Pisanje prodajnih strani za dol past’!

Posnetek praktične spletne delavnice.

Odštekana, napredna in poglobljena 3-urna spletna delavnica, kjer se sprehodiš čez zaodrje pisanja prodajnih strani in se naučiš vsega od majhnih trikcev, do globljega razumevanja fenomena prepričevanja skozi zgodbe. 

Če hočeš biti v lajfu uspešen in “na free”, se moraš naučiti dveh stvari …

Komunikacije in prodaje! Če pa hočeš biti ekstra kul, tej dvojici dodaj še pisanje in evo ti ga na – opremljen/a si za vsak karierni izziv! 

 

Ti gre na živce, da vsi (prodajalci megle, kvazi -fluencerji in drugi posebneži) sprovedejo več prodaje – ti pa, ki imaš res hudo ponudbo, še kar grizeš in se ne pregrizeš na drugo stran prodajnih ciljev? Ga ni denarja, da bi se spravil/a k pisanju prodajnih govorov po kopitu razvlečenih, zoprnih, dolgih sales page-ov in snemanju kilometrskih videov, kjer še samega sebe ne moreš več poslušati? Sva že dva / dve! Ko govorim o prodaji, prodajnih straneh, pogajanju, itn.; imam vedno v mislih malce drugačen princip dela. Kakšen? Svoj! Ta združuje zgodbe, lahkotne pristope in seveda tudi prodajne prijeme, ki delujejo. Verjel/a ali ne, na koncu dne smo vsi prodajalci – idej, želja in na nek način – samih sebe.

 

Prodaja je “fuj in bljaki” samo takrat, ko ne veš, kaj zares počneš!

Kadar imaš premalo znanja, napačne informacije ali pa nisi v skladu s svojimi vrednotami, se ti ustvarja (pogosto neracionalen) odpor do stvari – še posebej do prodaje. V delavnici, ki je pred teboj, najprej zrušiva kar nekaj napačnih konceptov o prodaji in pisanju, nato pa se lotiva piljenja ene od najpomembnejših kariernih veščin – pisanja prodajnih tekstov. Iskreno – če ne bi vzljubila prodaje, si nikoli ne bi upala iti na samostojno kreativno pot, kaj šele začeti stopati po bolj umetniški sceni. Razumevanje, kako komunicirati + prodajati + vse to zapakirati v tekste, je ena tistih veščin, ki mi daje samozavest, da se lahko znajdem vedno in povsod in uresničim praktično vse biznis zamislice. Kaj pa ti? Si pripravljen/a na naslednji korak?

Delavnica zate, ki ti je dovolj praskanja po površini

Introvert ali ekstrovert, natakar ali artist, tekstopisec ali lastnik biznisa – znanje prodaje nam koristi vsem. Če ti je dovolj praskanja po površini prodaje; pisanja tekstov nekaj na pol; korigiranja svojega kadra, ker jim prodaja še kar dela preglavice; pa če si kreator/ka vsebin, delaš v marketingu, hočeš brand dvigniti na nov nivo, loviš za rep zadnji kvartal leta, … Potem ti bo tale delavnica prihranila en kup časa, podarila cel žakelj razumevanja in zradirala vse tiste vprašajčke, ki se ti rišejo po mislih, ko kvihtaš mentalne uteži ob misli na prodajo.

 

Ena največjih frustracij nas, snovalcev vsebine, biznis bitij in ključnega kadra? Da se prodaja ne dogaja, pa ne vemo zakaj; da imamo feeling, da nas nihče ne sliši, pa nočemo postati vsiljivo priliznjeni; pa da imamo noro, brutalno hude ideje, ki pa jih nikakor ne znamo – res je – prodati! Kaj hudiča nam je storiti v teh situacijah? Izboljšati svoje sposobnosti razumevanja prodaje. Eh, ja – verjemi – tudi jaz se je še vedno učim. Sploh, ker ne sekam bližnjic, ampak ostajam zvesta sebi. In svoje principe dela in vsega, kar vem o prodajnih tekstih, te naučim na prihajajoči delavnici.

Živa, zdaj pa nehaj kokodakati in se malo zresni …

Ko-ko! Prva lekcija prodaje – prodaja je igra. Biznis je igra. Kreativa je igra. Tukaj ni nič tako smrtno resnega. Dokler sem tiščala zobe skupaj v strahu, če bodo moji teksti funkcionirali, se ni zgodilo kaj prida veliko. Ko sem se vrnila v svoj “sassy vibe”, razrahljala togost in dovolila zgodbam, da me furajo čez prodajne labirinte, pa so moji teksti postali učinkoviti.

 

Kompetenca, ki mi je čez lajf pomagala bolj, kot 12 let guljenja matematike, je zmožnost pisanja prodajnih tekstov. In vsega, česar sem se naučila + sistem, ki ga uporabljam sama, ti predajam na prihajajoči delavnici.

 

V zadnjih treh letih, kar poučujem tekstopisje (v skupinah, preko tečajev in individualno), sem neštetokrat slišala, da je moja “supermoč” ta, da podajam znanje tako razumljivo in užitno, da ga takoj snedeš in poštekaš. Učim s primeri, na podlagi metafor in z veseljem odgovarjam na tvoja vprašanja. Nič mlatenja prazne slame.

Vsebina delavnice:

Naše druženje je razdeljeno na dva dela. Ker bo delavnica precej poglobljena in intenzivna, ti svetujem, da si (enkrat za spremembo) res vzameš čas in vmes ne hitiš na sto koncev. Govora je bilo o sledečih temah … 

PRVI DEL (iz zakulisja prodaje):

  • Do korenin prodajnih strani in prodaje (sales page je zvarek, skuhan iz razumevanja prodaje, znanja pisanja in pravil prodajnih strani).

 

  • Negativni stereotipi o prodaji, kako smo prišli do njih in kako jih lahko obrneš na glavo.

 

  • Najpomembnejši košček sestavljanke pri vsaki vrsti prodaje – globok razmislek in priprava. Kako se ju lotiti in kaj moraš vedeti, preden zapišeš prodajno stran?

 

  • Kakšno vlogo imajo pri prodaji ti fenomeni: prepričevanje (“persuasion”), prodajni govor (“pitch”), vpliv (“influence”) ter igra biznisa? In kako jih lahko uporabiš za ustvarjanje “win-win” situacije na etičen način in s pomočjo zgodbe?

 

  • Razvoj mehkih veščin in miselne naravnanosti, ki ti omogočajo, da napišeš prodajno stran, ki bralcu zleze pod kožo.

 

  • Posodobljen pogled na prodajo in zakaj nekateri klasični prijemi danes ne delujejo več?

 

  • Iskanje resničnih problemov bralca in njihovo osvetljevanje skozi zgodbo.

 

  • Kako najti, ubesediti in zapakirati prave informacije v dobi, ko je informacij preveč?

 

  • Koliko argumentov potrebuješ na prodajni strani in kje je meja, preden postaneš vsiljiv?

 

  • Kako bralca premakniti od nične točke do trenutka, ko stori, kar od njega želiš? In katere prijeme lahko pri tem uporabiš?

 

  • Lingvistični / jezikovni in zgodbarski prijemi, ki na prodajnih straneh preverjeno delujejo!

 

 

DRUGI DEL (praksa grajenja prodajnih strani):

  • Brainstormanje “pain points-ov”, ki te usmerijo na specifično, nišno pot pisanja posameznih strani.

 

  • Precizno definiranje bralca za točno izbrano stran / produkt / zorni kot.

 

  • Vloga naslovov, posnaslovov in vrst klicev k akciji ter kako jih razporediti po prodajni strani?

 

  • Kdaj je pravi čas oziroma primeren trenutek, da na prodajni strani preideš od zgodbe k prodaji?

 

  • Ali morajo res biti vse prodajne strani zgrajene po principu dolgih prodajnih pisem, s kliki na več naslednjih korakov?

 

  • Ravno pravšnja dolžina besedila in razumevanje, kje bralcu odtava pozornost.

 

  • Kako nagovoriti globoke dvome in pomisleke bralca?

 

  • Triki za “peglanje” tekstov, da bodo praktično brez gubic.

 

  • Odkrivanje specifičinih fraz, ki nagovarjajo izbranega bralca (govori njegov jezik!).

 

  • Testiranje različnih vrst prodajnih strani (zgodba v ospredju, produkt v ospredju, … ), glede na točko v prodajnem procesu, na kateri se nahaja bralec (cold traffic, remarketing, ponovni nakupi) + temu prilagojen nagovor.

 

  • Cenovne strategije in oblikovanje paketov raznolike ponudbe.

 

  • Načini, kako učinkovito predstaviti ponudbo (produkt / storitev) in zgraditi most med idejo in prodajo.

Nauči se pisanja prodajnih strani za dol past’!

  • Kaj in kje? Posnetek spletne delavnice in učbenik te že čakata v spletni učilnici.
  • Kaj dobim? Dostop do materialov v spletni učilnici, ki po nakupu ostanejo tvoji za vedno!
  • Trajanje? 3 ure!

Cena: 130eur

Pisanje prodajnih strani na kvadrat!

Se želiš še enkrat podučiti o osnovah in si pripraviti teren za napredno delavnico? Potem si oglej še posnetek osnovne delavnice z imenom “pisanje prodajnih besedil”. V paketu “Pisanje prodajnih strani na kvadrat” prejmeš obe delavnici – osnovno in to, napredno, a kateri si ravnokar prebiral/a.

 

Redna cena: 178eur

Cena v paketu: 153eur
ali obročno, 2*77eur

To o mojih delavnicah pravijo udeleženci:

Dodatna vprašanja?

Piši mi na mail hello@giacopywriting.si in z veseljem ti odgovorim.


Komaj čakam, da skupaj zacumpramo kaj kreativnega 🙂

Živa

Piši mi tukaj: