Paketki izbranih blog zapisov in webinarjev
ŠTIRJE ZAPISI NA TEMATSKI PAKET
Dostop do poglobljenih blog zapisov, združenih v izbrane tematike. Ker si ti v svojem poslu profesionalec in potrebuješ samo najbolj izbrane informacije. Nimaš časa, da bi ure in ure preživel/a na spletu v iskanju naslednje inspiracije, taktike ali uvida, kako izboljšati svoj spletni nastop, pisanje besedil in vsebinski marketing.

“Content Marketing is a commitment, not a campaign.”

V poslu največ časa, denarja in energije izgubimo, ko hočemo vse narediti sami. Temu se ne reče profesionalen biznis, temveč amaterski poskusi. Prej, kot bomo začeli razumeti, da ne moremo niti dajati, niti dobiti vsega zastonj, hitreje bomo napredovali. Zato zapri Google, ne išči vsak dan na stotine idej in se nam pridruži v spletni učilnici.
V dostopu do vsebine lahko izbiraš med paketki blog zapisov in webinarjev, kjer so v tematsko štirico združena znanja z različnih področij vsebinskega marketinga. Paketki so namenjeni tebi, ki razumeš, da nimaš časa, da bi sledil/a tisočim brezplačnim zapisom, če lahko vse pomembne informacije dobiš od peščice ljudi.
Kako deluje sistem zapisov v paketkih?
- Do članske vsebine dostopaš preko spletne učilnice.
- Do izbranega paketa zapisov lahko dostopaš neomejeno. Ko ga enkrat kupiš, ostane s teboj. Vse, kar potrebuješ, je dostop do interneta.
- Znanje podajam v obliki poglobljenih blog zapisov, ponekod tudi v obliki webinarjev.
- Izbiraš lahko med nakupom posameznega paketa ali pa po ugodnejši ceni izbereš bundle petih paketov zapisov. Vsak mesec pišem nove zapise in ti ponujam možnosti novega znanja.
- Če se odločiš za nakup vnaprej ustvarjenega svežnja zapisov (bundle, v katerem je združenih 5 paketov - skupaj torej 20 zapisov), za ceno štirih paketov prejmeš pet paketov zapisov.
Vsebina paketkov v spletni učilnici
#1 STRUKTURA IN SISTEM
- Raziskava od A do Ž za vrhunsko prodajno stran
- Tako ti bo email baza prinesla največ prodaje!
- Marketing plan na eni strani
- Osebno znamčenje & copywriting za blogerje in persone
#2 DRUŽBENA OMREŽJA
- Grajenje prepoznavnega branda od temeljev navzgor
- Pisanje oglasov za družbena omrežja z živimi študijami primerov
- Webinar: Pisanje za družbena omrežja: social media sos kit
- Webinar: Izumljamo: rubrike za vsebinski marketing
#3 RAZISKOVANJE PSIHOLOGIJE KUPCEV
- Lekcije iz nevromarketinga in kako jih prenesti v pisanje tekstov za splet
- Kemični sprožilci v možganih – ali tvoji teksti pritiskajo na gubke sreče?
- Ali seks res prodaja? Miti in resnice o oglaševalskem apeliranju na seks
- Zimzeleni prodajni prijemi & notranja motivacija
#4 PISANJE ZA SPLETNO STRAN
- Stran “o meni”, ob kateri se bodo bralcem cedile sline
- Vse, kar moraš vedeti, preden začneš pisati poslovni blog
- Zapiši tekste na domači spletni strani kot profesionalec
- Kratki, a sladki teksti so za umret dobri
#5 NA KRILIH KREATIVE
- Nekonvencionalne ideje za neusahljiv vir navdiha
- V zakulisju kreativne zmešnjave Gia Copywriting
- Webinar: Kreativno pisanje, ki ga ne moreš nehati prebirati
- Pripovedovanje zgodb v marketingu
#6 MARKETINŠKE ZGODBE
Prodaja s pomočjo ritualov
Študija primera: preobrazba zapisov & nasvetov
Marketingar, pazi, kakšne zgodbe napletaš …
Skrite tehnike pogajanja in prepričevanja skozi zgodbe

Odkrij paketke blog zapisov v spletni učilnici
Izbiraš lahko med dvema možnostma paketkov:izmereš posamezni paket ali se odločiš za cel sveženj zapisov (5 paketov, skupaj 20 zapisov).
1 PAKET
Časovno neomejen dostop do enega izbranega paketa štirih zapisov / webinarjev.
Skupno št. zapisov: 4
Cena: 16€
3 PAKETi
Ta bundle je sestavljen iz treh paketov zapisov (#3, #5, #6), ki se vrtijo okoli kreative, psihologije kupcev in zgodb.
Skupno št. zapisov: 12
Cena: 39€
(prihranek 9€)
5 PAKETOV
Časovno neomejen dostop do svežnja petih vnaprej ustvarjenih paketov zapisov / webinarjev.
Skupno št. zapisov: 20
Cena: 64€
(prihranek 16€; torej 4+1 gratis)

Pogosta vprašanja in odgovori
- Zanima me samo en zapis. Ali lahko kupim posamezni zapis? >> Ne. Dostop do vsebine deluje po principu izbranega paketa zapisov.
- Kako dolgi so blog zapisi in po domače - ali so vredni svojega denarja? >> Vsak zapis je skrbno pripravljen. V povprečju so zapisi dolgi med 1500 in 4000 besed, ponujajo pa precej svežega znanja. Po dosedanjem mnenju bralcev, lahko rečem, da so zapisi vredni svojega denarja 🙂
- Nekateri blogi se mi zdijo zanimivi, drugi pa ne. O čem boš največ pisala? >> Vsak mesec sproti bom objavila nov tematski paket zapisov z novimi tematikami. Predlagam, da spremljaš e-novičke, kjer bom tudi obveščala o svežih zapisih.
- Kakšne so možnosti plačil? >> Izbiraš lahko med tremi vrstami plačil: Kartično (podpira Stripe), PayPal ali preko predračuna (spletna banka / upn obrazec).
Imaš dodatna vprašanja? Piši mi na hello@giacopywriting.si
Zakaj sploh plačljiva vsebina?
Ko nekaj plačamo, je več možnosti, da bomo produkt dejansko uporabljali, kot pa, če bi ga dobili zastonj. Ko kupiš knjigo, jo boš verjetno prebral/a, medtem, ko si ne bi upala trditi enako za tiste, izposojene v knjižnici. Enako velja za ustvarjalce vsebine – čeprav z največjim veseljem pišemo bloge, ustvarjamo Instagram grafike in delimo svoje znanje, pa veliko bolje delamo, ko vemo, da bo nekdo za naše delo plačal in ga dejansko absorbiral. Zato sem se tudi odločila, da svojega znanja ne bom več ves čas brezplačno delila. Najboljše stvari hranim za svoje člane.

Kaj o prebiranju zapisov pravijo tvoji sošolci?

1. Živa nikoli ne naklada. Nič ne mlati slame. Po prebiranju njenih zapisov se nikoli ne počutim zmedeno, v smislu “Kaj sem pravkar prebrala???”. Iz vsakega zapisa se nekaj naučim, to znanje pa lahko takoj uporabim v praksi. Zapisi so strokovni. Tu se ve, da gre zares.
2. Tudi če se me tematika določenega zapisa na prvi pogled “ne tiče”, so njeni blogi vedno tako dobro napisani, da se mi zdi, da se ogromno naučim že samo s prebiranjem in opazovanjem, kako oblikuje misli in kako stavke smiselno poveže v celoto. V slovenskem prostoru je tako kvalitetnih blogov res malo. Tudi samo branje, brez namena po nekem resnem izobraževanju, je en sam užitek.
3. Živin ton je vedno vzpodbuden in topel hkrati. Pa še malo sarkazma poškropljenega vmes. Ne morem prehvalit.
Najbolj vesela sem bila predloge za marketing načrt na eni strani, zapisa o pisanju oglasov za družabna omrežja in o pisanju kratkih tekstov. Znanja iz teh blogov sem lahko še isti dan uporabila (in si prihranila marsikatero muko). Same pohvale in res 100% priporočam <3



Tvoje zgodbe so ... včasih me kr dol vrže, ne pričakujem takšnih kontra, ekstra situacij in glej, ... če bi bila super bogata, bi bila ti moja ... PR-ovka, tekstopiska, marketinarka, ...no in počasi bi te spremenila v mojo desno roko. Zakaj?!! Ker vem, da si super sposobna! In da je to posel, ki ni samo trenutno IN, ampak bo to vedno bolj nujno. Nujno za obstoj ene firme, ki želi postati in ostati na trgu. Človek si samo želi, da bi delal s tabo. Resno.

NE se naročiti, če:
Si popolnoma prepričan-a, da copywriting obvladaš v nulo
Te fascinirajo suhoparni in dolgočasni članki (takih pri Živi stoprocentno ne dobiš)
Ti znanja pisanja resnično ne potrebuješ
V vseh ostalih primerih je branje živinih zapisov zelo dobrodošlo, če ne kar nujno potrebno.
Živa vedno poskrbi za koristno in kvalitetno vsebino na najbolj noro zabaven način. Vse tako logično razloži, da je novo znanje res enostavno pretopiti v prakso. Kar je vsaj zame najpomembnejše.
PS: ob prebiranju živinih zapisov obstaja nevarnost, da ti pisanje še prirase k srce :)))

Čvekamo na družbenih omrežjih