Pregled besedil

Je pred teboj zares pomemben projekt in si želiš, da bodo tvoja besedila bralce zadela naravnost v srce? Si pred lansiranjem prelomne kampanje in si hočeš zagotoviti uspešne rezultate? Ali pa se že lep čas matraš z objavljanjem na družbenih omrežjih in pisanjem vseh mogočih tekstov, rezultatov pa kar ni. Morda potrebuješ le malce usmeritve in jasna navodila, da boš z gotovostjo vedel/a, kaj delaš “prav” in kaj “narobe” – ali bolje rečeno, kje so še možnosti za izboljšave.

 

Ko predolgo počnemo eno stvar po istem kopitu, postanemo “slepi” za napake in vkalupljeni v obstoječ način razmišljanja. Zato se rado zgodi, da dobre ideje pridejo šele, ko se odklopiš od razmišljanja. Ali pa, ko k projektu povabiš še nekoga, ki v tvoj kreativni proces prinese sveže zamislice.

V katerem koli od zgornjih scenarijev se prepoznaš, si zrel/a za hitro pomoč pri pisanju besedil in pregled obstoječega dela. Že ena sama ura, ki jo lahko namenim analizi tvojih besedil in pripravljanju novih predlogov, lahko naredi drastično spremembo v tvojem spletnem nastopu.

Namen pregleda besedil in hitrih usmeritev, ki ti jih podajam je, da s kritičnega zornega kota pogledam na tvoje dosedanje delo in ti podam konstruktivne rešitve in ideje za naprej. Rezultate boš videl/a takoj, saj je spletno okolje neusmiljeno in brez dlake na jeziku – bralci se instantno odzivamo na vsebino, ki nas pritegne.

Vse, kar moraš vedeti o sodelovanju:

Kaj?

Pregled besedil s hitrimi usmeritvami je neke vrste “sos pomoč” pri pisanju tekstov za splet. Ti mi pošlješ besedila ali oglaševalsko kampanjo, pri kateri želiš drugo mnenje in sveže ideje; jaz pa ti dostavim nova besedila in komentar tvojega dosedanjega dela.

Kako?

Imaš okvirno idejo, katera besedila si želiš preoblikovati ali kje potrebuješ usmeritve? Napiši mi mail, jaz pa ti podam okvirno ponudbo, ko vidim, koliko dela je pred menoj. Celotna komunikacija poteka po mailu, po potrebi pa se lahko slišiva še preko Skype-a.

Zakaj?

Če predolgo nosiš neudobne čevlje, že pozabiš, kaj to pomeni lahkoten korak. Enako je pri oglaševanju in pisanju. Nov zorni kot in konstruktivna kritika ti bodo odprla nove poglede na spletni nastop.

Ne zameri mi...

Menim, da me ne nameravaš najeti zato, da bi se ti dobrikala. To bi bil stran vržen denar. Znana sem po kritičnem očesu in direktnosti. Če bom na podlagi svojih dosedanjih izkušenj in znanja menila, da nekje brcaš v temo, ti bom to povedala. Analiza besedil, ki ti jo pošljem, vključuje tudi konstruktivno kritiko s predlogi za izboljšave. Brez skrbi, ne grizem - a jezika tudi ne šparam 🙂

Pomagam ti pri:

Objavah in oglasih za družbena omrežja, enovičkah, besedilih za prodajne strani, blogih, člankih, pregledu oglaševalskih kampanj (Facebook in Instagram), preoblikovanju besedil za spletne strani; in še bi lahko naštevala.

Cena

za hitre preglede in sodelovanja delam po principu urne postavke. Ena ura mojega dela znaša 80eur. Preden se lotim dela, ti podam okvirno število ur, ki ga za delo potrebujem.

Kreativa & struktura za besedilne presežke

Se sprašuješ, zakaj bi zaupal/a ravno meni in ali ti res lahko dostavim rezultate, ki jih iščeš? 
Na to vprašanje si boš odgovoril/a sam/a, ko boš prejel/a sveženj besedil in idej, pripravljenih samo zate.

V vsak projekt, pa najsi bo še tako majhen, vključujem svoj način razmišljanja in ideje črpam iz bogate baze znanja. Vedno se držim teh smernic:

  • Najprej bralec, potem vse ostalo. Vsako besedilo mora nagovarjati bralca, njegove potrebe, želje in sanje. Blagovna znamka je le orodje za doseganje želja bralca.
  • Ne bodi ponavljanka - sestavljanka. Idej in besedil nikoli ne kopiram od drugih. Ko je tekst napisan z novega zornega kota, bo bralec vedel, da je pred njim nekaj edinstvenega, česar ni videl še nikjer. Tako bo tudi tvoja blagovna znamka takoj izstopila iz množice.
  • Testiraj, preberi 3x in popravi. To je moj delovni proces. Ko je besedilo nared, ga preberem še vsaj 3x. Če mi vmes misli odtavajo, ali enkrat samkrat zazeham, potem to še ni končni izdelek. Vsak tekst mora biti dovolj zanimiv, da bo bralca ujel v zanko branja, ne pa ga dolgočasil.
  • Raziskuj, poglabljaj se, začuti. Moj namen ni, da besedilo napišem tako, da bo bralec takoj vedel, da ni tvoje. Zato se v pisanje trudim vključiti tvojo energijo in brandu dodati vrednost, ne pa ga ignorirati.
  • Razloži svoje poteze. Ne bom ti samo poslala končnega besedila brez razlage. Le kako boš potem vedel/a, na kaj moraš paziti prihodnjič? Pričakuj torej tudi analizo izvirnega teksta.

Izkušnje & znanje​

V vseh letih dela v digitalnem marketingu sem imela možnost delati z ogromno različnimi brandi, ljudmi in tipi strank. Postavljala sem blagovne znamke iz nule in dvigala prodajo že dobro prepoznanim brandom. Pisala sem vsa možna besedila, se spoprijateljila z raziskovanjem znanstvenih raziskav in izpilila kreativne pristope.

Poleg znanja in izkušenj se zanašam na kemijo svojih možganov. Verjamem, da ima vsakdo svoje “super moči” in moja je zagotovo ta, da znam idealizirati. Kaj to v praksi pomeni? Ko predme postaviš predmet ali idejo, takoj vidim najboljšo možno sliko in scenarij. Kreativa v glavi se takoj vklopi in začne snovati zgodbe, vidi različne zorne kote prodaje produkta in brska po spominu, kdo je idealen kupec. Zatorej od mene nikoli ne prejmeš zgolj besedila ali kampanje, temveč še kup idej in možnih vidikov prodaje tvoje storitve ali izdelka.

Načeloma moje delo govori samo zase. Ker cenim zasebnost svojih naročnikov in dogovore z njimi, jih večino niti ne izpostavljam javno. Lahko pa ti zaupam, da sva skupaj z Majo (Maja Marketing Lab) v enem samem letu naročnikom pridelali prometa za skoraj 7-mestne številke. To je namreč moč pametno načrtovanega nastopa na spletu in kakovostno napisanih besedil.

Zdaj pa dovolj o meni, čas je da spoznam tebe in tvoj posel! Če si se pri prebiranju zgornjih alinej nasmejal/a in prikimaval/a, potem se že veselim skodelice digitalne kave s teboj! Povpraševanja sprejemam na mail. Prosim, da dodaš tudi povezave do svoje spletne strani in družbenih omrežij.

Povpraševanja sprejemam na mail ali preko izpolnjenega obrazca.

hello@giacopywriting.si