Intervju v Majo Vogrinc, strokovnjakinjo Facebook oglaševanja

Maja Vogrinc – oseba, ki bi jo morali spremljati, če ste kakorkoli vpeti v poslovni svet. Maja je v Sloveniji ena prvih, ki je začela strukturirano in učinkovito poučevati manjša podjetja in posameznike o Facebook oglaševanju na svoji spletni strani www.majamarketinglab.si

Njeni spletni programi so izobrazili na tisoče Slovencev in Slovenk (med njimi sem bila pred leti tudi jaz) in zagotovo poskrbeli za oglaševalski preboj na našem trgu.

Ljudje jo imenujejo z vsemi mogočimi nadimki, od marketing gurujke pa do zvezde Facebook oglaševanja. V resnici pa je strašansko prijetna sogovornica, polna znanja, idej in motivacije. Če bi vam morala priporočiti 10 Slovencev, ki se jih res splača spremljati in prebirati njihove vsebine, bi se Maja znašla na samem vrhu lestvice.

V intervjuju sva se pogovarjali o oglaševanju, kako začeti s pisanjem vsebine, kako najti ahilove pete strank in nanje pritisniti, katere so skrivne sestavine uspešne vsebine na socialnih omrežjih, kako napisati email, ki prodaja in še in še. Uživajte v branju.

VPRAŠANJE: Maja, na blogu imaš več kot 100 kakovostnih zapisov o marketingu. Kako se pri tako široki tematiki lotevaš pisanja? Kako se odločiš, kaj je pomembno in kaj ne – kaj tvoje bralce zanima in katere teme so preveč posplošene?

Prvo pravilo, ki se ga držim je, da je moja vsebina praktične, demonstrativne in slikovite narave. Vedno, kadar pišem vsebino za svoj blog, imam v mislih svoje bralce. Izhajam iz perspektive, da moja publika nima ur in ur časa za prebiranje informativne vsebine brez praktične vrednosti. 

Drugo pravilo je, da se izogibam pametovanju. Ne maram ljudem pridigati, kaj bi morali početi in česa ne (čeprav včasih skoraj ne morem mimo kakšnega “učiteljskega” stavka). Svojim bralcem raje kot, da jim moraliziram, pokažem kako naj nekaj naredijo.

Danes smo zasičeni z informacijami. Težko se je odločiti, komu slediti, verjeti, koga prebirati. Zato v vsej tej poplavi golih informacij in na tone strokovnjakov svojim bralcem, sledilcem in strankam omogočam nekaj, na kar sem se sfokusirala že na začetku – kako znanje o marketingu realizirati in prenesti v prakso.

Zanima te, kako se odločim o katerih tematikah pisati. Za to imam tri načine:

  • PRVIČ: skupnost (Vedno pogledujem k svoji skupnosti, njihovim vprašanjem in težavam, s katerimi se srečujejo. V iskanju rešitev na vsakodnevne izzive mojih bralcev in strank, se mi porajajo tudi nove ideje za pisanje vsebine.)
  • DRUGIČ: testiranje (Oglaševalci ves čas nekaj novega preizkušamo, testiramo in ugotavljamo. Takšna je pač narava našega dela. Ko na podlagi svojih testiranj ugotovim nekaj novega, to delim v blog zapisu. Tako je na primer nastal blog, ki govori o tem, kako doseči čim večje rezultate z oglasi na Facebooku v letu 2019.)
  • TRETJIČ: trendi (Seveda ves čas spremljam dogajanje na platformah Facebook in Instagram. Čim lansirajo kakšno novost jo preizkusim in o njen podučim tudi svoje bralce).

Že od samega začetka sem se v svojih vsebinah osredotočala na oglaševanje, ne toliko na organske tehnike gradnje sledilcev. Ljudje imajo namreč največ težav in hkrati zanimanja ravno za oglaševanje. Interes v kombinaciji s težavo pa je popolna kombinacija za ustvarjanje uspešne vsebine.

Interes + težava = perfect match & zagotovilo, da bo tvoja vsebina uspešna Click To Tweet

Zanimivo je, kako hitro ljudje pomešajo pojme. Ker veljam za Facebook strokovnjakinjo, marsikdo predvideva, da sem priklopljena na umetno inteligenco in razumem vse. Pa ni res. Moj fokus je oglaševanje in aktivnosti, ki odločajo, ali bo celovita kampanja uspešna ali ne.

VPRAŠANJE: Pred dobrimi tremi leti si začela ustvarjati svojo spletno prisotnost, tako kot nas začenja večina – iz ničle. Danes pa veljaš za strokovnjakinjo, h kateri se po znanje zateka več tisoč ljudi. Večina zahvale za to gre prav vsebini, ki jo ustvarjaš. Kako si se torej vsebine lotevala, ko si začenjala in kako se je lotevaš danes?

Mislim, da se moj način pisanja vsebin ni kaj dosti spremenil. Še vedno izhajam iz problema, iz uspeha, iz novosti, trendov – ki zanimajo mojo skupnost. Format je še vedno blog v pisani (tipkani) besedi. Posnela sem tudi serijo videev, ki so predstavljali reciklažo že napisanih blog objav in moram reči, da si želim format svojih vsebin še bolj transformirati v video obliko. 

Razlika, ki je zagotovo opazna, če primerjam današnje pisanje in vsebino, ki sem jo ustvarjala pred leti, je v zahtevnosti znanja, ki ga plasiram med svoje bralce. Zdaj se lotevam tudi naprednejših pristopov in predstavljam več študij primerov, ki so plod mojih lastnih ugotovitev. Ni nujno, da vedno dobim povpraševanje ali prošnjo po točno določeni vsebini. Če menim, da bo za moje bralce koristna, jo napišem.

Ključ do dobre vsebine je, da poznaš psihologijo sočloveka. Click To Tweet

Ves čas moraš biti na preži in opazovati težnje ljudi. Vsaka interakcija, ki jo imaš z osebo – pa ni važno, ali gre za voznika taksija ali poslovneža, je za kreiranje vsebine nepogrešljiva. Če boš dobro poslušal, boš namreč ugotovil, kaj se dogaja v posameznikovem življenju in mislih, s kakšnimi težavami se srečuje in kako mu lahko ti pri tem pomagaš.

Ljudje imamo univerzalne težave – vsi se srečujemo s podobnimi izzivi. Tvoja naloga je, da jih znaš prepoznati in uporabiti za pripravo svoje vsebine. Click To Tweet

VPRAŠANJE: Na oglaševalce in marketingarje pogosto pada negativna luč, saj ljudje mislijo, da umetno ustvarjamo probleme. Tvoja vsebina dokazuje ravno nasprotno – ljudje imajo težav čez glavo dovolj in komaj čakajo, da jim ponudimo prave rešitve. Kako se lotiš iskanja pravih težav in mentalnih vzgibov kupca, preden lansiraš novo kampanjo ali vsebino zase oziroma za katerega od svojih naročnikov?

Že, ko sprejmem naročnika, skušam oceniti, kakšen potencial ima produkt oziroma storitev. Gre za izdelke, ki lahko postanejo profitabilni ali ne? Kritična ocena mi namreč omogoča, da lahko sploh upravičim investicijo v oglaševanje (ki je iz leta v leto na Facebook platformi višja).

Drug filter, skozi katerega gredo izdelki, so moje osebne preference in vrednote. Če me izdelek in področje zanimata, se bom z veseljem vrgla v raziskovanje in delo. V nasprotnem primeru projekta ne sprejmem. 

Strinjam se s tabo, da mora vsak oglaševalec imeti veliko interesov. Širina znanja namreč silno spremeni tvojo bazo znanja. Sama imam kar precej širok nabor zanimanj, zato dosti vem o področjih kot so zdravje, prehrana, šport in finance.

Eden najpomembnejših korakov pred lansiranjem kampanje je raziskovanje skupnosti. Za to so potrebne osnovne marketinške vrline: poslušanje, čustvena inteligenca in fleksibilnost. Click To Tweet

Raziskovanje poteka v več fazah. Najboljši vir informacij je zagotovo nekdo, ki se srečuje s težavami, ki jih produkt, ki ga želimo prodati, rešuje. Druga faza je pogovor z osebo, ki je dnevno v stiku s stranko (recimo zaposleni v customer support delu podjetja, prodajalec v trgovini, oseba ki se oglaša na telefon, …). S temi ljudmi poskušam opraviti neke vrste intervju in na podlagi njihovih odgovorov pridobiti ključne informacije o težavah njihovih strank.

Kadar lansiramo vsebinske marketinške aktivnosti, vedno dobimo tudi odzive. Ljudje nam pišejo, pripovedujejo o svojih težavah in iščejo rešitve. Več dobre vsebine kot ustvarjamo, več odzivov ljudi dobimo.

Kako lahko produkt pozicioniram na novo? Drugače od konkurence? Predstavim, kot ga ni še nihče in kupcem pokažem nove možnosti? To so vprašanja, na katera iščem odgovore preden se lotim kampanje. Click To Tweet

Trg je vedno bolj sofisticiran. Konkurence je vse več. Potrošniki postajajo vedno bolj nezaupljivi, saj so za reševanje svojih težav preizkusili že nešteto možnosti in zapravili kar nekaj denarja. A, ko produkt predstavim v novi luči (recimo z unikatnim mehanizmom, izboljšano formulo, podprem z najnovejšim znanstvenim odkritjem, itn.), dobim priložnost za kupčevo zaupanje. Seveda mora potem produkt tudi v praksi zares delovati.

Nikoli ne izhajam iz perspektive vsemogočnosti. Noben produkt ni dovolj poseben, da bi ga ljudje kupovali brez, da bi se moral oglaševalec z dobro vsebino in besedili za to potruditi. Click To Tweet

 Preden napišem prodajna besedila, si odgovorim tudi na ta vprašanja:

  • Kdo kupuje produkt?
  • Kakšni so problemi te osebe?
  • Kako bi težave lahko ubesedili in predstavili v praksi?
  • Kakšni so simptomi problema, ki se kažejo v očitnih situacijah in občutkih?
  • Kako te probleme nagovarjati in jih izpostaviti?
Najdi težave bralca in ga skozi besedilo postavi v točno te situacije. Postavi se v kožo stranke in začela ti bo zaupati, ker bo dobila občutek, da jo zares razumeš. Click To Tweet

VPRAŠANJE: V stiku si z vsemi možnimi vprašanji svojih učencev, imaš pa tudi ostro oko za dobro vsebino. Kaj se ti zdi največja napaka, ki jo ljudje delajo pri ustvarjanju vsebine za socialna omrežja, pa najsi gre za oglase ali dnevne poste?

Največji greh na socialnih omrežjih je vsebina, kjer so podjetja preveč usmerjena sama vase oziroma v svoje produkte in storitve. Čutiti je gorečo, skoraj obupano željo po prodaji. Click To Tweet

Socialna omrežja v prvi vrsti niso namenjena prodaji, temveč vsebini, ki navdihuje, zabava ali izobražuje – torej daje vrednost in je usmerjena k uporabniku, ne k podjetjem.

Če ves čas izpostavljate samo vaše produkte, je to tako, kot bi se vaša stranka pogovarjala z narcisoidno osebo. Si želite prijateljice, ki vas nikoli ne posluša in se ob vaših težavah začne hvaliti s svojimi uspehi, namesto da bi vam stala ob strani?

Na socialnih omrežjih ste v prvi vrsti svetovalci, prijatelji in ne vase zagledani narcisoidni posamezniki – vsaj če želite, da ljudje od vas kupujejo. Click To Tweet

Kdaj je torej smiselno preiti na direktno prodajo in nehati zgolj ogrevati svoje občinstvo? Ko je uporabnik že ogret – torej v remarketing kampanjah.

Da ne bo pomote – tudi pri oglaševanju trendi produktov, kjer gre za instintivne nakupe in uporabniki ne potrebujejo dolgih prodajnih besedil, mora biti primarno vsebina še vedno usmerjena k uporabniku. Lahko prikazuje tutoriale, preobrazbe s prej in potem fotkami, nagovarja probleme, prikazuje uporabo produkta in nagovarja občutke stranke. Torej se tovrstna vsebina spet fokusira na uporabnika, ne zgolj na produkt.

Produkt v uporabi + čustveno doživljanje stranke = vsebina, ki prodaja trendi produkte Click To Tweet

VPRAŠANJE: Velik poudarek daješ tudi email marketingu, ki tako tebi kot tvojim naročnikom prinaša vrhunske rezultate. Zagotovo si imela v vseh letih dela v marketingu možnost spremljati zelo raznovrstne email kampanje. Mi lahko zaupaš, kaj je skupnega dobrim mailingom? Katere so tiste skrivne sestavine, ki odločajo, ali bo mailing požel uspeh ali se bo znašel na smetišču neprebranih vsebin?

V grobem lahko osnove za prodajo preko email kampanj razdelim na dva dela:

  • Tehnično gledano: segmentacija
  • Vsebinsko: naslovi in emocionalni vzgibi

Kaj pomeni dobra segmentacija email liste?

V prvi vrsti to, da pravim ljudem pošiljam relevantno vsebino. Ne moreš na primer moškim pošiljati mailov o menstrualnih težavah, ker je to za njih nezaželena pošta. Vsa vsebina ni za vsakogar na vaši email listi.

Druga oblika segmentacije je glede na fazo nakupnega procesa, v kateri se nahaja stranka. Nekomu, ki ni še ničesar kupil, ne pošiljaš enakih avtomatizacij kot tistemu, ki je že večkrat zaporedoma kupil v spletni trgovini.

Kako določiti relevantnost vsebine za posamezne prejemnike?

Lahko se obrneš kar k svoji skupnosti in narediš anketo oziroma vprašalnik, da vidiš, kaj jih zanima in o katerih tematikah želijo bati. Na podlagi njihovih odgovorov jih segmentiraš v skupine prejemnikov prilagojenih enovičk.

Drug način je, da svoje bralce že na opt-in formi vprašaš, kakšno vsebino želijo prebirati in kaj jih zanima. V mojem primeru Maja’s Marketing Lab bi lahko ob prijavi posameznika vprašala, ali ga zanima vsebina za mala, lokalna podjetja; ali pa so spletna trgovina, ki prodaja svoje izdelke preko Facebook oglasov in jih zanimajo taktike povečanja prodaje.

Vsebinski skrivnosti dobrih mailov sta naslov in emocionalni vzgibi:

NASLOV: Če se pri subject line-u ne potrudite dovolj in le-ta ne zbudi dovolj pozornosti, nihče ne bo odprl vašega maila. Bralec odpre mail takrat, ko ga zanima, kaj se skriva za naslovom, kakšna vsebina ga pričakuje. Na nek način je to spet povezano s segmentacijo, saj zgolj tako veš, komu pišeš in koga nagovarjaš.

EMOCIONALNI VZGIBI: najbolje delujejo radovednost, nagovarjanje identitete, strah in orientiranost na bralčev problem. Zavedati pa se je treba, da večina mailov ni napisanih samo zato, da bodo prebrani. Bralec mora narediti naslednjo potezo, akcijo, ki jo od njega zahtevate (pa najsi gre za prebran blog, prodajo izdelka, izpolnjen vprašalnik ali kaj drugega). Ko enkrat z vsebino zbudite dovolj močne emocionalne vzgibe, je čas, da bralca čim prej pošljete na ciljno spletno stran. Da bi to storili učinkovito, morate svojo obljubo dobro pozicionirati in vsebinsko klic k akciji zapeljati tako, da bo bralec komaj čakal, da izve, kaj ga čaka na drugi strani (kamor ga peljete).

VPRAŠANJE: Živimo v instant svetu. Vsi si želijo vsega naučiti v enem dnevu in imeti rezultate že naslednji dan. Kdor izhaja iz te perspektive pri prodaji svojih izdelkov in storitev, je hudo razočaran, ko ugotovi, da njegova ponudba nikogar ne zanima. Običajno je za prodajo potrebnega veliko več truda in – spet smo nazaj – dobre vsebine! Kakšen nasvet za pripravo dobre prodajne vsebine bi ponudila tistim, najbolj neučakanim?

Ničesar se ne da prehiteti, a če se vam že zelo mudi, se skoncentrirajte na pripravo pristajalnih prodajnih strani in poskusite svojo ponudbo predstaviti s čim več zornih kotov.

En pristop je, da izhajate iz težav stranke in nagovarjate njen problem, s tem pa vzbudite željo in potrebo po produktu oziroma storitvi.

Drug pristop je, da najprej predstavite problem, potem pa se pozicionirate kot strokovnjak, ki ve dovolj, da lahko reši strankin problem.

Tretji pristop so mnenja drugih ljudi oziroma zadovoljnih uporabnikov vaših izdelkov / storitev. 

Ko izberete želen pristop ali pa najbolje – kombinacijo vseh, je čas za zaključevanje pogovora, ki mu sledi ponudba. Ponudba je to, kar ponujate / prodajate in njene karakteristike (cena, račlenitev koliko izdelek stane na dnevno uporabo, koliko časa ali denarja bo stranka prihranila in kaj se zgodi, če stranka v ponudbo investira zdaj – oziroma kaj se zgodi, če ne investira).

Če prodajate na videz enostavne stvari, lahko na strankine dvome odgovorite že kar v oglasu. Postavite jo v situacijo, ko vaš izdelek že uporablja. Vzemimo za primer čevlje – v oglasu bi recimo povedali, s kakšnimi outfiti jih lahko stranka kombinira in kakšna bo v čevljih videti. V kasnejših fazah nakupa pa nagovarjate strahove – recimo, izpostavite strah, da čevlji ne bodo udobni in ali jih lahko zamenja.

Trik je v tem, da znaš namesto stranke razmisliti o vseh njenih dvomih, povezanih z nakupom in nanje tudi odgovoriti. Click To Tweet

VPRAŠANJE: Naslovi tvojih blogov so precej udarni. Kako se lotevaš njihovega sestavljanja? Imaš nabor svojih najljubših besed ali kakšnega asa v rokavu, ko pride do naslovov?

Zavedam se, da so odlično orodje za pisanje naslovov superlativi. Recimo: bolj učinkovit, najnovejši, preverjen, napačen, … Torej gre za naslove, ki govorijo o nečem, kar stranka že pozna, a ji ponudiš nadgradnjo njenega znanja.

Moja tehnika je obrnjena – najprej razmišljam o naslovu, potem o vsebini. Če ne morem prodati naslova, potem tudi vsebine ne bom mogla. Naslov je namreč tisti, ki zbudi željo po prebiranju vsebine. Click To Tweet

Ljudje radi berejo vsebino z oprijemljivimi naslovi – recimo z novostmi, učinkovitimi taktikami in vsebinami, zaradi katerih bodo pametnejši, lepši, vedno na tekočem, trendi, itd.

Delujejo tudi besede kot so triki in taktike, pa številke in seznami. Vse to so sestavni deli naslovov, ki sprožijo dovolj močne občutke radovednosti, strahu ali pa šok efekt.

VPRAŠANJE: Eden najtežjih prehodov pri pisanju besedil (pa najsi gre za Facebook oglase, mailinge ali prodajne strani) je, kako ponudbo nevsiljivo, a učinkovito povezati z besedilom, ki ga pišeš. Ta prehod mora biti mehak in bralca je treba nanj prej pripraviti, da že komaj čaka, kakšna rešitev mu bo predstavljena. Kako v besedilih, ki jih pišeš, bralca pripraviš na ponudbo? Kako ustvariš prehod od pripovedovanja h kliku na link na socialnih omrežjih?

Vedno izhajam iz perspektive, da je bralec ob prebiranju vsebine dobil dodano vrednost – ne glede na končno odločitev o nakupu. Na prodajnih straneh in v mailih v prvi vrsti ljudi izobražujem, zato so o svojem problemu izvedeli nekaj novega, vsebina pa je nanje imela pozitiven vpliv, pa četudi niso izdelka na koncu kupili.

Preden predstaviš ponudbo, moraš izpolniti kar nekaj kriterijev, s katerimi stranko pripraviš na nakup:

PRVIČ: Najprej izpostaviš problem. Stranki moraš skozi besedilo pokazati, da razumeš njo in problem – od kod le-ta izhaja, kakšni so njegovi simptomi in vzroki.

DRUGIČ: Svoje trditve o izvoru problema in možnih rešitvah zanj podpreš s čim več dejstvi, ki jih je možno preveriti. Mednje štejemo statistične podatke, raziskave, poročila, študije primerov in podobno. Na tak način problem in svoje trditve napihneš.

TRETJIČ: Sebe kot avtoriteto pozicioniraš in tako dobiš posluh bralca. Stranki moraš dati vedeti, da poznaš rešitev za njen problem. To podkrepiš z dokazom – ali si se z enako težavo srečeval tudi sam in zanjo našel rešitev; ali imaš ustrezno izobrazbo; si pomagal že XY številu ljudi, itn. Gre za dejstva, ki kažejo na tvojo kredibilnost.

ČETRTIČ: Predstavitev rešitve na drugačen način, kot to počne konkurenca. Vedno moraš svojo rešitev pozicionirati drugače, kot to že počnejo drugi ponudniki. Pri tem razmišljaš kaj je oseba na drugi strani (bralec) že vse preizkusila, da bi premagala težavo, ki jo nagovarjaš. Poveš ji, da poznaš njene dvome, pomisleke in vprašanja – da razumeš, da je preizkusila že XY rešitev, pa nobena ni delovala.

PETIČ: Ko odgovoriš na vse opozorilne signale, dvome in pomisleke, takrat je čas za ponudbo. To je moment, ko je stranka pripravljena, da kupi.

Cel tovrsten mehanizem je seveda najbolj primeren za prodajne strani in daljše emaile. Pri socialnih omrežjih lahko ubereš krajšo pot, saj kasneje uporabnika tako ali tako pelješ na pristajalno stran. Pravzaprav ni važno ali je besedilo dolgo ali kratko – važno, da je učinkovito. V oglasu ali objavi na socialnih omrežjih poveš ravno toliko, da bo bralca o izbrani tematiki zanimalo več in bo kliknil na priložen link. Lahko poveš tudi že večinski del zgodbe o težavi in na povezavi predstaviš zgolj rešitev. Vedno je treba testirati več različnih pristopov, saj je bralec tisti, ki s svojimi zanimanji narekuje kakšne vrste oglasov so mu povšeči.

VPRAŠANJE: Tvoje novičke so svojevrstno doživetje. Čeprav v njih pogosto pelješ bralca na svoj blog ali ponudbo, je mail vedno napisan v drugačnem tonu, kot je napisan na primer blog. Dobro se zavedaš, da je mail bolj intimno okolje od bloga in da moraš skozi ta kanal bralca nagovarjati drugače. Kako se torej lotiš pisanja mailov? Imaš pred očmi enega samega bralca, s katerim imaš pogovor na štiri oči in ki ga moraš v minuti očarati dovolj, da bo kliknil na tvojo vsebino?

Vedno imam v mislih, da se pogovarjam z eno samo določeno osebo. Pri pisanju mailov postavljam vprašanja, kot so “ali se strinjaš?”, “je tako, kajne?”, saj želim od bralca dobiti potrditev.

Z vsako mini pritrditvijo, ki se zgodi v bralčevi glavi, poglabljam odnos z njim in mu dajem vedeti, da ga razumem. Click To Tweet

Ko dobim potrditev izkoristim ta mikro moment, da stranko peljem korak dlje, na klik linka. Klik linka se zgodi, ker bralcu predstavim situacijo v kateri se nahaja in s tem izpostavim njegovo težavo ali željo.

V pisanje mailov umestite vprašanja, saj gre za dialog – pogovor, ne za monolog. Click To Tweet

VPRAŠANJE: Za konec še eno hitro vprašanje. Saj veš, radi imamo sezname in številke. Mi lahko našteješ 3 najpomembnejše komponente dobre vsebine, ki jih nihče, ki ima svoj posel in je prisoten na spletu, ne bi smel zanemarjati?

PRVIČ: Bodite praktični in ne prodajajte megle. Nikogar ne zanimajo gole informacije, temveč znanja in njihova uporaba v praksi. Raje prebiramo osebne izkušnje in vodiče za uporabo kot pa statistične podatke. Razmislite, kaj uporabnega lahko vaša vsebina doprinese bralcu, kako mu lahko izboljša življenje.

DRUGIČ: V vsa besedila vključite osebno noto. Ne glede na to ali pišete blog, email ali prodajno stran – stranka vas mora po načinu pisanja prepoznati. Razlika med vami in tisočimi drugimi, ki že pišejo o isti tematiki je v vašem unikatnem glasu, tonu in načinu govora. Na kratko – bralec mora vedeti, da prebira vas.

Vsakdo ima svojo identiteto oziroma identiteto blagovne znamke. Vsebina, ki jo izraža, izstopa in se zlahka loči od klasičnega, povprečnega nastopa na trgu. Tudi, če bi naredili duplikat neke že obstoječe vsebine in jo preoblikovali po svoje, bi bralcu dali dodano vrednost, saj bi mu informacije predali skozi svoje zgodbe. V resnici je vse že povedano, napisano – a nihče ne more pisati tako, kot lahko pišeš ti in narediti spremembe, kot jo lahko narediš. V tem je čar osebne note in glasu branda.

TRETJIČ: Struktura. Besedilo mora biti tudi strukturirano, ne zgolj dobro napisano. Uporabljajte naslove, podnaslove, naštevanja, slike, poudarke, izjave itn. Če bo besedilo videti kot dolga čreva, bralec ne bo razumel, kaj je zares pomembno. K besedilu dodajte tudi druge formate – slike, videe in gife. Obstaja namreč več tipov ljudi – nekateri radi prebirajo dolga besedila, drugi pa so bolj vizualne narave in se orientirajo po slikah. Namen vsake dobre vsebine je, da zadovolji različne tipe bralcev in ljudi.

Če ste pozorno prebrali pogovor, ste dobili vsaj 10 novih idej za pisanje vsebin za socialna omrežja, prodajne strani in emaile. Še preden se zapodite k pisanju novih oglasov, vas vabim, da svoje znanje o oglaševanju še poglobite z brezplačnim video treningom in pripadajočim delovnim zvezkom, ki ga je za vas pripravila Maja. Ja, taka carica je, da je kar cel trening pripravila brezplačno! Najdete ga TUKAJ >>

Sodeluj pri ustvarjanju bloga

O katerih temah želiš izvedeti in prebirati več? Kateri deli spletnega nastopa ti povzročajo največ sivih las? So to objave na družbenih omrežjih, nove ideje, mailingi, prodajne strani, produktne strani, blogi, ... Zaupaj mi, o kateri temi želiš izvedeti več in potrudila se bom, da o tej temi napišem nov blog.

Napiši svoje želje

O kateri temi si želiš izvedeti več? Svoje želje in ideje mi napiši v mailu.
Pošlji mail z željami

Si se iz zapisa naučil/a česa novega?

Uporabi novo znanje v praksi & deli ta zapis s tistimi, ki jim bo blog prav tako koristil. Učinkovito tipkanje ti želim.

Share on facebook
Deli na Facebook
Share on twitter
Deli na Twitter
Share on linkedin
Deli na LinkedIn
Share on email
Pošlji po mailu

Komentiraj:

Brezplačno do seksi enovičk

spoznaj 11 trikov za pisanje hudo dobrih emailov

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani se strinjate s piškotki.

[]