Blog

Sveže začinjen blog. Vsak drug teden še topel, kot ravnokar pečene žemljice v tvojem inboxu. Si za? Prijavi se na novičke in prejmi nasvete o pisanju, s katerimi boš izboljšal/a svoj nastop na spletu. Blogov ti ne bo več treba iskati po spletu, saj ti jih vsakič znova dostavim v inbox.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake. Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

“The more that you read, the more things you will know, the more that you learn, the more places you’ll go.”

- DR. SEUSS

V zakulisju kreativne zmešnjave Gia Copywriting (oseben zapis)

Zmešnjava? Res je, to bo prava beseda. Pa ne, ker ne bi imela sistema dela ali jasno zastavljenih nalog. Ampak ker sem jaz ena taka zmešnjavica. Navzven morda delujem sila organizirana, stabilna, uspešna. Kao čist frajerska. No, saj kakšen dan sem verjetno res. Večino časa pa se, podobno kot ti, lovim z vsemi izzivi življenja. Kakšen dan sem srečna, da bi lahko skočila do lune. Potem pa sem že naslednji

PREBERI »

Zimzeleni prodajni prijemi & notranja motivacija

Psihologija kupcev je tako obsežno področje, da bi se o njej dalo pisati v nedogled. Že moja knjižna polica je polna hudo dobre literature na to temo, pa se sploh še nisem uspela pregristi niti čez polovico barvnih tiskanih krasotic. Ti pa v tokratnem zapisu podajam nekaj zelo zanimivih vpogledov v obnašanje kupcev. Pa ne takih, na prvo žogo, marveč usmeritev, ki ti bodo tudi v praksi prišle prav. Da

PREBERI »

Ali seks res prodaja? Miti in resnice o oglaševalskem apeliranju na seks

Simboli seksa bolščijo vate iz jumbo plakatov, razkrivajo se ti v video oglasih in te nagovarjajo v besedilih. Nekateri so zvito prikriti, drugi pa tako očitni, da so že praktično neokusni. Gola koža buri domišljijo v najboljšem primeru – in ustvarja popolnoma napačna pričakovanja o naših lastnih telesih v slabših primerih. Zakaj se oglaševalci obupno oklepajo koncepta seksa kot prodajnega orodja in ali je to sploh učinkovito početje? Pa kje

PREBERI »

Kemični sprožilci v možganih – ali tvoji teksti pritiskajo na gumbke sreče?

Naše obnašanje in čutenje narekujejo hormoni in biološki odzivi v telesu. Radi si namišljamo, da se imamo pod kontrolo. Da vemo, kaj in zakaj počnemo. A brez globljega razumevanja človeškega ustroja, še svojih teles ne razumemo, kaj šele čustev. Vsak nakup je čustvene narave. Z umom zgolj intelektualno upravičimo svoje dejanje. V resnici pa nikoli ničesar ne kupimo brez čustvenega sprožilca. Tokratni blog je raziskovalne narave. Osnova je povzeta iz

PREBERI »

Marketing plan na eni strani

Se te kar migrena loti, ko pomisliš na marketing plan? Seveda, če imaš pa pred očmi hudo obsežne dokumente. Veš, majhni podjetniki ne delujemo po enakem kopitu, kot ta velika podjetja. A, ker ravno večji narekujejo trende, pogosto mislimo, da jih moramo kopirati. Napaka. Marketing plan je kot vsaka druga stvar v življenju – lahko si jo zakompliciraš do konca in naprej, ali pa se držiš miselnosti, “keep it simple”.

PREBERI »

Izumljamo: rubrike za vsebinski marketing

Rubrike so sistem dela, ki sem ga iz lastnih potreb razvila za nastop na družbenih omrežjih. Potem sem ugotovila, da gre za hudo uporaben sistem, zato sem jih ubesedila, jih postavila v širši okvir in predstavila v Know-how priročniku >> Poenostavljeno povedano gre za razmislek in raziskavo, v katere kategorije vse lahko združiš vsebino, o kateri želiš pisati; ki zanima tvoje bralce; in ki ti obenem prinaša prodajo. Na podlagi

PREBERI »

Kratki, a sladki teksti so za umret dobri

Pisati cele romane ali kratke tekste? Večna dilema. Nekaterim nam bolj ležijo dolga, včasih celo predolga besedila. Spet drugi mukoma napišejo karkoli daljšega od 100 besed. Kakšne tekste je torej pametneje pisati – dolge ali kratke? Odvisno od namena. Pravilo se glasi, da ni pravila. Testirati je treba, sploh ko pride do družbenih omrežij, tako daljše kot krajše zapise. Včasih zadostuje že en sam stavek. Spet drugič ti zmanjka znakov,

PREBERI »

Stran “o meni”, ob kateri se bodo bralcem cedile sline

Naloga, ki jo v seznamu tedenskih obveznosti vedno znova preskočiš – stran o meni. Pisati o sebi je zoprno. Že predstaviti se nekomu, ki ga spoznaš na novo, zna biti cel zalogaj. Le kaj naj povem o sebi? Še težje – kaj naj napišem o sebi kot “specialistu”, podjetniku ali blagovni znamki? Koga sploh zanima, kdo sem? Vsakič, ko se lotiš pisanja nečesa, kar ti predstavlja ogromen skok iz cone

PREBERI »

Osebno znamčenje & copywriting za blogerje in persone

Bloger. Kdo je že to? Nekoč je bila to oseba, ki je pisala svoj spletni dnevnik (kar blog v resnici je). Če se še spomniš 90s in 00’ obdobja, potem veš, kako so izgledali prvi blogi. Zdaj rečemo “bloger” že vsakomur, ki ima svojo spletno stran in skupaj spravi skropucalo besed, v katerih promovira izdelke, ki mu jih je brezplačno poslalo neko podjetje. Temu se ne reče bloganje. To je

PREBERI »

Grajenje prepoznavnega branda od temeljev navzgor

Grajenje blagovne znamke je vse prej kot lahko delo. Od nas zahteva ogrooooomno potrpežljivosti. Ta pa v modernem, instant svetu ni več ravno naša vrlina, kajne? Imaš idejo. Imaš produkt ali storitev. Postaviš si spletno stran. In se zaženeš v objavljanje na družbenih omrežjih. Mine mesec. Mineta dva. In se nič ne zgodi. Počasi te začne minevati dobra volja in v roku pol leta se kaj hitro zgodi, da dvigneš

PREBERI »

Lekcije iz nevromarketinga in kako jih prenesti v pisanje tekstov za splet

Meniš, da imaš svoje razmišljanje in odločitve pod nadzorom? Potem se motiš.   Če ti povem, da se kar 90% vsega našega razmišljanja dogaja nezavedno, ti bo kaj hitro postalo jasno, zakaj se tako težko upreš nakupu še enih čevljev, kosu tortice ali večernemu lenarjenju ob filmu – čeprav si si obljubil/a, da tega ne boš več počel/a.    Vedi, ki preučuje delovanje možganov, se reče nevroznanost. Ena izmed njenih

PREBERI »

Pisanje oglasov za družbena omrežja z resnično študijo primera

“Kako naj napišem dober oglas za Facebook?”, “Kako izgleda tvoj proces pisanja oglasov?”, “Kakšen je skrivni recept za oglase, ki prodajajo?” – tovrstna vprašanja dobivam zelo pogosto. Odgovor na njih pa je vse prej kot enostaven. Ni ene formule. Ne obstaja seznam, ki bi ti ga lahko predala in ti rekla, da je to vse, kar moraš vedeti o pisanju oglasov za družbena omrežja (predvsem FB in IG). Kar pa

PREBERI »

Plonk listek: 18 točk za pisanje dolgih tekstov

Pisanje dolgih zapisov, blogov in prodajnih pisem zna biti naporno. Kako v smiselno celoto spraviti vse, kar želiš povedati? To je vprašanje, ki te lahko vsakič znova spravlja ob živce. Nič čudnega torej, da se toliko ljudi v največjem možnem loku izogiba pisanja bolj kompleksnih in obsežnih tekstov. A, tako kot vsaka stvar, tudi daljši zapis ni nobena znanstvena fantastika, če veš, kako se ga lotiti. V tem blogu s

PREBERI »

Vse, kar moraš vedeti, preden začneš pisati poslovni blog

Poslovni blog je kot izložba tvojega posla – prostor, kjer vzbujaš željo, da bi bralec izvedel več.   Če še ne pišeš rednih zapisov, izgubljaš veliko. Bralci se namreč preko zapisov povežejo s teboj, ti začnejo zaupati in te jemati kot kredibilen vir informacij.   Za razliko od osebnega bloga, ki ga pišemo iz čistega užitka, pa ima poslovni blog prav poseben namen – izobraževati bralca.   Kako se tovrstnih

PREBERI »

Tako ti bo email baza prinesla največ prodaje!

Email marketing je kot skodelica vročega čaja z najboljšo prijateljico na mrzlo, jesensko popoldne. Prija. Povezuje. Gradi odnos. Ne obsoja, ne primerja. Ni kot družbena omrežja, kjer vsi mislimo, da moramo biti “oh-in-sploh”. Email marketing je intimna izkušnja. Nič čudnega torej, da gre še vedno za najbolj donosen kanal na spletu.   O tem, kaj pisati v svojih novičkah, sem že kar precej napisala. Ogromno idej ti podam tudi v

PREBERI »

Raziskava od A do Ž za vrhunsko prodajno stran

Raziskava. Na kaj pomisliš, ko beseda nanese nanjo? Verjetno ne na temelj vsakega besedila, kajne? Raziskovanje ne pride v poštev samo takrat, ko te nekam čudno bolijo kolena in obrneš Google na glavo, da najdeš možne razloge in rešitve za svoje težave. Ko se lotiš pisanja kakršnegakoli besedila – še posebej pa teksta za prodajno spletno stran, je raziskava 30% vsega dela. A naj te beseda “raziskava” ne zavede. Od

PREBERI »

Recept za prodajne strani, ki konvertirajo (zapiski webinarja)

Oglaševanje je sila dinamičen, živ in kreativen proces. Samo pomislite, koliko lažje nam je danes, kot je bilo v preteklosti. Včasih so zgolj vrhunski tekstopisci pisali prodajna pisma, ki so jih objavljali v tiskanih medijih. Realne rezultate svojega dela so dobili šele čez teden, mesec, včasih še kasneje. Danes pa lahko za nekaj 100eur testiramo vse možne pristope na spletu. Resda je danes lahko oglaševanje tudi težje, kot je nekoč

PREBERI »

Copy-cat kultura in kako ustvarjati vsebino, s katero boš iztopal/a

Živimo v kulturi ponavljank sestavljank. Tudi tisti, ki ne imitiramo namenoma, smo ves čas pod vplivom vizualnih podob, besed, trendov in vsega, kar dan za dnem bolšči v nas iz telefonov, računalnikov, televizije, plakatov. Postajamo copy-paste kultura, v kateri je unikatnost vedno bolj redka. Po drugi strani pa v želji po ustvarjanju nečesa še ne videnega, edinstvenega, kaj hitro zajadramo v ekstreme. V tem zapisu ti želim pokazati, kako lahko

PREBERI »

Podjetniške ideje iz karantene

Živjo nova resničnost. Živjo novi ljudje. Hja, na mojem blogu ste vajeni zapisov na temo copywritinga. Tale zapis je širši. Posega v veje vsebinskega marketinga, idej poslovanja, ustvarjalnosti in podjetniške mentalitete. Svetujem vam, da ga preberete v celoti. Menim namreč, da je to najpomembnejši izmed vseh zapisov, trenutno dostopnih na moji spletni strani. Pandemija COVID-19 nas je treščila kot strela z jasnega. Nihče ni bil pripravljen nanjo. Še najmanj pa

PREBERI »

10 tipov besed, ki zbujajo pozornost & prodajajo (besede moči)

“Izbiraj besede previdno”, je stavek, ki ste ga zagotovo kdaj slišali od svoje mame. Ko pride do copywritinga oziroma pisanja besedil za splet, si to modrost velja zapisati za uho. Že ena sama beseda v prodajnih tekstih namreč lahko naredi ogromno razliko. Opazili jo boste, kajti vaši sledilci in stranke se bodo ob uporabi premetenih besed zbudili iz zimskega spanja. Obstajajo magične besede, na katere se odziva naša podzavest. Magično

PREBERI »

Email marketing v praksi (vodič za pisanje)

Email marketing je ena najbolj obsežnih in pomembnih tematik v digitalnem marketingu. Nikoli ne zastari. Ni kot oblačila iz trgovin s hitro modo, ki jih lahko zaženeš naravnost v koš za mešane odpadke po treh pranjih. Lahko bi rekli, da je celo nekoliko nostalgičen, saj so bili maili ena prvih oblik digitalne komunikacije. Je pravi modrec napram frklastim socialnim omrežjem. Na temo email marketinga prejmem tudi največ vprašanj. Očitno vas

PREBERI »

Intervju: Petra Starbek, organizatorka porok

Delate v branži, kjer ste soočeni s tisoč in enim izzivom in kjer klasični marketinški prijemi ne pridejo v poštev? Petra tudi.  Kot obljubljeno, nabiram zanimive posameznike in uspešne podjetnike iz vseh vetrov. Skupno jim je eno – da vedo, kaj na spletu počnejo. Petra Starbek, nasmejana organizatorka porok s polno skrivnosti v rokavu je ena izmed njih. Ta intervju je za vas, če ste kakorkoli vpeti v poročno industrijo,

PREBERI »

Intervju: Mateja Delakorda, novinarka & kulinarična piska

Mateja Delakorda, urednica Delovega portala Odprta kuhinja, novinarka in kulinarična piska, ki piše tako slastno, da bi njene zapise skorajda zamešali za hrano. Kako pogosto imate možnost prebirati intervjuje z novinarji in profesionalnimi pisci? Ne ravno vsak dan. Tokrat sem Matejo postavila v obratno vlogo, kot jo sicer zavzema običajno – namesto da bi spraševala ona, je med sladkanjem z macaronsi odgovarjala na moja vprašanja. V stik z njenim delom

PREBERI »

8 načinov kako narediti plan tematik & idej za (poslovni) blog

Imate svoj posel. Imate izdelke ali storitve. Imate spletno stran in profile na socialnih omrežjih. Za povrh vsega pa imate še blog, ki sameva. Je kot modrica – boli vas vsakič, ko se je dotaknete – oziroma vsakokrat, ko pomislite na pisanje bloga. Izgovori, s katerimi sami pred seboj opravičujete razloge, zaradi katerih ne pišete bloga, so prazni – in to veste. Vsakokrat, ko preberete dober zapis, si rečete, da

PREBERI »

Intervju: Nik Škrlec, gledališki igralec & YouTuber

Nik Škrlec je eden najbolj zanimivih, pristnih in na svoj način utrganih ljudi, kar jih poznam. Z vsakim videem na YouTubeu in objavo na socialnih omrežjih prinese v dan novo inspiracijo in poskrbi za prešeren nasmeh. Čisto zares – Nik je zgled kreativnosti, vztrajnosti in domiselnosti. Po poklicu je gledališki igralec in voditelj oddaje Male sive celice. Če bi želela zajeti vse nazive, s katerimi ga lahko opišem, bi naštevala

PREBERI »

Kako iz ene teme narediti 10 novih vsebin (recikliranje)

Se sprašujete, kako vsak dan napisati nekaj novega o vašem poslu? Ali celo kako kot freelancer voditi več brandov, za katera morate vsak dan kreirati novo in novo vsebino? Pri vsaki blagovni znamki slej kot prej pridete do točke, ko se vam zazdi, da nimate več kaj novega povedati. Ali pa se vam enostavno ne ljubi vsak dan izmišljevati novih zgodbic in zornih kotov, kako prodajati izdelke oziroma storitve. Povprečen

PREBERI »

Intervju v Majo Vogrinc, strokovnjakinjo Facebook oglaševanja

Maja Vogrinc – oseba, ki bi jo morali spremljati, če ste kakorkoli vpeti v poslovni svet. Maja je v Sloveniji ena prvih, ki je začela strukturirano in učinkovito poučevati manjša podjetja in posameznike o Facebook oglaševanju na svoji spletni strani www.majamarketinglab.si Njeni spletni programi so izobrazili na tisoče Slovencev in Slovenk (med njimi sem bila pred leti tudi jaz) in zagotovo poskrbeli za oglaševalski preboj na našem trgu. Ljudje jo imenujejo

PREBERI »

8 tipov email naslovov, ki jih bodo ljudje dejansko odprli

O pisanju Facebook oglasov se razpravlja preko megafona. O konkretnih primerih in idejah za naslove emailov pa se bolj šepeta, kot govori. Naslovov svojih mailov očitno ljudje nočejo razkrivati. Največ, kar vam preostane je, da se prijavite na vse možne novičke in analizirate naslove. To vam tudi priporočam, saj se boste iz novičk nekaterih ljudi ogromno naučili. Da pa bo naloga lažja, sem vam pripravila 8 idej in tipov naslovov,

PREBERI »

5 trikov za FB poste & oglase, ki jih lahko uporabite takoj

Na živce vam gredo. Facebook posti, namreč. Vsak vam vzame pol ure časa in priskrbi nov ducat sivih las. Trudite se, vsak teden znova. Objavljate fotke, pišete dolge poste, potem pa ne dobite niti enega samega komentarja, kaj šele klika. Še huje – gledate profile konkurence in se sprašujete, kako za vraga uspeva njim, vam pa ne. Zajemite sapo, preberite blog in se takoj spravite v akcijo. Prepričana sem, da

PREBERI »

Pet načinov za kreiranje novih idej, ko je pred vami prazen list papirja

Če ste samostojni podjetnik, freelancer ali zadolženi za marketing in pripravo vsebin, imate pogosto težko nalogo. Od vas se pričakuje, da boste vedno polni idej. Dobro se zavedate, da si ne morete privoščiti mentalne lenobe ali “pavze” od socialnih omrežij, blogov in novičk. Ker pavza pomeni izpad dohodka. Pomeni, da se bodo vaše stranke preusmerile h konkurenci. Tega pa si nihče ne želi, kajne? Imate teden, ko vam gre kot

PREBERI »

Deli blog

Poznaš še koga, ki si lahko izbojša svoj nastop na spletu in prodajne rezultate, če bo znal bolje pisati besedila? Deli blog z njim 🙂 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Zate tipkam Živa

Bzzz, pristal/a si na mojem blogu in spletki. Sem Živa in zate pripravljam vsebine, bloge in izobraževanja o Copywritingu oziroma pisanju besedil za splet. Zakaj? Ker je pisanje najbolj zabavna kariera! In ker verjamem, da boš z dobrim pisanjem izboljšal/a tako svoj nastop na spletu kot svoje poslovne rezultate. Adijo, dolgočasni teksti, živjo hudo dobre vsebine!