Osnove tekstopisja “in a nutshell"

Posnetek praktične spletne delavnice.

Spletna delavnica, kjer se naučiš vseh osnov tekstopisja za samozavestno zlaganje besed v copywritingu. Zate, ki nimaš časa in hočeš simple prijeme, ki jih lahko takoj spraviš v prakso.

Kar na lepem si vržen/a v vodo družbenih omrežij, digitalnega okolja in pisanja. Kaj pa zdaj?! Nihče ti ni povedal, da bo tako hudičevo zapleteno! Pišeš sicer rad/a, a zdi se ti, da tvojim tekstom vedno nekaj manjka. Kje je sočnost, življenje, smiselno zaporedje besed? Nimaš časa, da bi se lotil/a obsežnih programov; pa tudi sredstev ne, da bi za svoj brand najemal/a tekstopisce ali sodeloval/a z mentorji. Preden zaženeš puško v koruzo, si daj še eno šanso. Zakaj? Ker vem, da ima tvoje pisanje mnogo več potenciala, kot ga vidiš danes!

 

Z nekaj osnovnimi sestavinami lahko skuhaš celo večerjo

Naše babice so bile prave coprnice v kuhinji – samo iz jajc, mleka, maslo, moke, soli in sladkorja, so znale pripraviti celo večerjo! Mi pa kompliciramo tja v tri krasne, ko je to treba in ko je vsa kompleksnost čisto odveč. 

 

Pri tekstopisju ni čisto nič drugače. Ne, ne obljubljam ti, da boš čez noč postal/a romanopiska Jane Austen ali slavni copywriter Joseph Sugarman. Sem pa na lastni koži (in predvsem v sodelovanju s stotinami svojih učencev) doživela prave male revolucije. Že zgolj z razumevanjem osnov tekstopisja (ja, to so mleko, jajca, maslo, moka, sol in sladkor v okolju pisanja) se ti lahko odpre čisto nov svet, kot se razgrne nad tvojo glavo zvezdnato nebo po nevihti.

 

Ko ti je končno jasna formula tekstopisja

Predstavljaj si, kako simpl bi bil lajf, če bi nam nekdo izročil “navodila za uporabo” – knjižico, kako delujejo sistemi in kako živeti. Bivanje je seveda preveč kompleksno za kaj takega, a tekstopisje ni – ali bolje rečeno, ne rabi biti – tako sfoclano, kot dolgi lasje v vetru.

 

Ali kaj takega, kot formula tekstopisja dejansko obstaja? Hell, yes! Kako globoko se zakoplješ v raziskovanje marketinških besedil, je seveda odvisno od tega, kako daleč želiš raztegniti svoje lovke. A zate, ki se daješ z začetniško zmedo / nerazumevanjem ali pomanjkanjem samozavesti pri pisanju, so osnove, ki ti jih predajam na delavnici, kot en “ginger shot” – instant budnica za tvoje čute in kreativno glavo.

Spletna delavnica za samouke brez časa

Si bil/a v bazen pisanja vržen/a včeraj; ali se mučiš z zlaganjem besed že dalj časa in nimaš profesionalnih usmeritev? Iščeš šiht v marketingu; upravljaš s svojim brandom; se spogleduješ s freelancenjaem; ali pa hočeš enkrat za vselej vedeti, kako nekaterim uspe v življenju toliko doseči samo z besedami? 

 

Si kdaj pomislil/a, da (velikonočni) zajec ne tiči med vrtnicami, marveč v grmu, ki se mu reče komunikacja? Čisto zares. Pisanje = komunikacija. Na delavnici te ne učim zgolj trikcev pisanja naslovov, marveč boš eno za drugo degustiral/a tehnike tekstopisja, ki bodo izboljšale vso tvojo komunikacijo. 

 

Delavnica je zate, ki nimaš časa. Zate, ki se prav dobro zavedaš, da nisi dovolj strukturiran/a, da bi novosti vpeljeval/a v življenje. Pa zate, ki te na lagerju čaka že cela tona tečajev, ki se jih nikoli ne lotiš. Wtf, Živa?! Poslušaj … Moj sistem je tak, da ti v uri in pol predam ravno toliko znanja in praktičnih primerov, da jih boš uspel/a sprocesirati in da boš tako zagnan/a in poln/a navdiha, da ni šans, da se ne bi čisto takoj spravil/a k pisanju. Znanje si boš zapomnil/a in ga že naslednji dan vestno spravljal/a v prakso. Lahko prebavljivi, dostopni in polni konkretnih situacij bodo triki, ki se jih naučiš na delavnici.

Živa, pa sej nisi resna …

Resnost je za v parlament, ne za na splet in med pisanje. V zadnjih treh letih, kar poučujem tekstopisje (v skupinah, preko tečajev in individualno), sem neštetokrat slišala, da je moja “supermoč” ta, da podajam znanje tako razumljivo in užitno, da ga takoj snedeš in poštekaš. Učim s primeri, na podlagi metafor in z veseljem odgovarjam na tvoja vprašanja.

 

Ta druga “supermoč”, ki mi jo učenci pripisujejo, pa je zmožnost navdihovanja in motiviranja. Običajno se ljudje ne morejo zadržati in takoj začnejo besno klofati frišna besedilca, po tem, ko so pri meni na izobraževanju. In to je namen! Ker vem, da nimaš časa za kompleksnost in da je edino, kar šteje, koliko naučenega boš spravil/a v prakso. Pridi na delavnico in se prepričaj na lastne oči (ali bolje rečeno, tipke). 

Vsebina delavnice:

V dve uri dolgem posnetku delavnice se lotimo spodaj naštetih tem. V spletni učilnici najdeš posnetek delavnice ter učbenik. Tako znanje ostaja tvoje za vedno in lahko do njega dostopaš, kadarkoli te je volja.

  • Za predjed ti pokažem, kako počistiti nered v glavi, da se sploh pripraviš na pisanje. Tvoj miselni tok in posledično zlaganje besed bo tako enostavnejši in manj utrujajoč.

 

  • Spoznaj ozadje tekstopisja, ki ni to, kar misliš. Predam ti nekaj osnovnih usmeritev za lažje razumevanje psihologije kupcev in človeške narave – ti dve točki sta namreč vodnjak, iz katerega zajemaš ideje za pisanje.

 

  • Strukturiraj ideje in začni pisati tako, da bodo teksti imeli glavo in rep. Nič več zmešnjave, pa najsi gre za objavo za družbena omrežja ali prodajno pismo.

 

  • Vikanje / tikanje ali množinski nagovor? To je sedaj vprašanje. Predstavim ti tudi trik, kako lahko pišeš bolj personalizirano in bralca zadaneš naravnost v srce.

 

  • Kako v ospredje besedil postaviti tvoje bralce, namesto sebe in s tem dvigniti nivo njegovega zanimanja? Spoznaj še praktične primere raznolikih tipov zapisov in kako se jih lotiti: osebne pripovedi, prodajni teksti in vse vmes.

 

  • Formula za pisanje naslovov in praktične vaje.

 

  • Odloči se, kaj je končni rezultat, ki ga želiš s tekstom doseči in se loti pisanja “rikverc” (od konca do začetka).

 

  • Kako se premakniti od pasivnih, za crknit dolgočasnih besedil, k aktivno naravnanim in s čustvi nabitim tekstom?

 

  • Ponudi bralcu rezultate, ki jih išče. Plus, nauči se pravilno uporabljati benefite, ki jih prodajaš.

 

  • Dobri stari CTA (call to action) in kako ga zasnovati nevsiljivo, a učinkovito.

 

  • Najpogostejše napake in najbolj boleči spodrsljaji pri pisanju.

 

  • Ena fina doza samozavesti zate – da se boš nehal/a skrivati in si drznil/a pisati udarno.

Oglej si posnetek delavnice

  • Format: posnetek 2-ure dolge delavnice.
  • Kaj vse dobiš: vse materiale v spletni učilnici
  • Učilnica: v učilnici te čakajo zapiski (učbenik) in posnetek delavnice. Dostop do učilnice časovno ni omejen in ostane tvoj za vedno.

Cena: 38eur

Si za paket petih delavnic?

V kolekciji pomlad/poletje pripravljam 5 delavnic, vsako na svojo tematiko. Potem do jeseni ne bo razpisanih nobenih dodatnih delavnic ali ponovitev. Če se odločiš za celo bombonjero, sestavljeno iz petih uro in pol trajajočih delavnic, si tudi upravičen/a do ugodnejšega nakupa.

  • Osnove tekstopisja, posnetek
  • Razvoj avtentičnega glasu, posnetek
  • Zbujanje radovednosti s teksti, posnetek
  • Kreativa, pa kje si?, 5/7
  • Pisanje prodajnih strani, 23/8

 

4+1 GRATIS!

Redna cena: 190eur

Cena v paketu: 152eur

To o mojih delavnicah pravijo udeleženci:

Dodatna vprašanja?

Piši mi na mail hello@giacopywriting.si in z veseljem ti odgovorim.


Komaj čakam, da skupaj zacumpramo kaj kreativnega 🙂

Živa

Piši mi tukaj: