Vsaka ideja potrebuje sistem, da zaživi
Ti ideje letijo v glavo, kot hektolitri vode ob poletni plohi? Če jih hočeš spraviti k življenju, jih moraš obleči in poslati na splet in v svet. A, da storiš to, ne bo dovolj ustvarjalna glava - potrebuješ preverjen sistem, ki na spletu deluje!

Si stroj za ideje ali rišeš labirinte? Naj ti razložim … 

 

Ljudje se v grobem delimo na dve vrsti – eni smo dobri z idejami; drugi znajo postaviti sistem. A vsak izmed nas zmore oboje. Meni so ideje naravne, sem se pa morala priučiti postavljanja sistema in okvirjev, kamor sem svoje ideje lahko varno pospravila in jim dala strukturo, da so zaživele. Tega se še vedno učim, saj sem v resnici bolj sanjave narave in bi brez ambicij kaj hitro odplavala med boemske sanjače.

 

Kreativa potrebuje red in disciplino, sicer ni nikoli materializirana, uresničena. In glede na to, da se tako ali drugače potapljaš med poslovnimi globinami, ti je že jasno, da se brez muje še čevelj ne obuje.

 

Postavljanje blagovne znamke ali njena prenova je eden največjih zalogajev, kar se jih lahko lotiš. Včasih že posamezna kampanja od tebe zahteva mesece dela – kaj šele “rojstvo” novega branda! Kaj hitro se lahko izgubiš v nevihti lastnih idej, nasvetov strokovnjakov, skrbi kako vse izpeljati in še bi lahko naštevala.

 

Stvar je taka – ko ti revolucionarna ideja udari v glavo, dobiš z njo tudi zagon, da jo uresničiš. 

 

A potem pridejo težave in izzivi vsakdana, ti pa imaš vedno manj volje in jasnosti. Kaj hitro lahko “zglajzaš”, kot bi rekel moj oče – in kot bi trenil, te mine vsa volja do grizenja čez obsežen izziv. Zato potrebuješ jasno strukturo in plan!

 

Več let dela z lastno in drugimi blagovnimi znamkami, mi je podarilo dragoceno znanje – da si moram takoj narediti grob načrt, sicer bo vse splavalo po vodi. V procesu rebrandinga Gie Copywriting, bi si že 10x premislila, če ne bi imela strukture.

 

Kako torej izgleda moja struktura, moj sistem?

  1. Najprej nakracam vse ideje, ki se mi pletejo po glavi.
  2. Potem začnem razmišljati po svobodnjaško – kaj me mika, kaj bi rada počela, kako si želim, da nekaj vizualno izgleda?
  3. Sledi bolj premišljen, podjetniški pogled na situacijo – kaj svet potrebuje? Kaj moji bralci iščejo? Kaj lahko dam, delim, kar bo nekomu prišlo prav?
  4. No, potem je tukaj cel kup pogovorov s prijatelji in z ekipo. Pa spraševanj.
  5. In nato sledi bolj jasna struktura – seznam bi lahko bil kilometrski, zato ti danes predajam vpogled v prvo, najpomembnejše opravilo.

 

 

Kaj za vraga sploh hočeš?

 

Faz prenove blagovne znamke / postavljanja kampanje / rojevanja nove ideje je cel kup, a danes se fokusiram zgolj na prvo – ker je že ta zahtevna. Reče se ji KAJ ZA VRAGA SPLOH HOČEŠ?!

 

Kar smej se. Ampak tudi v pogovorih z naročniki se pogosto izkaže, da ljudje res ne vedo, kaj hočejo in česa nočejo. Moja naloga je, da tako za svoj brand, kot za naročnike, najprej odkrijem, česa si zares želijo, kakšna je vizija in kako se kot brand želijo razvijati. 

 

Moja vizija je podobna hribovski kondiciji – postaja vedno bolj strma, vedno bolj zahtevna in od mene zahteva vedno več spretnosti. Če je bila nekoč položna in široka, kot pot na Rožnik, je zdaj zahtevnejša in ima mnogo strmih sestopov – kot poti v visokogorju. In točno vem, da se bo spremenila v ferato, naposled pa v plezalno steno. In to je normalen proces, ki ga narekuje napredek. Če ne napreduješ, pač nazaduješ.



Vsakič znova “back to basics”

 

Da bi si odgovorila na hudičevo težko vprašanje, “Kaj za vraga sploh hočeš?!” sem se morala vrniti na začetek štartne linije – k najbolj osnovnim vajam. Marsikateri strokovnjak podaja znanje, ki ga sam niti ne uporablja – ker je kao preveč napreden za to. Kakšen bullshit! Ali res misliš, da sem vse vaje in sisteme razvila samo zato, da ti lahko pametujem, kako bi ti moral/a kaj početi? Itak, da ne! Ustvarila sem jih, ker sem jih jaz potrebovala. Ko sem jih večkrat stestirala in ugotovila, da delujejo, pa sem jih prenesla v kar se da prebavljivo in zabavno obliko, da lahko moj sistem uporabljaš še ti.

 

V prvi fazi rebrandinga svoje spletne prezence se je izkazalo, da sem si lahko noro hvaležna, da sem razvila svoje sisteme. Po hitrem postopku sem se morala namreč spet lotiti reševanja svojih vaj. Šele ob napenjanju možgančkov v iskanju odgovorov, se mi je začela sestavljati bolj jasna slika o tem, kakšna si želim, da moja blagovna znamka postane.

 

Na podlagi približne ideje o tem, kaj želim ponujati na prenovljeni platformi, sem se spravila reševati svoje vaje iz TRISA SPLETNIH PRIROČNIKOV, gi ga najdeš TUKAJ >>

 

Verjel/a ali ne – šele reševanje teh fletnih vaj mi je pomagalo razpihati meglo in mi dati jasno sliko o tem, kaj in kako bom trgu ponudila. Vaje, ki jih sproti preizkušam na lastni koži, najdeš TUKAJ >>



Prijava na novičke

Zgodbe. Znanje. Pripovedi. Trendi. Novosti. Učenja. Druženje. Vse to in še več -direkt v žilo (no, v tvoj inbox :D ).

Bralci pravijo *citiram*, da so moje e-novičke edine na domači sceni, ki jih preberejo od začetka do konca. Da bi še. Pa da imajo cel obred – si skuhajo kavo in v miru berejo. Kaj to pomeni zame? Eno ogromno čast. Hvala. Pa zate? Boš ugotovil/a sama, ko boš začel/a prebirati tedensko dozo zgodbarjenja. Pridruži se nam v insajderski bazi e-novičk.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Živa

Sprehajajoč se med zgodbarjenjem in tekstopisjem. Skrita v gozdu z leposlovjem, čvekava na Instagramu z marketinškimi prijemi na dlani. Vse dobre stvari so tri, je vedno z nagajivimi očmi dejala moja babi, ko mi je v dlan potisnila troje sladkarij. In moje pisanje je ravno tako sestavljeno iz treh dobrot: predajanja znanja in učenja trikcev marketinga; vabila k razmisleku in vpogledu vase; ter čistega užitka ob pisanju / branju zgodb.

Naj se vsaj za trenutek brzenje mimo dražljajev vsakdana umiri, ko si dovoliš predati se črkam, besedam, stavkom pred teboj.

SPLETNI SVET

Prodaja s pomočjo ritualov

Rituali niso samo neke voodoo čudaške coprnije, marveč se jih oglaševalci prav spretno in prefinjeno poslužujejo. Odkrij kultne oglaševalske rituale in ugotovi, kako lahko tudi ti svojo ponudbo povežeš z njimi.

PREBERI »

Cajtng za kreativce. Mesečnik z rubrikami, ki se raztezajo od konkretnega znanja do svobodnjaškega vsakdana ustvarjalcev.
Že od 2,99 €/m.

Individualne rešitve za brande, ki si upajo štrleti iz povprečja. Hitri pregledi tekstov, mentorski pristop in zgodbe, kot si jih nisi povedal/a še nikoli.

Odcumprana družbena omrežja

Napoj znanja in razumevanja, kako pisati za družbena omrežja – brez glavobolov, odpora in sivih las. Brezplačna serija devetih novičk, kjer te vodim čez čeri in pasti pisanja in ustvarjanje vsebine na družbenih omrežjih.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani se strinjate s piškotki. Varstvo podatkov.