O meni

Tukaj sem, da ti dokažem, da se dobrih besedil, pa najsi gre za oglase, bloge ali novičke – lahko naučiš pisati tudi ti! Ali obstaja sploh kaj, kar ti je bližje kot besede? Jezik uporabljaš vsak dan, ves čas. Zakaj ga torej ne bi še malce izpilil/a in znanj, ki so ti na voljo, uporabil/a sebi v prid?

“Let us prove to the world that good taste, good art, and good writing can be good selling.”

-

Od nekdaj nora na besede, njihovo obračanje, zlaganje in ustvarjanje vedno novih idej za besedila. Je sploh boljše okolje za pisanje kot splet? Verjamem, da lahko tudi ti pišeš osupljivo dobra besedila na spletu. Formula? Kanček podjetniške žilice, občutek za želje kupcev in vedoželjnost, ki te žene k novim znanjem in preizkušanju svežih tehnik pisanja.

Pisanje besedil se je pri meni začelo verjetno takrat, ko sem se naučila pisati. Oče je imel vsako poletje posebne vrste treninge – prenašanje polnih kovčkov knjig na morje. S sestrami smo se namreč zaprle v sobe in požirale strani vseh mogočih knjig – eno za drugo. Sledili so spisi, ki jih sošolci niso uspeli spackati skupaj, pa sem jim jih pisala jaz. Kovačičevi Prišleki, ki smo jih prebirali za maturo, res niso bili najbolj prijetno branje za pubertetniške glave. Pisanje in ljubezen do leposlovja se je nadaljevala s študijem primerjalne književnosti. A ravno v tistem obdobju se je nekaj v meni premaknilo.

Kaj pa, če nočem biti zgolj književnica, pisateljica, se ukvarjati z leposlovjem? Pa sem zajadrala v marketing in odkrila najbolj zabavno obliko pisanja, ki vsak dan ponuja nove izzive. In kaj je najboljše od vsega? Takoj vidiš rezultate svojega dela. Spletno okolje je brez dlake na jeziku. Če bralcem ni všeč, kar pišeš, potem tvojih besedil ne bodo prebirali in tvojih izdelkov ne bodo kupovali.

“In an online world, our online words are our emissaries; they tell the world who we are.”

-

V vseh letih dela v marketingu sem prišla do nekaj spoznanj, za katera verjamem, da lahko naredijo opazno razliko v besedilih vsakogar, ki karkoli piše na spletu:

#1 Radovednost naj bo tvoja najboljša prijateljica. Bolj, kot boš zaupal/a radovednosti in si širil/a obzorja, več idej boš imel/a za pisanje besedil.

#2 Vsi ljudje smo krvavi pod kožo. Če z besedili pritisneš na prave točke, bodo ljudje kupili prav vse. Tukaj se poraja še vprašanje moralnega kodeksa, zato piši tekste zgolj za tiste produkte, v katere verjameš z vso svojo bitjo.

#3 Dolgočasna besedila so strup za posel. So kot mrtvilo, ob katerem ne čutiš prav ničesar. Kjer ni čustev, ni prodaje.

#4 Pisanje oglasov ni noben bav-bav. Le nekaj osnovnih pravil se moraš držati, pa se ne boš nikoli več spraševal/a, kako za vraga napisati besedilo, ki bo odprlo srca in denarnice tvojih bralcev.

#5 Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. Ni res, da je pisanje položeno v zibko zgolj izbrancem. Kaj takega, kot “izbrani posamezniki” ne obstaja!

“The secret of all effective advertising is not the creation of new and tricky words and pictures, but one of putting familiar words and pictures into new relationships.”

-

Nekaj najlepšega v življenju je deliti svoja znanja. Le zakaj bi jih morali držati samo zase? S tem namenom sem ustvarila to spletno stran z vsemi vsebinami vred. Tedenske bloge pišem zate. Zakaj? Ker si želim videti več dobrih idej, besedil in oglasov tudi med slovenskimi podjetji! Izobraževanj na temo “copywriting-a” je v tujini malo morje. A kaj, ko je vsak trg specifičen – da o jeziku sploh ne govorimo! To je tudi razlog, da sem z vsem entuziazmom, kar ga premorem, ustvarila prvi tako obsežen in podroben spletni tečaj pisanja besedil za digitalni marketing. Z besedami se preživljam dovolj dolgo, da sem na lastni koži občutila kaj vse se lahko v podjetjih spremeni, ko v svoj nastop na spletu vpeljejo dobra, k bralcu usmerjena besedila. Zdaj so vsa ta znanja na voljo tudi tebi. Ogromno se lahko naučiš že iz mojih zapisov, ki jih delim na Instagramu, Facebooku, v e-novičkah in na blogu. Vse najbolj efektivne prijeme pisanja in skrivnosti najboljših tekstopiscev pa ti razkrivam v spletnem tečaju.

Čar pisanja je, da lahko že zgolj ena beseda naredi občutno razliko. Kako pravilno izbirati besede? Kako nagovoriti bralca, da se ne bo mogel upreti in bo bral dalje, vse do zaključenega nakupa? Kje najti ideje, ko se zdi, da imaš prazno glavo? Vse to se na prvi pogled zdi grozno težko, a v resnici ni!

Tehtnica je zdaj na tvoji strani. Boš tvegal/a, da te konkurenca, ki izboljšuje svoja znanja pisanja prehiti, ali boš prijel/a besede za roge in razvil/a svoj unikatni slog pisanja? Odločitev je tvoja. Jaz pa sem z vsemi znanji in izobraževanji tukaj zate.

“If you don’t sell, it’s not the product that’s wrong, it’s you”.

-

To o sodelovanju z mano in učenju iz mojih produktov pravijo drugi

Zdaj pa dovolj o meni, čas je da spoznam tebe in tvoj posel! Če si se pri prebiranju zgornjih alinej nasmejal/a in prikimaval/a, potem se že veselim skodelice digitalne kave s teboj! Povpraševanja sprejemam na mail. Prosim, da dodaš tudi povezave do svoje spletne strani in družbenih omrežij.

Povpraševanja sprejemam na mail ali preko izpolnjenega obrazca.

hello@giacopywriting.si