Misli največjih copywriting strokovnjakov

Prijavi se na ponedeljkove misli tedna

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake. Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnost

Ena sama misel lahko pove več, kot dolge ure razpravljanja tja v tri dni. Obožujem quotse. So kratki, jedrnati in zadanejo naravnost v srce, kadar so premišljeno izbrani. Se strinjaš? Zato vsak teden najdem novo misel o copywritingu, marketingu, biznisu ali psihologiji kupca. Dodam ji svoje razmišljanje ter interpretacijo, jo zavijem kot rojstnodnevno darilce in jo s pentljo vred pošljem naravnost v tvoj inbox.

Mojih 5 najljubših ponedeljkovih navdihov

Če svoje ideje ne znaš pojasniti s preprostimi besedami, potem je ne boš prodal/a. Pri ustvarjanju “aha momenta” oziroma mentalnega mostu med poznanim (življenje bralca) in nepoznanim (tvoj produkt) so ti v ogromno pomoč metafore in primerjave. Ena izmed primerjav, ki je zrasla na mojem zelniku (tole je že prva metafora – zrasti na zelniku pomeni, da si se domislil nečesa) in mi je všeč, je: “Kreativa je kot luna – niha od polne do prazne”. Kakšne metafore pa ti najdeš za kreativo? Napni 🧠 in se spravi k pisanju ✍🏻

En mini trik, ki mi vsakič znova pomaga, da napišem besedilo, usmerjeno k bralcu je, da si predstavljam, da pišem sporočilo ali email svoji prijateljici. Njej pač ne bi poslala suhoparnega, korporativnega teksta brez duše. Kadar komuniciraš z resnično osebo, tvoriš dialog. A, kadar se “pogovarjaš” z računalnikom (pišeš, torej), pogosto pozabiš, da splet ni prostor za monolog, temveč digitalni dialog. Kaj praviš, ti bo ideja, da pišeš sporočilce frendici prišla prav?

Besedila ne oddam, dokler ne prodam sama sebi. Kampanje ne prižgem, dokler me prsti ne srbijo, da bi si naročila, kar ravnokar prodajam. Leo je v zgornji misli še malce bolj strog. Do neke mere bi se strinjala z njim. Če ne uspeš prodati samemu sebi, potem boš tudi stranki težko. Bralec namreč vedno čuti, če je tisti, ki je pisal oglas, zares verjel v produkt. V tej misli se skriva tudi trik do boljšega prodajnega teksta – razmisli, na katere vse dvome in vprašanja bi moral najprej odgovoriti pri sebi, če bi si hotel dotični izdelek prodati. In nanje odgovori, kajti zagotovo se bodo v mislih porajala tudi tvojim potencialnim strankam. Če pa hočeš še korak dlje, mi na ta mail odgovori in mi pošlji eno svoje (kratko) prodajno besedilo in odgovorim ti z vprašanji, ki bi jih imela kot stranka😎

A si predstavljaš, da bi cela familija skupaj sedela pred ekranom in brala tvoj oglas za samostoječe nogavice. V naši familiji bi to izgledalo približno takole: 

💁🏻‍♀️Mati: “To je pa čist neuporabno, pol mi bo samo pod kiklo pihal. In taka naj grem v službo, al kaj?” (stoji v svojem dominantnem položaju z rokami v bokih) 

🧝🏻‍♀️Ta srednja sestra Tjaša: “Ja, mami, to si lahko kupiš, da malo atija presenetiš, hihihi!” (wicked smeh) 

🦹‍♀️Ta mala sestra Teja: “Adej Tjaša, to ni za mtko, haha, to si bom zdej jst naročila, da bom (ime) mal provocirala. Bolano!” (nalašč dela prostaške grimase, da tastaredva spravlja ob živce) 

🤦🏻‍♂️Fotrčk: “Ja krasno, babe, zakaj moram jaz zdej to poslušat? Tamala, da ne boš taka slučajno naokrog hodila. Dost vas imam, grem med svojo štromarijo.” (protestno odkoraka v svojo sobo) 

🙅‍♀️Jaz (ta najstarejša): – krepavam od smeha – “Teli so pač zaj****, ker so hoteli prodat vsem naenkrat. A so mislili, da bo fotrčk vseh štirim babam naročil samostoječke, al kaj, pa še sebi ene za povrh?!”

😂Nauk zgodbe? S svojimi besedili ne naslavljaj vseh hkrati. Komu želiš torej prodati samostoječke? Fotrčku, mtki, ali kateri od nas treh hčera? 😉

👌🏻PS: še kakšna sreča, da že kar nekaj let ne živimo vsi več pod isto streho. Ker potem ne bi pisala tega posta, saj bi se cele dneve samo smejala komičnim pripetljajem naše familije in crkavala od smeha.

Zakaj kot brand objavljaš na družbenih omrežjih?

👀Ker to počnejo vsi (NAROBE)

👀Bojda tako dobim stranke (NAROBE)

🤝Ker tako gradim odnos s potencialnimi strankami (PRAV!)

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Če misliš, da so družbena omrežja namenjena samo-promociji in nasilni prodaji, potem brcaš v temo. Primarni razlog, da te sledilci spremljajo je, ker znaš z njimi vzpostaviti stik, odnos, povezavo. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

 

🎩 TRIK: Predstavljaj si, da nisi skrit/a za ekran. Da med teboj in bralcem ni distance. Sedita v tvoji dnevni sobi in se pogovarjata. Če bi moral/a vsako objavo najprej nekomu predstaviti v živo, verjetno ne bi začel/a stavka z napadom: “Kupi moj nov produkt, ker je tako kulski, da brez njega itak ne moreš živeti!” Oseba nasproti bi ti kavo zagnala v glavo in zagotovo ne bi hotela več k tebi priti na obisk. 💔 Kaj pa, če bi začel/a pogovor z vprašanjem ali izjavo, ki dejansko kaže na zanimanja sogovornika? Potem je zgodba čisto drugačna.

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

🙏 Preden se torej lotiš naslednje objave, pomisli, kako bi jo povedal/a v spontanem pogovoru. Good luck, držim pesti zate! 🍀



Prijavi se na ponedeljkove misli tedna

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake. Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnost