hormoni sreče

Kemični sprožilci v možganih – ali tvoji teksti pritiskajo na gumbke sreče? Spoznaj štiri hormone, ki nas peljejo skozi življenje…
Kreativni maček? Stanje, ki ima vse spremljevalne simptome “hang over-ja”, le, da pride kot posledica izčrpane kreative.

Zgodbe vseh barv in oblik, zapakirane v novičke in frišno spečene dvakrat tedensko dostavljam v tvoj inbox. PRIJAVI SE >>

Projektno sodelovanje, rebranding teksti, hitro reševanje odprtih vprašanj, naročnina na tekste, mentoriranje – kaj pa ti izbiraš?

Delavnice & predavanja za podjetja

Komunikacija, kreativa v marketingu, zgodbarjenje, tekstopisje

Podajanje znanja se zelo razlikuje, če delam s freelancerji ali blagovnimi znamkami. Tudi izzivi imajo pri brandih večje razsežnosti. Ker želim ekipam v čim bolj strnjeni in praktični obliki predati znanje in jih (te!) podpreti s takojšnjimi mentorskimi usmeritvami, sem zasnovala sklop delavnic in predavanj, namenjen podjetjem oziroma ključnim kadrom.

KOMUNIKACIJA BRANDOV

Sklop delavnic

 

Datum: april/maj 24

Trajanje: 3 dni (3x po 3 ure)

Prijave odprte!

 

Brandi imajo danes težko nalogo. Ni dovolj, da si dober. Ni dovolj, da imaš hud produkt. Odličen moraš biti še v nečem – v komunikaciji in zgodbah. Ker vidim, da sta ta dva pojma marsikomu še vedno uganka, pripravljam sklop interaktivnih, praktičnih delavnic, kjer izpiliš svoje veščine.

KOMUNIKACIJA BRANDOV

Sklop delavnic

 

Datum: april/maj 24

Trajanje: 3 dni (3x po 3 ure)

Prijave odprte!

 

Brandi imajo danes težko nalogo. Ni dovolj, da si dober. Ni dovolj, da imaš hud produkt. Odličen moraš biti še v nečem – v komunikaciji in zgodbah. Ker vidim, da sta ta dva pojma marsikomu še vedno uganka, pripravljam sklop interaktivnih, praktičnih delavnic, kjer izpiliš svoje veščine.

KREATIVNO RAZMIŠLJANJE V MARKETINGU

Sklop “in house” delavnic

 

Datum: po dogovoru

Trajanje: 3 dni (3x po 3 ure)

Delavnice se izvajajo interno, za posamezno ekipo / blagovno znamko

 

Kreativa v kontekstu marketinga ni zgolj zmožnost abstraktnega razmišljanja, marveč predvsem znanje in konstantno opazovanje dogajanja ter trendov. Interaktivna 3-dnevna “in-house” delavnica, kjer se lotimo kampanjskega razmišljanja in snovanja vsebine.

KREATIVNO RAZMIŠLJANJE V MARKETINGU

Sklop “in house” delavnic

 

Datum: po dogovoru

Trajanje: 3 dni (3x po 3 ure)

Delavnice se izvajajo interno, za posamezno ekipo / blagovno znamko

 

Kreativa v kontekstu marketinga ni zgolj zmožnost abstraktnega razmišljanja, marveč predvsem znanje in konstantno opazovanje dogajanja ter trendov. Interaktivna 3-dnevna “in-house” delavnica, kjer se lotimo kampanjskega razmišljanja in snovanja vsebine.

ZGODBARJENJE / STORYSELLING

“In house” delavnica

 

Datum: po dogovoru

Trajanje: 1 dan (3 do 4 ure)

Delavnica se izvaja interno, za posamezno ekipo / blagovno znamko

 

Zgodbarjenje se preliva čez vse kanale našega ustvarjanja – od vsakega maila, ki ga pošlješ sodelavcu, pa do sporočil končnim bralcem / kupcem. Kaj, ko bi se na eno običajno sredo zbrala cela ekipa in bi se vsi hkrati učili prijemov zgodbarjenja in tehnik pisanja, ki bi jih tudi takoj lahko spravili v prakso?

ZGODBARJENJE / STORYSELLING

“In house” delavnica

 

Datum: po dogovoru

Trajanje: 1 dan (3 do 4 ure)

Delavnica se izvaja interno, za posamezno ekipo / blagovno znamko

 

Zgodbarjenje se preliva čez vse kanale našega ustvarjanja – od vsakega maila, ki ga pošlješ sodelavcu, pa do sporočil končnim bralcem / kupcem. Kaj, ko bi se na eno običajno sredo zbrala cela ekipa in bi se vsi hkrati učili prijemov zgodbarjenja in tehnik pisanja, ki bi jih tudi takoj lahko spravili v prakso?

Vodič po možnostih sodelovanja

Prenesi si PDF vodič, kjer lahko primerjaš vse oblike sodelovanja z menoj.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Vodič po možnostih sodelovanja

Prenesi si PDF vodič, kjer lahko primerjaš vse oblike sodelovanja z menoj.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake. Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Reference

Vse moje reference, sodelovanja, mentoriranja, gostujoča predavanja, izpeljana izobraževanja in nekatere izpostavljene projekte, na katerih sem delala od leta 2018 dalje, najdeš tukaj.

Imaš dodatna vprašanja?

Piši mi na mail hello@giacopywriting.si

z veseljem ti odgovorim na morebitne dileme ali dvome.

Piši mi tukaj:

Pošlji povpraševanje

Pišeš mi lahko na hello@giacopywriting.si ali izpolniš spodnji kontaktni obrazec.

Navdih direktno v žilo!

Zgodbe vseh barv in oblik, zapakirane v novičke in frišno spečene dostavljene v tvoj inbox. Dvakrat tedensko valujem med marketinškim modrovanjem, razmisleki o lajfu, kreativnimi snacki in artističnim flowom. To mineštro “vsega po malem” delim samo v bazi novičk!

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani se strinjate s piškotki. Varstvo podatkov.