Webinar o gradnji kariere kot tekstopisec in iskren pogovor o postavljanju mikro branda. OGLEJ SI WEBINAR >>

Kreativa

Spletna delavnica, “Kreativa, pa kje si?”. Povabi navdih na kavo in z igrivostjo posuj svoje tekste. OGLEJ SI DELAVNICO >>
Odštrikana online prezenca
Lajf je že dovolj zakompliciran. Pa je treba, da je tak tudi tvoj posel in ustvarjanje vsebine? Življenje je bolj simpl, če stremiš k poenostavljanju vodenja svojih brand profilov na omrežjih. A, da bi to lahko storil/a, moraš najprej vedeti, kako ...

Živimo v kompleksnem času, do konca zavozlani družbi in za povrh vsega si še izbiramo do amena zamotane rešitve. Ko pride do posla, kreative, vodenja profilov družbenih omrežij in predvsem marketinških strategij, pa se nam kar utrga od hlastanja za čim bolj kompliciranimi pristopi. Eno za drugo v svoje delovanje dodajamo zanko za zanko, dokler klobčič volne ni tako sfoclan, da ga še sam satan ne bi zmogel odštrikati.

 

Kompleksnost nas privlači. Najbolj zadovoljni smo, ko si dan zaštrikamo tako na tesno, da v njem ni prostora niti za sapico spontanosti več. Jah, stvar je v tem, da se nam enostavne rešitve (ki so običajno tiste ta prave), zdijo preveč simpl, da bi lahko delovale. Obenem je pač treba nahraniti ego, ki se šopiri na vse konce in kraje, ko razkazuje svoje mišiće med premetavanjem kvihtov mentalnih ugank.

 

Nedolgo tega sem v svoj lajf spustila novo ljubav. Reče se ji plezanje. Zbrano opazujem Natašo, kako vsakič, preden se sploh dotakne skale, “premeče štrik”, kot se temu reče v plezalskem žargonu. To pomeni, da si čez dlani podaja celotno dolžino vrvi in tako preveri, da slučajno ni kje zamotana, zvita ali poškodovana. Kot plezalka namreč ve – zamotanost pomeni hudo težavo – v najslabšem primeru z njo tvegaš usodno napako.

 

Če bi enako mentaliteto posvojili tudi na drugih področjih življenja in si dovolili s ptičje perspektive pogledati na svoje “motaj-motaj-motaj-smotaj” delovanje, bi kar na lepem imeli ceeeeelooooo goro časa, energije in miru, ki bi jih lahko uporabili za kaj drugega, kot klopotanje o tem, kako jebeno zakompliciran je ta lajf.

 

No, vsega se tudi ne da poenostaviti in razstaviti vse tja do enostavnosti belega sladkorja. A online posel si vendarle lahko kar precej odštrikaš in si oddahneš od večno nakopičenih skrbi, kaj vse bi še moral/a početi, pa ti itak ne znese. Tega sem se, kakopak, naučila na lastni koži. V nekem obdobju sem si svojo online prezenco (predvsem na Instagramu) tako zakomplicirala, da sem tebi nič, meni nič – nehala objavljati. Nič več ni funkcioniralo in kamorkoli sem pogledala, mi je nekdo trobil svoj nasvet. Za popizd**! 

 

Potem sem vklopila še tiste zadnje motorje utrujene glave in se namislila, da bi reki idej, ki je poplavljala na vse konce in kraje, dala strugo. Tako se je rodila zamislica rubrik vsebine, ki sem jo temeljito stestirala in po kateri delujem še danes. In poleti 2021, ko smo se lotili rebrandinga Gie, se je sistem izkazal za zlata vreden – dizajnerka je namreč točno vedela, kaj želim od nje, ko sva zastavljali nove Instagram dizajne. 

 

Valjda mi je v trenutku postalo jasno, da če sem namudrila nekaj, kar zame deluje tako briljantno, to ne sme ostati moja tajna skrivnost. Zakaj si ne bi še ti odštrikal/a svojega branda in online prezence? Zakaj ne bi še tebi povedal/a, kako to storiti, če pa res ni “rocket science” in ti lahko prihrani za cele počitnice časa in ti upočasni sivenje las od konstantnega stresa?

Moj sistem rubrik in vse moje male in velike misterije vsebinskega marketinga, ki ga ustvarjam zase in za naročnike, najdeš v TRISU SPLETNIH PRIROČNIKOV >>

 

Prijava na novičke

Zgodbe. Znanje. Pripovedi. Trendi. Novosti. Učenja. Druženje. Vse to in še več -direkt v žilo (no, v tvoj inbox :D ).

Bralci pravijo *citiram*, da so moje e-novičke edine na domači sceni, ki jih preberejo od začetka do konca. Da bi še. Pa da imajo cel obred – si skuhajo kavo in v miru berejo. Kaj to pomeni zame? Eno ogromno čast. Hvala. Pa zate? Boš ugotovil/a sama, ko boš začel/a prebirati tedensko dozo zgodbarjenja. Pridruži se nam v insajderski bazi e-novičk.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Živa

Sprehajajoč se med zgodbarjenjem in tekstopisjem. Skrita v gozdu z leposlovjem, čvekava na Instagramu z marketinškimi prijemi na dlani. Vse dobre stvari so tri, je vedno z nagajivimi očmi dejala moja babi, ko mi je v dlan potisnila troje sladkarij. In moje pisanje je ravno tako sestavljeno iz treh dobrot: predajanja znanja in učenja trikcev marketinga; vabila k razmisleku in vpogledu vase; ter čistega užitka ob pisanju / branju zgodb.

Naj se vsaj za trenutek brzenje mimo dražljajev vsakdana umiri, ko si dovoliš predati se črkam, besedam, stavkom pred teboj.

SPLETNI SVET

Prodaja s pomočjo ritualov

Rituali niso samo neke voodoo čudaške coprnije, marveč se jih oglaševalci prav spretno in prefinjeno poslužujejo. Odkrij kultne oglaševalske rituale in ugotovi, kako lahko tudi ti svojo ponudbo povežeš z njimi.

PREBERI »
ZGODBARIM

Kaj delo-vanje je in kaj ni?

Čas je, da odvržemo miselnost, da delamo, ker to pač moramo početi. Ali pa zgolj zato, da služimo naš “kruh vsakdanji”. Delo-vanje je tvoj doprinos družbi. In pot, ki si jo izbereš, ker na njej spoznavaš sebe in (hopefully!) postajaš boljši človek.

PREBERI »

Cajtng za kreativce. Mesečnik z rubrikami, ki se raztezajo od konkretnega znanja do svobodnjaškega vsakdana ustvarjalcev.
Že od 2,99 €/m.

Individualne rešitve za brande, ki si upajo štrleti iz povprečja. Hitri pregledi tekstov, mentorski pristop in zgodbe, kot si jih nisi povedal/a še nikoli.

Artistična avantura

Nahrbtnik trikov in navad za bolj kreativen vsakdan brez megle v glavi. Brezplačna serija novičk, kjer najdeš devet načinov za prebujanje speče muze navdiha in lahkotno ustvarjanje iz dneva v dan.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani se strinjate s piškotki. Varstvo podatkov.