Tris spletnih priročnikov

Zgradi svojo spletno prezenco od čistih osnov (back to basics vedno deluje!) pa do “oooo, waaw!” momenta, ko ugledaš celo sliko. Z znanjem, ki ga dobiš v trisu spletnih priročnikov, boš pognal/a močne korenine, da bo tvoj brand (drevo) vedno bogato cvetelo in obrodilo slastne sadove.

Splet = vzporedni svet

Splet ni več samo nek oddaljen prostor “na netu”, kamor obesiš, karkoli te je volja. Splet je zares postal naš vzporedni svet. V njem preživimo več kot polovico dne, tam spoznavamo nove trende, pletemo vezi z ljudmi, iščemo informacije in se sprehajamo med izložbami blagovnih znamk.

Če bi imel/a priložnost in možnost, da na glavni mestni promenadi postaviš svojo sanjsko trgovino, ki bi predstavljala tvoj brand, vanjo verjetno ne bi nametal/a naključno izbrane krame, ki si jo odkril/a med pospravljanjem zaprašene kleti. Pa tudi na hitro ne bi nakracal/a cenika ali dovolil/a, da 3/4 žarnic pocrka. To bi bila namreč polomija. Da se ne zapleteš v te neumnosti, te Tris spletnih priročnikov poduči in ti na praktičnih primerih pokaže, kako se stvari streže.

Vsebine bi, mati

Vsebina je vedno bila in vedno bo kraljica. Vsebina (ne vodka!) povezuje ljudi, daje brandom smisel, odpira vrata v glave bralcev in hrani naš lačen intelekt. Brez vsebine družbena omrežja ne bi imela za burek – verjetno sploh ne bi obstajala. Brez vsebine je blagovna znamka gola, brez karizme in enostavno “krneki”. Vsebina je tista, ki brand obleče, mu da prezenco in razkriva njegovo avtentičnost, drugačnost.

Seveda je vsebina lahko tudi prodajna – a obstaja ogromna razlika med prodajno vsebino in direktno prodajo. Vsebina je kot fascia v našem telesu – povezuje vsa druga tkiva in nas dobesedno “drži skupaj”. Vse ostalo so finese.

Tri v vrsto

Tris ni kot “tutti frutti” degustacija, po kateri ostaneš lačen, pa še trebuh te boli za povrh vsega. Tris tudi ni kot kmečka pojedina, da si še dva dni kot nasedli kit. Tris je ravno prav – vse dobre stvari so tri – dozirane v zmernih količinah.

Tris spletnih priročnikov je sestavljen iz treh baz znanja, primerov, vaj. Združuje fundamente spletnega nastopa: poznavanje kupcev + pripravo vsebine za družbena omrežja + pisanje tekstov za spletno stran.

Zadeni me v srce

Prvo tretino trisa sestavlja PDF priročnik z imenom “Zadeni me v srce”. Vsi od marketingarjev, tekstopiscev, govorcev, dizajnerjev, učiteljev, pisateljev – vsi v en rog tulimo večno resnico: “You gotta know your audience!”. Vedeti moraš, s kom imaš opravka. Za koga pišeš. Komu prodajaš.

Mi, ki pišemo tekste, smo z bralci v neke vrste “terapevtskem procesu”. S svojo idealno stranko se pogovarjamo (v mislih, seveda) tako dolgo, dokler ne ugotovimo, kaj bi lahko bili resnični motivi tega fikcijskega lika. Proces “zmenkarij” z idealno stranko nam da priložnost, da se poglobimo v čustveni svet bralca in ga nagovorimo tako precizno, da ga dobesedno zadanemo direktno v srce.

Know-how priročnik za družbena omrežja

Takoj, ko se zatreskaš v svojo idealno stranko, je čas, da se vržeš v pripravo vsebine za družbena omrežja. To je produkt, ki ti ne vsiljuje univerzalnega sistema dela, temveč te nauči, kako lahko vsebino za svoj Instagram, blog in druge digitalne kanale ustvarjaš skozi avtentične rubrike in bralcem predstaviš unikatno osebnost svoje blagovne znamke!

Opusti iluzijo, da kar deluje za enega, deluje za vse. Najti moraš svoj način, svoj glas, svojo vizijo in razviti svojo karizmo branda. Samo tako boš v tem obupno nasičenem digitalnem svetu zares izstopal/a. Obenem ti bodo rubrike vsebine v pomoč vsakokrat, ko te napade kreativna blokada in ne veš, kaj objavljati – ali pa nasprotno, imaš preveč idej in ne veš s katerega konca se jih lotiti.

30-dnevni izziv za prenovo spletne strani

Za zadnji podvig v trisu te čaka še pisanje besedil za spletno stran. Spletka je pogosto kot trinajsto dete – prezrta, pozabljena ali narejena na pol. Vsi se rajši osredotočamo na lažje naloge – objavljanje na družbenih omrežjih, na primer. A ravno spletka je tvoj zapik, tvoja baza ter najbolj umirjen, reprezentativen, poglobljen del tvojega posla.

Praktični vodič, ki bo iz tebe ustvaril osebo, ki samozavestno in suvereno predstavlja svoj brand na spletu. To ni samo še en produkt, poln teorije. Vsaka ideja je podprta s praktičnimi vajami in primeri. Celoten produkt pa je zastavljen tako, da te ves čas vključuje. Po 30ih dneh boš imel/a napisane vse tekste, razumel/a boš, kako se lotiti priprave prodajnih ter vsebinskih tekstov in rezultati tvojega poslovanja bodo šli samo še navzgor!

Tris priročnikov = osnovni recept nastopa na spletu

Zakoplji se v teorijo, primere in vaje, ki te čakajo v trisu priročnikov. Že res, da priročnikov ne boš predelal/a v tednu dni, a če boš vaje reševal/a sproti, boš v mesecu do dveh razumel/a vse “back to basics” osnove (ki pridejo prav tako frišnim piscem, kot starim mačkom) in položil/a temelje, na katerih bo tvoj brand trdno stal (oziroma bo rebranding več kot uspešen).

Vsi trije programi te že čakajo v spletni učilnici in so po nakupu tvoji za vedno! PDFje si lahko preneseš tudi na računalnik.

Si le klik stran od novega znanja

Tris zimzelenih priročnikov

Zadeni me v srce + Know-how za vsebinski marketing + 30-dnevni izziv za prenovo spletne strani

Cena trisa: 108eur (ali obročno 2*54eur)

Tris priročnikov + Sos posvet

Tris zimzelenih priročnikov + 90-minutni online klepet z menoj

Sos posvet lahko uporabiš za pregled besedil; ptičjo perspektivo na tvoje plane; usmeritve pri lansiranju kampanje; analizo spletne strani; karkoli drugega pač v danem trenutku potrebuješ

Redna cena: 258eur

Cena v paketu: 228eur (ali obročno 2*114eur)

Si le klik stran od novega znanja

Tris zimzelenih priročnikov​

Zadeni me v srce + Know-how za vsebinski marketing + 30-dnevni izziv za prenovo spletne strani

Cena trisa: 108eur (ali obročno 2*54eur)

Tris priročnikov + Sos posvet​

Tris zimzelenih priročnikov + 90-minutni online klepet z menoj

Sos posvet lahko uporabiš za pregled besedil; ptičjo perspektivo na tvoje plane; usmeritve pri lansiranju kampanje; analizo spletne strani; karkoli drugega pač v danem trenutku potrebuješ

Redna cena: 258eur

Cena v paketu: 228eur (ali obročno 2*114eur)

Nimam cajta / idej / fokusa / živcev / jasnosti / znanja … za ta PROKLET SPLET!

Ej, nisi sam/a v tem. Resno. Da ti ne govorim, kako sem jaz začela na spletu pred toliko leti – ko se zdaj ozrem nazaj, se smejem sami sebi in svoji nevedni naivnosti. Vse, česar sem se naučila, sem se bila prisiljena priučiti zaradi lastnih napak. “One hell of a ride” bi se lahko reklo vožnji, ki še kar traja. Ko sem enkrat pometla izgovore izpred svojega praga, sem začela precej hitro napredovati. In tega si želim tudi zate.

Vsi – vključno s tabo in mano – ki živimo v tem vzporednem spletnem svetu, se dajemo z vsaj enim od teh problemov:

I got you. V vsaki od teh zagat sem se v določeni točki na svoji poti znašla tudi jaz. Zato sem primarno zase in za svoje naročnike razvila sisteme, ki preverjeno delujejo! Priročnike, ki jih najdeš v trisu, sem ustvarila, ker sem jih najprej potrebovala jaz. In glej ga no zlomka – zadeva deluje! Zato si želim, da pomagajo tudi tebi.

V trisu ti ne vsiljujem nekega kvazi uspešnega univerzalnega sistema, ki naj bi deloval za vse – povsod te rajši primem za roko in ti pokažem pot do tja, kjer si ti najbolj ti, kjer je tvoj glas avtentičen in kjer se ti zgodbe tvojega branda razkrivajo pred očmi.

Gurmanski bralci

Uporabniki na spletu zaradi nasičenosti trga in dostopnosti vsega, kar nam srce poželi, postajamo bolj in bolj zahtevni. Bralci smo vedno bolj izobraženi (ali bolje rečeno informirani) in na preži za tistimi posamezniki in brandi, ki zares štrlijo iz povprečja. Premikamo se od “kruha in iger” k zgodbah. Ne zaupamo prodajalcem, marveč iščemo blagovne znamke s srcem in dušo, ki nas bodo očarali s svojo iznajdljivostjo, kreativnostjo in iskrenostjo.

Ne glede na to ali je tvoje pisanje in spletni nastop še ideja, zavita v vatko – ali pa si že prekaljeni maček, moraš svojim bralcem in sledilcem postreči z gurmanskimi vsebinami. Le tako boš namreč pokukal/a iz megle drugorazrednosti in osvojil/a srca ljudi. In točno tega te – od A do Ž, od štartne do finiš linije, učim v Trisu spletnih priročnikov.

Si le klik stran od novega znanja

Tris zimzelenih priročnikov

Zadeni me v srce + Know-how za vsebinski marketing + 30-dnevni izziv za prenovo spletne strani

Cena trisa: 108eur (ali obročno 2*54eur)

Tris priročnikov + Sos posvet

Tris zimzelenih priročnikov + 90-minutni online klepet z menoj

Sos posvet lahko uporabiš za pregled besedil; ptičjo perspektivo na tvoje plane; usmeritve pri lansiranju kampanje; analizo spletne strani; karkoli drugega pač v danem trenutku potrebuješ

Redna cena: 258eur

Cena v paketu: 228eur (ali obročno 2*114eur)

Si le klik stran od novega znanja

Tris zimzelenih priročnikov​

Zadeni me v srce + Know-how za vsebinski marketing + 30-dnevni izziv za prenovo spletne strani

Cena trisa: 108eur (ali obročno 2*54eur)

Tris priročnikov + Sos posvet​

Tris zimzelenih priročnikov + 90-minutni online klepet z menoj

Sos posvet lahko uporabiš za pregled besedil; ptičjo perspektivo na tvoje plane; usmeritve pri lansiranju kampanje; analizo spletne strani; karkoli drugega pač v danem trenutku potrebuješ

Redna cena: 258eur

Cena: 600eur (ali obročno: 2*300eur / 4*150eur)

Podrobno o priročnikih

Česa se boš naučil/a v posameznem programu; kaj boš lahko pri svojem ustvarjanju spremenil/a; ter kakšna vsebina te čaka v posameznem priročniku?

PDF s teorijo in praktičnimi vajami
46 strani

Kazalo:

  • Kdo sploh je idealna stranka?
  • Koristi izbrane fikcijske persone
  • Elementi idealne stranke + vaje
  • Zmote in miti o idealni stranki
  • Praktični prijemi za opredeljevanje (vaje, vprašanja, primeri)
  • Sprotno preoblikovanje in prilagajanje
  • Arhetipi strank

PDF s teorijo, primeri in praktičnimi vajami
54 strani

Česa se boš naučil/a?

  • Spoznal/a boš, kaj je v resnici konceptualno grajenje blagovne znamke. Tako se boš lahko odločil/a, ali si želiš graditi trajnostnega branda ali so ti bolj pri srcu muhe enodnevnice.
  • Odkril/a boš, kako v vso svojo vsebino vpeljati “like, trust & buy” faktor.
  • Podučil/a se boš, kakšna je razlika med brandingom in marketingom, ter kako ju lahko povežeš v neločljivo celoto – tvoj brand!
  • Razumel/a boš, kakšen je pravilen vrstni red dogodkov, ko pride do priprave vsebine. Tako boš tudi vedel/a, zakaj brez vizije tavaš v temi in te priprava vsebine samo utruja.
  • Spoznal/a boš pet najpogostejših napak vsebinskega marketinga, kako se jim izogniti in kako prepoznati, kdaj te vleče na stara pota.
  • Naredil/a si boš čisto svoj marketing plan na eni strani. Ta bo zajemal vse pomembne informacije in odločitve, ki jih potrebuješ za avtentično grajenje blagovne znamke.
  • Ustvaril/a boš svoje rubrike vsebine za vse spletne kanale. Spoznal/a boš, kako vedno priti do unikatnih idej za nove rubrike, ki bodo govorile v prid tvoji zgodbi in obenem poskrbele za prodajo aktualnih izdelkov / storitev.
  • Odkril/a boš “social media templates” in načine, kako si jih lahko ustvariš. Tvoj vizualni nastop na spletu bo kar naenkrat poenoten in prepoznaven.
  • S teboj delim še orodja za lažje delo in načrtovanje vsebine.

Program v spletni učilnici
30 poglavij s teorijo, primeri in vajami

Vodim te korak za korakom, kjer spoznaš:

  • 3 blagovne znamke (resnične!) ki so kot živi primeri za vso teorijo, skozi katero te vodim.
  • S katerega zornega kota se lotiti brainstormanja in sestavljanja idej za spletko.
  • Kako narediti raziskavo trga in pri pisanju zadostiti zahtevam trga.
  • Kako odkriti in zapisati svoj “veliki zakaj” in svoj brand umestiti v širšo sliko.
  • Načine, da zlezeš svoji stranki pod kožo.
  • Svoje bodoče zavihke spletke in vso vsebino na njih.
  • Pripravo wireframe-a (zemljevida) tekstov, da se nikoli več ne boš spraševal/a, kaj sodi kam.
  • Ustvarjalni proces besedilnega moodboarda.
  • Kako spletki vdahniti življenje in pravo energijo s pomočjo izbora besed.
  • Kaj je to “fokus pokus”, ko pride do spletnega mesta.
  • Načine za gradnjo učinkovitega prodajnega lijaka (peščene ure), da bralce čim prej pretvoriš v kupce.
  • Trike za pripravo osnutkov.
  • Kakšni tipi naslovov vedno vžgejo in kako jih zapisati.
  • Prijeme za pripovedovanje zgodbe (četudi misliš, da ti nisi pripovedovalec)
  • Orodja, ki bodo tvoja besedila iz povprečnih pretvorila v bogato branje, ki se mu ni moč upreti.
  • Vaje za kreativno pisanje – tudi na dan, ko navdiha ni od nikoder.
  • Kako napisati vse najpomembnejše podstrani: vstopno, produktno, prodajno, kontaktno; zgodbo “o meni”, kako pisati blog in kako privabiti bralce v email bazo.
  • S katerega konca se lotiti urejanja besedil in kako se izogniti “šlampariji”.
  • Proces lansiranja spletne strani in povezavo z družbenimi omrežji.

Ti nisi še ena ponavljanka sestavljanka!

Dokazano je, da ljudje veliko rajši sledijo profilom in kupujejo od blagovnih znamk, s katerimi se počutijo povezane. Vse deluje na globoki čustveni ravni, ne toliko v samih trikih. Verjameš ali ne, ljudje smo pametni in imamo zelo dober nos za odkrivanje avtentičnih, pristnih brandov. Vse ostalo je samo hrup.

Namesto, da večino svojega časa posvetiš raziskovanju zunanjih prijemov, se raje loti iskanja svojih neponovljivih karakteristik in pisanju vsebine, ki bo poskrbela, da ne boš ponavljanka sestavljanka, marveč “vijoličasta krava” med samimi “navadnimi kravcami”.

Blagovna znamka brez dobre vsebine je kot poletje brez počitnic. Nima smisla. Za zjokat žalostno je vse skupaj. O vsebinskem marketingu, kot samostojni veji brandinga se vedno več govori. In to z razlogom! Nič kaj veliko ti niti ne pomaga, če v svoj spletni nastop vpeljuješ samo taktike in trike, če pa tvoja vsebina ni celovita, avtentična in konsistenta.

Roko dam v ogenj, da se ti vsake toliko po mislih plete katero izmed teh vprašanj:

Eeeej, calma te! 🙂 Vse je okej. Dihaj. Ne rabiš vseh odgovor hkrati. Ni ti treba pojesti vse pameti tega sveta, da bi lahko raztural/a na spletu. Kar potrebuješ je step by step vodstvo. In točno to dobiš v Trisu spletnih priročnikov.

Si le klik stran od novega znanja

Tris zimzelenih priročnikov

Zadeni me v srce + Know-how za vsebinski marketing + 30-dnevni izziv za prenovo spletne strani

Cena trisa: 108eur (ali obročno 2*54eur)

Tris priročnikov + Sos posvet

Tris zimzelenih priročnikov + 90-minutni online klepet z menoj

Sos posvet lahko uporabiš za pregled besedil; ptičjo perspektivo na tvoje plane; usmeritve pri lansiranju kampanje; analizo spletne strani; karkoli drugega pač v danem trenutku potrebuješ

Redna cena: 258eur

Cena v paketu: 228eur (ali obročno 2*114eur)

Si le klik stran od novega znanja

Tris zimzelenih priročnikov​

Zadeni me v srce + Know-how za vsebinski marketing + 30-dnevni izziv za prenovo spletne strani

Cena trisa: 108eur (ali obročno 2*54eur)

Tris priročnikov + Sos posvet​

Tris zimzelenih priročnikov + 90-minutni online klepet z menoj

Sos posvet lahko uporabiš za pregled besedil; ptičjo perspektivo na tvoje plane; usmeritve pri lansiranju kampanje; analizo spletne strani; karkoli drugega pač v danem trenutku potrebuješ

Redna cena: 258eur

Cena: 600eur (ali obročno: 2*300eur / 4*150eur)

Pogosta vprašanja & odgovori

Če si na spletu, potem je odgovor da! Programi znotraj trisa so primerni tako za delo od čistega začetka, kot za korigiranje, sprotno učenje in napredovanje v online poslu.

Ne, nikakor! Po nakupu prejmeš dostop do spletne učilnice (uporabniško ime in geslo), kjer te že čaka celotna vsebina. K njej se lahko vračaš po mili volji, programi pa ostanejo tvoji za vedno!

Trije spletni programi, PDF priročnika (lahko si ju preneseš na računalnik), interaktivne vaje, študije primerov, vaje, dodatne razlage – in še in še.

Vse kar potrebuješ, je dostop do interneta. Do učilnice lahko dostopaš s katerekoli pametne naprave (telefon, tablica, računalnik).

Odvisno od tega, kako podrobno se boš v programe poglobil/a. Najboljše rezultate boš dosegal/a, če boš sveže znanje sproti spravljal/a v prakso. Zagotovo pa ti bodo programi / priročniki prihranil ogromno časa, saj za tisoče informacijami, triki in nasveti ne boš več brskal/a po neskončnih zadetkih v googleu.

Absolutno! To je tudi namen celotnega trisa – da te nauči upravljati z družbenimi omrežji in pisati vsebino za spletno stran lahkotno. Ker čas je v poslu gotovo najbolj dragocen vir.

Vsekakor. Saj veš, kako je v življenju – dokler ne veš, kam greš in kako se lotiti naloge, ki je pred tabo, ti vse skupaj kravžlja živčke in predstavlja ogromen stres. Ko pa se enkrat “udomačiš” na nekem področju in ti postane poznano, takrat lahko delo opravljaš z minimalno napora in praktično nič odpora.

Rezultati so vedno posledica dela. Predvsem skrbno načrtovanega dela. Če boš upošteval/a vsaj 25% vsega, česar se boš v programih naučil/a, boš zagotovo opazil/a izboljšanje rezultatov. Razmisli, kaj se šele lahko zgodi, če v prakso pretopiš vse na novo pridobljeno znanje!

Nič zato! Vseeno je ali se lotevaš ustvarjanja in snovanja branda – principi ostajajo enaki in jih lahko uporabiš v vsakem primeru.

Da te korak za korakom vodim do razumevanja različnih spletnih kanalov, dela z njimi in pisanja besedil, dokler le-ta ne dobijo krasne preobleke. Ob koncu programa boš imel/a idealno stranko jasno pred očmi; konkreten plan za vodenje družbenih omrežij in napisana vsa besedila za svojo spletno stran.

Plačaš lahko preko PayPala, s kartico (vmesnik Stripe) ali po predračunu.

Seveda. Piši mi na hello@giacopywriting.si in z veseljem ti odgovorim.

Tris priročnikov = osnovni recept nastopa na spletu

Zakoplji se v teorijo, primere in vaje, ki te čakajo v trisu priročnikov. Že res, da priročnikov ne boš predelal/a v tednu dni, a če boš vaje reševal/a sproti, boš v mesecu do dveh razumel/a vse “back to basics” osnove (ki pridejo prav tako frišnim piscem, kot starim mačkom) in položil/a temelje, na katerih bo tvoj brand trdno stal (oziroma bo rebranding več kot uspešen).

Vsi trije programi te že čakajo v spletni učilnici in so po nakupu tvoji za vedno! PDFje si lahko preneseš tudi na računalnik.

Si le klik stran od novega znanja

Tris zimzelenih priročnikov

Zadeni me v srce + Know-how za vsebinski marketing + 30-dnevni izziv za prenovo spletne strani

Cena trisa: 108eur (ali obročno 2*54eur)

Tris priročnikov + Sos posvet

Tris zimzelenih priročnikov + 90-minutni online klepet z menoj

Sos posvet lahko uporabiš za pregled besedil; ptičjo perspektivo na tvoje plane; usmeritve pri lansiranju kampanje; analizo spletne strani; karkoli drugega pač v danem trenutku potrebuješ

Redna cena: 258eur

Cena v paketu: 228eur (ali obročno 2*114eur)

Si le klik stran od novega znanja

Tris zimzelenih priročnikov​

Zadeni me v srce + Know-how za vsebinski marketing + 30-dnevni izziv za prenovo spletne strani

Cena trisa: 108eur (ali obročno 2*54eur)

Tris priročnikov + Sos posvet​

Tris zimzelenih priročnikov + 90-minutni online klepet z menoj

Sos posvet lahko uporabiš za pregled besedil; ptičjo perspektivo na tvoje plane; usmeritve pri lansiranju kampanje; analizo spletne strani; karkoli drugega pač v danem trenutku potrebuješ

Redna cena: 258eur

Cena: 600eur (ali obročno: 2*300eur / 4*150eur)