“Let us prove to the world that good taste, good art, and good writing can be good selling.”

Tukaj sem, da vam dokažem, da se dobrih besedil, pa najsi gre za oglase, bloge ali novičke – lahko naučite pisati tudi vi! Ali obstaja sploh kaj, kar vam je bližje kot besede? Jezik uporabljate vsak dan, ves čas. Zakaj ga torej ne bi še malce izpilili in znanj, ki so vam na voljo, uporabili sebi v prid?

Od nekdaj nora na besede, njihovo obračanje, zlaganje in ustvarjanje vedno novih idej za besedila. Je sploh boljše okolje za pisanje kot splet? Verjamem, da lahko tudi vi pišete osupljivo dobra besedila na spletu.

Formula? Kanček podjetniške žilice, občutek za želje kupcev in vedoželjnost, ki vas žene k novim znanjem in preizkušanju svežih tehnik pisanja.

Tukaj sem, da vam dokažem, da se dobrih besedil, pa najsi gre za oglase, bloge ali novičke – lahko naučite pisati tudi vi! Ali obstaja sploh kaj, kar vam je bližje kot besede? Jezik uporabljate vsak dan, ves čas. Zakaj ga torej ne bi še malce izpilili in znanj, ki so vam na voljo, uporabili sebi v prid?

“Let us prove to the world that good taste, good art, and good writing can be good selling.”

Od nekdaj nora na besede, njihovo obračanje, zlaganje in ustvarjanje vedno novih idej za besedila. Je sploh boljše okolje za pisanje kot splet? Verjamem, da lahko tudi vi pišete osupljivo dobra besedila na spletu.

Formula? Kanček podjetniške žilice, občutek za želje kupcev in vedoželjnost, ki vas žene k novim znanjem in preizkušanju svežih tehnik pisanja.

Pisanje besedil se je pri meni začelo verjetno takrat, ko sem se naučila pisati. Oče je imel vsako poletje posebne vrste treninge – prenašanje polnih kovčkov knjig na morje. S sestrami smo se namreč zaprle v sobe in požirale strani vseh mogočih knjig – eno za drugo. Sledili so spisi, ki jih sošolci niso uspeli spackati skupaj, pa sem jim jih pisala jaz. Kovačičevi Prišleki, ki smo jih prebirali za maturo, res niso bili najbolj prijetno branje za pubertetniške glave. Pisanje in ljubezen do leposlovja se je nadaljevalo s študijem primerjalne književnosti. A ravno v tistem obdobju se je nekaj v meni premaknilo.

Kaj pa, če nočem biti književnica, pisateljica, se ukvarjati z leposlovjem? Pa sem zajadrala v marketing in odkrila najbolj zabavno obliko pisanja, ki vsak dan ponuja nove izzive. In kaj je najboljše od vsega? Takoj vidiš rezultate svojega dela. Spletno okolje je brez dlake na jeziku. Če bralcem ni všeč, kar pišeš, potem tvojih besedil ne bodo prebirali in tvojih izdelkov ne bodo kupovali.

“In an online world, our online words are our emissaries; they tell the world who we are.”

– Ann Handley –

V vseh letih dela v marketingu sem prišla do nekaj spoznanj, za katera verjamem, da lahko naredijo opazno razliko v besedilih vsakogar, ki karkoli piše na spletu

#1 Radovednost naj bo vaša najboljša prijateljica. Bolj kot boste radovedni in si širili obzorja, več idej boste imeli za pisanje besedil.

#2 Vsi ljudje smo krvavi pod kožo. Če z besedili pritisnete na prave točke, bodo ljudje kupili prav vse.

#3 Dolgočasna besedila so strup za vaš posel.

#4 Pisanje oglasov ni noben bav-bav. Le nekaj osnovnih pravil se morate držati, pa se ne boste nikoli več spraševali kako za vraga napisati besedilo, ki bo odprlo srca in denarnice vaših bralcev.

#5 Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. Ni res, da je pisanje položeno v zibko zgolj izbrancem. Kaj takega ne obstaja!

V vseh letih dela v marketingu sem prišla do nekaj spoznanj, za katera verjamem, da lahko naredijo opazno razliko v besedilih vsakogar, ki karkoli piše na spletu

#1 Radovednost naj bo vaša najboljša prijateljica. Bolj kot boste radovedni in si širili obzorja, več idej boste imeli za pisanje besedil.

#2 Vsi ljudje smo krvavi pod kožo. Če z besedili pritisnete na prave točke, bodo ljudje kupili prav vse.

#3 Dolgočasna besedila so strup za vaš posel.

#4 Pisanje oglasov ni noben bav-bav. Le nekaj osnovnih pravil se morate držati, pa se ne boste nikoli več spraševali kako za vraga napisati besedilo, ki bo odprlo srca in denarnice vaših bralcev.

#5 Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. Ni res, da je pisanje položeno v zibko zgolj izbrancem. Kaj takega ne obstaja!

“The secret of all effective advertising is not the creation of new and tricky words and pictures, but one of putting familiar words and pictures into new relationships.”

– Leo Burnett –

Čar pisanja je, da lahko že zgolj ena beseda naredi občutno razliko. Kako pravilno izbirati besede? Kako nagovoriti bralca, da se ne bo mogel upreti vaši ponudbi? Kje najti ideje, ko se zdi, da imate prazno glavo? Vse to se na prvi pogled zdi grozno težko, a v resnici ni!

Nekaj najlepšega v življenju je deliti svoja znanja. Le zakaj bi jih morali držati samo zase? S tem namenom sem ustvarila to spletno stran z vsemi vsebinami vred.

Tedenske bloge pišem za vas. Zakaj? Ker si želim videti več dobrih idej, besedil in oglasov tudi med slovenskimi podjetji! Izobraževanj na temo “copywriting-a” je v tujini malo morje. A kaj, ko je vsak trg specifičen – da o jeziku sploh ne govorimo! To je tudi razlog, da sem z vsem entuziazmom, kar ga premorem, ustvarila prvi tako obsežen in podroben spletni tečaj pisanja besedil za digitalni marketing.

Z besedami se preživljam dovolj dolgo, da sem na lastni koži občutila kaj vse se lahko v podjetjih spremeni, ko v svoj nastop na spletu vpeljejo dobra, k bralcu usmerjena besedila. Zdaj so vsa ta znanja na voljo tudi vam. Ogromno se lahko naučite že iz mojih tedenskih blogov. Vse najbolj efektivne prijeme pisanja in skrivnosti najboljših tekstopiscev pa vam razkrivam v spletnem tečaju.

Nekaj najlepšega v življenju je deliti svoja znanja. Le zakaj bi jih morali držati samo zase? S tem namenom sem ustvarila to spletno stran z vsemi vsebinami vred.

Tedenske bloge pišem za vas. Zakaj? Ker si želim videti več dobrih idej, besedil in oglasov tudi med slovenskimi podjetji! Izobraževanj na temo “copywriting-a” je v tujini malo morje. A kaj, ko je vsak trg specifičen – da o jeziku sploh ne govorimo! To je tudi razlog, da sem z vsem entuziazmom, kar ga premorem, ustvarila prvi tako obsežen in podroben spletni tečaj pisanja besedil za digitalni marketing.

Z besedami se preživljam dovolj dolgo, da sem na lastni koži občutila kaj vse se lahko v podjetjih spremeni, ko v svoj nastop na spletu vpeljejo dobra, k bralcu usmerjena besedila. Zdaj so vsa ta znanja na voljo tudi vam. Ogromno se lahko naučite že iz mojih tedenskih blogov. Vse najbolj efektivne prijeme pisanja in skrivnosti najboljših tekstopiscev pa vam razkrivam v spletnem tečaju.

Tehtnica je zdaj na vaši strani.

Boste tvegali, da vas konkurenca, ki izboljšuje svoja znanja pisanja prehiti, ali boste prijeli besede za roge in razvili svoj unikatni slog pisanja? Odločitev je vaša. Jaz pa sem z vsemi znanji in izobraževanji tukaj za vas.

“If you don’t sell, it’s you”.

“If you don’t sell, it’s you”.