Blog

ZAPISI ZA VSAK OKUS

Blog je razdeljen med krovne kategorije, glede na vsebino in njen namen. Sprehodiš se lahko od bolj zasebnih zgodb, pa do čisto konkretnih copywriting trikov in vse tišine med besedami vmes. S klikom na posamezno kategorijo se ti odpre cela knjižnica zapisov.

Naj ti branje dobro tekne,

Živa

Kategorije:

SPLETNI SVET

Prodaja s pomočjo ritualov

Rituali niso samo neke voodoo čudaške coprnije, marveč se jih oglaševalci prav spretno in prefinjeno poslužujejo. Odkrij kultne oglaševalske rituale in ugotovi, kako lahko tudi ti svojo ponudbo povežeš z njimi.

PREBERI »
ZGODBARIM

Kaj delo-vanje je in kaj ni?

Čas je, da odvržemo miselnost, da delamo, ker to pač moramo početi. Ali pa zgolj zato, da služimo naš “kruh vsakdanji”. Delo-vanje je tvoj doprinos družbi. In pot, ki si jo izbereš, ker na njej spoznavaš sebe in (hopefully!) postajaš boljši človek.

PREBERI »
ZGODBARIM

Pogovori z dvomom

Dvom. Dvom je fajn. Vedno sem ga zagovarjala kot odraz intelekta. Brez dvoma bi namreč slepo verjeli vsemu, kar nam je predstavljeno. Brez dvoma ne bi sploh potrebovali kritično razmišljujočih možganov. Brez dvoma kratko malo ne bi bilo napredka.

PREBERI »
SPLETNI SVET

S kakšno vsebino hraniš ljudi v tej poplavi vsega?

Vsebine na spletu je preveč. A kako ločiti seme od plevela? Pa kaj za vraga lahko naredijo brandi, da bodo izstopali? In kakšno vsebino ima sploh še smisel ustvarjati? Ali bolje rečeno – s kakšnim tipom vsebine se splača ukvarjati in jo lansirati po kanalih?

PREBERI »
PRODAJAJMO KULTURNO

Smo marketingarji res slepi za resnico?

Marketingarji, oglaševalci, blagovne znamke, influencerji, pisci, ustvarjalci vsebine, dizajnerji, govorci, podkastarji in vsi drugi, ki na spletu ustvarjamo trende in narekujemo smernice, imamo enormno odgovornost do planeta in sočloveka. Pa jo v resnici sploh razumemo?

PREBERI »
PRODAJAJMO KULTURNO

Ko delo ni več prva vrednota

Milenijci smo (pre)dolgo živeli s “hustle” mentaliteto, ki nas je vodila v vedno ponavljajoč se cikel izgorevanj. A, ko si delo ogledaš z nekaj distance, ugotoviš, da njegov namen leži čisto drugje, kot v uspehu ali zaslužku. Zakaj torej sploh delamo?

PREBERI »
ZGODBARIM

Svoboda je sestra enostavnosti

Poslovni svet, freelance-anje, kreativa, … Področja kariernega ustvarjanja, ki naj bi nam prinašala največ svobode. Pa nam jo res? Ali postanemo njeni najbolj marljivi delavci, ki vsakič znova tolčejo nadure in pozabljajo nase?

PREBERI »
PRODAJAJMO KULTURNO

Agresivna prodaja vs. zgodbarjenje

Želodec se mi obrača ob pogledu na agresivne marketinške prijeme. Vsi, ki smo kolikor toliko pozorni opazovalci dogajanja na spletu, bomo potrdili, da brandom, ki nam težijo in grenijo lajf, ne zaupamo. Kako torej prodajati svoje storitve in izdelke neagresivno?

PREBERI »
SPLETNI SVET

Vsaka ideja potrebuje sistem, da zaživi

Ti ideje letijo v glavo, kot hektolitri vode ob poletni plohi? Če jih hočeš spraviti k življenju, jih moraš obleči in poslati na splet in v svet. A, da storiš to, ne bo dovolj ustvarjalna glava – potrebuješ preverjen sistem, ki na spletu deluje!

PREBERI »