Copywriting

Tekstopisje je mnogo več, kot zgolj leporečenje. Da bi se naučil/a pisati prepričljivo, ne bo dovolj, da posvojiš vse zimzelene trikce največjih imen v svetu copywritinga. Sestavljanje prodajnih besedil temelji na razumevanju psihologije kupca; pa na očarljivi obsedenosti z zlaganjem izrazov; in zvrhano mero radovednosti ter iznajdljivosti.

“Make it simple. Make it memorable. Make it inviting to look at. Make it fun to read.” 

– Leo Burnett

 

So ljudje, ki jim je pisanje naravno. Pa tisti, ki jim ni. Ter vsi vmes. A, ne glede na to, kje na štartni liniji stojiš, ko poprimeš za pisalo, imajo marketinški teksti en kup specifik. Učiš se jih iz dneva v dan in pogosteje, kot jih prakticiraš, bolj ti postajajo domači. Postavila sem ti poligon, igrišče, kjer se preko blog zapisov naučiš, kaj to zares pomeni uporabljati abecedo (da je ne boš samo poznal/a, marveč izvajal/a vse mogoče vragolije, skoke in salte s črkami in njihovimi kombinacijami).

Potopi se v reko tekstopisja.

Naj te odnese na še nepoznano plovbo.

Živa

Prijava na novičke

Zgodbe. Znanje. Pripovedi. Trendi. Novosti. Učenja. Druženje. Vse to in še več -direkt v žilo (no, v tvoj inbox 😀 ).

Bralci pravijo *citiram*, da so moje e-novičke edine na domači sceni, ki jih preberejo od začetka do konca. Da bi še. Pa da imajo cel obred – si skuhajo kavo in v miru berejo. Kaj to pomeni zame? Eno ogromno čast. Hvala. Pa zate? Boš ugotovil/a sama, ko boš začel/a prebirati tedensko dozo zgodbarjenja. Pridruži se nam v insajderski bazi e-novičk.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti