Individualen pregled besedil

Je pred vami zares pomemben projekt in si želite, da bodo vaša besedila bralce zadela naravnost v srce? Ste pred lansiranjem prelomne kampanje in si hočete zagotoviti uspešne rezultate? Ali pa se že lep čas matrate z objavljanjem na družbenih omrežjih in pisanjem vseh mogočih tekstov, rezultatov pa kar ni? Morda potrebujete le malce usmeritve in jasna navodila, da boste z gotovostjo vedeli, kaj delate “prav” in kaj “narobe” – ali bolje rečeno, kje so še možnosti za izboljšave.

Ko predolgo počnemo eno stvar po istem kopitu, postanemo “slepi” za napake in vkalupljeni v obstoječ način razmišljanja. Zato se rado zgodi, da dobre ideje pridejo šele, ko se odklopite od razmišljanja. Ali pa, ko k projektu povabite še nekoga, ki v vaš kreativni proces prinese sveže zamislice.

Make it

V katerem koli od zgornjih scenarijev se prepoznate, ste zreli za hitro pomoč pri pisanju besedil in pregled obstoječega dela. Že ena sama ura, ki jo lahko namenim analizi vaših besedil in pripravljanju novih predlogov, lahko naredi drastično spremembo v vašem spletnem nastopu.

Pregled besedil & hitre usmeritve

Namen pregleda besedil in hitrih usmeritev, ki vam jih podajam je, da s kritičnega zornega kota pogledam na vaše dosedanje delo in vam podam konstruktivne rešitve in ideje za naprej. Rezultate boste videli takoj, saj je spletno okolje neusmiljeno in brez dlake na jeziku – bralci se instantno odzivamo na vsebino, ki nas pritegne.

Vse, kar morate vedeti o sodelovanju:

KAJ?

Pregled besedil s hitrimi usmeritvami je neke vrste “sos pomoč” pri pisanju tekstov za splet. Vi mi pošljete besedila / kampanje, pri katerih želite drugo mnenje in sveže ideje; jaz pa vam dostavim nova besedila in komentar vašega dosedanjega dela.

KAKO?

Imate okvirno idejo, katera besedila si želite preoblikovati ali kje potrebujete usmeritve? Napišite mi mail, jaz pa vam podam okvirno ponudbo, ko vidim, koliko dela je pred menoj. Celotna komunikacija poteka po mailu, po potrebi pa se lahko slišimo še preko Skype-a.

ZAKAJ?

Če predolgo nosite neudobne čevlje, že pozabite, kaj to pomeni lahkoten korak. Enako je pri oglaševanju in pisanju. Nov zorni kot in konstruktivna kritika vam bodo odprla nove poglede na vaš spletni nastop.

NE ZAMERITE MI ...

Menim, da me ne nameravate najeti zato, da bi se vam dobrikala. To bi bil stran vržen denar. Znana sem po kritičnem očesu in direktnosti. Če bom na podlagi svojih dosedanjih izkušenj in znanja menila, da nekje brcate v temo, vam bom to povedala. Analiza besedil, ki vam jo pošljem, vključuje tudi konstruktivno kritiko s predlogi za izboljšave. Brez skrbi, ne grizem - a jezika tudi ne šparam.

POMAGAM VAM PRI

Objavah in oglasih za družbena omrežja, enovičkah, besedilih za prodajne strani, blogih, člankih, pregledu oglaševalskih kampanj (Facebook in Instagram), preoblikovanju besedil za spletne strani; in še bi lahko naštevala.

CENA

za hitre preglede in sodelovanja delam po principu urne postavke. Ena ura mojega dela znaša 80eur. Preden se lotim dela, vam podam okvirno število ur, ki ga potrebujem.

Kreativa & struktura za besedilne presežke
Se sprašujete, zakaj bi zaupali ravno meni in ali vam res lahko dostavim rezultate, ki jih iščete? Na to vprašanje si boste odgovorili sami, ko boste prejeli sveženj besedil in idej, pripravljenih samo za vas.
V vsak projekt, pa najsi bo še tako majhen, vključujem svoj način razmišljanja in ideje črpam iz bogate baze znanja. Vedno se držim teh smernic:
  • Najprej bralec, potem vse ostalo. Vsako besedilo mora nagovarjati bralca, njegove potrebe, želje in sanje. Blagovna znamka je le orodje za doseganje želja bralca.

 

  • Ne bodi ponavljanka – sestavljanka. Idej in besedil nikoli ne kopiram od drugih. Ko je tekst napisan z novega zornega kota, bo bralec vedel, da je pred njim nekaj edinstvenega, česar ni videl še nikjer. Tako boste vi kot blagovna znamka takoj izstopali iz množice.

 

  • Testiraj, preberi 3x in popravi. To je moj delovni proces. Ko je besedilo nared, ga preberem še vsaj 3x. Če mi vmes misli odtavajo, ali enkrat samkrat zazeham, potem to še ni končni izdelek. Vsak tekst mora biti dovolj zanimiv, da bo bralca ujel v zanko branja, ne pa ga dolgočasil.

 

  • Raziskuj, poglabljaj se, začuti. Moj namen ni, da besedilo napišem tako, da bo bralec takoj vedel, da ni vaše. Zato se v pisanje trudim vključiti vašo energijo in vašemu brandu dodati vrednost, ne pa ga ignorirati.

 

  • Razloži svoje poteze. Ne bom vam samo poslala končnega besedila brez razlage. Le kako boste potem vedeli, na kaj morate biti pozorni prihodnjič? Pričakujte torej tudi analizo izvirnega teksta.
Izkušnje & znanje

V vseh letih dela v digitalnem marketingu sem imela možnost delati z ogromno različnimi brandi, ljudmi in tipi strank. Postavljala sem blagovne znamke iz nule in dvigala prodajo že dobro prepoznanim brandom. Pisala sem vsa možna besedila, se spoprijateljila z raziskovanjem znanstvenih raziskav in izpilila kreativne pristope. Poleg znanja in izkušenj se zanašam na kemijo svojih možganov. Verjamem, da ima vsakdo svoje “super moči” in moja je zagotovo ta, da znam idealizirati. Kaj to v praksi pomeni? Ko predme postavite predmet ali idejo, takoj vidim najboljšo možno sliko in scenarij. Kreativa v glavi se takoj vklopi in začne snovati zgodbe, vidi različne zorne kote prodaje produkta in brska po spominu, kdo je idealen kupec. Zatorej od mene nikoli ne prejmete zgolj besedila ali kampanje, temveč še kup idej in možnih vidikov prodaje vaše storitve ali izdelka.

Načeloma moje delo govori samo zase. Ker cenim zasebnost svojih naročnikov in dogovore z njimi, jih večino niti ne izpostavljam javno. Lahko pa vam zaupam, da sva skupaj z Majo (Maja Marketing Lab) v enem samem letu naročnikom pridelali prometa za skoraj 7-mestne številke. To je namreč moč pametno načrtovanega nastopa na spletu in kakovostno napisanih besedil.

Pošlji povpraševanje