Delavnica: zgodbarjenje
“In-house” delavnica, narejena po meri tvojega branda
Kaj, ko bi se na eno običajno sredo zbrala cela ekipa in bi se vsi hkrati učili prijemov zgodbarjenja in tehnik pisanja, ki bi jih tudi takoj lahko spravili v prakso? Za podjetja / ekipe, ki si ne želijo ves čas tavati po izobraževanjih, imam pripravljeno interaktivno delavnico zgodbarjenja.
Delavnica, ukrojena po meri za potrebe tvojega branda
Zgodbarjenje se preliva čez vse kanale našega ustvarjanja – od vsakega maila, ki ga pošlješ sodelavcu, pa do sporočil končnim bralcem / kupcem. Gre za komunikacijo, kjer se prepletajo sledeči elementi: razumevanje psihologije človeka in čustvenih vzgibov; opazovanje sveta; znanje pogajanja in do neke mere manipuliranja z besedami; ter seveda pripovedništva z bralcem v vlogi protagnosita. Vseh teh veščin se učiš in se v njih tudi preizkušaš (na licu mesta) tekom delavnice zgodbarjenja. Strukturo imam sicer pripravljeno vnaprej, a jo po predhodnem sestanku do konca ukrojim po meri tvojega branda in težav, s katerimi se srečujete znotraj ekipe.
En dan, reševanje izzivov “on the spot”
Interaktivna delavnica zgodbarjenja sestoji iz teorije in prakse in traja od treh do štirih ur (odvisno od velikosti ekipe in angažiranosti članov). V enem dnevu udeležencem “vlijem v glavo” toliko znanja, kolikor ga zmorejo sprocesirati in hkrati rešujem odprta vprašanja na licu mesta. Teorija je pospremljena z živimi primeri ter takojšnjo implementacijo besedil in izzivov iz vaše ekipe. V sklopu delavnice udeleženci prejmejo tudi dodatne materiale in druge “poslastice”.
Si za delavnico zgodbarjenja?
Vse ključne informacije
Ali je delavnica primerna za naš brand / ekipo?
Najprej – delavnica ni namenjena izključno kadru, ki piše besedila, marveč lahko koristi vsem tistim, ki so vpleteni v kreativne, marketinške in vodstvene procese. Delavnico ima smisel izvajati v ekipah, kjer je lahko hkrati prisotnih od vsaj tri pa do deset udeležencev. Pri manjših ekipah je bolje, če člani pridejo na katerega od razpisanih dogodkov; pri večjih ekipah pa bi bilo smiselno delavnico izvajati dvakrat, saj je sicer interaktivni del težko izvesti.
Format in trajanje delavnice
Delavnica je interaktivna in traja od 3 – 4 ure (z vmesnim odmorom).
V delavnico je vključeno:
- Predhodni sestanek s ključnim kadrom, kjer dobim vpogled v trenutno stanje pisanja in izzive, s katerimi se pri zgodbarjenju soočate.
- Izvedba delavnice: teorija, praksa, živi primeri, interaktivno delo (udeleženci dobijo vaje, ki jih skupaj rešujemo na licu mesta), analiza preteklega dela in vaj, odgovori na vprašanja.
- Po koncu delavnice pošljem še pripadajoče materiale.
Investicija
Na voljo sta ti dve možnosti – zgolj delavnica ali pa delavnica z dodatnim mentorskim pristopom pregleda besedil v mesecu dni po izvedbi delavnice. V slednjem primeru še dodatno usmerim udeležence na “pravi tir” pisanja, da bodo čim bolj samozavestno uporabljali na novo pridobljeno znanje ter ideje.
Izvedba delavnice znotraj podjetja: 1500eur + DDV
Izvedba delavnice in dodatna mentorska podpora: 2300eur + DDV
Rezervacija termina
Za rezervacijo termina za uvodni klic ter za dodatna vprašanja mi piši na hello@giacopywriting.si
Vodič po možnostih sodelovanja
Prenesi si PDF vodič, kjer lahko primerjaš vse oblike sodelovanja z menoj.
S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti
Vodič po možnostih sodelovanja
Prenesi si PDF vodič, kjer lahko primerjaš vse oblike sodelovanja z menoj.
S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake. Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti
Reference
Vse moje reference, sodelovanja, mentoriranja, gostujoča predavanja, izpeljana izobraževanja in nekatere izpostavljene projekte, na katerih sem delala od leta 2018 dalje, najdeš tukaj.
Imaš dodatna vprašanja?
Piši mi na mail hello@giacopywriting.si
z veseljem ti odgovorim na morebitne dileme ali dvome.
Pošlji povpraševanje
Pišeš mi lahko na hello@giacopywriting.si ali izpolniš spodnji kontaktni obrazec.