Živimo v kompleksnem času, do konca zavozlani družbi in za povrh vsega si še izbiramo do amena zamotane rešitve. Ko pride do posla, kreative, vodenja profilov družbenih omrežij in predvsem marketinških strategij, pa se nam kar utrga od hlastanja za čim bolj kompliciranimi pristopi. Eno za drugo v svoje delovanje dodajamo zanko za zanko, dokler klobčič volne ni tako sfoclan, da ga še sam satan ne bi zmogel odštrikati.
Kompleksnost nas privlači. Najbolj zadovoljni smo, ko si dan zaštrikamo tako na tesno, da v njem ni prostora niti za sapico spontanosti več. Jah, stvar je v tem, da se nam enostavne rešitve (ki so običajno tiste ta prave), zdijo preveč simpl, da bi lahko delovale. Obenem je pač treba nahraniti ego, ki se šopiri na vse konce in kraje, ko razkazuje svoje mišiće med premetavanjem kvihtov mentalnih ugank.
Nedolgo tega sem v svoj lajf spustila novo ljubav. Reče se ji plezanje. Zbrano opazujem Natašo, kako vsakič, preden se sploh dotakne skale, “premeče štrik”, kot se temu reče v plezalskem žargonu. To pomeni, da si čez dlani podaja celotno dolžino vrvi in tako preveri, da slučajno ni kje zamotana, zvita ali poškodovana. Kot plezalka namreč ve – zamotanost pomeni hudo težavo – v najslabšem primeru z njo tvegaš usodno napako.
Če bi enako mentaliteto posvojili tudi na drugih področjih življenja in si dovolili s ptičje perspektive pogledati na svoje “motaj-motaj-motaj-smotaj” delovanje, bi kar na lepem imeli ceeeeelooooo goro časa, energije in miru, ki bi jih lahko uporabili za kaj drugega, kot klopotanje o tem, kako jebeno zakompliciran je ta lajf.

No, vsega se tudi ne da poenostaviti in razstaviti vse tja do enostavnosti belega sladkorja. A online posel si vendarle lahko kar precej odštrikaš in si oddahneš od večno nakopičenih skrbi, kaj vse bi še moral/a početi, pa ti itak ne znese. Tega sem se, kakopak, naučila na lastni koži. V nekem obdobju sem si svojo online prezenco (predvsem na Instagramu) tako zakomplicirala, da sem tebi nič, meni nič – nehala objavljati. Nič več ni funkcioniralo in kamorkoli sem pogledala, mi je nekdo trobil svoj nasvet. Za popizd**!
Potem sem vklopila še tiste zadnje motorje utrujene glave in se namislila, da bi reki idej, ki je poplavljala na vse konce in kraje, dala strugo. Tako se je rodila zamislica rubrik vsebine, ki sem jo temeljito stestirala in po kateri delujem še danes. In poleti 2021, ko smo se lotili rebrandinga Gie, se je sistem izkazal za zlata vreden – dizajnerka je namreč točno vedela, kaj želim od nje, ko sva zastavljali nove Instagram dizajne.
Valjda mi je v trenutku postalo jasno, da če sem namudrila nekaj, kar zame deluje tako briljantno, to ne sme ostati moja tajna skrivnost. Zakaj si ne bi še ti odštrikal/a svojega branda in online prezence? Zakaj ne bi še tebi povedal/a, kako to storiti, če pa res ni “rocket science” in ti lahko prihrani za cele počitnice časa in ti upočasni sivenje las od konstantnega stresa?
Moj sistem rubrik in vse moje male in velike misterije vsebinskega marketinga, ki ga ustvarjam zase in za naročnike, najdeš v TRISU SPLETNIH PRIROČNIKOV >>