Družbena omrežja?
Mala mal’ca!

Celovit spletni program za nastop na socialnih medijih

Nauči se nevsiljivo prodajati svoje izdelke, predstavljati svoj posel in se pravim ljudem postavi na radar. Čas, da resno zagrizeš v svoj spletni nastop in poskrbiš, da bo tvoj biznis cvetel, je zdaj!

Vsega je preveč. Preveč omrežij, preveč dela, preveč informacij in preveč pričakovanj. Kako za vraga se lahko kot manjši podjetnik ali freelancer sploh znajdeš med vso to gmoto stvari, ki naj bi jih počel/a?

Na slab dan ti gre vse na živce. Vsi ti do potankosti polikani Instagram profili, pa vplivneži in da o marketingarjih, ki ti ves čas tečnarimo, kaj moraš še storiti, sploh ne govorimo. Najrajši bi telefon zagnal/a v kot in poslal/a vsa ta omrežja v tri pisane marjetice.

A globoko v sebi še vedno veš, da moraš biti tam, kjer so ljudje.

Če želiš obdržati svoj posel, moraš biti na spletu in na družbenih omrežjih. Nič ne pomaga, če bi vse skupaj najraje poslal/a k vragu. Kot je pred leti legendarni hrvaški dedek rekel: “Vježbaj!” – velja tudi za družbena omrežja. Vježbaj social, pa se bo tudi prokrastinacija umaknila! 🙂

Biznis se je spremenil.
Se boš tudi ti?

Koronči, kot jo imenujem, nam je dala vetra. Z njo se je spremenila celotna družba. Vsi smo drugačni. Naši posli so drugačni. In vsi podjetniki, ki smo želeli preživeti, smo se morali prilagoditi. Bolj, kot so tvoji možgančki gibčni, hitreje in z manj napora boš v svoj poslovni model vnašal/a tudi prilagoditve, ki ti bodo pomagale, da na spletu zablestiš.

Zdaj ali nikoli! Resno …

Ne glede na to, ali šele začenjaš svojo poslovno pot, ali pa si se prisiljen/a po hitrem postopku prilagoditi novi realnosti, zdajle loviš zadnji vlak. So časi, ko se ti nikamor ne mudi in “si ga lahko vzameš na izi”. A pridejo tudi trenutki, ko moraš ukrepati hitro, premišljeno in brez zavor. Zdaj je tak čas. Takoj nehaj iskati izgovore, zakaj boš z vsebinskim načrtom počakal/a še kakšen mesec. 

Kaj lahko storiš že danes?

Za začetek sprejmi odločitev. Odločitev, da ne boš zamudil/a zadnjega vlaka in boš dal/a svojemu poslu vsaj možnost, da na družbenih omrežjih zasije v najlepši luči. Potem pa se loti učenja. Ni ti treba vedeti vsega hkrati, sploh pa ti toplo odsvetujem, da se zasuješ z več mesečnim raziskovanjem, kajti spet boš samo izgubljal/a čas. 

Nisem vseveda. Pa tudi najpametnejša ne. Imam pa ogromno izkušenj. In žilico za predajanje znanja. Zato verjamem, da ti lahko celovit program, ki sloni na celi gori študij primerov in praksi, ki sem jo razvila za svoje naročnike in zase, pomaga na poti do tega, da bo tvoja blagovna znamka na družbenih omrežjih naravnost zažigala!

Ključne stopinje za vodenje omrežij, kot se šika

Si že kdaj hodil/a po “cevcu” – po neuhojenem, sveže zapadlem snegu? Če si si moral/a sam/a utirati pot, ti je to vzelo ogromno energije. In časa. Pa še vsak korak je bil nepredvidljiv. Celo nevaren. Nič drugače ni pri nastopu na spletu. Zato sem ti del poti “uhodila”, jo prehodila in ustvarila program, ki sloni na vseh mojih izkušnjah. Na uspehih in napakah.

TO SO OSNOVNI KORAKI ZA USPEŠNO POSLOVANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH:

  • Spoznaj abstraktne pojme v praksi – branding in vizija ne bosta več zgolj “fancy” besedi, marveč procesa, ki ju boš razumel/a in znala v resničnosti tudi uporabljati.
  • Zaljubi se v svojo idealno stranko. Zlezi ji pod kožo, kot bi to storil/a, če bi bil/a na zmenku z njo. Dokler ne veš, koga nagovarjaš, namreč tavaš v mestu duhov.
  • Razumi, da prakse velikih igralcev z ogromnimi proračuni zate ne pridejo v poštev. Majhni biznisi, srednje velika podjetja in samostojni ustvarjalci vsebine moramo biti dosti bolj iznajdljivi, kot pa korporacije.
  • Razvij svoj unikatni ton pripovedovanja in glas blagovne znamke. Tako te bo nemogoče skopirati, sledilci pa bodo vedno vedeli, da si objavo napisal/a ti!
  • Nauči se nevsiljivo prodajati svoje izdelke. Nobene potrebe ni po odporu do marketinga in prodaje, če veš, da s svojo ponudbo dejansko izboljšuješ življenja ljudi.
  • Piši priljudno, sproščeno, človeško – ne pa kot robotek. Tako boš zlahka osvojil/a srca in denarnice svojih bralcev.
  • Poskrbi, da ti možgančki ne pregorijo od količine dela. To storiš tako, da pametno načrtuješ in se naučiš reciklirati vsebino.
  • Spoznaj kulturo družbenih omrežij; posvoji trikce, ki jih lahko uporabiš instantno in za vse večne čase izseli prokrastinacijo iz svoje spletne pisarne.

Bodi kjer so ljudje. In jim daj razlog, da ti sledijo.

Eno je biti na družbenih omrežij. Če se na njih pojavljaš zaradi sile razmer, a vanje ne vlagaš dovolj energije, ljudje ne bodo imeli dovolj dobrega razloga, da bi ti sledili. Eno je delati za všečke – to ni nobena strategija.

Nekaj čisto drugega pa je biti všečen bralcem in sledilcem zaradi avtentičnosti, pristnosti in izpiljenega načina podajanja zanimivega znanja in informacij. In slednje je najhitrejša pot do tvojega uspega na družbenih omrežjih. Si torej pripravljen/a, da v pozabi spomina utopiš vsa negativna prepričanja o nastopu na spletu in si dovoliš vdihniti sveže znanje, ki ti ga predajam v spletnem programu?

Družbena omrežja? Mala mal’ca!

To je eden najbolj celovitih spletnih programov za vodenje družbenih omrežij, ki zajema tako pisanje organskih objav, kot oglaševanje!

Kazalo vsebine v spletnem programu

#1 PRVI KORAKI K TRAJNOSTNI BLAGOVNI ZNAMKI

  • Priročnik za opredeljevanje in spoznavanje idealne stranke s praktičnimi vajami: “Zadeni me v srce”
  • Zapis o grajenju prepoznavnega branda od temeljev navzgor
  • Video: Pisanje tekstov za družbena omrežja

#2 ŠRAUFENCIGERJI ZA DRUŽBENA OMREŽJA

  • Spoznaj kladiva in šraufencigerje za družbena omrežja
  • Zapis o taktikah za Facebook objave, ki jih lahko uporabiš takoj!
  • Mini trikci, ki jih lahko vedno nosiš v žepu
  • Zapis o učinkovitem recikliranju vsebine

#3 VSEBINSKI MARKETING
OD A DO Ž

  • Know-How priročnik za vsebinski marketing (najbolj oboževan produkt v moji učilnici)
  • Video: Kako lahko nevsiljivo predstaviš in prodajaš svoje izdelke na omrežjih?
  • Usmeritve, kako postati iskan/a kreatork/a vsebine na socialnih medijih
  • Podrobne študije primerov resničnih blagovnih znamk (vsebinski marketing, objave)

#4 OGLAŠEVANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

  • Osnove pisanja tekstov za oglase
  • Zapis o celotnem sistemu pisanja oglasov s priloženimi živimi študijami primerov
  • Primeri oglasov in objav za različne branže poslov
  • Podrobne študije primerov resničnih blagovnih znamk (oglasi, korekture, teksti)

#6 KULTURA DRUŽBENIH OMREŽIJ

  • Kaj so to “ponavljanke-sestavljanke” in kako se izogniti copy-cat kulturi

  • Mini poslastice za dnevni navdih
  • Trendi globalnega marketinga
  • Dva intervjuja z ustvarjalci vsebine
  • Razmislek o tem, kaj storiti, ko se ti omrežja zamerijo in kako vseeno poskrbeti za svoj posel

V program sta vključena tudi dva najbolj inovativna spletna priročnika!

"Know-how" priročnik

Produkt, ki ti ne vsiljuje univerzalnega sistema dela, temveč te nauči, kako lahko vsebino za svoj Instagram, blog in druge digitalne kanale ustvarjaš skozi avtentične rubrike in bralcem predstaviš unikatno osebnost svoje blagovne znamke!

Priročnik "Zadeni me v srce"

Si za zmenek s tvojo idealno stranko?  Ko prebereš igrivo napisan priročnik, ki te vodi čez vse glavne postaje spoznavanja bralca in rešiš priložene vaje, ne boš nikoli več pisal/a enako, kot prej.  Tvoji teksti bodo namreč zažareli v povsem novih barvah.  Takih, ob katerih si bralci ne bodo mogli pomagati, da ne bi želeli prebrati še več!

Z novim znanjem se lahko sladkaš že danes!

Izbiraš lahko dostop do celotnega spletnega programa, ali pa k temu dodaš še eno uro Skype pogovora / posveta z menoj.

Spletni program “Družbena omrežja? Mala mal’ca!”

Dostop do spletne učilnice, kjer te čaka vsa vsebina

Spletni program + Skype svetovanje

Spletni program “Družbena omrežja? Mala mal’ca!”

Ena ura Skype svetovanja v vrednosti 80eur

Cena: 153eur

Pa zakaj sploh potrebujem še en program za vodenje družbenih omrežij?

Če bi bil/a nad rezultati svojega spletnega nastopa že navdušen/a, potem ne bi iskal/a vedno novih načinov, da svoj spletni nastop izboljšaš, kajne? Obenem pa se zavedaš, da boš, tako kot bobri nosijo na kup les za bobrišče, moral/a tudi ti nabirati znanje in ga pretapljati v prakso, dokler ne najdeš prave rešitve zase in za svoj posel.

Gole informacije lahko najdeš povsod. Pa tudi med slovenskimi marketingarji lahko dobiš kar nekaj idej, taktik in trikov za vodenje družbenih omrežij. Potem je vprašanje – zakaj za vraga bi izbral/a ravno moj program, na mestu.

 

Ker ne kopiram drugih. Ne nakladam tja v tri krasne. Ne lažem o rezultatih. Dejansko je vsa vsebina, ki jo najdeš v programu, nastala tako, da sem jo iz prakse pretopila v teorijo – in ne obratno. Učim te vseh zlatih pravil nastopa na družbenih omrežjih, pri tem pa naredim en ovinek – namesto, da bi ti podajala za crknit dolgočasne prijeme, jih prelijem v zgodbe.

 

Pripovedi in primeri se ti bodo tako vtisnili v spomin in teorija bo kar na lepem postala zakon! To je moja obljuba – da v tem nasičenem marketinškem prostoru predajam znanje, ki si ga boš želel/a uporabiti takoj. Znanje, ki tudi v resničnem življenju spreminja usodo tvojega spletnega poslovanja.

to o programih pravijo tvoji sošolci

Ali veš, da več kot tretjina ljudi preveri profile na tvojih omrežjih, preden sploh pride do tvoje spletne strani? Od vseh kupcev, ki ti zaupajo, pa jih je 73% pod vplivom tega, kar vidijo na tvojih profilih. Se zavedaš, kaj to pomeni v številkah? Da imaš še ogromno potenciala za prodajo! Morda si trenutno šele na 15% zmogljivosti svoje blagovne znamke. To pa je več kot dovolj dober razlog, da takoj zagrizeš v produktiven razmislek o sedanjosti in prihodnosti svojega posla. In pri tem ti bo zagotovo odličen smerokaz ravno spletni program, ki se razgrinja pred teboj.

Spletni program je primeren zate, če:

Pogosta vprašanja & odgovori

Odvisno od tega, kako podrobno se boš vanj poglobil/a. Predlagam ti, da si zanj vzameš vsaj nekaj dni časa in ga počasi “prežvečiš”. Najboljše rezultate boš dosegal/a, če boš sveže znanje sproti spravljal/a v prakso. Zagotovo pa ti bo program prihranil ogromno časa, saj za tisoče informacijami, triki in nasveti ne boš več brskal/a po neskončnih zadetkih v googleu.

Absolutno! To je tudi namen celotnega programa – da te nauči upravljati z družbenimi omrežji in pisati vsebino lahkotno. Ker čas je v poslu gotovo najbolj dragocen vir.

Vsekakor. Saj veš, kako je v življenju – dokler ne veš, kam greš in kako se lotiti naloge, ki je pred tabo, ti vse skupaj kravžlja živčke in predstavlja ogromen stres. Ko pa se enkrat “udomačiš” na nekem področju in ti postane poznano, takrat lahko delo opravljaš z minimalno napora in praktično nič odpora.

Rezultati so vedno posledica dela. Predvsem skrbno načrtovanega dela. Če boš upošteval/a vsaj 25% vsega, česar se boš v programu naučil/a, boš zagotovo opazil/a izboljšanje rezultatov. Razmisli, kaj se šele lahko zgodi, če v prakso pretopiš vse na novo pridobljeno znanje!

Če si prebral/a celotno besedilo na tej strani, potem zagotovo veš, ali je program primeren zate ali ne. Težko si predstavljam, da bi bilo to znanje nekoristno komurkoli, ki svoj posel predstavlja na spletu, ali pa je kakorkoli drugače vpet v ustvarjanje vsebine.

Ne, nikakor! Po nakupu prejmeš dostop do spletne učilnice (uporabniško ime in geslo), kjer te že čaka celotna vsebina. K njej se lahko vračaš po mili volji, program pa ostane tvoj za vedno!

Če si boš vzel/a vsaj 3 tedne časa, prebral/a vse zapise, predelal/a oba priročnika, pogledal/a vse videe in rešil/a vse vaje, pa potem ugotovil/a, da ti program še vedno ni všeč, mi piši. V vsakem primeru sem ti na voljo za usmeritve, če bi tekom učenj/a imela kakšne težave. Če pa boš naknadno ugotovil/a, da res ne razumeš vsebine, ti pridem nasproti z rešitvijo. Fair enough, right? 🙂

V spletni učilnici najdeš poglavja vsebine, znotraj katerih so lekcije. Vsebina je v različnih formatih (odvisno od lekcije). Nate že čakajo zapisi, video posnetki, PDF priročniki, intervjuji, vprašalniki in še in še.

Vse kar potrebuješ, je dostop do interneta. Do učilnice lahko dostopaš s katerekoli pametne naprave (telefon, tablica, računalnik).

Vaje ti predlagam, da rešuješ sproti. V priročnikih (ki so v PDF obliki) so vaje interaktivne – s klikom na odprta polja lahko rešuješ vaje direktno v dokumentih. Ostale vaje pa rešuješ po svoje – lahko si odpreš ločen dokument, si odgovore zapisuješ v zvezek, se o vajah posvetuješ z ekipo, … Meja ni! 🙂

Končni cilj je, da boš samostojno in samozavestno upravljal/a s profili svoje blagovne znamke (oziroma znamk naročnikov) na družbenih omrežjih. Cilj je tudi, da ti nikoli ne bo zmanjkalo idej o čem in kako pisati na spletu. 

Čisto enostavno – s pomočjo programa prihraniš čas, denar, energijo in živce.

Plačaš lahko preko PayPala, s kartico (vmesnik Stripe) ali po predračunu.

Seveda. Piši mi na hello@giacopywriting.si in z veseljem ti odgovorim.

Z novim znanjem se lahko sladkaš že danes!

Izbiraš lahko dostop do celotnega spletnega programa, ali pa k temu dodaš še eno uro Skype pogovora / posveta z menoj.

Spletni program “Družbena omrežja? Mala mal’ca!”

Dostop do spletne učilnice, kjer te čaka vsa vsebina

Spletni program + Skype svetovanje

Spletni program “Družbena omrežja? Mala mal’ca!”

Ena ura Skype svetovanja v vrednosti 80eur

Cena: 153eur

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani se strinjate s piškotki.