Webinar o gradnji kariere kot tekstopisec in iskren pogovor o postavljanju mikro branda. OGLEJ SI WEBINAR >>

Kreativa

Spletna delavnica, “Kreativa, pa kje si?”. Povabi navdih na kavo in z igrivostjo posuj svoje tekste. OGLEJ SI DELAVNICO >>
Imaš možnost izbire?
Imeti možnost izbire v življenju je največja varnost, ki si jo lahko zagotoviš. Večja od zaloge v nogavici, večja od pogodbe za nedoločen čas. Ko veš, da imaš možnost izbire, se v odločitve podajaš bolj pogumno, z manj strahu in z več samozaupanja. Občutek nemoči, ujetosti v okoliščine in podrejenosti volji drugih se umakne.

Koliko izbire imaš, vidiš tako pri majhnih vsakdanjih stvareh, kot pri večjih vprašanjih. Že, ko se odpraviš v trgovino po novo zalogo čokolade, imaš pred očmi cel kup izbire. Verjetno sicer podzavestno posežeš po vedno eni in isti čokoladi, ker pozabljaš, da se tokrat lahko odločiš tudi drugače. Problem je, ker mislimo, da izbire nimamo – sploh, ko pride do večjih dilem, ki jih urejajo sistemi in institucije. V podrobnosti se mi ni treba spuščati, ker je jasno, pred kakšno možnostjo izbire ali neizbire je bil postavljen marsikdo izmed nas v zadnjem letu in pol.

 

Mene še v tako srce parajočih situacijah vedno znova pomiri dejstvo, da v sebi nosim zavedanje, da imam izbiro. Da sem si uredila življenje tako, da lahko ostajam zvesta sebi in svojim sanjam. Da se lahko prilagodim – če pa se ne želim, se lahko umaknem.

 

Možnost izbire pride z znanjem. Z zavedanjem. Če nikoli ne bi vedeli, da lahko namesto jajc za zajtrk jemo kosmiče, bi ostajali pri vedno eni in isti izbiri. Več znanja in širine, kot je imaš, več pokončne drže lahko obdržiš. Da o pomembnosti izbire, če si želiš kariernega napredka, sploh ne govorim.

 

Pred leti nisem bila zadovoljna z idejo, da hodim v službo, ki me ne navdihuje. Vedela sem, da lahko izberem tudi drugo možnost – pa nisem še odkrila, kako. K sreči sem že takrat subtilno zaznavala, da je varnost rednega šihta ena velika iluzija. Ko sem se odprla novim znanjem, razširila svoja obzorja, raziskala druge možnosti, sem se lahko z zaupanjem podala na novo – svojo pot.

 

Simon Sinek je ugotovil, da je (če se ne motim) nekje okoli 70-80% ljudi nezadovoljnih na svojih delovnih mestih. Ostajajo, ker menijo, da nimajo možnosti izbire. Ta številka je absurdna, sploh v današnji dobi. V dobi, ko nam je internet prinesel neskončne možnosti izražanja, alternativnih karier in sodelovanja s podjetji po celem svetu.


Mislim si, da bi vsaj 50% ljudi v “razvitih državah” lahko našlo svoj sanjski poklic in prijetno delovno okolje na spletu. Potrebe po celotnem znanju, povezanim z digitalnim svetom, samo rastejo – in bodo naraščale še naprej. Tvoja naloga je, da raziščeš, kaj vse lahko počneš, kaj od tega te veseli in kje priti do znanja, ki ti bo omogočilo možnost svobodne izbire. Take, da boš, če boš želel/a, lahko sistemom pokazal/a sredinca.

 

“Easy comes, easy goes”

Past, v katero je padla družba je, da je vse na voljo instant. Instant rešitve, hitro pridobljeno znanje, odločitve, sprejete čez noč. A, kar zlahka pride, tudi zlahka odide. Če se spogleduješ z alternativnimi rešitvami kariere, se moraš zavedati tudi, da učni proces zahteva svoj čas. Tukaj se večini ljudi ustavi, zamahnejo z roko, se odrečejo možnosti izbire in še naprej trpijo na starih tirnicah. A nekje in nekoč je treba začeti. Kdaj, če ne zdaj? Jutri, jutri, jutri … ta jutri pa nikoli ne pride.

 

Pisanje je vstopnica do možnosti izbire

Pisanje je eno tistih bazičnih znanj, po katerem bo – kot po zdravnikih, vedno povpraševanje. Če vlagaš v znanje pisanja, si zagotovo razširiš obzorja in si omogočaš, da boš imel/a vedno več možnosti izbire. Lahko boš iskal/a drugo službo; dviginil/a svoj brand nekaj stopničk višje; se neobremenjeno podal/a na potovanje; bolje komuniciral/a z okolico; in še in še. A seveda se vsega ne moreš naučiti iz danes na jutri.

 

Meni je znanje pisanja in odločitev, da bom o njem poučevala, dalo svobodo. Vrnilo mi je življenje. Zgradilo samozavest. In danes, po vseh teh letih, vidim, koliko je Copywriting spletni tečaj dal tudi tistim mojim učencem, ki ga niso jemali zlahka. Tisim, ki so ga razumeli kot vstopnico do izbire v življenju. Njihovi rezultati, nove službe, razvite kariere, samozavestna komunikacija – me navdušujejo.

 

Če tudi ti čutiš, da je čas za premik dalje, za novo znanje, ki ti bo dalo možnost izbire v življenju, je morda spletni tečaj Copywriting za digitalni marketing ravno tista stvar, ki jo iščeš.

 

Želim ti dan, poln samozavestnega vedenja, da imaš vedno možnost izbire.

Prijava na novičke

Zgodbe. Znanje. Pripovedi. Trendi. Novosti. Učenja. Druženje. Vse to in še več -direkt v žilo (no, v tvoj inbox :D ).

Bralci pravijo *citiram*, da so moje e-novičke edine na domači sceni, ki jih preberejo od začetka do konca. Da bi še. Pa da imajo cel obred – si skuhajo kavo in v miru berejo. Kaj to pomeni zame? Eno ogromno čast. Hvala. Pa zate? Boš ugotovil/a sama, ko boš začel/a prebirati tedensko dozo zgodbarjenja. Pridruži se nam v insajderski bazi e-novičk.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Živa

Sprehajajoč se med zgodbarjenjem in tekstopisjem. Skrita v gozdu z leposlovjem, čvekava na Instagramu z marketinškimi prijemi na dlani. Vse dobre stvari so tri, je vedno z nagajivimi očmi dejala moja babi, ko mi je v dlan potisnila troje sladkarij. In moje pisanje je ravno tako sestavljeno iz treh dobrot: predajanja znanja in učenja trikcev marketinga; vabila k razmisleku in vpogledu vase; ter čistega užitka ob pisanju / branju zgodb.

Naj se vsaj za trenutek brzenje mimo dražljajev vsakdana umiri, ko si dovoliš predati se črkam, besedam, stavkom pred teboj.

SPLETNI SVET

Prodaja s pomočjo ritualov

Rituali niso samo neke voodoo čudaške coprnije, marveč se jih oglaševalci prav spretno in prefinjeno poslužujejo. Odkrij kultne oglaševalske rituale in ugotovi, kako lahko tudi ti svojo ponudbo povežeš z njimi.

PREBERI »
ZGODBARIM

Kaj delo-vanje je in kaj ni?

Čas je, da odvržemo miselnost, da delamo, ker to pač moramo početi. Ali pa zgolj zato, da služimo naš “kruh vsakdanji”. Delo-vanje je tvoj doprinos družbi. In pot, ki si jo izbereš, ker na njej spoznavaš sebe in (hopefully!) postajaš boljši človek.

PREBERI »

Cajtng za kreativce. Mesečnik z rubrikami, ki se raztezajo od konkretnega znanja do svobodnjaškega vsakdana ustvarjalcev.
Že od 2,99 €/m.

Individualne rešitve za brande, ki si upajo štrleti iz povprečja. Hitri pregledi tekstov, mentorski pristop in zgodbe, kot si jih nisi povedal/a še nikoli.

Artistična avantura

Nahrbtnik trikov in navad za bolj kreativen vsakdan brez megle v glavi. Brezplačna serija novičk, kjer najdeš devet načinov za prebujanje speče muze navdiha in lahkotno ustvarjanje iz dneva v dan.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani se strinjate s piškotki. Varstvo podatkov.