Copywriting za digitalni marketing

Prvi tako obsežen in celovit slovenski spletni tečaj za pisanje marketinških besedi

Ali veš, da je tekstopisje oziroma copywriting veščina, po kateri je iz leta v leto večje povpraševanje? 

Vsakdo zna napisati povprečno besedilo. Sestavljanje učinkovitih (marketinških) besedil, pa je druga pesem. Nič čudnega torej, da ima kar 75% blagovnih znamk težave pri iskanju tekstopisca!

Tudi iz lastnih izkušenj ti lahko povem, da sem dnevno v stiku z brandi, ki nikakor ne vedo, kako bi skupaj zložili besede, da bi ustvarili uspešno prodajo – tako na spletu, kot v tisku.

Zmožnost pisanja prepričljivih besedil odloča o tvoji karieri in uspešnosti blagovne znamke

Besede odločajo o vsem. Učinkovitost oglasov je odvisna od tekstov. Kakšna čustva se zbujajo v bralcu, ko prebira tvoje pisarije, je odvisno od tega, kako dobro znaš, stavek za stavkom, nagovoriti njegove težave in skrite želje. Stanje na tvojem poslovnem računu je v veliki meri odvisno prav od tega, kako spretno znaš obračati besede.

Pisanje je čista osnova. Dokler nimaš znanja, kako napisati izstopajoč tekst za prodajno stran, avtentično objavo za družbena omrežja in oglasov, ki se jim bralci ne morejo upreti, tako dolgo bodo vsi tvoji poslovni in oglaševalski napori veliko večji, kot rezultati.

Si predstavljaš, koliko povpraševanja bo po znanju pisanja čez 1 do 3 leta? Veliko več, kot je nas, poklicnih tekstopiscev. Celotno poslovanje se namreč seli na splet. Zdaj je čas, da se naučiš zlagati besede skupaj tako dobro, da boš znal/a voditi oglaševanje za svoj brand ali pa se na trgu dela pozicioniral/a kot izkušen/a copywriter/ka. V tujini je poklic tekstopisca že med najbolj iskanimi in najbolje plačanimi pozicijami v svetu digitalnega marketinga. Kmalu bo enako tudi pri nas.

Ni res, da se vse spreminja s svetlobno hitrostjo. Temelji vedno ostajajo enaki, kot abeceda. In eden izmed nepremičnih temeljev oglaševanja je psihologija kupca. Ta nima vsake dva meseca nove posodobitve, kot operacijski sistem računalnika. Lahko imaš vso tehnično znanje tega sveta, pa svojih izdelkov in storitev še vedno ne boš učinkovito prodajal/a, če tvoja besedila ne zadenejo bralca direktno v srce.

Vrhunski teksti so kot Kupidova puščica. Ta spletni tečaj pa je kot trening lokostrelstva. Nauči te uporabljati najbolj precizno orodje za prodajo – besede.

Da si boš lažje predstavljal/a, kako vseobsegajoče in odločilno je znanje pisanja v digitalnem marketingu, razmisli, na katerih vseh kanalih moraš vsak dan pisati hude tekste:

E-novičke in poslovni emaili

Pristajalne in prodajne spletne strani

Oglasi na družbenih omrežjih

Dnevne objave na družbenih omrežjih

Blogi, intervjuji, recepti

Vsi teksti na spletni strani

Brošure, letaki, promo materiali

Članki in PR vsebine

V digitalnem marketingu nič ne sme biti prepuščeno naključju, če želiš od svojega posla krasno živeti. Še najmanj pa besedila, ki jih pišeš vsak dan znova! Ena izmed mojih strank je spletni tečaj poimenovala kar “osnovna šola za vse pisce besedil”. Tako, kot si se naučil/a abecede in poštevanke, tako se namreč v spletnem tečaju naučiš pisati za pojest slastne tekste! Ko ti bodo besede enkrat zlezle pod kožo, ni več poti nazaj v povprečno, dolgočasno in nezanimivo pisanje.

Skrivnosti uspešnega prodajanja z besedami:

Vse, kar moraš vedeti o spletnem tečaju

Kakšne vrste pisanja & katere kanale tečaj pokriva?

Celoten tečaj je zasnovan na praktičnih primerih in vajah. Niti ena sama ideja ne ostaja v teoriji. Moj moto se namreč glasi: nobenega nakladanja, samo preverjeno znanje!

Česa se boš v spletnem tečaju naučil/a?

Kaj lahko z novim znanjem dosežeš?

Se ti zdi, da govoriš samemu sebi? Na družbenih omrežjih ne dobivaš želenega odziva? Tvojih mailov ne odpira več kot 10% bralcev? Je cena na klik v oglasih višja od 0.50eur (Slovenija)? Vse to so jasni pokazatelji, da tvoja besedila bralcem niso zanimiva. Jih ne pritegnejo. Ne ganejo. V njih ne vzbudijo zanimanja. In da tvoji izdelki in storitve ostajajo neopaženi, pa če so še tako dobri in revolucionarni.

Z znanjem, ki ti ga predajam v spletnem tečaju, boš zgornji scenarij obrnil/a na glavo. Vodim te korak za korakom, vsako trditev razložim in podkrepim s praktičnim primerom.

Naučil/a se boš “loviti ribe”, namesto da jih kupuješ na tržnici. Kaj to pomeni? Da sem prepričana, da se boš s pomočjo spletnega tečaja naučil/a pisati svoja besedila tako dobro, da nikoli več ne boš s cmokom v želodcu sedel/a pred prazno stranjo.

Kaj je posebnost copywritinga za digitalni marketing?

Pri pisanju je tako kot pri kuhanju – obstaja mnogo podkategorij in zvrsti. Tako kot vegana ne zanima delavnica mariniranja mesa, tako tudi tekstopisca za digitalni marketing verjetno ne vleče v pisanje poezije.

V digitalnem marketingu imajo besedila svoja pravila, prijeme in trike. Ti se zelo razlikujejo od pisanja leposlovja, poezije ali novinarstva. Če boš poskušal/a jezik poetov prenesti v prodajna besedila, žal ne boš daleč prišel/a. Za digitalni marketing ne potrebuješ umetniške žilice, rabiš pa znanje in voljo do učenja.

Tvoja spletna besedila so kot tvoja garderoba. Z njimi svetu pokažeš, kdo si in kako se pozicioniraš na trgu. Od njih je odvisno, kaj si bodo potencialne stranke mislile o tebi in koliko bodo pripravljene plačati za tvoje izdelke ter storitve.

Kako je spletni tečaj sestavljen?

Spletni tečaj “Copywriting za digitalni marketing” kupiš samo 1x in tvoj je za vedno. Po nakupu prejmeš uporabniško ime in geslo, s katerima dostopaš do spletne učilnice – vedno & povsod. Vse, kar potrebuješ, je internetna povezava.

Format tečaja:

Spletni tečaj

Znotraj spletne učilnice te čakajo videi, zapiski, študije primerov in vaje

Do tečaja lahko dostopaš kjerkoli in kadarkoli

Doživljenjski dostop do spletne vsebine

Struktura tečaja:

Tečaj je strukturiran na dve večji celoti: prvi del pokriva vsa zimzelena, zlata pravila copywritinga na spletu; drugi del pa je prilagojen tvoji branži

Pred nakupom se boš odločil/a o kateri vrsti posla želiš več izvedeti v drugem delu tečaja. Drugi del namreč ponuja dve možnosti, glede na to, v kateri branži delaš.

V prvem delu je 8 poglavij, znotraj njih pa skupno 19 videev.

Drugi del sestavljajo dodatni 3 videi.

Ob vsakem videu so priloženi še PDF zapiski, pri večini videev pa najdeš tudi vaje in plonk listke.

Ali je tečaj prava izbira zame?

Spletni tečaj copywritinga je prava izbira zate, če:

Spletni tečaj NI zate, če:

Takoj vržeš puško v koruzo in se ti ne zdi vredno potruditi, da bi novo znanje uporabljal/a tudi v praksi

Ti za kakovost besedil ni mar

Nimaš niti kančka veselja do učenja in pisanja

Vsebina tečaja

Prvi del tečaja:

Prvo poglavje

Uvod v potovanje med besedami

Zakaj niso samo pisatelji pisci in kako tudi ti lahko postaneš ustvarjalec/ka odličnih besedil

Tretje poglavje

Najpogostejše slovnične in pravopisne napake ter kako se jih znebiti

Orodja, ki so ti v pomoč pri preverjanju besedil

Kdaj uporabljati vikanje, tikanje in kdaj množino

Kako in kdaj uporabljati slang

Katere neuporabne besede vreči iz besedila in s katerimi besedami jih lahko zamenjaš

Peto poglavje

Kako povedati zgodbo

Triki, kako običajno prigodo spremeniti v zanimivo zgodbo

Kako ustvariti kratke zgodbe, kaj so fragmenti

Kaj so frazemi in kako jih lahko uporabiš v svojih besedilih

Šesto poglavje

Deset pravil za generiranje hudo dobrih idej

Triki za ustvarjanje novih idej, ko imaš prazno glavo

Kako uspešno reciklirati vsebino

Sedmo poglavje

Sistem za pisanje daljših besedil – korak za korakom do bloga, članka, enovičk ali prodajne strani

Seznam za preverjanje učinkovitosti tvojega besedila

Templates (predloge) za pisanje daljših besedil

6 trikov za pisanje krajših besedil – objav in oglasov na družbenih omrežjih

6 predlog za pisanje naslovov enovičk

Drugo poglavje

V kakšne besede obleči svojo blagovno znamko

Kako občutke, ki jih tvoji izdelki / storitve zbujajo, pretvoriti v besede

Zapiši slogan svoje blagovne znamke

Preberi misli svoje idealne stranke

Kako pisati za svojega bralca tako, da bo oboževal tvoja besedila?

Kaj storiti, če imaš več ciljnih skupin oziroma tipov strank in kako pisati za vsako izmed njih?

Zapiši namen in vrednote svojega branda tako, da bodo bralcu na kožo pisana

Četro poglavje

17 tipov naslovov, ki bodo bralce prepričali, da kliknejo nanje

Formula za pisanje naslovov

Kako izboljšati besedni zaklad in katera brezplačna orodja so ti pri tem na voljo

Sopomenke, senzorične besede in besede moči ter kako jih uporabljati

Triki, kako besedila spremeniti iz pasivnih v akcijsko naravnana

Jasnost besedila & triki razumljivega pisanja

Kako bralca pripeljati do konca besedila

Ustvari vizualno privlačna besedila

Kako učinkovito nagovarjati dvome in pomisleke bralca

Stranki v besedilu ponudi rezultate, ki jih išče

Razlika med dejstvi in koristmi ter kako oboje vključiti v svoja besedila

Triki, kako v besedilu ustvariti občutek lastništva, da bo bralec komaj čakal, da kupi izdelek / storitev

Osmo poglavje

Kako jasno opredeliti meni spletne strani

Klic k akciji (CTA) in zakaj nanj res ne smeš pozabiti

Kako bralca prepričati, da naredi naslednji korak – nakup, prebere blog, se odzove na družbenih omrežjih

Variacije klica k akciji na posameznem kanalu (kaj recimo napisati, če želiš, da nekdo komentira objavo na družbenih omrežjih)

7 predlog (templates) za pisanje strani “o meni”

Kako napisati stran “o meni”, zaradi katere se bo bralec kar zatreskal vate

Prvo poglavje

Uvod v potovanje med besedami

Zakaj niso samo pisatelji pisci in kako tudi ti lahko postaneš ustvarjalec/ka odličnih besedil

Drugo poglavje

V kakšne besede obleči svojo blagovno znamko

Kako občutke, ki jih tvoji izdelki / storitve zbujajo, pretvoriti v besede

Zapiši slogan svoje blagovne znamke

Preberi misli svoje idealne stranke

Kako pisati za svojega bralca tako, da bo oboževal tvoja besedila?

Kaj storiti, če imaš več ciljnih skupin oziroma tipov strank in kako pisati za vsako izmed njih?

Zapiši namen in vrednote svojega branda tako, da bodo bralcu na kožo pisana

Tretje poglavje

Najpogostejše slovnične in pravopisne napake ter kako se jih znebiti

Orodja, ki so ti v pomoč pri preverjanju besedil

Kdaj uporabljati vikanje, tikanje in kdaj množino

Kako in kdaj uporabljati slang

Katere neuporabne besede vreči iz besedila in s katerimi besedami jih lahko zamenjaš

Četrto poglavje

17 tipov naslovov, ki bodo bralce prepričali, da kliknejo nanje

Formula za pisanje naslovov

Kako izboljšati besedni zaklad in katera brezplačna orodja so ti pri tem na voljo

Sopomenke, senzorične besede in besede moči ter kako jih uporabljati

Triki, kako besedila spremeniti iz pasivnih v akcijsko naravnana

Jasnost besedila & triki razumljivega pisanja

Kako bralca pripeljati do konca besedila

Ustvari vizualno privlačna besedila

Kako učinkovito nagovarjati dvome in pomisleke bralca

Stranki v besedilu ponudi rezultate, ki jih išče

Razlika med dejstvi in koristmi ter kako oboje vključiti v svoja besedila

Triki, kako v besedilu ustvariti občutek lastništva, da bo bralec komaj čakal, da kupi izdelek / storitev

Peto poglavje

Kako povedati zgodbo

Triki, kako običajno prigodo spremeniti v zanimivo zgodbo

Kako ustvariti kratke zgodbe, kaj so fragmenti

Kaj so frazemi in kako jih lahko uporabiš v svojih besedilih

Šesto poglavje

Deset pravil za generiranje hudo dobrih idej

Triki za ustvarjanje novih idej, ko imaš prazno glavo

Kako uspešno reciklirati vsebino

Sedmo poglavje

Sistem za pisanje daljših besedil – korak za korakom do bloga, članka, enovičk ali prodajne strani

Seznam za preverjanje učinkovitosti tvojega besedila

Templates (predloge) za pisanje daljših besedil

6 trikov za pisanje krajših besedil – objav in oglasov na družbenih omrežjih

6 predlog za pisanje naslovov enovičk

Osmo poglavje

Kako jasno opredeliti meni spletne strani

Klic k akciji (CTA) in zakaj nanj res ne smeš pozabiti

Kako bralca prepričati, da naredi naslednji korak – nakup, prebere blog, se odzove na družbenih omrežjih

Variacije klica k akciji na posameznem kanalu (kaj recimo napisati, če želiš, da nekdo komentira objavo na družbenih omrežjih)

7 predlog (templates) za pisanje strani “o meni”

Kako napisati stran “o meni”, zaradi katere se bo bralec kar zatreskal vate

Drugi del tečaja:

V drugem delu tečaja imaš 2 možnosti:

V drugem delu se posvetimo komunikaciji na vsakem kanalu posebej: družbena omrežja, enovičke, blogi, prodajne strani, članki in produktne strani. Obdelamo tako vsebinski marketing kot prodaja besedila in psihologijo kupca v posamezni branži. Vse je podprto s praktičnimi primeri, študijami primerov in ogromno vajami.

LIFESTYLE

Lifestyle produkti – vsi jih kupujemo, obožujemo in iščemo. Vendar kako jih prodati? Na to vprašanje si boš odgovoril/a v tem delu tečaja. 

Katere izdelke in storitve štejemo med Lifestyle produkte? V grobem jih lahko kategoriziramo takole: moda, kozmetika, potovanja, kulinarika, lepotne storitve in produkti, nepremičnine, avtomobili, tehnologija, oblačila, dogodki, glasba, zabava, notranja oprema, umetnost

Če delaš v kateri od zgoraj naštetih branž, si za drugi del tečaja izberi LIFESTYLE modul.

SMART

Z besedo “Smart” sem poimenovala skupino izdelkov in storitev, ki pašejo v kategorije “Health & Wellness”, ter kariera in izobrazba. Gre torej za produkte, ki so direktno povezani z našim zdravjem, dobrim počutjem in izobrazbo oziroma kariero. Skupno tem produktom je, da rešujejo tako imenovane “Pain Pointe” oziroma globlje težave. Komunikacija v teh dveh skupinah produktov (torej Lifestyle in Smart) je precej različna, saj jih kupujemo iz različnih potreb in čustvenih vzgibov.

Katere izdelke in storitve štejemo med Smart produkte? V grobem jih lahko kategoriziramo takole: šport, fitnes, prehranska dopolnila, izobraževanja, zdravstvene storitve, nutricionizem, alternativna medicina, masaže, orodja za poslovanje (aplikacije za urejanje videev, računovodski sistemi, platforme za spletne strani itn), storitve in poklici povezani s poslovanjem (marketing, design, programiranje, računovodstvo itn), tečaji, jezikovne šole

Če delaš v kateri od zgoraj naštetih branž, si za drugi del tečaja izberi SMART modul.

FREELANCER

Želiš predelati oba modula drugega dela tečaja – torej tako LIFESTYLE kot SMART? Potem izberi paket Freelancer, kjer prejmeš dostop do vseh šestih videev.

PREMIUM PAKET

Si želiš še korak dlje? Potem je premium paket prava izbira zate. V premium paketu prejmeš enak dostop kot v Freelancer paketu (torej prvi del tečaja in oba modula drugega dela tečaja), plus individualno delo z mano – pregled besedil za tvojo naslednjo kampanjo.

Kaj delo z mano zajema? V tretjem videu drugega dela poglavja se lotevamo postavljanja dveh vrst kampanj: vsebinskih besedil in prodajne kampanje na vseh kanalih. V spletni učilnici imaš priložene tudi vaje. Po končanem tečaju si vzemi čas in reši vaje iz zadnjega videa (tretji video drugega dela tečaja). Napiši vsa besedila za naslednjo kampanjo – to je zelo obsežna vaja. Ko boš zaključil/a, mi besedila za kampanjo pošlji po mailu. V roku enega meseca bom tvoj tekst pregledala in ti ga poslala z vsemi izboljšavami in popravki. Tako boš iz prve roke dobil/a vpogled v svoje znanje in za povrh vsega še odlično napisana besedila za tvojo naslednjo kampanjo!

Prihrani na tisoče evrov

Se sprašuješ, ali se moraš res ti naučiti bolje pisati? Ne, ni ti treba. Lahko najameš izkušenega tekstopisca. A vedi, da boš za eno dobro besedilo (recimo za prodajno stran ali serijo emailov) odštel/a vsaj 1000eur.

Zakaj pa bi se učil/a ravno od mene, ne od kakšnega svetovno poznanega copywriterja? Če izvzamemo razliko v jeziku in kulturi (Evropejci smo zelo drugačni od Američanov in ameriški sistem pri nas pogosto ne deluje), je tukaj še cenovna razlika. Kar pobrskaj po spletu in najdi dobre copywriterje in njihova izobraževanja. Pod 1500eur za podobno obsežen tečaj zagotovo ne boš odštel/a.

RAZMIŠLJAŠ TAKOLE:
“Pa saj mi ni treba vedeti vsega tega. Lahko mi pokažeš samo 3 trike in je to – to”?

TO JE PRIBLIŽNO TAKO, KOT DA BI SE HOTEL/A NAUČITI TUŠIRATI BREZ VODE. SAJ GRE, ZA KAKŠEN DAN ALI DVA – NA DOLGI ROK PA JE TO RECEPT ZA KATASTROFO.

“Pa saj mojemu poslu ne gre tako slabo. Lahko bi bilo bolje, sicer …” – si zdaj govoriš v glavi in razmišljaš, ali res potrebuješ še en spletni tečaj. Če si še vedno tukaj in prebiraš to vsebino, potem globoko v sebi dobro veš, da še nisi tam, kjer bi si želel/a biti. In 90% prepričana sem, da so ravno besedila tista, zaradi katerih si izgubil/a že na tisoče evrov (če ne deset ali sto tisoče), ker nisi zaključil/a prodaj na spletu.

Ali veš, da zgolj pičlih 20% ljudi prebere celotno besedilo blogov, pristajalnih strani in drugih, daljših tekstov? To pomeni, da se moraš hudo dobro naučiti pisati ključne informacije v naslovih, podnaslovih in odebeljenih delih besedil. Samo tako boš lahko bralca potegnil/a v prebiranje preostalega teksta.

100% garancija na tvoje zadovoljstvo

Znanje, ki ti ga predajam v spletni učilnici, sem pridobila v vseh letih dela v marketingu. Vsak trik, o katerem govorim, sem preizkusila na lastni koži. Popolnoma sem prepričana, da ti bo veščina pisanja spremenila življenje in prihodnost tvojega posla. Zato ti mirne vesti ponujam 100% garancijo na zadovoljstvo. Če v 30.dneh od nakupa ne boš zadovoljen/a z naučenim, ti vrnem denar – vse do zadnjega centa! Edini pogoj je, da predelaš cel tečaj in rešiš priložene vaje. Da se torej potrudiš. Če boš potem ugotovil/a, da to res ni zate, da novega znanja ne razumeš, mi piši in vrnem ti denar.

To o mojem delu pravijo moji naročniki

Izberi svoj paket spletnega tečaja

LIFESTYLE

Prvi del tečaja: zlata pravila copywritinga
(8 poglavij)

Drugi del tečaja: Lifestyle izdelki in storitve

Doživljenjski dostop do spletne učilnice

Cena: 380eur

(ali obročno: 2*190eur / 4*95eur)

SMART

Prvi del tečaja: zlata pravila copywritinga
(8 poglavij)

Drugi del tečaja: Smart izdelki in storitve – prodaja s pomočjo “pain pointov”

Doživljenjski dostop do spletne učilnice

Cena: 380eur

(ali obročno: 2*190eur / 4*95eur)

FREELANCER

Prvi del tečaja: zlata pravila copywritinga
(8 poglavij)

Drugi del tečaja: Lifestyle & Smart izdelki in storitve

Doživljenjski dostop do spletne učilnice

Cena: 440eur

(ali obročno: 2*220eur / 4*110eur)

PREMIUM PAKET

Prvi del tečaja: zlata pravila copywritinga
(8 poglavij)

Drugi del tečaja: Lifestyle & Smart izdelki in storitve

Doživljenjski dostop do spletne učilnice

Pregled besedil za tvojo naslednjo kampanjo (obsežne vaje iz 3.videa drugega dela tečaja)

Cena: 600eur

(ali obročno: 2*300eur / 4*150eur)

Pokukaj v tečaj

Ker me še ne poznate, se verjetno sprašujete, če vam bo moj način podajanja znanja sploh všeč. Zato vam dajem možnost, da si spodaj ogledate enega izmed videev, ki so sicer del spletne učilnice. Priloženi so tudi vsi PDFji, tako kot v spletni učilnici – zapiski, vaje in plonk listek.

Celotna vsebina videa vas čaka tudi v zapiskih v PDF obliki, ki si jih prenesete s klikom na zgornjo sličico ali spodnji gumb.

Vaje v PDF obliki s katerimi boste utrdili znanje, si lahko prenesete s klikom na zgornjo sličico ali spodnji gumb.

Skrajšana verzija zapiskov z vsemi pomembnimi informacijami vas čaka v “plonk listku” v priloženem PDFju.

Zanimivost o slovnici

Ali veš, da je kar 74% bralcev na spletu pozornih na slovnične ter slogovne napake? Več kot 50% ljudi pa naj bi zaradi hujših napak zapustilo pristajalne spletne strani, preden zaključijo nakup. To pomeni, da te že slovnica lahko drago stane!

Čeprav spletni tečaj ni niti slučajno podoben srednješolski uri slovenščine, pa je eno poglavje namenjeno tudi slovnici. Moram priznati, da sem bila zelo pozitivno presenečena, ko sem brala odzive na Instagram objavo, kjer sem delila nekaj podukov o pravilni rabi jezika. 

Če nameravaš zdajle zapustiti to stran, preberi še spodnjo objavo in odidi s širokim nasmehom na ustnicah.

Slovnične napake in zmazki

Malo za šalo, malo zares – kakšne vse napake ljudje delamo v besedilih. Sorči, ampak, če te “boli gurac” in hodiš IZ psom na sprehod, potem pazi, da svojih zmazkov ne kažeš javno – vsaj če pišeš besedila v marketinške namene. Preberi zgornje grafike in pazi, da se ne polulaš od smeha😂

Dodatna vprašanja?

Imaš glede spletnega tečaja še kakšno vprašanje? Piši mi na mail hello@giacopywriting.si ali se mi javi na družbenih omrežjih. Ni panike, če nisi še povsem prepričan/a, ali je zadeva prava zate. Konec koncev ne gre za tako majhen vložek, zato je prav, da se za tečaj odločiš samo, če ga nameravaš tudi zares uporabljati.

5eur od vsakega nakupa gre za lepši jutri hrtov

Hrti. Moji najljubši psi. Nežni, zvedavi in predvsem napačno razumljeni. Hrti so v svetovnem merilu najbolj izkoriščana pasma. Na Irskem jih imajo za tekmovanja (pse zadrogirajo, trpinčijo in puščajo brez hrane, da hitreje tečejo). V Španiji jih imajo za lov. Ko je lovske sezone konec, jih večino pobijejo – pa ne lepo. V Avstraliji imajo prav tako pasje dirke. Ob koncu sezone pse nelegalno prepeljejo na Kitajsko, kjer se dirke nadaljujejo. Ko je dirk konec, psi pristanejo na tržnici z mesom.

Prostovoljna društva v vseh zgoraj omenjenih delih sveta vsak dan znova opravljajo neverjetno delo. Odkupujejo pse, jih potihoma izmaknejo krutim trenerjem in lovcem ter jih odpeljejo na varno. V zavetišča, kjer skrbijo za njih. Tudi sama imam eno tako zverinico doma. Ime ji je Zoe, posvojila sem jo z Irske. 

Na svetu je ogromno krutosti in vseh naenkrat se ne da rešiti. Zaradi ljubezni do psov in globokega spoštovanja dela, ki ga opravljajo prostovoljna društva, sem se odločila, da 5eur od vsakega prodanega tečaja namenim slovenskemu društvu “S hrti za hrte”. S tem denarjem tudi oni pripomorejo k reševanju hrtov po celem svetu in pomagajo hrtom v Sloveniji, če nastanejo previsoki veterinarski stroški, ki jih družina sama ne zmore poravnati. Vem, da gre za kapljo v ocean, a 5eur pomeni, da bo en hrt sit namesto lačen, zdrav namesto bolan. Verodostojnost društva S hrti za hrte lahko preveriš na njihovi spletni strani, tukaj >>