Webinar o gradnji kariere kot tekstopisec in iskren pogovor o postavljanju mikro branda. OGLEJ SI WEBINAR >>

Kreativa

Spletna delavnica, “Kreativa, pa kje si?”. Povabi navdih na kavo in z igrivostjo posuj svoje tekste. OGLEJ SI DELAVNICO >>
Pogovori z dvomom
Dvom. Dvom je fajn. Vedno sem ga zagovarjala kot odraz intelekta. Brez dvoma bi namreč slepo verjeli vsemu, kar nam je predstavljeno. Brez dvoma ne bi sploh potrebovali kritično razmišljujočih možganov. Brez dvoma kratko malo ne bi bilo napredka.

A dvom ni vedno tako fleten. Včasih je prav zagovedeno zoprn. O kateri vrsti dvoma govorim? O dvomu vase. Nihče ni rojen s serijsko samozavestjo – no, še dobro. Dvom v lastne sposobnosti, odločitve in ideje je do neke mere vsekakor zaželen, saj nas potisne čez linijo najmanjšega odpora. A, če ga čutimo ob vsem, kar ustvarjamo, mu dajemo preveliko prostora na krožniku.

 

Verjel/a ali ne, tudi jaz dvomim vase in v svoje odločitve. Pogosto. Že res, da je v meni en tak borben ogenj, ki se ne ukloni, pa najsi bo dvom še tako velik. A vseeno gospod Dvom pogosto zategne ročno in potem se matram kot vprežna mula, da se premikam meter in po meter naprej. Včasih me kdo vpraša – od kod ti toliko poguma? Kako ti vse to uspe? Jaz pa se smo hehljam, ker vem, da vidijo samo eno sliko – ne vidijo pa tega, kako skupaj s svojim dvomom in tesnobo hodim po svetu dan za dnem. Pač pride v paketu.




Ko se odločiš za menjavo službe; za nov brand; za rebranding; za novo kampanjo; za (vstavi poljubno življenjsko spremembo) se na vratih pojavi tudi dvom. Ni druge, on je skrivni ljubimec ideje. Kar uigran par, ki (klasika!) vsak vleče v svojo smer.

 

Res je, pogrneš lahko na celi črti. Lahko imaš noro hudo poslovno idejo, pa je trg ne bo sprejel več let zapored. Lahko pa se čisto za hec lotiš eksperimentiranja, ljudem pa se kar utrga in pokupijo vse v prvem trenutku. Tako to gre. Ni pravila, so samo izjeme. Zatorej – samozavest v roke in če čutiš, da te tvoja ideja kliče tako močno, da je ne moreš ignorirati, naženi dvom klečat na koruzo in se loti dela! Če pri tem potrebuješ usmeritve, podporo ali mentorsko oko, sem ti na voljo za “Prvo pomoč”, ki jo najdeš TUKAJ >>

 

 

Dvom, marketing in zgodbe

 

Zakaj me marketing ne mika več tako zelo? Iz več razlogov, a najglasnejši bi lahko bil refren enega južnega komada: “Taktike, taktike, nema tu romantike.” Ahh, jaz pa sem še kako romantična dušica, čeprav znam stati trdno na tleh. 

 

Zato zgodbe. Ker so preplet resnice, čustev, ustvarjalnosti in seveda tudi kakšne taktike. Imajo več kot zgolj prodajni namen in enakovredno služijo vsem vpletenim – piscu, bralcu in kapo di bandi. Še vedno me včasih kljuva dvom, kako boš sprejel/a nove programe kreativnega pisanja in storysellinga, a na koncu dne mi je jasno tole – “Raje pogrnem v iskanju resnice, kot pa na obroke umiram ob nečem, čemur nisem več predana z vsem srcem.” 

 

Mhm, enakega principa se držim na vseh frontah življenja. In res je, včasih me ta miselnost drago stane. Pa misliš, da se prav dolgo sekiram? Niti ne. Živim po principu, da je bolje imeti kožo polno brazgotin in srce, polno spominov, kot pa perfektno kožo in ostareti brez divjih zgodb življenja.

 

Brez dvoma – hvala, ker si. Več zgodb najdeš v mesečnem cajtngu za kreativce, z imenom TEKSTOČIPS, ki ga odkriješ TUKAJ >>

 

Prijava na novičke

Zgodbe. Znanje. Pripovedi. Trendi. Novosti. Učenja. Druženje. Vse to in še več -direkt v žilo (no, v tvoj inbox :D ).

Bralci pravijo *citiram*, da so moje e-novičke edine na domači sceni, ki jih preberejo od začetka do konca. Da bi še. Pa da imajo cel obred – si skuhajo kavo in v miru berejo. Kaj to pomeni zame? Eno ogromno čast. Hvala. Pa zate? Boš ugotovil/a sama, ko boš začel/a prebirati tedensko dozo zgodbarjenja. Pridruži se nam v insajderski bazi e-novičk.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Živa

Sprehajajoč se med zgodbarjenjem in tekstopisjem. Skrita v gozdu z leposlovjem, čvekava na Instagramu z marketinškimi prijemi na dlani. Vse dobre stvari so tri, je vedno z nagajivimi očmi dejala moja babi, ko mi je v dlan potisnila troje sladkarij. In moje pisanje je ravno tako sestavljeno iz treh dobrot: predajanja znanja in učenja trikcev marketinga; vabila k razmisleku in vpogledu vase; ter čistega užitka ob pisanju / branju zgodb.

Naj se vsaj za trenutek brzenje mimo dražljajev vsakdana umiri, ko si dovoliš predati se črkam, besedam, stavkom pred teboj.

SPLETNI SVET

Prodaja s pomočjo ritualov

Rituali niso samo neke voodoo čudaške coprnije, marveč se jih oglaševalci prav spretno in prefinjeno poslužujejo. Odkrij kultne oglaševalske rituale in ugotovi, kako lahko tudi ti svojo ponudbo povežeš z njimi.

PREBERI »
ZGODBARIM

Kaj delo-vanje je in kaj ni?

Čas je, da odvržemo miselnost, da delamo, ker to pač moramo početi. Ali pa zgolj zato, da služimo naš “kruh vsakdanji”. Delo-vanje je tvoj doprinos družbi. In pot, ki si jo izbereš, ker na njej spoznavaš sebe in (hopefully!) postajaš boljši človek.

PREBERI »

Cajtng za kreativce. Mesečnik z rubrikami, ki se raztezajo od konkretnega znanja do svobodnjaškega vsakdana ustvarjalcev.
Že od 2,99 €/m.

Individualne rešitve za brande, ki si upajo štrleti iz povprečja. Hitri pregledi tekstov, mentorski pristop in zgodbe, kot si jih nisi povedal/a še nikoli.

Odcumprana družbena omrežja

Napoj znanja in razumevanja, kako pisati za družbena omrežja – brez glavobolov, odpora in sivih las. Brezplačna serija devetih novičk, kjer te vodim čez čeri in pasti pisanja in ustvarjanje vsebine na družbenih omrežjih.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani se strinjate s piškotki. Varstvo podatkov.