Prodajajmo kulturno

Marketing. Manipulacija?

Prodaja. Požrešnost?

Standard. Ekološka kriza?

Da in ne.

Včasih me je sram povedati, da delam v marketingu.

Sram zaradi vse manipulacije, ki obrača svet. Sram, ker živim v družbi, ki kot prvo vrednoto ceni materialne dobrine in naraščajoče številke v excel tabelah. Sram, da smo, medtem, ko smo klik za klikom kupovali vso možno šaro, ustvarili hudo ekološko krizo in podrli mentalno zdravje razvitega sveta.

A marketing v svojem bistvu ni slab. Svoje ideje moraš znati prodati tudi, če imaš rešitev, ki bo oceanom vrnila življenje. Kot vsaka stvar na tem svetu, lahko znanje uporabiš na dva načina – da delaš dobro ali slabo. Jaz sem se odločila za prvo opcijo.

V marketinških zgodbah sem močna. Lahko bi prodala karkoli. Na kilometer zavoham sestavine vsakega oglasa in intuitivno zaznam, kakšen je namen za vsakim izdelkom in blagovno znamko. Tako oster nos imam zaradi znanja. Žal pa ni vsakdo tako dobro podkovan, da se ne bi ujel v pasti oglaševalskih trikov. Zato sem se odločila spregovoriti. V blog zapisih, ki spadajo v kategorijo “prodajajmo kulturno” s teboj delim posledice manipulacije; ti razkrivam prijeme, ki jih morda nisi spregledal/a; in te učim, kako lahko svoje oglaševanje zapelješ kulturno in častno.

 

Verjamem v:
pravičen svet,
integriteto ljudi,
kakovostni marketing.

 

Živa

PRODAJAJMO KULTURNO

Smo marketingarji res slepi za resnico?

Marketingarji, oglaševalci, blagovne znamke, influencerji, pisci, ustvarjalci vsebine, dizajnerji, govorci, podkastarji in vsi drugi, ki na spletu ustvarjamo trende in narekujemo smernice, imamo enormno odgovornost do planeta in sočloveka. Pa jo v resnici sploh razumemo?

PREBERI »
PRODAJAJMO KULTURNO

Ko delo ni več prva vrednota

Milenijci smo (pre)dolgo živeli s “hustle” mentaliteto, ki nas je vodila v vedno ponavljajoč se cikel izgorevanj. A, ko si delo ogledaš z nekaj distance, ugotoviš, da njegov namen leži čisto drugje, kot v uspehu ali zaslužku. Zakaj torej sploh delamo?

PREBERI »
PRODAJAJMO KULTURNO

Agresivna prodaja vs. zgodbarjenje

Želodec se mi obrača ob pogledu na agresivne marketinške prijeme. Vsi, ki smo kolikor toliko pozorni opazovalci dogajanja na spletu, bomo potrdili, da brandom, ki nam težijo in grenijo lajf, ne zaupamo. Kako torej prodajati svoje storitve in izdelke neagresivno?

PREBERI »

Prijava na novičke

Zgodbe. Znanje. Pripovedi. Trendi. Novosti. Učenja. Druženje. Vse to in še več -direkt v žilo (no, v tvoj inbox 😀 ).

Bralci pravijo *citiram*, da so moje e-novičke edine na domači sceni, ki jih preberejo od začetka do konca. Da bi še. Pa da imajo cel obred – si skuhajo kavo in v miru berejo. Kaj to pomeni zame? Eno ogromno čast. Hvala. Pa zate? Boš ugotovil/a sama, ko boš začel/a prebirati tedensko dozo zgodbarjenja. Pridruži se nam v insajderski bazi e-novičk.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti