Webinar o gradnji kariere kot tekstopisec in iskren pogovor o postavljanju mikro branda. OGLEJ SI WEBINAR >>

Kreativa

Spletna delavnica, “Kreativa, pa kje si?”. Povabi navdih na kavo in z igrivostjo posuj svoje tekste. OGLEJ SI DELAVNICO >>
Svoboda je sestra enostavnosti
Poslovni svet, freelance-anje, kreativa, … Področja kariernega ustvarjanja, ki naj bi nam prinašala največ svobode. Pa nam jo res? Ali postanemo njeni najbolj marljivi delavci, ki vsakič znova tolčejo nadure in pozabljajo nase?

Se kdaj počutiš, kot da si ujetnik / ujetnica lastnih ciljev; prevelike količine dela (ki si ga naložiš sam/a); cele gore majhnih opravkov in neskončno dolgega seznama nalog?

 

“Samo še ta projekt izpeljem, pa bom imel/a več časa.”

“Prebrati moram še eno knjigo, pa se bom znal/a bolje organizirati.”

“Jeseni, ko se vse umiri, bom pa lahko počival/a.”

 

Zgornje stavke lahko dopisuješ v nedogled, pa se še kar ne boš pregrizel / pregrizla do konca nedokončanosti in se prebil/a na zeleno vejo. Zakaj? Ker problem ne tiči v tvoji neorganiziranosti, letnem času ali kateremkoli drugem zunanjem faktorju. Zajec tiči v čisto drugem grmu.

 

 

Preveč.

Tvoji težavi se reče “Preveč”. Preveč nagrmadenih projektov, preveč pričakovanj in strogosti do sebe; preveč stvari, ki jih ne potrebuješ; preveč nepomembnega dela. In ta grm z imenom “Preveč” te spravlja na rob pameti, ti krade svobodo in ubija motivacijo.

 

Našpičila sem ušesa. Zares poslušam pogovore ljudi, svoje naročnike in stranke. Verjel/a ali ne, skoraj vsakdo s komer imam stik, mi govori isto zgodbo – “nimam dovolj časa; samo še tole; utrujen/a sem od vsega; … “. Kdaj je dovolj – dovolj? Poslovni svet, življenje na spletu in kreativa so področja, ki ponujajo največ svobode. Mi pa smo jo zamenjali za kletko, v katero smo se zaprli sami. A ni treba, da je tako. 

 

Medtem, ko sem cel teden bolj ali manj preležala v postelji (ja, en brezvezen rotavirus me je tako hudo zdelal) sem imela ves čas na tem svetu za razmislek. Pod drobnogled sem vzela svoj odnos do dela, do stvari, do projektov, do časa. Že prej sem prisegala na “simple living”, a tokrat sem končno začutila, kako ga vpeljati tudi v posel. Moja najvišja vrednota je namreč svoboda, ta pa je sestra enostavnosti.

 

Na spletu (in predvsem v marketingu) se je, ne vem zakaj in bog si ga vedi kdaj, razpasel trend kompleksnosti. In bolj kompleksno kot se lotevaš svojega ustvarjanja, manj v resnici narediš. Bolje je, da počneš eno samo stvar in to kakovostno, kot pa da si raztresen/a kot jesensko listje. S to mentaliteto se lotevam nadaljnjih korakov v procesu pisanja, saj si enostavnosti želim tako zase, kot zate.



 

Majhni, simpl koraki do več svobode v poslu

 

Spodaj ti prilagam svoje najljubše korake, ki so meni pomagali doumeti, kaj je resnično esencialno in kaj ne. Niso vsi direktno povezani s poslom, a v življenju se vse prepleta – in ko ti “klikne” na enem koncu, se ta mentaliteta prenese še na druga področja tvojega udejstvovanja.

 

5 načinov za “Manj”:

  • Napiši si seznam svojih opravil in jih oceni – koliko dejanskih rezultatov prinaša katera stvar? Potem tiste aktivnosti, ki so samo kradljivci časa (na primer poliranje objav do perfektnega) opusti. Začni počasi in poskušaj biti čustveno nenavezan/a na vse, kar bo odpadlo.
  • Zminimaliziraj filozofiranje v tri krasne na minimum. Kaj to pomeni? Jaz grem redko na sestanke; po mailih se poskušam stvari dogovoriti kratko in jedrnato; če pride do nejasnosti opravim hiter telefonski klic; naročnike, ki komplicirajo, hitro odslovim; itn. Nimam časa filozofirati na dolgo in na široko.
  • Zapomni si – vsaki stvari, ki ji rečeš “da”, pomeni, da si trem drugim stvarem rekel “ne”. Preden sprejmeš nov projekt / nov izziv / si naložiš novo nalogo, se vprašaj, če je resnično vredna tvojega časa, energije in vseh “ne”-jev, ki jih boš moral/a reči drugim stvarem.
  • Znebi se vsaj 15% vseh fizičnih predmetov, ki jih imaš. Ni treba, da se znebiš vsega hkrati, a že en majhen korak ustvari efekt snežne krogle. Več o posedovanju manj stvari za več mentalne jasnosti in svobode bom zapisala v kakšnem drugem zapisu. Tukaj opozarjam zgolj, da ko se enkrat znebiš stvari, ne padi v past ponovnega nakupovanja, sicer nisi naredil/a ničesar.
  • Ko pride do znanja, se odloči za eno samo stvar, ki se ji boš aktivno posvečal/a naslednjih XY dni / tednov / mesecev. Ne moreš se naučiti sto stvari hkrati! Meni je vseeno ali boš čas usmerjal/a v znanje copywritinga ali kvačkanja – a izberi eno vrsto znanja in jo razišči po dolgem in počez, preden se lotiš naslednje.



Kar me pri znanju pisanja vsakič znova navdušuje je, da je široko aplikativno, ni v fizični obliki (vzamem ga lahko povsod!), je enostavno in predstavlja temelj vsega drugega znanja na spletu. Vanj se lahko potapljam vsakič znova, pa še kar ne zmanjka možnosti za učenje. Če si na točki življenja, kjer je znanje pisanja tisto, kar iščeš in za kar meniš, da ti bo prineslo največ želenih rezultatov, te lepo vabim k ogledu spletnega programa Copywriting za digitalni marketing, ki ga najdeš TUKAJ >> 

 

Želim ti en svoboden dan in čim več “Manj” ter čim manj “Preveč” 🙂

 

Prijava na novičke

Zgodbe. Znanje. Pripovedi. Trendi. Novosti. Učenja. Druženje. Vse to in še več -direkt v žilo (no, v tvoj inbox :D ).

Bralci pravijo *citiram*, da so moje e-novičke edine na domači sceni, ki jih preberejo od začetka do konca. Da bi še. Pa da imajo cel obred – si skuhajo kavo in v miru berejo. Kaj to pomeni zame? Eno ogromno čast. Hvala. Pa zate? Boš ugotovil/a sama, ko boš začel/a prebirati tedensko dozo zgodbarjenja. Pridruži se nam v insajderski bazi e-novičk.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Živa

Sprehajajoč se med zgodbarjenjem in tekstopisjem. Skrita v gozdu z leposlovjem, čvekava na Instagramu z marketinškimi prijemi na dlani. Vse dobre stvari so tri, je vedno z nagajivimi očmi dejala moja babi, ko mi je v dlan potisnila troje sladkarij. In moje pisanje je ravno tako sestavljeno iz treh dobrot: predajanja znanja in učenja trikcev marketinga; vabila k razmisleku in vpogledu vase; ter čistega užitka ob pisanju / branju zgodb.

Naj se vsaj za trenutek brzenje mimo dražljajev vsakdana umiri, ko si dovoliš predati se črkam, besedam, stavkom pred teboj.

SPLETNI SVET

Prodaja s pomočjo ritualov

Rituali niso samo neke voodoo čudaške coprnije, marveč se jih oglaševalci prav spretno in prefinjeno poslužujejo. Odkrij kultne oglaševalske rituale in ugotovi, kako lahko tudi ti svojo ponudbo povežeš z njimi.

PREBERI »
ZGODBARIM

Kaj delo-vanje je in kaj ni?

Čas je, da odvržemo miselnost, da delamo, ker to pač moramo početi. Ali pa zgolj zato, da služimo naš “kruh vsakdanji”. Delo-vanje je tvoj doprinos družbi. In pot, ki si jo izbereš, ker na njej spoznavaš sebe in (hopefully!) postajaš boljši človek.

PREBERI »

Cajtng za kreativce. Mesečnik z rubrikami, ki se raztezajo od konkretnega znanja do svobodnjaškega vsakdana ustvarjalcev.
Že od 2,99 €/m.

Individualne rešitve za brande, ki si upajo štrleti iz povprečja. Hitri pregledi tekstov, mentorski pristop in zgodbe, kot si jih nisi povedal/a še nikoli.

Artistična avantura

Nahrbtnik trikov in navad za bolj kreativen vsakdan brez megle v glavi. Brezplačna serija novičk, kjer najdeš devet načinov za prebujanje speče muze navdiha in lahkotno ustvarjanje iz dneva v dan.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani se strinjate s piškotki. Varstvo podatkov.