Copywriting za digitalni marketing

Prvi slovenski spletni tečaj za pisanje marketinških besedil

Besede odločajo o vsem. O uspešnosti vaših oglasov. O občutkih, ki jih zbujate v bralcih. O vaši poslovni prihodnosti. Besede, ki jih uporabljate za pisanje oglasov, novičk, objav na socialnih omrežjih in prodajnih straneh, so namreč tiste, ki prodajo – ali pa ne, če so slabo izbrane.
V dobi, kjer se vse spreminja s svetlobno hitrostjo, pa nekaj ostaja enako – prodajna besedila. Temeljijo namreč na psihologiji kupca, ki nima vsake dva meseca nove posodobitve, kot operacijski sistem vašega računalnika.

Lahko imate vso tehnično znanje tega sveta, pa svojih izdelkov in storitev še vedno ne boste učinkovito prodajali, če vaša besedila ne zadenejo bralca direktno v srce. Kot Kupidova puščica.

Skrivnosti uspešnega prodajanja z besedami:

#1 Vseeno je, kaj prodajate. Važno je, kako prodajate. Ne glede na to, ali ste v poslu s pasjo hrano ali storitvami osebnega trenerstva – prodajate idejo o boljšem življenju.

#2 Cena ni kriva, da se prodaja ne zgodi. Vaša besedila so. Ko boste enkrat znali z besedili zapeljati svoje bralce, vam nikoli več ne bo treba igrati na karto popustov.

#3 Vaša naloga ni prodajanje. Vaša naloga je, da poznate svoje bralce in stranke tako dobro, da greste lahko v njihovih čevljih. Vaš bralec se mora pri prebiranju spraševati, če mu slučajno berete misli.

Vseh skrivnosti uspešnega pisanja prodajnih besedil in tekstov za vsebinski marketing vas naučim v prvem in trenutno edinem slovenskem spletnem tečaju o copywritingu.

 

Kakšne vrste pisanja & katere kanale tečaj pokriva?

Pisanje prodajnih besedil

Teksti za vsebinski marketing, katerih namen je gradnja prepoznavnosti in zaupanja, posledica tega pa so zvesti bralci in kupci

Enovičke, ki jih bodo bralci tako radi brali, da bodo komaj čakali na nov email

Objave na socialnih omrežjih, s katerimi boste zgradili močno skupnost sledilcev

Prodajne strani (sales pages), ki bodo obiskovalce hitro spremenile v kupce

Oglase za socialna omrežja, ki bodo prejeli več klikov, kot se vam sploh sanja lahko

Kreativno pisanje in načine, kako vedno priti do novih idej

Celoten tečaj je zasnovan na praktičnih primerih in vajah. Niti ena sama ideja ne ostaja v teoriji.

Moj moto se namreč glasi:

Nobenega nakladanja, samo preverjeno znanje!

Česa se boste v spletnem tečaju naučili?
  1. Razumeti svoje stranke in jih nagovarjati z besedami, zaradi katerih vas bodo oboževale
  2. Našli boste unikaten glas svoje blagovne znamke, po katerem vas bodo bralci vedno prepoznali
  3. Trikov & nasvetov, kako nagovoriti dvome in pomisleke svojih bralcev
  4. Znebili se boste najpogostejših slovničnih in pravopisnih napak
  5. Pisati naslove (blogov, člankov, emailov in oglasov) tako dobro, da boste odprtih ust gledali v analitiko klikov
  6. Spoznali boste besede moči, ki dokazano na bralca učinkujejo kot jutranja kava na zaspano glavo
  7. Razširili svoj besedni zaklad, zaradi česar vaša besedila nikoli več ne bodo povprečna ali dolgočasna
  8. Izvedeli, kako stopiti v domišljijo svojega bralca
  9. Trikov za pripovedovanje zgodb – verjemite, pripovedovalec je v vsakem izmed nas, če ga le znate spraviti na plano
  10. Strukturirati svoja besedila tako, da bodo tudi očesu privlačna
  11. Sistema pisanja vseh vrst besedil – kratkih, dolgih in vseh vmes. Dobite tudi predloge (templates) zanje.
  12. Načinov, kako najti ideje, ko vam jih primanjkuje
  13. Spoznali predloge in načine za pisanje strani “o meni”
  14. Razumeli boste, katera čustva in potrebe ženejo vaše kupce v nakupe & se naučili točno te želje nagovarjati v svojih besedilih
Kaj boste z novim znanjem lahko dosegli?
Se vam zdi, da govorite samemu sebi? Na socialnih omrežjih ne dobivate želenega odziva? Vaših mailov ne odpira več kot 10% bralcev? Je cena na klik v vaših oglasih višja od 0.15eur (Slovenija). Vse to so jasni pokazatelji, da vaša besedila bralcem niso zanimiva. Jih ne prietgnejo. Ne ganejo. V njih ne vzbudijo zanimanja. In da vaši izdelki in storitve ostajajo neopaženi, pa če so še tako dobri in revolucionarni.
Z znanjem, ki vam ga predajam v spletnem tečaju, boste zgornji scenarij obrnili na glavo. Vodim vas korak za korakom, vsako trditev razložim in podkrepim s praktičnim primerom. Naučili se boste “loviti ribe”, namesto da jih kupujete na tržnici. Kaj to pomeni? Da sem prepričana, da se boste s pomočjo spletnega tečaja naučili pisati svoja besedila tako dobro, da nikoli več ne boste s cmokom v želodcu sedeli pred prazno stranjo.

posebnosti copywritinga za digitalni marketing

Pri pisanju je tako kot pri kuhanju – obstaja mnogo podkategorij in zvrsti. Tako kot vegana ne zanima delavnica mariniranja mesa, tako tudi tekstopisca za digitalni marketing ne vleče v pisanje poezije.

V digitalnem marketingu imajo besedila svoja pravila, prijeme in trike. Ti se zelo razlikujejo od pisanja leposlovja, poezije ali novinarstva. Če boste poskušali jezik poetov prenesti v prodajna besedila, žal ne boste daleč prišli. Za digitalni marketing ne potrebujete umetniške žilice, potrebujete pa znanje in voljo do učenja.

Vaša spletna besedila so kot vaša garderoba. Z njimi svetu pokažete, kdo ste in kako se pozicionirate na trgu. Od njih je odvisno, kaj si bodo potencialne stranke mislile o vas in koliko bodo pripravljene plačati za vaše izdelke ter storitve.

Vse, kar morate vedeti o tečaju
Spletni tečaj “Copywriting za digitalni marketing” kupite samo 1x in vaš je za vedno. Po nakupu prejmete uporabniško ime in geslo, s katerima dostopate do spletne učilnice – vedno & povsod. Vse, kar potrebujete, je internetna povezava.

format tečaja:

  • Spletni tečaj
  • Znotraj spletne učilnice vas čakajo videi, zapiski, študije primerov in vaje
  • Do tečaja lahko dostopate neomejeno, kjerkoli in kadarkoli
  • Doživljenjski dostop do spletne vsebine

struktura tečaja:

  • Tečaj je strukturiran na dve večji celoti: prvi del pokriva vsa zimzelena, zlata pravila copywritinga na spletu; drugi del pa je prilagojen vaši branži
  • Pred nakupom se boste odločili o kateri vrsti posla želite več izvedeti v drugem delu tečaja. Drugi del namreč ponuja dve možnosti, glede na to, v kateri branži delate.
  • V prvem delu je 8 poglavij, znotraj njih pa skupno 19 videev.
  • Drugi del sestavljajo dodatni 3 videi.
  • Ob vsakem videu so priloženi še PDFji z zapiski, pri večini videev pa najdete tudi vaje in plonk listke.
Spletni tečaj copywritinga je prava izbira za vas, če:
  • Delate v marketingu in ste zadolženi za socialna omrežja
  • Ste freelancer v digitalnem marketingu
  • Imate svoje podjetje in skrbite za kakršna koli besedila na spletu
  • Ste samostojni podjetnik, ki sam skrbi za svoj marketing
  • Iščete službo v oglaševanju
  • Ste kakorkoli povezani s spletnim marketingom
  • Si želite postati pisec vsebin
  • Nameravate v prihodnosti kaj zaslužiti s prodajo svojih produktov (na primer – nič ne pomaga, če slikate prekrasne slike, če pa potem na splet nič ne objavite o njih)
Spletni tečaj ni za vas, če:
  • Takoj vržete puško v koruzo in se vam ne zdi vredno potruditi, da bi novo znanje uporabljali
  • Vam za kakovost besedil ni mar
  • Nimate niti kančka veselja do učenja in pisanja

Vsebina tečaja

Prvi del tečaja vsebuje 8 poglavij, znotraj vsakega pa je več videev, zapiskov, vaj in plonk listkov.

#1 poglavje

  • Uvod v potovanje med besedami
  • Zakaj niso samo pisatelji pisci in kako tudi vi lahko postanete odlični ustvarjalci besedil

#2 poglavje

  • V kakšne besede obleči svojo blagovno znamko
  • Kako občutke, ki jih vaši izdelki / storitve zbujajo, pretvoriti v besede
  • Zapišite slogan svoje blagovne znamke
  • Preberite misli svoje idealne stranke
  • Kako pisati za svojega bralca tako, da bo oboževal vaša besedila
  • Kaj storiti, če imate več ciljnih skupin oziroma tipov strank in kako pisati za vsako izmed njih
  • Zapišite namen in vrednote svojega branda tako, da bodo bralcu na kožo pisana

#3 poglavje

  • Najpogostejše slovnične in pravopisne napake ter kako se jih znebiti
  • Orodja, ki so vam v pomoč pri preverjanju besedil
  • Kdaj uporabljati vikanje, tikanje in kdaj množino
  • Kako in kdaj uporabljati slang
  • Katere neuporabne besede vreči iz besedila in s katerimi besedami jih lahko zamenjate

#4 poglavje

  • 17 tipov naslovov, ki bodo bralce prepričali, da kliknejo nanje
  • Formula za pisanje naslovov
  • Kako izboljšati besedni zaklad in katera brezplačna orodja so vam pri tem na voljo
  • Sopomenke, senzorične besede in besede moči ter kako jih uporabljati
  • Triki, kako besedila spremeniti iz pasivnih v akcijsko naravnana
  • Jasnost besedila & triki razumljivega pisanja
  • Kako bralca pripeljati do konca besedila
  • Ustvarite vizualno privlačna besedila
  • Kako učinkovito nagovarjati dvome in pomisleke bralca
  • Stranki v besedilu ponudite rezultate, ki jih išče
  • Razlika med dejstvi in koristmi ter kako oboje vključiti v svoja besedila
  • Triki, kako v besedilu ustvariti občutek lastništva, da bo bralec komaj čakal, da kupi vaš izdelek / storitev

#5 poglavje

  • Kako povedati zgodbo
  • Triki, kako običajno prigodo spremeniti v zanimivo zgodbo
  • Kako ustvariti kratke zgodbe, kaj so fragmenti
  • Kaj so frazemi in kako jih lahko uporabite v svojih besedilih

#6 poglavje

  • Deset pravil za generiranje hudo dobrih idej
  • Triki za ustvarjanje novih idej, ko imate prazno glavo
  • Kako uspešno reciklirati vsebino

#7 poglavje

  • Sistem za pisanje daljših besedil – korak za korakom do bloga, članka, enovičk ali prodajne strani
  • Seznam za preverjanje učinkovitosti vašega besedila
  • Templates (predloge) za pisanje daljših besedil
  • 6 trikov za pisanje krajših besedil – objav in oglasov na socialnih omrežjih
  • 6 predlog za pisanje naslovov enovičk

#8 poglavje

  • Kako jasno opredeliti meni spletne strani
  • Klic k akciji (CTA) in zakaj nanj res ne smete pozabiti
  • Kako bralca prepričati, da naredi naslednji korak – nakup, prebere blog, se odzove na socialnih omrežjih
  • Variacije klica k akciji na posameznem kanalu (kaj recimo napisati, če želite, da nekdo komentira objavo na socialnih omrežjih)
  • 7 predlog (templates) za pisanje strani “o meni”
  • Kako napisati stran “o meni”, zaradi katere se bo vaš bralec kar zatreskal v vas

Drugi del tečaja

 

V DRUGEM DELU TEČAJA IMATE 2 MOŽNOSTI:

#1 Ali izberete eno izmed dveh ponujenih tipov branž, v kateri delate in poslušate vsebino skladno s to branžo

#2 Izberete oba tipa branž, če ste freelancer v digitalnem marketingu oziroma vas zanima prodaja različnih tipov produktov in storitev

V drugem delu se posvetimo komunikaciji na vsakem kanalu posebej: socialna omrežja, enovičke, blogi, prodajne strani, članki in produktne strani. Obdelamo tako vsebinski marketing kot prodaja besedila in psihologijo kupca v posamezni branži. Vse je podprto s praktičnimi primeri, študijami primerov in ogromno vajami.

#1 Lifestyle

Lifestyle produkti – vsi jih kupujemo, obožujemo in iščemo. Vendar kako jih prodati? Na to vprašanje si boste odgovorili v tem delu tečaja.

Katere izdelke in storitve štejemo med Lifestyle produkte? V grobem jih lahko kategoriziramo takole: moda, kozmetika, potovanja, kulinarika, lepotne storitve in produkti, nepremičnine, avtomobili, tehnologija, oblačila, dogodki, glasba, zabava, notranja oprema, umetnost, …

Če delate v kateri od zgoraj naštetih branž, si za drugi del tečaja izberite LIFESTYLE modul.

#2 Smart

Z besedo “Smart” sem poimenovala skupino izdelkov in storitev, ki pašejo v kategorije “Health & Wellness”, ter kariera in izobrazba. Gre za produkte, ki so direktno povezani z zdravjem, dobrim počutjem in izobrazbo / kariero. Skupno tem produktom je, da rešujejo tako imenovane “Pain Pointe” oziroma globlje težave.

Katere izdelke in storitve štejemo med Smart produkte? V grobem jih lahko kategoriziramo takole: šport, fitnes, prehranska dopolnila, izobraževanja, zdravstvene storitve, nutricionizem, alternativna medicina, masaže, orodja za poslovanje (aplikacije za urejanje videev, računovodski sistemi, platforme za spletne strani itn), storitve in poklici povezani s poslovanjem (marketing, design, programiranje, računovodstvo itn), tečaji, jezikovne šole, …

Če delate v kateri od zgoraj naštetih branž, si za drugi del tečaja izberite SMART modul.

#3 Freelancer

Želite predelati oba modula drugega dela tečaja – torej tako LIFESTYLE kot SMART? Potem izberite paket Freelancer, kjer prejmete dostop do vseh šestih videev.

#4 Premium paket

Si želite še korak dlje? Potem je premium paket prava izbira za vas. V premium paketu prejmete enak dostop kot v Freelancer paketu (torej prvi del tečaja in oba modula drugega dela tečaja) in individualno delo z mano – pregled besedil za vašo naslednjo kampanjo.

KAJ DELO Z MANO ZAJEMA?

V tretjem videu drugega dela poglavja se lotevamo postavljanja dveh vrst kampanj: vsebinskih besedil in prodajne kampanje na vseh kanalih. V spletni učilnici imate priložene tudi vaje. Po končanem tečaju si vzemite čas in rešite vaje iz zadnjega videa (tretji video drugega dela tečaja). Napišite vsa besedila za vašo naslednjo kampanjo – to je zelo obsežna vaja.

Ko boste zaključili, mi besedila za kampanjo pošljite po mailu. V roku 14ih dni bom vaše besedilo pregledala in vam ga poslala z vsemi izboljšavami in popravki. Tako boste iz prve roke dobili vpogled v svoje znanje in odlično napisana besedila za vašo naslednjo kampanjo!

Prihranite na tisoče evrov

Se sprašujete, ali se morate res vi naučiti bolje pisati? Ne, ni vam treba. Lahko najamete izkušenega tekstopisca. A vedite, da boste za eno dobro besedilo (recimo za prodajno stran ali serijo emailov) odšteli vsaj 1000eur.

Zakaj pa bi se učili ravno od mene, ne od kakšnega svetovno poznanega copywriterja? Če izvzamemo razliko v jeziku in kulturi (Evropejci smo zelo drugačni od Američanov in ameriški sistem pri nas pogosto ne deluje), je tukaj še cenovna razlika. Kar pobrskajte po spletu in najdite dobre copywriterje in njihova izobraževanja. Pod 1000eur za tak tečaj ne boste odšteli.

Razmišljate takole: “Pa saj mi ni treba vedeti vsega tega. Lahko mi pokažeš samo 3 trike in je to to”? To je približno tako, kot da bi se hoteli naučiti tuširati brez vode. Saj gre, za kakšen dan ali dva – na dolgi rok pa je to recept za katastrofo.

Pa saj mojemu poslu ne gre tako slabo. Lahko bi bilo bolje, sicer … si zdaj govorite v glavi in razmišljate, ali res potrebujete še en spletni tečaj. Če ste še vedno tukaj in prebirate to vsebino, potem globoko v sebi dobro veste, da še niste tam, kjer bi si želeli biti. In 90% prepričana sem, da so ravno besedila tista, zaradi katerih ste izgubili že na tisoče evrov (če ne deset ali sto tisoče), ker niste zaključili prodaj na spletu.

100% garancija na vaše zadovoljstvo

Znanje, ki vam ga predajam v spletni učilnici, sem pridobila v vseh letih dela v marketingu. Vsak trik, o katerem govorim, sem preizkusila na lastni koži. Popolnoma sem prepričana, da vam bo to znanje spremenilo življenje in prihodnost vašega posla. Zato vam mirne vesti ponujam 100% garancijo na zadovoljstvo. Če v 30.dneh od nakupa ne boste zadovoljni z naučenim, vam vrnem denar – vse do zadnjega centa! Edini pogoj je, da predelate cel tečaj in rešite priložene vaje. Da se torej potrudite. Če boste potem ugotovili, da to res ni za vas, da novega znanja ne razumete, mi pišite in vrnem vam denar.

Izberite pravi paket tečaja zase

Lifestyle

V paketu Lifestyle prejmete:

#1 Prvi del tečaja: zlata pravila copywritinga (8 poglavij)

#2 Drugi del tečaja: Lifestyle izdelki in storitve

#3 Doživljenjski dostop do spletne učilnice

#4 Članstvo v zaprti Facebook skupini

CENA: 350eur

Smart

V paketu Smart prejmete:

#1 Prvi del tečaja: zlata pravila copywritinga (8 poglavij)

#2 Drugi del tečaja: Smart izdelki in storitve 

#3 Doživljenjski dostop do spletne učilnice

#4 Članstvo v zaprti Facebook skupini

CENA: 350eur

Freelancer

V paketu Freelancer prejmete:

#1 Prvi del tečaja: zlata pravila copywritinga (8 poglavij)

#2 Drugi del tečaja: Lifestyle & Smart izdelki in storitve

#3 Doživljenjski dostop do spletne učilnice

#4 Članstvo v zaprti Facebook skupini

CENA: 400eur

Premium paket

V premium paketu prejmete:

#1 Prvi del tečaja: zlata pravila copywritinga (8 poglavij)

#2 Drugi del tečaja: Lifestyle & Smart izdelki in storitve

#3 Doživljenjski dostop do spletne učilnice

#4 Članstvo v zaprti Facebook skupini#

#5 Pregled besedil za vašo nasledjo kampanjo (obsežne vaje iz 3.videa drugega dela tečaja)

CENA: 550eur

Pokukaj v tečaj

Ker me še ne poznate, se verjetno sprašujete, če vam bo moj način podajanja znanja sploh všeč. Zato vam dajem možnost, da si spodaj ogledate enega izmed videev, ki so sicer del spletne učilnice. Priloženi so tudi vsi PDFji, tako kot v spletni učilnici – zapiski, vaje in plonk listek.

Celotna vsebina videa vas čaka tudi v zapiskih v PDF obliki, ki si jih prenesete s klikom na zgornjo sličico ali spodnji gumb.

Vaje v PDF obliki s katerimi boste utrdili znanje, si lahko prenesete s klikom na zgornjo sličico ali spodnji gumb.

Skrajšana verzija zapiskov z vsemi pomembnimi informacijami vas čaka v “plonk listku” v priloženem PDFju.

5eur od vsakega nakupa gre za lepši jutri hrtov

Hrti. Moji najljubši psi. Nežni, zvedavi in predvsem napačno razumljeni. Hrti so v svetovnem merilu najbolj izkoriščana pasma. Na Irskem jih imajo za tekmovanja (pse zadrogirajo, trpinčijo in puščajo brez hrane, da hitreje tečejo). V Španiji jih imajo za lov. Ko je lovske sezone konec jih večino pobijejo – pa ne lepo. Obesijo jih na drevesa, kjer se živali še 3 dni mučijo, preden umrejo. V Avstraliji imajo prav tako pasje dirke. Ob koncu sezone pse nelegalno prepeljejo na Kitajsko, kjer se dirke nadaljujejo. Ko je dirk konec, psi pristanejo na tržnici z mesom.

Prostovoljna društva v vseh zgoraj omenjenih delih sveta vsak dan znova opravljajo neverjetno delo. Odkupujejo pse, jih potihoma izmaknejo krutim trenerjem in lovcem in jih odpeljejo na varno. V zavetišča, kjer skrbijo za njih. Tudi sama imam eno tako zverinico doma. Ime ji je Zoe, posvojila sem jo z Irske. Brazgotina na njenem gobčku govori o njeni preteklosti, vseeno pa je imela za razliko od več kot sto tisoč pasjih bratrancev in sestričen, srečo. Vsako leto jih namreč pobijejo več kot sto tisoč, še preden bi jih prostovoljci uspeli rešiti.

Na svetu je ogromno krutosti in vseh naenkrat se ne da rešiti. Zaradi ljubezni do psov in globokega spoštovanja dela, ki ga opravljajo prostovoljna društva, sem se odločila, da 5eur od vsakega prodanega tečaja namenim slovenskemu društvu “S hrti za hrte”. S tem denarjem tudi oni pripomorejo k reševanju hrtov po celem svetu in pomagajo hrtom v Sloveniji, če nastanejo previsoki veterinarski stroški, ki jih družina sama ne zmore poravnati. Vem, da gre za kapljo v ocean, a 5eur pomeni, da bo en hrt sit namesto lačen, zdrav namesto bolan. Verodostojnost društva S hrti za hrte lahko preverite na njihovi spletni strani:

https://shrtizahrte.wixsite.com/shrtizahrte

Izberite pravi paket tečaja zase

Lifestyle

V paketu Lifestyle prejmete:

#1 Prvi del tečaja: zlata pravila copywritinga (8 poglavij)

#2 Drugi del tečaja: Lifestyle izdelki in storitve

#3 Doživljenjski dostop do spletne učilnice

#4 Članstvo v zaprti Facebook skupini

CENA: 350eur

Smart

V paketu Smart prejmete:

#1 Prvi del tečaja: zlata pravila copywritinga (8 poglavij)

#2 Drugi del tečaja: Smart izdelki in storitve 

#3 Doživljenjski dostop do spletne učilnice

#4 Članstvo v zaprti Facebook skupini

CENA: 350eur

Freelancer

V paketu Freelancer prejmete:

#1 Prvi del tečaja: zlata pravila copywritinga (8 poglavij)

#2 Drugi del tečaja: Lifestyle & Smart izdelki in storitve

#3 Doživljenjski dostop do spletne učilnice

#4 Članstvo v zaprti Facebook skupini

CENA: 400eur

Premium paket

V premium paketu prejmete:

#1 Prvi del tečaja: zlata pravila copywritinga (8 poglavij)

#2 Drugi del tečaja: Lifestyle & Smart izdelki in storitve

#3 Doživljenjski dostop do spletne učilnice

#4 Članstvo v zaprti Facebook skupini#

#5 Pregled besedil za vašo nasledjo kampanjo (obsežne vaje iz 3.videa drugega dela tečaja)

CENA: 550eur

100% garancija na vaše zadovoljstvo

Znanje, ki vam ga predajam v spletni učilnici, sem pridobila v vseh letih dela v marketingu. Vsak trik, o katerem govorim, sem preizkusila na lastni koži. Popolnoma sem prepričana, da vam bo to znanje spremenilo življenje in prihodnost vašega posla. Zato vam mirne vesti ponujam 100% garancijo na zadovoljstvo. Če v 30.dneh od nakupa ne boste zadovoljni z naučenim, vam vrnem denar – vse do zadnjega centa! Edini pogoj je, da predelate cel tečaj in rešite priložene vaje. Da se torej potrudite. Če boste potem ugotovili, da to res ni za vas, da novega znanja ne razumete, mi pišite in vrnem vam denar.