Mentorski program

INDIVIDUALNI PRISTOP ZA UČINKOVITO GRAJENJE TVOJE BLAGOVNE ZNAMKE IN PREPOZNAVEN NASTOP NA SPLETU.

Imaš težavo, na katero potrebuješ personalizirano rešitev, ustvarjeno prav zate? Pobrskaj po mentorskem programu in odkrij, kaj vse lahko ti in tvoj brand postaneta ter skreirata na spletu!

“ If you cannot see where you are going, ask someone who has been there before.”

-

Star rek pravi, da če hočeš ustvariti spremembo, nauči ljudi loviti ribe. Dokler jih loviš namesto njih, bodo vedno lačni. Ne bi se mogla bolj strinjati. Trg se še nikoli ni tako hitro razvijal, kot se danes. Splet je preplavljen z neštetimi blagovnimi znamkami in posamezniki, ki se trudijo v svojem poslu uspeti. Seveda ne uspe vsem. Preboj zahteva kar nekaj vztrajnosti, znanja, investicij in tudi malce sreče.

Z gotovostjo pa ti lahko povem, da so “smrtni grehi” pri gradnji blagovne znamke na spletu sledeči: premalo znanja (četudi namesto tebe dela ekipa, moraš še vedno razumeti osnovne principe poslovnega okolja), instant miselnost (nič se ne zgodi čez noč) in mentaliteta “sam svoj mojster od začetka do konca” (nihče ne more vsega narediti sam!).

Največja zabloda majhnih poslov je, da jih bo rešil kapital. A kapital ti ne pomaga kaj prida, če nimaš znanja. V praksi se je izkazalo, da je najbolj učinkovita dobrina, ki jo lahko majhni posli in start-upi prejmejo, sledeča: mentorstvo, nasveti bolj izkušenih mačkov in pomoč pri pametnem načrtovanju. Točno to prejmeš v mentorskem programu, zato beri dalje.

Posel ni hobi program in uspeh ni naključje.
Napredek je posledica premišljenega in vztrajnega dela ter povezovanja s pravimi ljudmi. Vsi potrebujemo mentorje.

Iz dneva v dan od skupnosti dobivam enaka vprašanja ter povpraševanja. Marsikdo se srečuje z zelo podobnimi izzivi. In zmotno meni, da, če bom jaz namesto njega lovila ribe, je uspeh zagotovljen. A to ni trajnostni pogled. Zato sem se odločila, da zasnujem mentorski program, kjer bom vsak mesec trem blagovnim znamkam pomagala ustvariti personalizirane, individualne rešitve zgolj zanje. Zate. Po enem mesecu dela z menoj boš znal/a uporabljati “ribiško palico”, imel/a zemljevid za sledenje “jatam rib” in se naučil/a veščine “lovljenja”. Metaforo razumeš.

Značilnosti mentorskega programa

Mentorski program je individualno delo s teboj, ki poteka po vnaprej določenih tirnicah in ti ponudi strukturo za reševanje največjih izzivov, ki jih imaš s spletnim poslovanjem. Z menoj delaš 1 mesec, vsa komunikacija pa poteka ena na ena preko maila in Skype-a. Vsak mesec sprejmem največ 3 osebe / blagovne znamke, zato se zna zgoditi, da boš moral/a malce počakati, da prideš na vrsto. Zgolj tako lahko namreč zagotavljam visoko kakovost storitve in mentorstva.

Časovnica in vsebina mentorskega programa

Program poteka individualno, zato se zanj odloči, ko si pripravljen/a na en mesec fokusiranega dela. Tvoja pripravljenost na sodelovanje je ravno tako pomembna, kot moje delo.

Šesti korak vključuje dva PDF dokumenta, pripravljena samo zate:

A.) Osnovni marketing plan na eni strani:

  • Kdo je tvoja idealna stranka (priložim ti še vaje, da jih lahko rešiš in primer že rešenih vaj);
  • Predlagan prodajni lijak in prodajne aktivnosti v posameznem delu lijaka;
  • Zemljevid dela za naslednje leto;
  • Primer strukture za eno prodajno kampanjo


B.) Načrt vsebine za izbrane kanale (content marketing):

  • 2x napisane e-novičke (ene prodajne in ene vsebinske)
  • 5x napisane objave za družbena omrežja (prodajne in vsebinske)
  • Predlogi za naslove blogov in tematike pisanja
  • Ideje za rubrike vsebine na družbenih omrežjih
  • Razčlenjeno: o čem sploh pisati in kako se trgu predstaviti skozi vsebino
  • Načrt povezovanja vsebine na vseh kanalih in kako se lotevati njene priprave

Q&A ter pomembne informacije mentorskega programa

Zdaj se verjetno sprašuješ, če mentorski program vključuje še kaj ter kakšne so cene, pogoji plačil in podobno. Spodaj najdeš odgovore na najpogostejša vprašanja. Če potrebuješ še kakšno informacijo, ki je ne najdeš, pa mi napiši mail na hello@giacopywriting.si in z veseljem razjasnim zagato.

Česa mentorski program NE vključuje:

Nadaljnje priprave vsebine (razen po predhodnem dogovoru oziroma zakupu svetovalnih ur)

SEO strategije

Dizajn strategije

Napredne marketing strategije (če jo potrebuješ, mi napiši mail)

Stvari, ki niso navedene zgoraj. Če si v dvomih, ali mentorski program vključuje specifično storitev, ki jo imaš v mislih, mi pošlji mail in z veseljem ti odgovorim.

Cena, plačila, dodatne ugodnosti:

Možnost plačil na 2 obroka (en obrok pred začetkom sodelovanja, drugi ob predložitvi marketinških načrtov).

Pred začetkom se podpiše pogodba o sodelovanju, kjer se jasno opredeli proces dela in obveznosti obeh strani.

V sklopu mentorskega programa prejmeš tudi možnost, da vse nadaljnje svetovalne ure pri meni za obdobje enega leta od začetka sodelovanja dobiš po ugodnejši ceni (60 namesto 80eur/h).

Cena mentorskega programa: 1600eur (ali 2x 800eur)

Načini plačila: Po predračunu

Ali je mentorski program primeren zame?

Program zagotovo ni primeren za vsakogar. Če se šele spogleduješ z idejo podjetništva, potem je ta program preveč napreden. In obratno – če si že izkušen maček, ki potrebuje zgolj kakšno fineso in ima že pod streho vse strateške dele nastopa na spletu – potem je program premalo fokusiran zate. Obenem te prosim, da se na program prijaviš zgolj, če si pripravljen/a v procesu aktivno sodelovati in nova znanja tudi spraviti v prakso. Sicer raje počakaj, da boš dovolj zagrizen/a in mesto v čakalni vrsti odstopi nekomu, ki program resnično potrebuje.

Program je primeren za majhna in srednja podjetja:

Zate mentorski program NI primeren, če:

Zakaj naj se sploh odločim za mentorski program pri tebi?

Mentorstvo je princip dela, ki ga na neki točki v življenju potrebujemo vsi podjetniki. Sila zgrešena je miselnost, da zmoremo vse sami. Da ena oseba ve vse. In da nam lahko uspe kot popolnim individuumom. Z dobrim načrtom, izkušenim vodstvom in skrbno podporo imaš namreč veliko več možnosti, da ti v tem nasičenem spletnem mravljišču zares uspe.


Odkar stojim na lastnih nogah (samostojno delam v svetu digitalnega marketinga), sem sodelovala že z zelo raznolikim spektrom blagovnih znamk. Čistim začetnikom sem odpirala vrata v spletni svet; pospešila dogajanje pri obstoječih brandih; in sodelovala s podjetji, ki razpolagajo z visokimi oglaševalskimi sredstvi. Vsa ta pestrost me je naučila, da ne glede na pozicijo in finančno stanje podjetja nekatere stvari ostajajo enake povsod – temelji blagovnih znamk. Pripovedovanje zgodb. Načrt vsebinskega marketinga. Pa še kaj bi lahko dodala k temu seznamu.

Razumem po čem se razlikujeta mini blagovna znamka od večje. Pa s kakšnimi izzivi se srečujejo tisti, ki so na samem začetku od tistih, ki so na trgu že leta. Videla sem kup pasti, v katere so ljudje padli. Prevelike apetite. Nerealna pričakovanja. Ob boku sem hodila brandom, ki so upoštevali nasvete in zrasli; pa tudi tistim, ki jih niso – in so se sramotno spotaknili ob lasten ego. Nisem modra starka, ki bi imela vse odgovore. Rijem pa ledino digitalne zemljice dovolj dolgo, da vem, da ti lahko sodelovanje z menoj zagotovi štartno linijo, od koder vidiš pot, ki jo moraš preteči in ovire na njej. Dovolj mi je tega, da gledam ljudi in brande, ki se zaletavajo v zidove. Zato si želim, da bi v tem mentorskem programu dobil/a jasnost, s katero se boš izognil/a neslavnim padcem. Nobene tople vode ne bova odkrivala, kajti preverjeni recepti so – no, preverjeni. Delujejo.

Zagovarjam miselnost, da nismo dovolj bogati, da bi kupovali poceni. Kar se nadaljuje v razumevanje, da je veliko ceneje investirati v celotno sliko in rešitve, ustvarjene zate, kot pa zapraviti celo večnost časa (in tudi precej denarja) za iskanje pravih rešitev na tisoč koncih. Pomanjkanje znanja in trmoglavljenje, da lahko vse storimo sami, je za tvoj posel kot šprint v hrib brez kondicije – omagal/a boš, še preden prideš do prvega ovinka.

 

Če veš, kaj hočeš in niti slučajno ne nameravaš biti muha enodnevnica, potem je mentorstvo zagotovo bližnjica do uresničene poslovne vizije. Kar pogumno, pošlji mi mail in se že veselim sodelovanja s tabo.

Zdaj pa dovolj o meni, čas je da spoznam tebe in tvoj posel! Če meniš, da si pripravljen/a na mentorski program, kar pogumno! Povpraševanja sprejemam na mail. Prosim, da dodaš tudi povezave do svoje spletne strani in družbenih omrežij.

hello@giacopywriting.si