Know-how za vsebinski marketing

Produkt, ki ti ne vsiljuje univerzalnega sistema dela, temveč te nauči, kako lahko vsebino za svoj Instagram, blog in druge digitalne kanale ustvarjaš skozi avtentične rubrike in bralcem predstaviš unikatno osebnost svoje blagovne znamke!

Kako pogosto si že navsezgodaj zjutraj razbijaš glavo z vprašanjem: “Kaj za vraga naj danes objavim na Instagramu, da dobim nekaj novih sledilcev ali prodam vsaj kakšen svoj izdelek?!”

Na živce ti gredo vsi ti neskončni vodiči, pametovanje tisoč različnih strokovnjakov in vedno nove taktike in triki, za katere se zdi, da pri tebi nikakor ne delujejo. Vseeno pa veš, da moraš pisati zapise in objavljati na družbenih omrežjih, če želiš, da bo tvoj posel profitabilen. Ali obstajajo skrivnosti uspešnih Instagram profilov? Kakšno čarobno sestavino naj dodaš svojim blogom, da jih bodo bralci prebirali vsakič znova?

Opusti iluzijo, da kar deluje za enega, deluje za vse. Najti moraš svoj način, svoj glas, svojo vizijo in razviti svojo avtentičnost blagovne znamke. Samo tako boš v tem obupno nasičenem digitalnem svetu zares izstopal/a.

“Social media is the only channel where it’s possible for brands and consumers to have meaningful two-way conversations, making the strength of connections that much stronger.”

Ali veš, da je Instagram platforma, z drugim najvišjim ROI (return on investment spent) na spletu? Iz dneva v dan je težje ”prelisičiti” algoritme, zato nima smisla, da se ukvarjaš z njimi. Raje se posveti kreiranju tako dobre vsebine, da ljudje ne bodo mogli odvrniti oči od tvojih profilov družbenih omrežij. Res je, niti tedna več nimaš časa, da oklevaš in odlašaš. Gre za vprašanje “življenja in smrti” tvoje blagovne znamke!

Tvoja naloga je, da preko vsebine, ki jo daješ v svet, gradiš celovito, konceptualno blagovno znamko, s katero se bodo tvoji sledilci in bralci lahko poistovetili. Sliši se komplicirano, a samo, dokler ne veš, s katerega zornega kota se vsega skupaj lotiti.

Najpogostejše težave in zablode vsebinskega marketinga

Blagovna znamka brez dobre vsebine je kot poletje brez počitnic. Nima smisla. Za zjokat žalostno je vse skupaj. O vsebinskem marketingu, kot samostojni veji brandinga se vedno več govori. In to z razlogom! Nič kaj veliko ti niti ne pomaga, če v svoj spletni nastop vpeljuješ samo taktike in trike, če pa tvoja vsebina ni celovita, avtentična in konsistenta.

Roko dam v ogenj, da se ti vsake toliko
po mislih plete katero izmed teh vprašanj:

Danes se ogromno prodaje zgodi ravno preko družbenih omrežij. Obenem pa gre še vedno za razmeroma nov način umeščanja blagovne znamke na trg. Nič čudnega torej, da je okrog vsega en ogromen kup zmede. Obstaja na stotine bolj ali manj podkovanih strokovnjakov in vsak ti govori, da je njegov način najboljši.

Na kar vsi skupaj prepogosto pozabljamo je, da ni pomembno le število sledilcev ali všečkov, temveč se je potrebno vprašati, kako lahko vodiš profil svojega podjetja, ki bo med teboj in tvojimi sledilci zgradil most razumevanja, stik in odnos. Vse te tri komponente so namreč osnova, da se prodaja sploh lahko začne dogajati.

Avtentičnost, zapakirana v unikatne rubrike, ti bo pomagala ustvarjati dih jemajočo in skladno vsebino

Profili družbenih omrežij in tvoja spletna stran so kot obraz tvoje blagovne znamke. So kot prvi stik. Saj veš, ko ga enkrat ustvariš, ga je sila težko spremeniti. Tvoja naloga je torej, da ustvarjaš kar se da dober prvi vtis.


Pozabi na iskanje hitrih rešitev. Edina rešitev se skriva v tvoji avtentičnosti. V tebi, v zgodbi tvoje blagovne znamke in v tvoji unikatnosti. Današnja instant, copy-cat kultura je nagnjena k imitiranju in kopiranju “dobrih idej”. Vsi kupujemo v istih trgovinah, se fotkamo na istih lokacijah, jemo v istih restavracijah. Še kadar želimo ustvariti nekaj “po svoje”, smo ves čas pod vplivom drugih “vplivnežev” ter njihovih pogledov na svet. Smo polni vizualnih in besednih “odtisov” vsega, kar vidimo na Instagramu. Podzavestno vsaka objava ustvarja naš okus, preference in želje.

Where is the line between imitation and inspiration? Because there most certainly is a big difference between copying something and being inspired by something.

Dokazano je, da ljudje veliko rajši sledijo profilom in kupujejo od blagovnih znamk, s katerimi se počutijo povezane. Vse deluje na globoki čustveni ravni, ne toliko v samih trikih. Verjameš ali ne, ljudje smo pametni in imamo zelo dober nos za odkrivanje avtentičnih, pristnih brandov. Vse ostalo je samo hrup.

Namesto, da večino svojega časa posvetiš raziskovanju zunanjih prijemov, se raje loti iskanja svojih neponovljivih karakteristik. Kaj tvoj brand ločuje od ostalih? Šele, ko si odgovoriš na to vprašanje, pridejo na vrsto triki in taktike.

Rubrike razpihajo vso meglo

Si že kdaj razmišljal/a o tem, da bi svojo vsebino zapakirala v Instagram rubrike? Verjetno ne. O čem za vraga sploh govoriš, Živa? Tudi jaz te ideje nisem zasledila še nikjer. Razen v svoji domišljiji. Zato sem ustvarila svoj unikaten način priprave vsebine, tako za Instagram, kot za druge spletne kanale.

In zadeva dejansko deluje! Odkar vso vsebino ustvarjam znotraj rubrik, mi nikoli ne zmanjka idej. Nikoli več se ne sprašujem, o čem naj pišem. Tudi moj avtentičen glas je vedno bolj izpiljen, jasen. Težko me je kopirati, ker jaz ne kopiram nikogar. In točno tega si želim tudi zate. Svoje “recepte, sistem, urnike in strukturo” sem zapakirala v produkt, ki je pred teboj. Ne ponujam ti samo še enega obliža in magične tabletke, temveč orodje, ki ti bo pomagalo odkriti tvojo avtentičnost in zgodbo blagovne znamke zapakirati v rubrike, kot jih ne uporablja še nihče. In jih tudi ne bo, saj si jih boš izmislil/a ti!

“Know how” priročnik za konceptualno grajenje blagovne znamke

Pred teboj je priročnik v PDF obliki, ki ti bo razjasnil vsa vprašanja, ki jih imaš okoli vsebinskega marketinga, brandinga, konceptualnega grajenja blagovne znamke, priprave vsebine za Instagram in še mnogo več. Nikoli več se ne boš spraševal/a, kaj vse te velike besede pomenijo in s katerega kota poprijeti za pripravo vsebine.

Vse znanje je podano na preprost, jasen in duhovit način. Priročnik je poln praktičnih primerov, konkretnih idej in vprašanj, ki te bodo vodila do ustvarjanja avtentične blagovne znamke ter vsebine. Moja obljuba tebi je, da boš lahko celotno znanje takoj uporabil/a v praksi!

Česa se boš naučil/a, katerih trdih orehov se lotevamo in kaj boš lahko storil/a, ko preučiš “Know how” priročnik?

Izberi svoj paketek

Izbiraš lahko med dvema možnostima: ali se odločiš “samo” za “Know-how” priročnik, ali pa k temu dodaš še eno uro Skype pogovora / posveta z menoj.

“Know-how” priročnik

Produkt v PDF obliki z več kot 50 stranmi idej in praktičnih primerov

“Know-how” priročnik & Skype

Produkt v PDF obliki z več kot 50 stranmi idej in praktičnih primerov

1h Skype svetovanja in pomoči ob ustvarjanju vsebine za tvoj brand

Cena: 108eur

“Know how” priročnik premika meje!

Know-how priročnik
je zate, če:

Odkrivanje plasti vsebinskega marketinga

Čeprav že vrsto let delam v marketingu, pa je delati zase nekaj povsem drugačnega. Perfekcionizem te lahko spravi ob živce. Ko sem se lotevala svojega branda, Gia Copywriting, sem se srečevala s čisto enakimi vprašanji, kot vsi ostali kreativci, ustvarjalci, marketingarji in podjetniki. Kako za vraga naj svoje znanje zapakiram v spletno vsebino? Kje je meja, kjer povem preveč ali premalo? Kako pogosto naj objavljam na družbenih omrežjih? Katera vsa omrežja naj sploh uporabljam? Aaahhh, ta vsebinski marketing! 

Začela sem najbolje, kar sem vedela in znala. In se po poti učila. Prebirala bloge, knjige, študije. Sledila drugim brandom. Na koncu pa sem se vedno znova vračala k sebi. Samo jaz vem, kaj ustreza meni. Samo jaz poznam svoje bralce in sledilce. In očitno sem našla tisti “zlati rez”, recept zase. Glede na to, da na vsak mail, ki ga pošljem, dobim kopico odgovorov; na vsako objavo kakšen komentar in z vsakim dnem še kakšnega novega sledilca. Briga me za številke. Jaz vem, da so vsi moji sledilci in bralci dejansko relevantni. To dokazuje njihova (tvoja!) zvestoba in pripravljenost na dvosmerno komunikacijo. To, da ljudje dejansko komunicirajo z mano kot blagovno znamko, je zame pravi dar. To pomeni, da sem ljudem dovolj zlezla pod kožo s svojo avtentično vsebino in sledenjem svojemu unikatnemu glasu. Seveda pa še tako dobre ideje potrebujejo strukturo. Zato sem si jo ustvarila. Čisto po svoje. Iz tedna v teden mi je postajalo bolj jasno, da moja struktura ne samo pije vodo, temveč da na trgu ni nič podobnega! Zato sem svoje znanje, ugotovitve in načine dela pretopila v “Know how” produkt. Produkt, za katerega menim, da lahko v tvojem življenju in spletnem nastopu naredi ogromno spremembo. Naj ti odlično služi!

Največji “aha” momenti mojih strank

Izberi svoj paketek

Izbiraš lahko med dvema možnostima: ali se odločiš “samo” za “Know-how” priročnik, ali pa k temu dodaš še eno uro Skype pogovora / posveta z menoj.

“Know-how” priročnik

Produkt v PDF obliki z več kot 50 stranmi idej in praktičnih primerov

“Know-how” priročnik & Skype

Produkt v PDF obliki z več kot 50 stranmi idej in praktičnih primerov

1h Skype svetovanja in pomoči ob ustvarjanju vsebine za tvoj brand

Cena: 108eur