbolj zanimivih, pristnih in na svoj način utrganih ljudi, kar jih poznam. Z vsakim videem na YouTubeu in objavo na socialnih omrežjih prinese v dan novo inspiracijo in poskrbi za prešeren nasmeh. Čisto zares – Nik je zgled kreativnosti, vztrajnosti in domiselnosti. Po poklicu je gledališki igralec in voditelj oddaje Male sive celice. Če bi želela zajeti vse nazive, s katerimi ga lahko opišem, bi naštevala

PREBERI »

Kako iz ene teme narediti 10 novih vsebin (recikliranje)

Se sprašujete, kako vsak dan napisati nekaj novega o vašem poslu? Ali celo kako kot freelancer voditi več brandov, za katera morate vsak dan kreirati novo in novo vsebino? Pri vsaki blagovni znamki slej kot prej pridete do točke, ko se vam zazdi, da nimate več kaj novega povedati. Ali pa se vam enostavno ne ljubi vsak dan izmišljevati novih zgodbic in zornih kotov, kako prodajati izdelke oziroma storitve. Povprečen

PREBERI »

Deli blog

Poznaš še koga, ki si lahko izbojša svoj nastop na spletu in prodajne rezultate, če bo znal bolje pisati besedila? Deli blog z njim 🙂 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Zate tipkam Živa

Bzzz, pristal/a si na mojem blogu in spletki. Sem Živa in zate pripravljam vsebine, bloge in izobraževanja o Copywritingu oziroma pisanju besedil za splet. Zakaj? Ker je pisanje najbolj zabavna kariera! In ker verjamem, da boš z dobrim pisanjem izboljšal/a tako svoj nastop na spletu kot svoje poslovne rezultate. Adijo, dolgočasni teksti, živjo hudo dobre vsebine!