Delavnice & predavanja za podjetja
Komunikacija, kreativa v marketingu, zgodbarjenje, tekstopisje
Podajanje znanja se zelo razlikuje, če delam s freelancerji ali blagovnimi znamkami. Tudi izzivi imajo pri brandih večje razsežnosti. Ker želim ekipam v čim bolj strnjeni in praktični obliki predati znanje in jih (te!) podpreti s takojšnjimi mentorskimi usmeritvami, sem zasnovala sklop delavnic in predavanj, namenjen podjetjem oziroma ključnim kadrom.
KOMUNIKACIJA BRANDOV
Sklop delavnic
Datum: april/maj 24
Trajanje: 3 dni (3x po 3 ure)
Prijave odprte!
Brandi imajo danes težko nalogo. Ni dovolj, da si dober. Ni dovolj, da imaš hud produkt. Odličen moraš biti še v nečem – v komunikaciji in zgodbah. Ker vidim, da sta ta dva pojma marsikomu še vedno uganka, pripravljam sklop interaktivnih, praktičnih delavnic, kjer izpiliš svoje veščine.
KOMUNIKACIJA BRANDOV
Sklop delavnic
Datum: april/maj 24
Trajanje: 3 dni (3x po 3 ure)
Prijave odprte!
Brandi imajo danes težko nalogo. Ni dovolj, da si dober. Ni dovolj, da imaš hud produkt. Odličen moraš biti še v nečem – v komunikaciji in zgodbah. Ker vidim, da sta ta dva pojma marsikomu še vedno uganka, pripravljam sklop interaktivnih, praktičnih delavnic, kjer izpiliš svoje veščine.
KREATIVNO RAZMIŠLJANJE V MARKETINGU
Sklop “in house” delavnic
Datum: po dogovoru
Trajanje: 3 dni (3x po 3 ure)
Delavnice se izvajajo interno, za posamezno ekipo / blagovno znamko
Kreativa v kontekstu marketinga ni zgolj zmožnost abstraktnega razmišljanja, marveč predvsem znanje in konstantno opazovanje dogajanja ter trendov. Interaktivna 3-dnevna “in-house” delavnica, kjer se lotimo kampanjskega razmišljanja in snovanja vsebine.
KREATIVNO RAZMIŠLJANJE V MARKETINGU
Sklop “in house” delavnic
Datum: po dogovoru
Trajanje: 3 dni (3x po 3 ure)
Delavnice se izvajajo interno, za posamezno ekipo / blagovno znamko
Kreativa v kontekstu marketinga ni zgolj zmožnost abstraktnega razmišljanja, marveč predvsem znanje in konstantno opazovanje dogajanja ter trendov. Interaktivna 3-dnevna “in-house” delavnica, kjer se lotimo kampanjskega razmišljanja in snovanja vsebine.
ZGODBARJENJE / STORYSELLING
“In house” delavnica
Datum: po dogovoru
Trajanje: 1 dan (3 do 4 ure)
Delavnica se izvaja interno, za posamezno ekipo / blagovno znamko
Zgodbarjenje se preliva čez vse kanale našega ustvarjanja – od vsakega maila, ki ga pošlješ sodelavcu, pa do sporočil končnim bralcem / kupcem. Kaj, ko bi se na eno običajno sredo zbrala cela ekipa in bi se vsi hkrati učili prijemov zgodbarjenja in tehnik pisanja, ki bi jih tudi takoj lahko spravili v prakso?
ZGODBARJENJE / STORYSELLING
“In house” delavnica
Datum: po dogovoru
Trajanje: 1 dan (3 do 4 ure)
Delavnica se izvaja interno, za posamezno ekipo / blagovno znamko
Zgodbarjenje se preliva čez vse kanale našega ustvarjanja – od vsakega maila, ki ga pošlješ sodelavcu, pa do sporočil končnim bralcem / kupcem. Kaj, ko bi se na eno običajno sredo zbrala cela ekipa in bi se vsi hkrati učili prijemov zgodbarjenja in tehnik pisanja, ki bi jih tudi takoj lahko spravili v prakso?
Vodič po možnostih sodelovanja
Prenesi si PDF vodič, kjer lahko primerjaš vse oblike sodelovanja z menoj.
S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti
Vodič po možnostih sodelovanja
Prenesi si PDF vodič, kjer lahko primerjaš vse oblike sodelovanja z menoj.
S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake. Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti
Reference
Vse moje reference, sodelovanja, mentoriranja, gostujoča predavanja, izpeljana izobraževanja in nekatere izpostavljene projekte, na katerih sem delala od leta 2018 dalje, najdeš tukaj.
Imaš dodatna vprašanja?
Piši mi na mail hello@giacopywriting.si
z veseljem ti odgovorim na morebitne dileme ali dvome.
Pošlji povpraševanje
Pišeš mi lahko na hello@giacopywriting.si ali izpolniš spodnji kontaktni obrazec.