hormoni sreče

Kemični sprožilci v možganih – ali tvoji teksti pritiskajo na gumbke sreče? Spoznaj štiri hormone, ki nas peljejo skozi življenje…
Kreativni maček? Stanje, ki ima vse spremljevalne simptome “hang over-ja”, le, da pride kot posledica izčrpane kreative.

Zgodbe vseh barv in oblik, zapakirane v novičke in frišno spečene dvakrat tedensko dostavljam v tvoj inbox. PRIJAVI SE >>

Projektno sodelovanje, rebranding teksti, hitro reševanje odprtih vprašanj, naročnina na tekste, mentoriranje – kaj pa ti izbiraš?

Delavnice: komunikacija brandov

Kako lahko brandi postanejo boljši pripovedovalci zgodb in spretnejši sogovorniki?

Brandi imajo danes težko nalogo. Ni dovolj, da si dober. Ni dovolj, da imaš hud produkt. Odličen moraš biti še v nečem – v komunikaciji in zgodbah. Ker vidim, da sta ta dva pojma marsikomu še vedno uganka, pripravljam sklop interaktivnih, praktičnih delavnic, kjer izpiliš svoje veščine.

Jasnost je najtežja fa**ng stvar na svetu!

Komunikacija je vse, kar (kot oseba ali brand) kažeš svetu – od vizualne podobe (ali izbire oblačil), do besednega izražanja. Že v zasebnem življenju je težko ohranjati neko konsistentno podobo, naš jezik pa se ves čas spreminja – skladno s tem, kakor se spreminjamo sami. Pri brandih pa, če nimamo za seboj celotne ekipe strategov, dizajnerjev in zgodbarjev, kaj hitro “skrenemo s puta”. Ali pa že od samega začetka ne vemo zares, kaj bi sploh radi zares skomunicirali. Marsikomu si pač ne ljubi razbijati glave z iskanjem jasnosti in globokim kopanjem po težkih vprašanjih, ki bi razjasnila, kaj kot brand zares zasledujemo in v kaj verjamemo.

 

Dramaturgija blagovne znamke

V gledališkem okolju je dramaturg tisti, ki skrbi za ohranjanje rdeče niti. V procesu ustvarjanja, ko večinski del kreativne ekipe lahko odtava na stranpoti, je dramaturg figura, ki predstavo vedno ohranja na tiru. On je torej tisti, ki je odgovoren za uspešnost končne sporočilnosti. Kdo pa to počne pri blagovnih znamkah? Običajno nihče. Ali pa vsi po malem. A tudi brand potrebuje nekoga ali nekaj, ki deluje kot dramaturg in narekuje komunikacijo. V našem primeru bomo v sklopu delavnic o komunikaciji ustvarjali strugo, ki bo na dolgi rok delovala kot dramaturg, ki ti bo omogočal, da bodo tvoja sporočila jasna, konsistentna in v poravnavi z vrednotami blagovne znamke.

 

Faili, spodrsljaji, napake

V komunikaciji sem ravno jaz, “miss mojstrica besede”, pogrnila po dolgem in počez – večkrat. Zasebno in poslovno. Privoščila sem si enormno količino spodrsljajev in se iz njih tudi ogromno naučila. A le zato, ker sem jih analizirala in si dovolila iz njih potegniti nove lekcije. Dlje, kot sem poučevala copywriting in sodelovala z brandi, bolj mi je bilo jasno, da je za uspešne tekste nujno treba pogledati večji okvir, v katerega so ti vpeti – v komunikacijo. Želim si, da kot brand postaneš boljši pripovedovalec zgodb, bolj spreten v komunikaciji in si kot posledico odpreš mnoga nova vrata možnosti, priložnosti, zvestobe bralcev.

Vsebina & tematike delavnic

Četrtek, 4/4/24, od 17h do 20h

Prvo srečanje = KAJ

Kaj želiš kot brand sploh komunicirati in kje vse to počneš? Kaj te navdihuje, kaj si želiš zasledovati, koga poskušaš imitirati? Katere so karakteristike naših spletnih prezenc (in strani), na katere verjetno niti pomislil/a še nisi? Kakšna je klima tvojega branda na trgu in kaj se dogaja v zakulisju? Na prvem srečanju se poleg osnov srečujemo z odkrivanjem jasnosti, analiziranjem trenutne sporočilnosti tvojega branda, opazovanjem kulture / trendov in naše brand vpetosti v njih ter z vajami pisanja z mesta empatije.

Četrtek, 18/4/24, od 17h do 20h

Drugo srečanje = ZAKAJ

Si kdaj razmišljal/a o tem, zakaj trenutno komuniciraš, kot to pač počneš? Zakaj daješ od sebe tekste, v katere ne verjameš ali s katerimi se sploh ne bi hotel/a zares predstavljati v svetu? Na drugem koncu pa leži vprašanje – zakaj si želiš komunikacijo spremeniti; katere so tvoje dejanske vrednote in razmislek o tem, kako jih peliti v besede. Na drugem srečanju se poleg teorije ukvarjamo z veščino aktivnega poslušanja (in razmisleka, kako jo uporabiti pri pisanju za brand); pa s tem, kako vrednote branda všiti v komunikacijo in kakšni so kreativni načini za ustvarjanje sporočil, ki “se primejo”.

Četrtek, 9/5/24, od 17h do 20h

Tretje srečanje = KAKO

Končno – vprašanje, ki ga vsi zastavljajo ves čas – ampak, kako?! Ko si odgovoriš na “kaj in zakaj”, si končno pripravljen/a tudi na “kako”. V tretjem srečanju se vse vrti okoli razvoja konsistentnega tona govora / pisanja. Poleg pisanja besedilnega “moodboard-a” se bomo šli tudi igro vlog (da ugotoviš, kako izbrano sporočilnost prenesti tudi v delovno okolje); razmišljali bomo o razmerjem med naključji, trendi, prodajnimi akcijami – na eni strani – ter izbrano zgodbo na drugi strani; in se pilili v kriznih odzivih (kaj napisati, ko “zaje*eš”, itn). 

bonus

DODATNO: individualno delo

Po končanih delavnicah te sicer spustim nazaj v svet, kjer lahko preizkusiš na novo pridobljeno znanje. A vseeno si želim, da nisi povsem prepuščen/a sam/a sebi z vprašanji, ki se ti bodo v praksi še pojavljala. Zato vsakemu od udeležencev po končanem procesu ponujam možnost za eno individualno srečanje / sestanek, kjer sem ti na voljo za dodatna vprašanja ter usmeritve. Sestanek poteka v Ljubljani ali online, traja cca 1.5h in je udeležencem delavnic na voljo po simbolični ceni.

Sklop delavnic o komunikaciji

Vse informacije, prijave in datumi

**OPOMBA: Podrobnejše razdelan program / vsebina delavnice je trenutno v pripravi in sledi kmalu.

Kaj moraš vedeti, preden se prijaviš?

Gre za tip delavnic, kjer je nujna tvoja aktivna udeležba. Ne boš torej zgolj v vlogi poslušalca. Znanja komunikacije ne moreš “hrčkati”, marveč ga je treba takoj spraviti v akcijo, če želiš od njega dejansko kaj imeti. Druga reč je, da se ne moreš prijaviti zgolj na eno srečanje, saj so delavnice zastavljene kot cel sklop. Ustvarila se bo skupina, znanje in razumevanje pa se bo tekom srečanj nadgrajevalo. 

So te delavnice prava izbira zame?

Delavnice o komunikaciji so namenjene tako samostojnim ustvarjalcem (service providers), kot ključnim kadrom v blagovnih znamkah. Glede na tip vsebine predlagam, da se srečanjem pridružiš, če ne stojiš na nobenem skrajnem robu – torej na eni strani nisi zelo rigidno vpet/a v en tip marketinga; oziroma si na drugi strani profi abstrakta. Delavnice so za fleksibilne blagovne znamke, ki stojite nekje vmes – se zavedate, da je prodaja pomembna, hkrati pa želite ustvarjati nekaj trendi, nekaj večjega od sebe in dlje časa trajajočega. 

SREČANJA, TEMATIKE, DATUMI

  • Sklop delavnic je zastavljen v treh delih. 
  • Srečujemo se ob četrtkih popoldan, na štirinajst dni, v Ljubljani.
  • Vsako srečanje je sestavljeno iz teorije, resničnih primerov, interaktivnih vaj, takojšnje prakse, “on spot” reševanja tvojih izzivov, ter prostora za vprašanja.
  • Kot del priprave na delavnico se ob tvoji prijavi slišiva na kratkem klicu, kjer mi lahko pojasniš, s kakšnimi izzivi v komunikaciji / pri pisanju se trenutno ukvarjaš.
  • Po koncu vsake delavnice na mail prejmeš tudi vse materiale, vaje in zapiske.

Lokacija, ura, število udeležencev

  • Delavnice bodo potekale v Ljubljani (točno lokacijo sporočim naknadno).
  • Trajanje posameznega srečanje je 3 ure, s kratkimi premori vred.
  • Srečanje poteka od 17h do 20h.
  • Datumi srečanj v letu 2024: 4.april, 18.april, 9.maj.
  • Število udeležencev je omejeno od 6 do 15 oseb.

Cena in plačila

Cena celotnega sklopa delavnic je 555eur + DDV na udeleženca.

Plačilo je možno tudi v dveh obrokih.

Kotiazcija mora biti poravnana pred začetkom srečanj.

Prijave

  • Na sklop delavnic se prijaviš s poslanim mailom na hello@giacopywriting.si ali z izpolnjenim spodnjim obrazcem.
  • Zaradi omejenega števila udeležencev, se v primeru interesa čim prej prijavi.
  • Za dodatna vprašanja sem ti na voljo na mailu.

Oddaj prijavo na delavnico!

Za prijavo mi lahko pišeš na hello@giacopywriting.si ali izpolniš obrazec.

Imaš dodatna vprašanja?

Piši mi na mail hello@giacopywriting.si

z veseljem ti odgovorim na morebitne dileme ali dvome.

Piši mi tukaj:

Vodič po možnostih sodelovanja

Prenesi si PDF vodič, kjer lahko primerjaš vse oblike sodelovanja z menoj.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Vodič po možnostih sodelovanja

Prenesi si PDF vodič, kjer lahko primerjaš vse oblike sodelovanja z menoj.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake. Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Reference

Vse moje reference, sodelovanja, mentoriranja, gostujoča predavanja, izpeljana izobraževanja in nekatere izpostavljene projekte, na katerih sem delala od leta 2018 dalje, najdeš tukaj.

Navdih direktno v žilo!

Zgodbe vseh barv in oblik, zapakirane v novičke in frišno spečene dostavljene v tvoj inbox. Dvakrat tedensko valujem med marketinškim modrovanjem, razmisleki o lajfu, kreativnimi snacki in artističnim flowom. To mineštro “vsega po malem” delim samo v bazi novičk!

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani se strinjate s piškotki. Varstvo podatkov.