Odcumprana družbena omrežja

Napoj znanja in razumevanja, kako pisati za družbena omrežja – brez glavobolov, odpora in sivih las. Brezplačna serija devetih novičk, kjer te vodim čez čeri in pasti pisanja in ustvarjanje vsebine na družbenih omrežjih.

Čira-čara, odcumprajva ta zapletena družbena omrežja. Pri coprnijah je tako – če želiš, da delujejo in se ne obrnejo tebi v škodo, jih moraš najprej razumeti. Jasna ti mora biti vsaka besedica “uroka” in do potankosti moraš poznati moči vsake od sestavin. Pri družbenih omrežjih pa zvečine kar nekaj tja v tri dni mlatimo po zraku in izgovarjamo besede površno, kot pevka na enem od šovov talentov (zapela je “ken lee”, namesto “can’t live”). 

 

Družbena omrežja so orodje.

Isto orodje lahko uporabljaš za veliko različnih namenov in enako je z družbenimi omrežji. V seriji novičk najdeš poslastice zase, ne glede na to ali snuješ svoj mikro brand, ustvarjaš kot artistično bitje, delaš za naročnike, vodiš večji brand ali se želiš pozicionirati kot kreator/ka vsebine.

“Social media is not a media. The key is to listen, engage, and build relationships.” 

Prijavi se:

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

S teboj delim:

3 minute in 27 sekund dnevno

Približno toliko časa potrebuješ, da prebereš pisemce, ki ga v sklopu serije na vsake 3 dni pošljem v tvojo smer. Če pa si vzameš še dodatnih nekaj minut in dejansko narediš katerega od korakov, ki ga delim s teboj, bo tvoje ustvarjanje vsebine kmalu preseglo še tvoja lastna pričakovanja.

Za nekoga, kot si ti, ki si želi v snovanju vsebine za družbena omrežja uživati in zgraditi tesen odnos z občinstvom, bo branje teh novičk poživljajoče, kot ledena kava na peklensko vroč poletni dan. Če ne verjameš meni, pa preberi, kaj o mailih pravijo moji bralci.

Pripravljen/a, da odcumpraš družbena omrežja?

Prijavi se na serijo novičk in odkrij, katere poslastice skrivam v ateljeju svojega snovanja vsebine.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti