Zbujanje radovednosti s teksti

Posnetek praktične spletne delavnice.

Če s svojim pisanjem zbudiš en sam čustven odziv, naj bo ta radovednost. Bralca, ki ga “matra firbec”, boš z lahkoto premaknil/a od “mindless scrollanja” po spletu do “all in” prebiranja sporočila, ki ga imaš za predati. Kako prižgati luč radovednosti v ljudeh izveš na praktični delavnici, ki je na sporedu v torek, 7/6!

Samo še tole pogledam … 

Se ti kdaj zgodi (retorično vprašanje, itak), da se zvečer nameniš ogledati serijo in si rečeš, da tokrat pa res pogledaš samo en del? In potem te premami – le kaj se bo zgodilo v naslednjem delu? Ohh, ne, zdaj pa res ne moreš nehati gledati, ko je najbolj napeto! In tako mežikaš v ekran vse tja do 3h zjutraj, ko ne zmoreš niti več ločiti, kateri akter trenutno govori, kateri pa je šel rakom žvižgat že v predzadnjem delu. Zakaj se je tako težko upreti dobrim zgodbam, pa najsi gre za serije, filme ali knjige? Ker pritisnejo na vse knofe radovednosti hkrati!

 

Držanje napetosti do prave mere

Radovednost v marketingu ni nič novega – rumeni cajtngi so polni vztrajnih poskusov izklapljanja človeškega racia in lovljenja momenta, ko se ne moremo brzdati in enostavno “moramo” vedeti, kdo je na frišno zatreskan in kako lahko izgubimo kilogramčke čez noč. A na delavnici ne bo govora o tako primitivnih tehnikah zbujanja pozornosti in radovednosti. Ravno obratno – vse te “topshop” nebuloze bomo pustili odteči po kanalizaciji in se rajši lotili iskrene, nagajive radovednosti.

 

Fora pri radovednosti je, da moraš bralca ravno prav “napaliti” in ga držati v nevednosti dovolj časa, da hoče izvedeti več. Če povem bolj nagajivo – radovednost je kot predigra – trajati mora ravno prav časa, kajti če je prekratka, se vse zdi “na silo”, če pa traja predolgo, te že vse mine. 😀 Kako držati napetost do prave mere in kakšni so praktični prijemi za pisanje z radovednostjo na čelu, izveš na delavnici.

Spletna delavnica za ta firbčne

Gledaš svoje tekste, pa se ti zdijo nekako “meh”, nič posebnega? Nisi nikoli zares potešen/a z napisanim, saj se ti zdi, da besedilom manjka igrivosti, nagajivosti in iskrice radovednosti? Se sprašuješ, če bo kdo sploh dojel, kako hude produkte / storitve ponujaš, ko bo prebiral pisarije na tvoji spletni strani ali družbenih omrežjih? Jah, potem obstaja velika verjetnost, da pozabljaš na Miss Radovednost. 

 

Od marketinškega pisanja se ti kaj hitro lahko obrne želodec, če misliš, da mora biti vse “topshop”, “salesy” in “pushy”. V resnici pa lahko najdeš “ulalalala” ogromno veselja pri zlaganju tekstov, če se poigravaš z radovednostjo – pa še tvoji bralci bodo kar na lepem nehali dremati in s slastjo pohrustali, kar jim predstavljaš. Pridi na delavnico “Zbujanje radovednosti s teksti”, kjer ti preko primerov, praktičnih vaj in kreativnih ovinkov pokažem, kako lahko svoja besedila preobraziš z eno samo magično sestavino – radovednostjo.

Ne štekam, kdo si ti …

Živa, tista, ki u-živa in živ-i kar se da kreativen, svobodnjaški lajf. Sem pripovedovalka zgodb in tekstopiska, v marketingu pa iz dneva v dan stara pravila postavljam na trepalnice, ko že zdavnaj prežvečene prijeme zažigam na grmadi in brandom kažem, kako se lahko med ustvarjanjem zabavajo (ob tem pa ohranjajo poslovno uspešnost). Sem digitalna nomadka, veter me nosi po svetu, kjer spoznavam ljudi in njihove zgodbe, zasledujem svoje najbolj divje ideje in dovolim navdihu, da spi z menoj pod zvezdnatim nebom neskončnih možnosti.

 

Sem ena nagajiva Živa, ki poleg pisanja zgodb ves čas drži pestke zate, za vas, so-kreativčki. In svoje prijeme, kako z radovednostjo namesto zvezde Severnice, pisati utrgana, nepopeglana, a še kako uspešna besedila, delim s teboj na delavnici “Zbujanje radovednosti s teksti”. Baje so vse moje delavnice hudo inspirativne in zabavne, tako da dvomim, da ti bo med uro in pol dolgim srečanjem dolgčas. 😉 

Vsebina delavnice:

Uro in pol dolga delavnica, katere posnetek te čaka v učilnici, je sestavljena iz mojega čvekanja in predajanja znanja, vaj za zbujanje radovednosti s teksti in seveda tvojih vprašanj. Na slednja noro rada odgovarjam in običajno se ravno med odprto debato zgodi največ čarovnije.

  • Kaj je radovednost in kako nas fura skozi lajf

 

  • Kako se tvoj spletni biznis / pisanje spremeni, ko enkrat znaš spesniti besedila, ki pritiskajo na gumbke radovednosti

 

  • Vzgibi za radovednost in kakšno vlogo imajo pri pisanju marketinških besedil

 

  • Kako bralca premakniti od brezbrižnosti (“eh, baš me briga za tvoje tekste”) do radovednega klikanja po tvoji spletki

 

  • Trikci, kako zbujati radovednost v bralcih

 

  • Praktične vaje in kreativni prijemi za pisanje

 

  • Kako s tekstom zadeti direktno v ahilovo peto

 

  • Kako si zastavljati pravilna vprašanja v procesu pisanja, da boš točno vedel/a, kje bralca matra firbec

 

  • Napake, ki jih delaš in s katerimi odganjaš bralce

Poteši firbca, ki te matra!

  • Posnetek delavnice: Zbujanje radovednosti s teksti

  • Trajanje: 90 min

  • Kje? V spletni učilnici

  • Kaj? V spletni učilnici te čakajo zapiski in posnetek delavnice. Dostop do materialov po nakupu ostane tvoj za vedno!

Cena: 44eur

Si za paket petih delavnic?

V kolekciji pomlad/poletje sem izvedla 5 delavnic, vsako na svojo tematiko. Če se odločiš za celo bombonjero, sestavljeno iz petih dve uri dolgih delavnic, si tudi upravičen/a do ugodnejšega nakupa.

  • Osnove tekstopisja, posnetek
  • Razvoj avtentičnega glasu, posnetek
  • Zbujanje radovednosti s teksti, posnetek
  • Kreativa, pa kje si?, posnetek
  • Pisanje prodajnih strani, posnetek

 

Redna cena: 228eur

Cena v paketu: 199eur (ali obročno, 2*100eur)

To o mojih delavnicah pravijo udeleženci:

Dodatna vprašanja?

Piši mi na mail hello@giacopywriting.si in z veseljem ti odgovorim.


Komaj čakam, da skupaj zacumpramo kaj kreativnega 🙂

Živa

Piši mi tukaj: