Kemični sprožilci v možganih – ali tvoji teksti pritiskajo na gumbke sreče? Spoznaj štiri hormone, ki nas peljejo skozi življenje…
Kreativni maček? Stanje, ki ima vse spremljevalne simptome “hang over-ja”, le, da pride kot posledica izčrpane kreative.

Zgodbe vseh barv in oblik, zapakirane v novičke in frišno spečene dvakrat tedensko dostavljam v tvoj inbox. PRIJAVI SE >>

Projektno sodelovanje, rebranding teksti, hitro reševanje odprtih vprašanj, naročnina na tekste, mentoriranje – kaj pa ti izbiraš?

Najdragocenejši kanal digitalnega marketinga (in kako ga uporabljati)
Pisanje e-novičk resnično deluje po formuli 20:80. Zanje porabiš 20% svojega časa, prinese pa ti 80% rezultatov. Kako do zagrete baze fanov in s katerega konca se prijeti pisanja / ustvarjanja / urejanja mailov?

 

Eh, ta človeška glava. Bolj, kot si lahko zakomplicira lajf, bolj se sama sebi zdi pomembna, inteligentna in superiorna. A bivanje je “at its core” zelo simpl. Samo naši velecenjeni umi mislijo, da so kaj vredni na tržnici pametovanja šele takrat, ko vse ideje in sisteme zakomplicirajo v tako zaštrikan cmok, da jih je nemogoče počesati – kot ne moreš z glavnikom odfeclati dredov.

 

Čisto ista scena se dogaja na spletu. Mi nismo zadovoljni z bolj preprostimi strategijami (ki bi jim dejansko uspeli slediti) – ne, mi moramo biti raztreščeni na stotine prafaktorjev. In bolj, kot so nemogoče strma pobočja naših ambicij, bolj se trepljamo po ramenih, misleč, “Eeee model, vidiš, care, care si!

 

Tako smo – tebi nič, meni nič – razglasili maile za staromodne in se v šprintu zagnali zbirat všečke na družbena omrežja. Vse lepo in prav, a kaj, ko smo kot trapasto prikupen pasji mladič – zblojeno letamo sem ter tja, iščoč priboljške, kjer jih ni. Nisem hejterka – obožujem Instagram. Pa Pinterest. In YouTube. A hkrati razumem, čemu so (in predvsem čemu niso) namenjena omrežja, kjer vse migeta, skače in se v večno trajajočem boju divje poteguje za našo pozornost.

 

Nostalgičen je nek, v zgodovini pred tehnologijo ujet del mene. Pisateljski, umetniški del mene. In ta je gotovo – mora biti – sokriv, da sem se izmed vseh možnih spletnih kanalov, najbolj fatalno zaljubila v e-novičke. Sama sreča, kajti kot nekdo, ki orje te marketinške njive (ki včasih prav sumljivo zaudarjajo), danes vem, da ga ni bolj dragocenega spletnega kanala, kot je baza zagretih bralcev in kontaktov, pridobljenih verodostojno. 

 

Email marketing, monarh spletnega ekosistema

 

Na mizi pred teboj je majhna steklenička laka za nohte. Če si s čopičem previdno dekoriraš krempeljce (čemur je lak pač namenjen), boš zadovoljno prikimal/a, da je lak odlično opravil svoje delo. Lahko pa z njim recimo poskušaš risati na kozarce; prekriti rjo na avtomobilu; ali zalepiti odpadel ročaj nočne omarice. V teh primerih se lak ne bo kaj prida obnesel in ti lahko skačeš kot vrač gor in dol, kričeč, kaj zaena prokleta jajca so ti prodali – pa tvoje tuljenje ne bo nič pomagalo. Stvari nisi uporabil/a za stvar, kateri je namenjena in lahko se samo sebi zahvališ za neuspešen DIY projekt.

 

Zgodba je identična v spletnem ekosistemu. Nikar ne benti, da je email marketing en navaden drek na palci, če ga v resnici niti ne znaš pravilno uporabljati. Tako, kot suha južina, ki se sprehaja po kotih tvojega stanovanja, ne more postati sova uharica, tudi e-novičke ne morejo biti družbeno omrežje. Lahko pa so, to, kar so – neprekosljiv kanal za gradnjo intimnega, dolgotrajnega odnosa z bralci.

 

Največje prednosti e-novičk so:

  • Preberemo jih v miru. V inboxu, kamor so dostavljene, nič ne migeta, ne skače levo in desno in nihče drug se v danem trenutku ne bori za našo pozornost.
  • Kontakti so tvoja last in ostajajo s tabo forever. Za razliko od muhasto nepredvidljivih algoritmov družbenih omrežij, ki ti lahko kadarkoli ukinejo profil z vsemi followerji vred, maili v bazi ostajajo tvoji.
  • Niso samo afnice z lepimi fotkami, marveč so kot knjige – ponujajo prostor za pripovedovanje zgodb, poučevanje in vse daljše zapise.
  • Statistično gledano so najcenejši prodajni kanal in hkrati še kanal z najvišjim ROI (return on investment).

 

 

Tvoja prva naloga = O D N O S 

 

Če bi bilo vse tako lahko, bi vsi pošiljali e-novičke in se ne bi niti naprezali z drugimi kanali, kajne? No, poleg tega, da ima vsak kanal lahko svoje mesto na spletu, pa seveda ni vse tako izi. Stvar je v tem, da večina brandov in posameznikov žal še vedno ne dojame, kaj je njihova primarna naloga pri upravljanju z bazo. In to je? Odnos. Gradnja odnosa. Povezovanje. Zbujanje zaupanja. Negovanje bralcev. Vse to je gnojilo za zemljo, iz katere kasneje lahko vzklijejo nakupi in zrastejo fani, ki bodo s tabo leta in leta.

 

Email marketing ni na hitrco. Ni instant. Ne moreš pričakovati, da boš odnos zgradil/a v 24ih urah. Nemogoče. Lahko vsak dan narediš korak bližje k srcu osebe, ki te prebira. Če si moraš zapomniti zgolj eno stvar, naj bo to, da se vse na tem svetu vrti okoli odnosov – in kakšen odnos imaš do svojih bralcev, tako odzivna bo tvoja baza.

 

Email marketing je kot skodelica vročega čaja z najboljšo prijateljico na mrzlo, jesensko popoldne. Prija. Povezuje. Gradi odnos. Ne obsoja, ne primerja. Ni kot družbena omrežja, kjer vsi mislimo, da moramo biti “oh-in-sploh”. Email marketing je intimna izkušnja. Nič čudnega torej, da gre še vedno za najbolj donosen kanal na spletu.

VODIČ: e-novičke od A do Ž!

Praktičen vodič po email marketingu: ideje za segmentacijo, tehnično uporabo, prodajni kanal in triki pisanja udarnih e-novičk.

 

V zapisu sem te ogrela in omehčala, da boš email marketingu sploh pripravljena ponuditi stol za mizo svojega ustvarjanja. Zdaj pa je čas, da ti podam še čisto konkretne usmeritve, prijeme in te vodim čez procese ustvarjanja ter šraufanja po bazi novičk.

V PDF priročniku, ki ga najdeš spodaj, boš spoznal/a zakulisje email marketinga; se naučil/a upravljati z bazo; izvedel/a, kako pisati besedila, ki vedno vžgejo; in dobil/a ideje za grajenje močne ter odzivne baze bralcev.

Prijava na novičke

Zgodbe. Znanje. Pripovedi. Trendi. Novosti. Učenja. Druženje. Vse to in še več -direkt v žilo (no, v tvoj inbox :D ).

Bralci pravijo *citiram*, da so moje e-novičke edine na domači sceni, ki jih preberejo od začetka do konca. Da bi še. Pa da imajo cel obred – si skuhajo kavo in v miru berejo. Kaj to pomeni zame? Eno ogromno čast. Hvala. Pa zate? Boš ugotovil/a sama, ko boš začel/a prebirati tedensko dozo zgodbarjenja. Pridruži se nam v insajderski bazi e-novičk.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Živa

Sprehajajoč se med zgodbarjenjem in tekstopisjem. Skrita v gozdu z leposlovjem, čvekava na Instagramu z marketinškimi prijemi na dlani. Vse dobre stvari so tri, je vedno z nagajivimi očmi dejala moja babi, ko mi je v dlan potisnila troje sladkarij. In moje pisanje je ravno tako sestavljeno iz treh dobrot: predajanja znanja in učenja trikcev marketinga; vabila k razmisleku in vpogledu vase; ter čistega užitka ob pisanju / branju zgodb.

Naj se vsaj za trenutek brzenje mimo dražljajev vsakdana umiri, ko si dovoliš predati se črkam, besedam, stavkom pred teboj.

Navdih direktno v žilo!

Zgodbe vseh barv in oblik, zapakirane v novičke in frišno spečene dostavljene v tvoj inbox. Dvakrat tedensko valujem med marketinškim modrovanjem, razmisleki o lajfu, kreativnimi snacki in artističnim flowom. To mineštro “vsega po malem” delim samo v bazi novičk!

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani se strinjate s piškotki. Varstvo podatkov.