Delavnica: kreativa v marketingu
“In-house” 3-dnevna delavnica, narejena po meri tvojega branda
Delavnica v treh delih, ki deluje po principu mentorstva in kjer razrešimo najbolj pereča vprašanja tvojega marketinškega ustvarjanja ter te v svet pošljemo z novo perspektivo. Interaktivna delavnica se izvaja prilagojeno posamezni ekipi / podjetju / brandu.

Delavnica, ukrojena po meri za potrebe tvojega branda
Kreativa v kontekstu marketinga ni zgolj zmožnost abstraktnega razmišljanja, marveč predvsem znanje in konstantno opazovanje dogajanja ter trendov. Ne gre se toliko za vprašanje, kakšne oglase pa tokrat ustvariti, marveč za veliko globlji razmislek o tem, kaj sploh hočeš doseči, koga nagovarjaš, s katerih vseh zornih kotov to lahko storiš in kako trajnostno, z vsako kampanjo, graditi svoje ime, ugled, prezenco. Vseh teh veščin kreativnega razmišljanja in snovanja marketinških kampanj se učiš in se v njih tudi preizkušaš (na licu mesta) tekom delavnice. Strukturo imam sicer pripravljeno vnaprej, a jo po predhodnem sestanku do konca ukrojim po meri tvojega branda in težav, s katerimi se srečujete znotraj ekipe.
Trije dnevi, reševanje izzivov “on the spot”
Interaktivna delavnica kreative v marketingu sestoji iz teorije in prakse. Razdeljena je na tri dele – srečamo se torej trikrat, vsakič za približno tri ure (odvisno od velikosti ekipe in angažiranosti članov). Med posameznimi sklopi ekipi pustim teden ali dva časa, da se novo znanje vsede in da lahko preizkusite frišne ideje. Vsakič udeležencem “vlijem v glavo” toliko znanja, kolikor ga zmorejo sprocesirati in hkrati rešujem odprta vprašanja na licu mesta. Teorija je pospremljena z živimi primeri ter takojšnjo implementacijo kreativnih idej, besedil in izzivov iz vaše ekipe. V sklopu delavnice udeleženci prejmejo tudi dodatne materiale in druge “poslastice”.
Vsebina & tematike delavnic
Prvo srečanje
Strateški pogled – kje so izzivi v krovnem razmišljanju in upravljanju branda / podjetja ter kako “obrniti kovanec” ter se preprek lotiti z druge perspektive.
Vsaka zgodba ima uvod in zaključek; vsaka palica dva konca; vsak kovanec dve plati. Če nekaj ne deluje, ni treba zavreči kovanca, le obrniti ga je treba. Podobno je v marketingu – če en prijem ne deluje, je to zgolj prijem, ki ne deluje – ne pa cela zgodba. Na podlagi študij primerov ter vaših konkretnih primerov bomo odkrivali, kaj deluje in kaj ne. Iskali bomo “slepe pege” v razmišljanju in komunikaciji ter si ogledali, kje in zakaj si zajadral/a v slepo ulico. Domov odideš s konkretnimi nalogami in uvidi, kaj lahko spremeniš / narediš v naslednjih dveh tednih. V pogovoru, ki ga z vsakim udeležencem izvedem pred začetkom srečanj, ti zastavim tudi nekaj ključnih vprašanj (da se lažje pripravim na delavnico) in ti dam že prvo domačo nalogo.
Drugo srečanje
Pisanje besedil – od kod črpati ideje za besedila, recimo za mailinge, prodajne strani, itn. Vprašanje, ki ga rešujemo je, kako se sploh priklopiti na prave iztočnice za pisanje in jih potem tudi strukturirano vpeljavi v končno besedilo.
Moja najljubša tema – o čem pisati? Zlajnane vsebine so “out”, površinski maili ne delujejo, ideje na prvo žogo so dolgočasne. O čem in predvsem na kakšen način lahko torej pišeš, pripoveduješ zgodbe in s kakšnimi besedami prodajaš? Spet se bomo stvari lotili na dveh nivojih – teoretično ter na podlagi vaših konkretnih primerov. Pred tem srečanjem boš imel/a domačo nalogo, da vnaprej napišeš nekaj stvari, ki ti jih bomo vzeli kot iztočnice za reševanje izzivov. In ja, vsi pridete na vrsto – moj namen pa je, da se ustvari dovolj varen prostor, da si boste svoja vprašanja upali deliti na glas.
Tretje srečanje
Kreativni / komunikativni pogled – naj ustvarjanje vsebine postane zabava; kako izražati tisto, kar na eni strani želiš ti in na drugi strani potrebuje podjetje / trg / bralci? Social media, sprotno razvijanje idej, plavanje s tokom kreativne reke, pa še in še.
V življenju štejejo predvsem tiste ideje, ki jih zmoreš uresničevati in v tek spravljati sproti. Kar leži nekje med strategijami, v bucket list-ih in drugih idealiziranih planih, je vredno bore malo. Ko se enkrat zavežeš ustvarjanju vsebine, je lahko sprva zadeva mukotrpna – dokler se ti ne odklene kreativa in ideje kar letijo v tvojo smer. Potem je tvoja naloga, da v tem vrtincu usklajuješ tri, včasih si kontradiktorne perspektive – kaj želiš izraziti ti; česa si želijo bralci; in kaj moraš komunicirati kot brand. Če kje, potem mi pri vrelcu sprotnih idej za vsebino ne zmanjka tematik za pogovor in usmeritve. Delali bomo tako na teoretičnem delu, kot na vaših živih primerih. Pred srečanjem spet dobiš domačo nalogo.
Si za delavnico kreativnega razmišljanja v marketingu?
Vse ključne informacije
Ali je delavnica primerna za naš brand / ekipo?
Najprej – delavnica ni namenjena izključno kadru, ki piše besedila, marveč lahko koristi vsem tistim, ki so vpleteni v kreativne, marketinške in vodstvene procese. Delavnico ima smisel izvajati v ekipah, kjer je lahko hkrati prisotnih od vsaj tri pa do deset udeležencev. Pri manjših ekipah je bolje, če člani pridejo na katerega od razpisanih dogodkov; pri večjih ekipah pa bi bilo smiselno delavnico izvajati dvakrat, saj je sicer interaktivni del težko izvesti.
Format in trajanje delavnice
Delavnica je interaktivna.
Srečamo se 3x, vsakič za približno 3 ure (z vmesnim odmorom).
V delavnico je vključeno:
- Predhodni sestanek s ključnim kadrom, kjer dobim vpogled v trenutno stanje kreative, marketinga, pisanja in izzive, s katerimi se pri tem soočate.
- Izvedba delavnice: teorija, praksa, živi primeri, interaktivno delo (udeleženci dobijo vaje, ki jih skupaj rešujemo na licu mesta), analiza preteklega dela in vaj, odgovori na vprašanja.
- Dogovorimo se za 3 termine, saj je delavnica sestavljena iz treh delov.
- Po koncu delavnice pošljem še pripadajoče materiale.
Investicija
Na voljo sta ti dve možnosti – zgolj delavnica ali pa delavnica z dodatnim mentorskim pristopom pregleda besedil v mesecu dni po izvedbi delavnice. V slednjem primeru še dodatno usmerim udeležence na “pravi tir” pisanja, da bodo čim bolj samozavestno uporabljali na novo pridobljeno znanje ter ideje.
Izvedba delavnice v treh delih znotraj podjetja: 3800eur + DDV
Izvedba delavnice in dodatna mentorska podpora: 4600eur + DDV
Rezervacija termina
Za rezervacijo termina za uvodni klic ter za dodatna vprašanja mi piši na hello@giacopywriting.si
Vodič po možnostih sodelovanja
Prenesi si PDF vodič, kjer lahko primerjaš vse oblike sodelovanja z menoj.
S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Vodič po možnostih sodelovanja
Prenesi si PDF vodič, kjer lahko primerjaš vse oblike sodelovanja z menoj.
S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake. Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti
Reference
Vse moje reference, sodelovanja, mentoriranja, gostujoča predavanja, izpeljana izobraževanja in nekatere izpostavljene projekte, na katerih sem delala od leta 2018 dalje, najdeš tukaj.
Imaš dodatna vprašanja?
Piši mi na mail hello@giacopywriting.si
z veseljem ti odgovorim na morebitne dileme ali dvome.

Pošlji povpraševanje
Pišeš mi lahko na hello@giacopywriting.si ali izpolniš spodnji kontaktni obrazec.