Pisanje, ki premika svet

Spoznaj zimzelene prodajne prijeme, ki temeljijo na zbujanju notranje motivacije pri bralcih. V seriji brezplačnih novičk ti pošljem 3 maile s skrivnostmi, ki jih poznamo tekstopisci.

Da bi napisal/a vplivno besedilo, ti ni treba biti strokovnjak ali čarovnik. Ogromno lahko dosežeš že z razvojem empatije in brskanjem po notranjih sprožilcih motivacije svojih kupcev.

 

Notranja motivacija je v resnici tista, ki nas žene čez vse življenjske izzive; poskrbi, da najdemo voljo za učenje česarkoli novega; in odloča o naših nakupnih navadah. A kako pritisniti na ravno prave gumbke, ki bodo prižgali luč notranje motivacije?

Svoje najljubše trikce in prijeme za zbujanje notranje motivacije, ki preverjeno deluje, delim s teboj v brezplačni seriji novičk.

3 dni ti vsak dan pošljem en  slasten in lahko prebavljiv mail s presenečenji na temo pisanja s pritiski na motivacijo.

Prijavi se:

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

S teboj delim:

3 minute in 27 sekund dnevno

Približno toliko časa potrebuješ, da prebereš pisemce, ki ga v sklopu serije naslednje 3 dni vsak dan pošljem v tvojo smer. Če pa si vzameš še dodatnih nekaj minut in dejansko narediš katerega od korakov, ki ga delim s teboj, bo tvoje pisanje postalo pravai eksperiment.

Za nekoga, kot si ti, ki si želi pri pisanju biti korak naprej, kot včeraj in izstopiti iz krožne igre povprečnosti, bo prebiranje teh novičk še bolj zabavno, kot obisk plesnega festivala. Če ne verjameš meni, pa preberi, kaj o mailih pravijo moji bralci.

Te že srbijo prsti?

Prijavi se na serijo novičk in odkrij, katere trikce nosim v svojem nahrbtniku motivacije.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti