Zgodbe, s katerimi šrtliš iz povprečja

Zgradi divje hudo online prezenco

Uporniški marketinški pristopi.

Biznis, ki ga lahko spokaš v kufer in neseš s seboj na drugi konec sveta.

Nič več tlačenja v modele, ki ubijajo tvojo kreativno svobodo.

Zgodbarjenje s katerim bo tvoja neponovljiva osebnost zasijala v najleši možni luči.

Ti nisi kot drugi.

Ne bodi kot drugi, kot pravi Feri Lainšček. “Salesy, pushy, fomo” marketing pristopi ti obračajo želodec. Ni res, da “ako ne ide milom, ide silom” – na spletu lahko uspeš, brez, da tvoj brand deluje kot, da si “mala z vogala ulice”. 

V čem je fora? V komunikaciji! Na netu se vse vrti okoli stika, odnosa, pogovora. Zato sovražimo tiste, ki nam perejo možgane s prepričanji, da nismo dovolj dobri / nismo celi / nismo lepi / … dokler ne kupimo njihovega izdelka. Bljaki! Temu se reče posiljevanje. In ti že nočeš tega! Vsekakor pa lahko zgradiš odnos z bralci, če komuniciraš avtentično, iskreno, resnično. 

In to, ljuba moja soustvarjalka / dragi moj kreativec, bodo zate naredile zgodbe. Slastne, napete, ekstravagantne, nežne, poučne, divje, domišljijske, čustvene, magične, etične, humorne, … – tvoje zgodbe!

Napišiva zgodbe, kot si jih še nisi povedal/a

Ubesediva unikatno osebnost tvojega branda, v katero se bo trg zaljubil

Vrednote. Te so kot nevidna navigacija, ki te ves čas usmerja. So kot koža, ki je ne moreš zamenjati. Zato ti nima smisla vsiljevati principov dela, ki se tepejo s tvojimi vrednotami. Hkrati pa je fino, če so tvoji osnovni vzgibi podobni kot moji – tako te bom štekala in ubesedila tvojo čarobnost.

Moj namen, ne glede na to, kako kratko ali dolgo bo najino sodelovanje je, da odkrijem tiste skrivne sestavine, ki te delajo neponovljivo krasno osebo in jih v obliki zgodb postavim na oder spletnih kanalov.

Svoboda. Spontanost. Igrivost. Lahkotnost.

Kreativa. Izražanje. S ščepcem umetnosti.

Resnica. Iskrenost. Pristen stik.

Narava. Etika. Ekologija. Empatija.

To so moje osnovne vrednote – “bottom lines”, pod katere v življenju ne grem. So kot zemlja, v katero posejem besede in iz katerih zrastejo blagovne znamke, ki spreminjajo svet. Se najdeš v njih? Oh, še svita se ti ne, kako zelo te trg potrebuje – tebe, tvoj karakter in tvoje zgodbe!

Dovolj ti je DIY praskanja po besedilih, izgubljanja časa, ki ga nimaš in večnega vrtenja v zankah prežvečenih marketinških prijemov. Skrajni čas je že, da pokukaš iz reke povprečnosti (v kateri plavajo “stock fotke”) in se, kot država, osamosvojiš in zgradiš svoj narod (svoje spletne oboževalce) – kar boš storil/a s spretno spletenimi (marketinškimi) zapisi. 

Mentorski pristop, prilagojen posamezniku

Včasih je sicer težko ubesediti, kaj je tisto, kar naredim zate v procesu pisanja besedil – v urah, ki jih preživiva med klici in delom, se med teboj in menoj zgodi nek “zing”, povezava, ki mi omogoča, da se povežem s tvojim brandom in dostopam do še neizraženih skrivnosti, ki jih nato ubesedim skozi zgodbe. Prepoznam tvoje unikatne sestavine in povežem med seboj točke, ki ti pokažejo, v katero smer se kot brand ali ustvarjalec vsebine lahko razvijaš, da boš štrlel/a iz povprečja. It’s kind of magic, tho.

Nočem, da si nalepljen/a name predolgo. Moj namen ni, da brez mene ne moreš več delovati. Zato je delo z menoj kombinacija “hands on” dela, kjer ti jaz dostavim zapise; ter mentorskega svetovanja, kjer te iz tedna v teden na tvojih primerih učim vsega, kar znam – pa ne le o pisanju, marveč o celotnem ekosistemu digitalnega marketinga in brandinga.

Kaj lahko pričakuješ od sodelovanja z menoj?

Kateri okus sodelovanja je zate?

Vsako sodelovanje je drugačno in zato individualno oblikovano. Le zakaj bi te silila v vnaprej pripravljene predalčke, v katere ne sodiš? Ti se prelivaš iz enega na drug konec, kar je za kreativce, vizionarje in idealiste nekaj povsem vsakdanjega.


Spodaj najdeš tri osnovne tipe sodelovanj oziroma dela z menoj. S klikom na gumb boš preusmerjen/a na vprašalnik, kjer odkrivam karakter tvoje blagovne znamke. Za tem sledi brezplačen spoznavni klic in šele nato ti pošljem indidivualno zastavljen sistem dela. Ti pač nisi kopija, da bi lahko s teboj delala enako, kot s kom drugim. Ti si unikat in kot takega te tudi tretiram.

PRVA POMOČ

Visiš “v luftu” in potrebuješ malce prizemljevanja idej? Ali pa tavaš v megli zmede in iščeš le veter, ki bo na hitro razpihal nejasnosti, da se boš lahko podal/a dalje? Potem ne komplicirajva. Tukaj je prva pomoč!

Kaj vključuje?

  • Najprej reši kratek vprašalnik (nanj boš preusmerjen/a s klikom na spodnji gumb).
  • Jaz pregledam tvojo spletno prezenco in se pripravim na srečanje.
  • Sledi 90-minutni svetovalni video klic, kjer te nežno potisnem naprej – v smer, v katero želiš. 
  • Po klicu ti pošljem še mail z glavnimi točkami tvojega “sos plana”.

Cena: 330eur

KREATIVCI & DIGITALCI

Si sam/a svoj šef ali pa si to še želiš postati? Sanjaš o neodvisnem online biznisu / pridobivanju bolje plačanih naročnikov / pisanju bloga / prodaji svojih umetniških stvaritev / zaposlitvi v copywritingu / gradnji osebnega branda / … ? Prav za kreativne dušice sem zasnovala mentorski program, ki ti bo dal vso širino svobodo digitalnega posla.

Kaj vključuje?

  • Najprej reši kratek vprašalnik (nanj boš preusmerjen/a s klikom na spodnji gumb).
  • Ko preberem vse tvoje odgovore, sledi brezplačen 30-minutni spoznavni klic, kjer ugotoviva, če sva za skupaj.
  • Nato ti pošljem “custom made” ponudbo, ki vključuje kombinacijo mentorskega pristopa in “hands-on” dela. Ko jo potrdiš, se lotiva dela.
  • Sodelujeva lahko 1, 3 ali 6 mesecev – odvisno od tvojih želja.

Cena: Od 989 eur dalje

BLAGOVNE ZNAMKE

Si del blagovne znamke, ki je pripravljena, da postane “purple cow” (bold, rebellious, out of the box)? Imaš holistično naravnan mindset, ko pride do spletnega nastopa in hočeš zasijati v zgodbah, hudih za dol past’? Za brande imam celo paleto idej – vse od pisanja tekstov, pa do internih delavnic za ekipe in vsega vmes.

Kaj vključuje?

  • Najprej reši kratek vprašalnik (nanj boš preusmerjen/a s klikom na spodnji gumb).
  • Ko preberem vse tvoje odgovore, sledi brezplačen 30-minutni spoznavni klic, kjer ugotoviva, če sva za skupaj.
  • Nato ti pošljem “custom made” ponudbo, ki vključuje tisto stvar, ki jo želiš in potrebuješ. Običajno gre za kombinacijo mentorskega pristopa in “hands-on” dela. Ko jo potrdiš, se lotiva dela.
  • Sodelujeva lahko 1, 3 ali 6 mesecev – odvisno od tvojih želja.

Cena: Od 989 eur dalje

Nisi prepričan/a? Vprašaj moje (bivše) stranke

Spodaj najdeš imena nekaterih bolj vidnih brandov, ki so se znašli v herbariju mojih projektov. Če nisi prepričan/a ali bi se podal/a v sodelovanje z menoj, jih mirne vesti lahko kontaktiraš in poklepetaš z njimi.

Založba Primus

Mentorstvo, pisanje besedil, priprava vsebinske strategije in sodelovanje pri prenovi spletne strani.

Maja Marketing Lab

Večletno sodelovanje in soustvarjanje dela za naročnike (ni, da ni, kaj sva vse skupaj z Majo ustvarili).

Polona Design

Sestri Alenko in Polono, ki se ukvarjata z dizajnom in brandingom sem vzela pod mentorsko okrilje.

Otobody

Priprava besedil za spletno stran, blog zapisov in oglaševalskih kampanj.

Genial.si

Mentorsko vodenje priprave besedil za novo spletno stran.

Nutrispoint

Priprava tekstov za prodajne strani, sekvenc e-novičk in oglaševalskih kampanj.

HomeOgarden

Priprava blog zapisov, e-novičk in mentorski pregledi dela na spletki in družbenih omrežjih.

Storija weddings

Priprava besedil za celotno spletno stran.

Kaj moraš vedeti o delu z menoj?

  1. Sodelovanje zame pomeni, da diham s tvojim brandom in se popolnoma potopim vanj. Nisem kot piksna paradižnikove mezge na polici trgovine, da me vzameš z nje in uporabiš, kakor te je volja. In ti zame nisi “sugar daddy”, da bi te gledala skozi očala s podobo vrtečih se dolarjev.
  2. Zgodba, ki jo pletem s tvojo blagovno znamko, je butične narave. Nisem kot velika agencija, ki odkljuka naloge in te v fasciklu zaprašenih projektov spoka v arhiv. Nad teboj in tvojo ekipo zvesto bdim, dokler vam krila ne zrastejo dovolj, da lahko letite sami, brez mojih usmeritev. 
  3. Pri svojem delu povezujem dve veščini: copywriting (tekstopisje) ter storyselling (zgodbarjenje). Na vprašanje, zakaj hudiča bi delal/a ravno z mano, ko pa je na trgu toliko drugih kandidatov, ti odgovorim simpl – če hočeš, da tvoji teksti niso le odlično spisani, marveč tudi edinstveno polni zgodb, občutkov in omamno zasvoljivih prispodob, potem ne potrebuješ zgolj tekstopisca, marveč pripovedovalca zgodb. Oh, poglej – ena taka rdečelasa zgaga stoji pred tabo! 🙂 

Imaš dodatna vprašanja?

Piši mi na mail hello@giacopywriting.si

z veseljem ti odgovorim na morebitne dileme ali dvome.

Piši mi tukaj: