hormoni sreče

Kemični sprožilci v možganih – ali tvoji teksti pritiskajo na gumbke sreče? Spoznaj štiri hormone, ki nas peljejo skozi življenje…
Kreativni maček? Stanje, ki ima vse spremljevalne simptome “hang over-ja”, le, da pride kot posledica izčrpane kreative.

Zgodbe vseh barv in oblik, zapakirane v novičke in frišno spečene dvakrat tedensko dostavljam v tvoj inbox. PRIJAVI SE >>

Projektno sodelovanje, rebranding teksti, hitro reševanje odprtih vprašanj, naročnina na tekste, mentoriranje – kaj pa ti izbiraš?

Mentorski pristopi

Individualni pristop k piljenju znanja zgodbarjenja in tekstopisja

Brandi, ki razmišljajo dolgoročno, vedo, da je znanje zlata vredno  – in da je najhitrejša pot do izboljševanja vrlin, delo z mentorjem. V procesu pisanja te vodim čez prepreke, ti povem, kaj in zakaj deluje (in kaj ne) ter te nežno usmerjam do razvoja unikatnega sloga zgodbarjenja.

Točka obstanka – kam pa zdaj?!

Našim tekstom nekaj manjka”, “Ne vem, kako ti uspe vedno napisati zgodbe, ki kar prekipevajo od življenja”, “Zataknili smo se v posplošenih besedilih”, “Ne znamo naprej”, … S takimi in podobnimi ugotovitvami posamezniki in blagovne znamke do mene pristopajo že leta in leta. Pogosto zmotno mislijo, da je prava rešitev na njihovo zagato ta, da jim besedila kar vse po vrsti napišem jaz – pa to ne bi moglo biti dlje od resnice. Vsak trajnostno naravnan brand se mora namreč zavedati, da so znanje in izkušnje “in house” veliko bolj sofisticirana rešitev, kot pa odvisnost od zunanjih sodelavcev. 

 

Nič več vanilije

Mentorski program sem razvila zate, ki nočeš biti več “vanilla taste”; pa zate, ki hočeš svoja besedila posuti s čarobnim prahcem, ki mu rečemo “tisto nekaj, nekaj, kar pritegne”; in zate, ki si želiš kreativne, avtentične, zabavne, globoke, iz povprečja štrleče komunikacije.

Trije principi dela

prvi princip

Transformacija

Transformacija je kisik vsake zgodbe, ki očara. Transformacija je tista, ki jo kot kupci iščemo. In čez kreativno transformacijo moraš, če želiš odložiti prežvečene prijeme in ponotranjiti novo znanje. Stanje preobražanja je tako v poslovnem, kreativnem, kot zasebnem življenju meni tako domače, da to energijo v času našega mentorskega sodelovanja zlahka prelijem nate in ti pokažem vizijo, kam tvoji teksti še lahko pripeljejo.

drugi princip

Minimalizem

Minimalizem je eno od mojih vodil, saj se je izkazalo, da če ekipe čez noč zasujem s preveč znanja, nalogami in usmeritvami, doživijo fenomen “overwhelm-a” in potem se sila težko premaknejo naprej. Hkrati se je moj okus izostril dovolj, da znam razločiti, kaj je esencialnega pomena za tvoj brand in tvojo ekipo, kaj pa je zgolj mašilo.

tretji princip

You do you, please!

Ne, nočem soustvarjati še ene blagovne znamke, ki bo pisala tekste po vnaprej pripravljenem strogem kopitu in pravilih. Za začetek so pravila zato, da se kršijo! Če si ti reka, ki poplavlja, sem jaz struga, ki ti daje obliko. Ne omejujem te, ne spreminjam te, samo pokažem ti, kako si ti lahko še bolj ti – kako je tvoj brand lahko še bolj resnična verzija tega, v kar že verjameš in manj našminkan z vsemi mogočimi sloji priučenih nebuloz. You do you! In jaz sem tukaj, da te čez ta proces, izražen v besedilih za splet, pospremim.

Si za mentorsko sodelovanje?

Vse ključne informacije o mentorskem procesu

Kdaj je pravi čas, da me povabiš za svojega mentorja?

Ni vedno pravi čas za delo z mentorjem. Za seboj je fino imeti že nekaj kilometrine, pred seboj pa jasne cilje, kaj si želiš doseči in kako boš ocenjeval/a ali je najino sodelovanje plodno ali ne. Vstopna točka za mentorstvo je, ko veš, da si pripravljen/a za nov podvig, za delo na sebi in na dolgotrajni prezenci branda. Že res, da bova tekom mentoriranja pilila tvoj slog pisanja in da se boš ti (oziroma tvoja ekipa) po poti naučil/a cel kup stvari, povezanih s teksti – vendar gre v veliki meri za proces ponotrtanjanja novih konceptov, ne zgolj srkanja znanja. Za mentorstvo se odloči takrat, ko hkrati iščeš globlje razumevanje zgodbarjenja, novo znanje tekstopisja in po meri ukrojene individualne rešitve zate.

Formati in paketi vsebine v mentorskem programu

Moja “specialiteta” so zapisi daljšega formata (story-based) in širina razumevanja pozicije branda v online svetu. Tako moj pogled ni zožen zgolj na tekst, kot tak, marveč v njegovo všitost v večjo sliko.

 

Izbiraš lahko med tremi različnimi oblikami mentorstva, vezanimi na različne tipe vsebine in v različnih časovnih okvirjih (1, 3, 6 mesecev). Če slučajno potrebuješ kaj, česar ni navedenega, mi piši in ugotoviva, kako lahko ponudbo prilagodim tvojim potrebam.

 

NOVIČKE

Trajanje: 1 mesec

Število srečanj / pregleda besedil: 10

Fokus: pisanje e-novičk in ideje za sistem lead gen / avtomatizacij

Investicija: 1300eur + DDV

 

VSEBINSKI MARKETING

Trajanje: 3 mesece

Število srečanj / pregleda besedil: 25

Fokus: vsebinski marketing – pisanje, sistemi in povezava med kanali (e-novičke, blogi, SM)

Investicija: 2700eur + DDV

 

PREZENCA IN PRODAJA

Trajanje: 6 mesecev

Število srečanj / pregleda besedil: 60

Fokus: vsebinski marketing, teksti spletne strani in prodajna besedila (ads, landing pages)

Investicija: 5900eur + DDV

 

Delo je možno v slovenskem in angleškem jeziku. 

Rezervacija termina & čakalna vrsta

  • Najino sodelovanje se začne s kratkim brezplačnim klicem in kasneje uvodnim sestankom. Za rezervacijo termina za klic ter za dodatna vprašanja mi piši na hello@giacopywriting.si 
  • Koledar razpoložljivosti: Moje kapacitete so omejene, svojim mentorirancem pa se rada posvečam poglobljeno. Ob prvem stiku ti tudi sporočim, kdaj lahko začneva s sodelovanjem.

Vodič po možnostih sodelovanja

Prenesi si PDF vodič, kjer lahko primerjaš vse oblike sodelovanja z menoj.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Vodič po možnostih sodelovanja

Prenesi si PDF vodič, kjer lahko primerjaš vse oblike sodelovanja z menoj.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake. Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Reference

Vse moje reference, sodelovanja, mentoriranja, gostujoča predavanja, izpeljana izobraževanja in nekatere izpostavljene projekte, na katerih sem delala od leta 2018 dalje, najdeš tukaj.

Pogosta vprašanja & odgovori

Kako poteka delo?

  • Začneva z uvodnim pogovorom, da vidimo “kje smo” in kako naj zastavim plan učenja / mentoriranja.
  • Od tebe ves čas potrebujem aktivno komunikacijo. Vlogo leader-ja prevzamem jaz, tako da se ti lahko posvetiš svojemu delu. Najprej se dogovoriva za podroben plan sodelovanja, potem pa ti sproti pošiljam naloge, ti pa meni besedila v pregled.
  • Tekste pregledujem preko mailov (živim v Google Drive-u) in ti nanje podajam feedback, komentarje, usmeritve.
  • Na voljo sem ti tudi za sprotne video ali audio klice za razreševanje odprtih vprašanj. V vsakem primeru pa predlagam, da se vsaj 1x/teden slišiva in poklepetava o tvojem napredku, željah, zagatah. Načeloma je tako, da več, kot je sprotne (kratke, a učinkovite) komunikacije, manj je šuma in hitreje napreduješ.

Kako izgleda mentorstvo?

Z vsakim mentorirancem / ekipo delam individualno in izdelam načrt sodelovanja, ki bo najbolj koristil tebi. V grobem je stuktura mentorstva sledeča:

  • Odkrivanje slepih peg pisanja - kje in kaj ti (ali vam v ekipi) ne leži. Odstrli bomo zavesto in pogledali, kje se težave pri pisanju zares skrivajo.
  • Sledi osrednje mentorsko sodelovanje, kjer redno pregledujem tvoje tekste, ti podajam komentarje in usmeritve (v pisni obliki in med video klici). Tako se namreč dan za dnem izboljšuješ in učiš novih stvari.
  • Sproti ti predajam tudi materiale in znanja, ki so ti v pomoč pri sodelovanju. Individualno in glede na posamezen primer se odločim, katero dodatno znanje ti bom serviral/a (v obliki zapisa, članka, referenc, itn). Temu bi se lahko reklo neke vrste domača naloga.

Kdo je mentor?

Mentor je nekdo, ki usmerja, vodi, nastavlja navigacijo. Je varen objem, poslušalec in hkrati zakladnica znanja, ki ti ga dozira v pravi meri, ob pravem času. Veliko je čeri in pasti, čez katere se je treba prebiti kot podjetnik, ustvarjalec in blagovna znamka. V času najinega / našega sodelovanja te spremljam z budnim očesom in ošiljenim peresom. Nežno, a odločno tebe ali tvojo ekipo učim veščin zgodbarjenja, tekstopisja in kreativnega vodenja projektov. Delamo na tvojih aktualnih primerih, situacijah, besedilih - vse, dokler niso tvoja krila dovolj velika in močna, da si pripravljen/a, da odletiš naprej v svet.

Kaj lahko od mentorstva pričakuješ?

Cilj odnosa na osi mentor-mentoriranec je, da najprej začneš razumevati principe zgodbarjenja in tekstopisja. Zavedati se boš začel/a tudi, kaj in zakaj ti dela težave in tako z večjo lahkoto začel/a odpravljati svoje “šibke točke”. Naučil/a se boš bolje pisati vseh možnih tekstov, postajal/a vedno bolj prepričan/a v svoje znanje, za povrh pa dobiš še zvrhano mero samozavesti. Moja želja, ko sem v vlogi mentorja je, da ob koncu sodelovanja vsak dan odpreš nov dokument z jasnostjo v glavi in napišeš besedila, ki bodo odražala zgodbo tvoje blagovne znamke in bodo sastna, da se jim ne moč upreti.

Za koga mentorstvo NI primerno?

Mentorstvo ni zate, če:

  • Si čisti začetnik in še nimaš nobenih pravih izkušenj s pisanjem
  • Še ne veš, kaj sploh hočeš in nimaš še nobene jasnosti
  • Iščeš nekoga, ki bi napisal besedila namesto tebe

Kako se izvajajo plačila?

Del plačil je avansen. Če se odločiš za eno mesečno sodelovanje, 50% plačaš vnaprej, 50% pa po izteku meseca. Če se dogovoriva za 3 ali 6 mesečno sodelovanje, se plačila izvajajo mesečno.

Je mentorstvo namenjeno le enemu članu ekipe ali večim hkrati?

Odvisno od projekta! Če je za isto nalogo zadolženih več oseb, lahko delam tudi z večimi hkrati. O podrobnostih se dogovorimo na uvodnem sestanku.

Kakšne rezultate lahko pričakujem od mentorstva?

Pričakuješ lahko, da boš po najhitrejši možni poti in v najkrajšem možnem času usvojil/a praktično znanje pisanja, zgodbarjenja in razumevanje pozicioniranja na trgu. Več boš imel/a samozavesti za pisanje besedil, ki jih moraš dnevno pisati; bolj ti bo jasno kaj deluje in kaj ne (tako pri vsebini, kot prodajnih tekstih) in lažje boš sprejemal/a odločitve. Seveda bo spremenjena tudi energija branda, posledično pa odziv bralcev in kupcev …

Imaš dodatna vprašanja?

Piši mi na mail hello@giacopywriting.si

z veseljem ti odgovorim na morebitne dileme ali dvome.

Piši mi tukaj:

Pošlji povpraševanje

Pišeš mi lahko na hello@giacopywriting.si ali izpolniš kontaktni obrazec.

Navdih direktno v žilo!

Zgodbe vseh barv in oblik, zapakirane v novičke in frišno spečene dostavljene v tvoj inbox. Dvakrat tedensko valujem med marketinškim modrovanjem, razmisleki o lajfu, kreativnimi snacki in artističnim flowom. To mineštro “vsega po malem” delim samo v bazi novičk!

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani se strinjate s piškotki. Varstvo podatkov.