Zadeni me v srce

PRAKTIČNE VAJE ZA ZMENEK S TVOJO IDEALNO STRANKO. TAKE, KI JIH NISI ŠE NIKOLI REŠEVAL/A!

“People will forget what you said. They will forget what you did. But they will never forget how you made them feel.”

- Maya Angelou

Zagotovo si že stokrat slišal/a za idealno stranko. Pa, da ne moreš svoje ponudbe predstavljati kar vsem po vrsti. Tebi pa gredo vse te stvari predvsem na živce. Zdijo se ti potrata tvojega časa. “Le kdo ima čas za reševanje vaj in ustvarjanje fikcijskih person?” – si misliš.

 

Kaj pa, če na zadevo pogledaš z druge perspektive – kot na zmenek. Zmenek s tvojo potencialno stranko. Ohoho, niti slučajno ne greš na večerjo kar z vsako osebo, ki pride mimo – je res? Zelo jasno razumeš, kdo je dovolj zanimiv, da si mu pripravljen/a nameniti nekaj ur svojega dragocenega časa.

Časa nimaš na pretek. Še manj pa energije.

In če ne poznaš svojih bralcev in sledilcev tako dobro, kot bi bil/a z njimi že na zmenku, zapravljaš predvsem energijo. In tudi denar. Ker streljaš v prazno. Ali pa gledaš samo na eno oko. Dosti bolj učinkovito boš ustvarjal/a vse vrste vsebin za splet, če si vzameš dan ali dva časa in si prideš na jasno – s kom greš na zmenek in s kom ne?

Odkrivanje idealne stranke in pisanje tekstov ima veliko vzporednic s terapevtskim procesom

Terapevt nagovarja občutke svojega klienta. Če mu ne bi zastavljal pravih vprašanj in ga spretno vodil čez proces samoodkrivanja, bi bila terapija namreč izgubljanje časa in denarja. 

Mi, ki pišemo tekste, smo z bralci v neke vrste “terapevtskem procesu”. S svojo idealno stranko se pogovarjamo (v mislih, seveda) tako dolgo, dokler ne ugotovimo, kaj bi lahko bili resnični motivi tega fikcijskega lika. To nam da priložnost, da se poglobimo v čustveni svet bralca in ga nagovorimo tako precizno, da nam bo človek na drugi strani zaupal in želel kupovati od nas.

In točno tega te naučim v priročniku “Zadeni me v srce”, ki je pred teboj.

Vse, kar moraš vedeti o priročniku & vajah
"Zadeni me v srce"

Si za zmenek s tvojo idealno stranko?

Ko prebereš igrivo napisan priročnik, ki te vodi čez vse glavne postaje spoznavanja bralca in rešiš priložene vaje, ne boš nikoli več pisal/a enako, kot prej.

Tvoji teksti bodo namreč zažareli v povsem novih barvah.

Takih, ob katerih si bralci ne bodo mogli pomagati, da ne bi želeli prebrati še več!

V spletni učilnici te v PDF obliki čaka priročnik na več kot 40ih straneh in ločen dokument z interaktivnimi vajami.

To so koristi nastopa na spletu z izdelanim profilom idealne stranke v ozadju:

  • Zaradi personalizacije se dvigne vrednost ponudbe v očeh bralca
  • Dokazano povečani profiti kot posledica pravilnega nagovora
  • Izboljša se razumevanje kupcev (pa ne zgolj površinsko)
  • Stranke so pripravljene kupiti več in pogosteje (se torej vračajo)
  • Lažje načrtovanje vsebine, brez zmede o čem sploh pisati
  • Ustvari se čustvena povezava med bralcem in blagovno znamko
  • Bralec se počuti, kot da ga razumeš in mu zares želiš zgolj najboljše
  • Kupec mentalno preide od ideje “jaz sem kralj, ker ti dajem denar”, do “oo, hvala, ker lahko kupujem pri tebi in sem del skupnosti”
  • Med pisanjem vsebine z lahkoto odgovoriš na bralčevo vprašanje, “Kaj je tukaj zame?”

Vaje lahko rešuješ že danes!

Izbiraš lahko med dvema možnostima: ali se odločiš zgolj za priročnik Zadeni me v srce, ki te čaka v spletni učilnici; ali pa v paketku po ugodnejši ceni dobiš še Know-how priročnik za pripravo vsebine za družbena omrežja.

priročnik zadeni me v srce

Dostop do spletne učilnice, kjer te v PDF obliki čakajo vaje in priročnik.

Cena: 18€

zadeni me v srce + know how

Dostop do dveh priročnikov: Zadeni me v srce & Know-how za vsebinski marketing. 

Redna cena: 56€

Cena paketa: 49€

Know-how priročnik

Produkt, ki ti ne vsiljuje univerzalnega sistema dela, temveč te nauči, kako lahko vsebino za svoj Instagram, blog in druge digitalne kanale ustvarjaš skozi avtentične rubrike in bralcem predstaviš unikatno osebnost svoje blagovne znamke!

REDNA CENA: 38€