Popolna preobrazba
= spletka desetka!

Spletni program, ki bo tvoje tekste naredil slastne, za na kruh namazat!

Mala šola pisanja tekstov za spletko. Vse od prve ideje pa do zadnje pike. Program vključuje tudi udeležbo na delavnici, ki bo potekala online dne 10/5.

Nauči se pisati besedila, ki se berejo hudo dobro. Nič več poceni marketinških prijemov in oguljenih fraz, ki smo jih vsi naveličani!

Tega bi me morali naučiti v šoli!” je stavek, ki ga gotovo slišiš vsak mesec. Znanje česa vsega bi nam morali predati, je vprašanje za kdaj drugič. A dejstvo je, da se marsičesa nismo naučili. Zato se pa učimo celo življenje. In če kje, potem si v poslu prisiljen/a, da se vpišeš v vseživljenjsko šolo. 

Lahko bi rekli, da kdor se ne uči, dovoli, da ga vsi prehitevajo po levi in po desni. S šleparji vred!

Prebiram tekste na različnih spletkah in ugotavljam, da se pisci vsebine (oziroma lastniki blagovnih znamk) razdelijo takole:

  • “Nekaj bom na hitrco spackal/a, samo, da spletka stoji.”
  • “Preletel/a bom nekaj konkurentov in naredil/a kolaž njihovih tekstov. Saj ne bo nihče opazil.”
  • “Pojma nimam, kaj za vraga naj sploh napišem. Bom še malo počakal/a in ne bom še nič objavil/a.”
  • “Potrudil/a se bom za prva dva odstavka, potem pa se mi že mudi naprej.”
  • “Najel/a bom poceni copywriterja.” – mal dnarja, mal muske
  • “Poglobil/a se bom v znanje in si vzel/a čas, da res hudo napišem tekste.”
  • “Sodeloval/a bom z izkušenim copywriterjem, ki bo dostavil hude rezultate.”

 

V kateri kategoriji pa ti misliš, da si? Seveda bi jih lahko dodajali še po mili volji. A eno dejstvo drži kot pribito – časi, ko si lahko blagovno znamko gradil/a s povprečnimi teksti, so mimo.

Naj ti dam prispodobo:

Si predstavljaš, da bi na sestanek, kjer bi si želel/a skleniti posel, vreden več deset tisoč eur, prikorakal/a v raztrgani trenirki, skuštran/a in z neumitimi zobmi? Direktno iz postelje, po navdihu hashtaga “I woke up like this”.

No, posla gotovo ne bi zaključil/a. Pa da ne bo pomote – tako, kot ti na sestankih ni treba biti zapet/a do vratu, ti tudi pri tekstih za spletko ni treba paziti na vsako besedo. A kar je nujno potrebno je, da pišeš unikatno, avtentično, razviješ poenoten glas in pogumno zaplavaš v peskovnik besed. 

In to je namen spletnega programa ter delavnice, ki je pred teboj. Kot vedno, je tudi ta vsebina v spletni učilnici namenjena tebi, ki razumeš, da tvoj brand ni ena navadna muha enodnevnica. Je pomemben del tvojega življenja in ne glede na to, ali boš na koncu tekste pisal/a sama, ali pa boš sodeloval/a z zunanjimi izvajalci, moraš ti vedeti, kaj hočeš. Ti, kot kreator/ka branda namreč narekuješ energijo vsega, kar se dogaja na tvoji spletki.

Najpogostejše napake & zagate pri pisanju tekstov

Spodaj navajam zgolj nekaj najbolj vidnih težav, ko pride do zlaganja besed. Če se najdeš v vsaj eni izmed njih, je čas, da svoj brand in svojo tipkovnico vzameš v roke.

  • Dizajn je pomembnejši od tekstov. >> Ampak kaj ti bo dizajn, če nihče ne bo hotel prebrati napisanega?
  • Spletka je namenjena zgolj predstavitvi mojega posla / dejavnosti. >> Spletka je tvoje okno v svet, kjer ne zgolj predstavljaš sebe, marveč gradiš odnos s potencialnimi kupci.
  • Mah, saj nihče ne bere dolgih tekstov. >> Zmota! Ni važna dolžina zapisanega, marveč kako zgodbo spraviš na papir.
  • Tekste napišem enkrat in sem za vedno opravil/a s to nalogo. >> Spletka ni statičen kanal, marveč raste skupaj s tabo in s tvojim poslom. Obenem pa moraš bralcem vsakič znova dati razlog, da se vračajo nanjo.
  • Saj lahko nekdo drug napiše besedila zame, zakaj bi se sploh ukvarjal/a s tem? >> Seveda. Ampak to še ne pomeni, da lahko dvigneš roke od procesa. Od tega, kako dobro razumeš proces pisanja in od jasnosti tvoje zgodbe je namreč odvisna kakovost končnih besedil, pa četudi jih piše najbolj nadarjen tekstopisec na svetu.
  • Zaporedje tekstov na spletki ne igra ključne vloge. >> O, pa še kakšno! Če začneš na napačnem koncu, v prvi sekundi odvrneš bralca od tega, da bi sploh še kaj prebral.
  • Nima smisla, da vlagam v novo znanje pisanja, ker itak nikoli ne bom znal/a dobro spackati zgodbe skupaj. >> Kakšna zmota! Znanje pisanja za spletko ti lahko še kako prav pride na vse možne načine – če znaš kolikor toliko dobro spisati en tekst, bodo vsi nadaljnji teksti dosti bolj slastni – pa najsi gre za najbolj osnoven mail ali pa obsežno prodajno stran.
  • Sploh ne vem, s katerega konca naj se lotim pisanja – izgubil/a bom živce! >> Dokler nimaš jasno razdelane vizije in ideje o tem, kdo tvoj brand na trgu sploh je kot “oseba”, tako dolgo boš imel/a težave s pisanjem.
  • Najel/a bom zunanjega izvajalca in naj poskrbi za vse. >> To je tako, kot bi se pri ugasnjeni luči želel/a obriti. Saj načeloma veš, kako se tej stvari streže, a v temi bi poskrbel/a zgolj za cel kup ureznin in ran.

Iz prakse v teorijo - in ne obratno!

Izkušnje in vsakodnevno delo z zelo raznolikimi naročniki me vedno znova nauči česa svežega. Tako tudi nastajajo ideje za moje spletne programe, kot je ta, ki se razgrinja pred teboj. Nastal je na podlagi študij primerov in “know-how” orodij, ki sem jih razvila ali posvojila po poti – v vseh letih (jih ne štejem več) dela v spletnem marketingu.

Tako zaokroženega programa, ki bi bil fokusiran na pripravo za dol past hudih zgodb za spletko, ne boš odkril/a kar na vsakem koraku. 100% sem prepričan/a, da če slediš zaporedju poglavij in vsrkaš vse znanje, tvoj spletni nastop ne bo nikoli več isti. Zato ti tudi ponujam garancijo na zadovoljstvo!

Online delavnica v živo!

Najslajši del te spletne bomboniere, ki je na voljo zgolj, če nakup programa opraviš v aprilu, je online delavnica. Potekala bo 10/5 v živo! In o čem bo govora? O tvoji spletki, seveda! Vsi, ki boste v aprilu kupili program in mi pravočasno oddali materiale, boste deležni mojega pregleda spletke in tekstov ter napotkov, ki ti jih zaupam v delavnici.

V približno 3-urnem srečanju se bomo pogovorili o vseh vaših spletkah – menim namreč, da boš prejel/a ogromno “aha momentov” ne zgolj na podlagi svojega primera, marveč tudi primerov tvojih sošolcev. Seveda bom na voljo tudi za vsa vprašanja. Kasneje bo v učilnici na voljo posnetek naše delavnice, a žal vsi, ki bodo nakup opravili po 30/4, ne bodo deležni pregleda njihovih spletk. 

Tokrat ne čakaj pomladi, ne čakaj na maj – DOBESEDNO! 🙂 

Popolna preobrazba = spletka desetka!

To je eden najbolj celovitih spletnih programov za pisanje tekstov za spletko, ki ga boš lahko uporabljal/a še leta in leta!

Ali je program prava izbira zame?

Z lahkoto bi rekla, da je program namenjen vsem. Ampak to bi bila laž. Zato ti najprej povem, za koga program ni: za tiste, ki samo kupujejo in nikoli ničesar ne spravijo v prakso; pa za tiste, ki se jim ne zdi vredno potruditi se za razvoj hudo dobrega branda. 

Spletka desetka je prava izbira zate, če:

Kazalo vsebine v spletnem programu

#1 30-DNEVNI IZZIV ZA PRENOVO SPLETNE STRANI

  • Celostno zasnovan program, ki te po dnevih vodi vse od brainstorma vsebine za spletko, raziskave, pa do zlatih pravil tekstopisja (naslovi, nagovori, zgodbe).
  • Sestaviš moodboard svoje spletke, wireframe in napišeš vse zavihke.
  • Izziv je podprt s praktičnimi vajami in živimi študijami primerov.

#2 BLOG ZAPISI

  • Raziskava od A do Ž za vrhunsko prodajno stran
  • Stran “o meni”, ob kateri se bodo bralcem cedile sline
  • Vse, kar moraš vedeti, preden začneš pisati poslovni blog
  • Zapiši tekste na domači strani kot profesionalec
  • Kratki, a sladki teksti so za umret dobri
  • 10 tipov besed, ki zbujajo pozornost & prodajajo (besede moči)
  • Plonk listek: 18 točk za pisanje dolgih tekstov
  • Pet načinov za kreiranje novih idej, ko je pred teboj prazen list papirja

#3 ŠTUDIJE PRIMEROV

  • Case studies na podlagi šestih blagovnih znamk, za katere sem pisala tekste.
  • Vpogled v “prej in potem” stanje besedil.
  • Resnični, ne izmišljeni primeri!

#4 DNEVNA DOZA NAVDIHA

  • Skrivnosti uspešnega prodajanja z besedami
  • Kratke misli vzpodbude, navdiha & smeha (da ne bo vse smrtno resno :))
  • Intervju z Matejo Delakordo, profesionalno pisko vsebine

#5 WEBINARJI

  • Izberi ton govora za prepričljivo prodajno stran
  • SOS: pisanje tekstov za spletko
  • Oba webinarja te že čakata v učilnici (gre za posnetke iz FB skupine)

#6 DELAVNICA V ŽIVO

  • Delavnica poteka 10/5 od 17h do 20h

  • S svojimi primeri se je lahko udeležiš le, če nakup programa opraviš do vključno 30/4 in materiale oddaš do 3/5
  • Kasneje bo posnetek delavnice na voljo v spletni učilnici

Z novim znanjem se lahko sladkaš že danes!

Na voljo so ti 3 opcije: “Zgolj” spletni program; program + individualne ure z menoj (pregled tvojih tekstov za spletko); ali pa program + ugodnejši nakup najbolj obsežnega copywriting tečaja v slovenščini.

Spletni program “Popolna preobrazba = spletka desetka!”

Dostop do spletne učilnice, kjer te čaka vsa vsebina

Udeležba na delavnici (v živo!)

Cena: 155eur

Obročno: 2*77,5eur

Spletni program + Skype svetovanje

Spletni program + udeležba na delavnici

3 ure Skype svetovanja / pregleda tekstov v vrednosti 240eur

Cena: 353eur

Obročno: 2*176,5eur

Prihranek: 42eur

Spletni program + copywriting tečaj

Spletni program + udeležba na delavnici

Spletni tečaj Copywriting za digitalni marketing, Freelancer v vrednosti 440eur

Cena: 501eur

Obročno: 3*167eur

Prihranek: 94eur

Pomembno! Kaj pa, če že imam kakšnega od programov?

Poglej v spletno učilnico (zadnja lekcija 30-dnevnega izziva), kjer te čaka koda za popust. Do programa boš dostopal/a po ceni 89eur.

Piši mi in omogočim ti dostop do drugega paketa zapisov.

  • V tem primeru je cena 63eur, kar je še vedno ugodneje, kot če bi kupoval/a vsako stvar posebej. Prosim, pošlji mi mail, da preverim tvoj profil v spletni učilnici in ti pošljem kodo, s katero boš lahko opravil/a nakup programa za zgolj 63eur.
  • Če si želiš dostopati do delavnice in dokupiti še 3-svetovalne ure, pa je cena 256eur.

 

PIŠI MI NA HELLO@GIACOPYWRITING.SI, DA TI OMOGOČIM UGODNEJŠI NAKUP.

nadgradi svojo izbiro

Copywriting za digitalni marketing

Prvi in trenutno edini tako celovit spletni program pisanja marketinških tekstov v Sloveniji!

V digitalnem marketingu nič ne sme biti prepuščeno naključju, če želiš od svojega posla krasno živeti. Še najmanj pa besedila, ki jih pišeš vsak dan znova! Ena izmed mojih strank je spletni tečaj poimenovala kar “osnovna šola za vse pisce besedil”. Tako, kot si se naučil/a abecede in poštevanke, tako se namreč v spletnem tečaju naučiš pisati za pojest slastne tekste! Ko ti bodo besede enkrat zlezle pod kožo, ni več poti nazaj v povprečno, dolgočasno in nezanimivo pisanje.

Individualno delo

Namen pregleda besedil in hitrih usmeritev, ki ti jih podajam je, da s kritičnega zornega kota pogledam na tvoje dosedanje delo in ti podam konstruktivne rešitve in ideje za naprej. Rezultate boš videl/a takoj, saj je spletno okolje neusmiljeno in brez dlake na jeziku – bralci se instantno odzivamo na vsebino, ki nas pritegne. Če se odločiš za dodatne 3 ure individualnega dela, bodo te podprle vse znanje, ki ga boš že tako ali tako vsrkal/a tekom spletnega programa.

to o programih pravijo tvoji sošolci

Pogosta vprašanja & odgovori

Delavnica bo potekala dne 10/5 od 17h do 20h. V spletni učilnici te že čakajo navodilca za oddajo materialov, na podlagi katerih bo delavnica narejena. Ne bo šlo za toretsko znanje, saj tega že prejmeš v programu. Delavnica bo zajemala preglede besedil in spletk vseh, ki boste nakup programa opravili do konca aprila in pravočasno oddali materiale. Kasneje bo posnetek delavnice na voljo v spletni učilnici.

Vse znanje, ki ti ga predajam, je celostno in zimzeleno. Tako se boš k istim vajam in teoriji lahko vračal/a tudi naslednje leto ali čez 3 leta! Ko pogledaš s te perspektive, vidiš, da se ti veliko bolj splača čas, energijo in denar vlagati v stvari, ki preverjeno delujejo dalj časa, ne zgolj nekaj mesecev.

Menim, da rek, da dobro poznaj pravila, da jih boš lahko učinkovito kršil/a, drži kot pribit! Če ti praksa še vedno dela težave, to zgolj pomeni, da temelji tvojega znanja niso dovolj trdni, da bi na njih lahko gradil/a. Program, ki je pred teboj, pa je zastavljen tako, da te korak za korakom vodi k razumevanju celotnega procesa in strukture pisanja besedil.

Lahko poskusiš. Pri meni se na primer pisanje tekstov za celotno spletko začne nekje od 4Ker dalje. Pri drugih tekstopiscih so cene seveda različne. A močno dvomim, da boš za manj kot 1Keur dobil/a kolikor toliko zgledno napisana besedila.

Odvisno od tega, kako podrobno se boš vanj poglobil/a. Predlagam ti, da si zanj vzameš vsaj teden dni časa in ga počasi “prežvečiš”. Najboljše rezultate boš dosegal/a, če boš sveže znanje sproti spravljal/a v prakso. Zagotovo pa ti bo program prihranil ogromno časa, saj za tisoče informacijami, triki in nasveti ne boš več brskal/a po neskončnih zadetkih v googleu.

 

 

Absolutno! To je tudi namen celotnega programa – da te nauči pisati vsebino lahkotno. Ker čas je v poslu gotovo najbolj dragocen vir.

Rezultati so vedno posledica dela. Predvsem skrbno načrtovanega dela. Če boš upošteval/a vsaj 25% vsega, česar se boš v programu naučil/a, boš zagotovo opazil/a izboljšanje rezultatov. Razmisli, kaj se šele lahko zgodi, če v prakso pretopiš vse na novo pridobljeno znanje!

Če si prebral/a celotno besedilo na tej strani, potem zagotovo veš, ali je program primeren zate ali ne. Težko si predstavljam, da bi bilo to znanje nekoristno komurkoli, ki svoj posel predstavlja na spletu, ali pa je kakorkoli drugače vpet v ustvarjanje vsebine.

Ne, nikakor! Po nakupu prejmeš dostop do spletne učilnice (uporabniško ime in geslo), kjer te že čaka celotna vsebina. K njej se lahko vračaš po mili volji, program pa ostane tvoj za vedno!

 

 

Če si boš vzel/a vsaj 1 mesec časa, prebral/a vse zapise, predelal/a 30-dnevni izziv, pogledal/a vse videe in rešil/a vse vaje, pa potem ugotovil/a, da ti program še vedno ni všeč, mi piši. Ponujam ti namreč garancijo na zadovoljstvo. V vsakem primeru sem ti na voljo za usmeritve, če bi tekom učenj/a imela kakšne težave. Če pa boš naknadno ugotovil/a, da res ne razumeš vsebine, ti pridem nasproti z rešitvijo. Fair enough, right? 🙂

V spletni učilnici najdeš poglavja vsebine, znotraj katerih so lekcije. Vsebina je v različnih formatih (odvisno od lekcije). Nate že čakajo zapisi, video posnetki, PDF priročniki, intervjuji, vprašalniki in še in še.

Vse kar potrebuješ, je dostop do interneta. Do učilnice lahko dostopaš s katerekoli pametne naprave (telefon, tablica, računalnik).

Vaje ti predlagam, da rešuješ sproti. Vaje so interaktivne – s klikom na odprta polja lahko rešuješ vaje direktno v dokumentih. Ostale vaje pa rešuješ po svoje – lahko si odpreš ločen dokument, si odgovore zapisuješ v zvezek, se o vajah posvetuješ z ekipo, … Meja ni! 🙂

 

 

Končni cilj je, da boš samostojno in samozavestno napisal/a vse tekste za svojo spletko – vse do zadnje pike. Ali pa, da boš znal/a učinkovito komunicirati z ekipo in zunanjimi izvajalci, ki bodo pisali zate. Cilj je tudi, da ti nikoli ne bo zmanjkalo idej o čem in kako pisati na spletu. Korak za korakom te vodim do priprave osnutkov in poliranja besedil, dokler ne dobijo krasne preobleke. Ob koncu boš imel/a napisana vsa besedila za svojo spletno stran.

Čisto enostavno – s pomočjo programa prihraniš čas, denar, energijo in živce.

Nič zato! Vseeno je ali se lotevaš prenove ali pisanja od začetka – principi ostajajo enaki in jih lahko uporabiš v vsakem primeru.

Plačaš lahko preko PayPala, s kartico (vmesnik Stripe) ali po predračunu. Imaš tudi možnost plačila na obroke.

Seveda. Piši mi na hello@giacopywriting.si in z veseljem ti odgovorim.

Slovenci napram svetu ali kako bi nam lahko šlo bolje?

Nočem posploševati, degradirati ali se delati pametne. A bolj, kot raziskujem trg in hodim naokoli, bolj se mi zdi, da Slovenci znamo kar konkretno brcniti v temo, ko pride do grajenja blagovnih znamk. Zakaj? Ker po eni strani kompliciramo, po drugi pa potem hitimo. In ker smo “pridni”. S pridnostjo pa se nikamor ne pride. Eno je biti iznajdljiv, prilagodljiv in poprijeti za delo. Nekaj povsem drugega pa je piliti eno stvar, samo zato, ker moramo nekaj početi.

Trenutno sem na Kanarcih in raziskujem tudi lokalne brande. Seveda ne počnejo vsega perfektno, daleč od tega. Ampak vidim, da veliko dajo na svojo fizično in spletno prezenco. Potrudijo se s fotkami, s teksti, z dizajnom in ves čas “brcajo”, brez, da bi se kaj prida pritoževali. Imam tudi priložnost, da se pogovarjam z digitalnimi nomadi s celega sveta. In šele ob njihovih na široko odprtih očeh in striženju z ušesi, ko jim razlagam, kaj počnem, sem dojela, da so noro željni znanja, ki ga predajam. Ves čas me nekdo cuka za rokav z vprašanjem, kdaj bodo moji produkti na voljo v angleščini. Navkljub dejstvu, da je splet poln vsega možnega znanja. Očitno vedoželjnjim ljudem, ki so pripravljeni čas, energijo in sredstva vlagati v svoj razvoj, vedno uspe.

 

Zavedam se, da je prej izjema kot pravilo, da ste me slovenski učenci tako krasno sprejeli. Še vedno pa vidim na tisoče podjetnikov, ki ne verjame v moč znanja in želi cenkati pri vsaki investiciji vase. A veš kaj? Gre zate, ne zame. In če ne boš vlagal/a vase, tudi tvoj biznis ne bo kaj prida napredoval. Se ti ne zdi, da bi bil že skrajni čas, da se odločiš, ali je tvoja blagovna znamka tvoj popoldanski hobi, ali pa boš v svojem poslu profi?

Z novim znanjem se lahko sladkaš že danes!

Na voljo so ti 3 opcije: “Zgolj” spletni program; program + individualne ure z menoj (pregled tvojih tekstov za spletko); ali pa program + ugodnejši nakup najbolj obsežnega copywriting tečaja v slovenščini.

Spletni program “Popolna preobrazba = spletka desetka!”

Dostop do spletne učilnice, kjer te čaka vsa vsebina

Udeležba na delavnici (v živo!)

Cena: 155eur

Obročno: 2*77,5eur

Spletni program + Skype svetovanje

Spletni program + udeležba na delavnici

3 ure Skype svetovanja / pregleda tekstov v vrednosti 240eur

Cena: 353eur

Obročno: 2*176,5eur

Prihranek: 42eur

Spletni program + copywriting tečaj

Spletni program + udeležba na delavnici

Spletni tečaj Copywriting za digitalni marketing, Freelancer v vrednosti 440eur

Cena: 501eur

Obročno: 3*167eur

Prihranek: 94eur

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani se strinjate s piškotki.