Ko delo ni več prva vrednota
Milenijci smo (pre)dolgo živeli s “hustle” mentaliteto, ki nas je vodila v vedno ponavljajoč se cikel izgorevanj. A, ko si delo ogledaš z nekaj distance, ugotoviš, da njegov namen leži čisto drugje, kot v uspehu ali zaslužku. Zakaj torej sploh delamo?

Kako pogosto se sprašuješ o svojih temeljnih vrednotah? Pa o vrednotah svoje blagovne znamke? V vrednote bi se morali pogosteje zazreti, saj čim smo navzkriž z njimi, čutimo, da nekaj ni v redu. V bistvu je čisto vseeno, katere so tvoje najpomembnejše vrednote – kar šteje je, da si jim zvest/a na vsakem koraku. V nasprotnem primeru namreč živiš in ustvarjaš po željah drugih (trga, influencerjev, šefov, … ).

 

Vrednote in pogledi na svet se, tako kot vsaka stvar na tem ljubem planetu, spreminjajo. Skladno s prevetrenimi vrednotami in sanjami se (kot že veš) vedno bolj oddaljujem od marketinga v klasičnem pomenu besede in se prepuščam toku zgodb. In ob tem se mi postavlja vprašanje, kateri vsi deli pretekle mene (in z menoj blagovne znamke) želijo odpasti in katere so vrednote, ki so na novo vzniknile.

 

Opazujem svet okoli sebe, se pogovarjam z ljudmi in opažam, da se tudi kolektivno podobno spreminjamo. Energija, ki jo vedno pogosteje zaznavam je, da delo, ki ga delaš samo zato, da delaš, polzi vedno nižje po lestvici vrednot. Delo sem imela vedno za vrednoto. A danes nanj gledam drugače. Ne želim več delati zgolj zato, da sodelujem v poganjanju kolesja na trgu ali samo zato, da bodo objave spisane – v tem ne vidim več smisla in vedno težje mi je sesti pred računalnik, da bi odkljukala naloge, ki se mi zdijo brezsmiselne. Za eno postorjeno stvarjo se namreč razkrijejo še tri nove in tako delo ni nikoli končano – kar vsi prav dobro vemo.

 

 

Včasih bi si prigovarjala, da sem zgolj utrujena ali pa neprespana ali lačna ali karkoli drugega – in se potisnila čez vedno glasnejše vedenje, ga utišala še za kakšen teden ali dva. A točka, na kateri stojim, od mene zahteva pristnost, jasnost, iskrenost in odločitev. Odločitev, kaj bom jutri? Priznanje sami sebi, v kakšen tip dela še verjamem? Ko ustvarjam nekaj, za kar menim, da prinaša dobrobit svetu in v čemer uživam in se spotoma učim še novih stvari, takrat delam brez protiupora. Seveda pridejo dnevi, tedni, celo obdobja, ko bi še zemlji naročila, naj se dvigne, da se uležem – zato nikakor ne govorim o tem, da ti mora biti vedno fino početi, kar počneš. Še vedno verjamem, da se je treba potisniti čez cono udobja in poprijeti za delo – a za tistega, v katerega verjameš. Svoje svobode nikoli nisem zmogla zamenjati za številke. Zlahka pa vse potisnem ob stran, ko ustvarjam. Razlika je očitna. 

 

Zato sem si danes, ko stojim na križišču zamislic in zrem v še nepoznane poti, ki me kličejo, neizmerno hvaležna za znanje, ki ga imam. Znanje pisanja in postavljanja blagovnih znamk. Vzamem ga lahko kamorkoli grem. Četudi bi šlo 3/4 stvari hudo narobe, lahko poprimem za pero kjerkoli in kadarkoli in napišem vse od prodajnega oglasa, do fikcijske zgodbe. Ko me v trebuhu stisne strahec nesigurnosti (Živa, kaj za vraga boš jutri, če …?! ) se opomnim, da imam znanje, s katerim se bom vedno znašla. In tega si želim tudi zate – da bi v sebi vedno uspel/a najti steber znanja, na katerega se lahko nasloniš v še tako nepredvidljivi situaciji. 

 

Pisanje je gotovo eno od bazičnih znanj, ki ne bo šlo nikoli iz mode. In v svojem prvem in še vedno najbolj obsežnem spletnem tečaju Copywriting za digitalni marketing te učim praktično vsega, kar znam. Vstopnico do znanja, ki te ne zapusti niti na drugem koncu sveta najdeš TUKAJ >>

 

Upam, da vsak dan najdeš voljo za življenje, skladno s svojimi vrednotami.

Prijava na novičke

Zgodbe. Znanje. Pripovedi. Trendi. Novosti. Učenja. Druženje. Vse to in še več -direkt v žilo (no, v tvoj inbox :D ).

Bralci pravijo *citiram*, da so moje e-novičke edine na domači sceni, ki jih preberejo od začetka do konca. Da bi še. Pa da imajo cel obred – si skuhajo kavo in v miru berejo. Kaj to pomeni zame? Eno ogromno čast. Hvala. Pa zate? Boš ugotovil/a sama, ko boš začel/a prebirati tedensko dozo zgodbarjenja. Pridruži se nam v insajderski bazi e-novičk.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Živa

Sprehajajoč se med zgodbarjenjem in tekstopisjem. Skrita v gozdu z leposlovjem, čvekava na Instagramu z marketinškimi prijemi na dlani. Vse dobre stvari so tri, je vedno z nagajivimi očmi dejala moja babi, ko mi je v dlan potisnila troje sladkarij. In moje pisanje je ravno tako sestavljeno iz treh dobrot: predajanja znanja in učenja trikcev marketinga; vabila k razmisleku in vpogledu vase; ter čistega užitka ob pisanju / branju zgodb.

Naj se vsaj za trenutek brzenje mimo dražljajev vsakdana umiri, ko si dovoliš predati se črkam, besedam, stavkom pred teboj.

SPLETNI SVET

Prodaja s pomočjo ritualov

Rituali niso samo neke voodoo čudaške coprnije, marveč se jih oglaševalci prav spretno in prefinjeno poslužujejo. Odkrij kultne oglaševalske rituale in ugotovi, kako lahko tudi ti svojo ponudbo povežeš z njimi.

PREBERI »

Cajtng za kreativce. Mesečnik z rubrikami, ki se raztezajo od konkretnega znanja do svobodnjaškega vsakdana ustvarjalcev.
Že od 2,99 €/m.

Individualne rešitve za brande, ki si upajo štrleti iz povprečja. Hitri pregledi tekstov, mentorski pristop in zgodbe, kot si jih nisi povedal/a še nikoli.

Odcumprana družbena omrežja

Napoj znanja in razumevanja, kako pisati za družbena omrežja – brez glavobolov, odpora in sivih las. Brezplačna serija devetih novičk, kjer te vodim čez čeri in pasti pisanja in ustvarjanje vsebine na družbenih omrežjih.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani se strinjate s piškotki. Varstvo podatkov.