Analiza obstoječega dela

Tipkaš. Pišeš. Objavljaš. Oglašuješ. Pošiljaš mailinge. Delaš vse, kot so te naučili. “By the book”. Ampak nekaj v tebi še vedno pravi, da to ni to. Manjka ti celovitosti. Nisi čisto prepričan/a nad rezultati. Gledaš profile drugih posameznikov in podjetij ter sanjaš o tem, da bi tudi ti ustvarja/a bolj celovito zgodbo.

“The real voyage of discovery consists not in seeking new lands but in seeing with new eyes.”

-

Perspektiva pri kreativi in poslu je kot svetloba pri fotografiji – kako dober bo končni rezultat, je odvisno od zornega kota, s katerega gledaš na situacijo. Ni nujno, da počneš kaj “narobe”. Morda tvoj spletni nastop in teksti potrebujejo le zunanjega opazovalca, ki jih bo ocenil s kritične perspektive in vse posamezne koščke povezal v celotno sliko.

Analiza tvojega obstoječega dela je dokument, ki ga lahko uporabljaš kot zemljevid. Če meniš, da je čas, da nekdo vendarle pregleda tvoje delo in nastavi tvoj kompas, potem je analiza tista zvezda Severnica, za katero se oziraš.

  • Si želiš bolj strateškega nastopa na spletu, več konceptualnosti in povezanosti vsebine.
  • Si že nekaj časa prisoten na trgu s svojo blagovno znamko in si od sebe dal/a že precej vsebine, pa z rezultati nisi povsem zadovoljen/a.
  • Se lotevaš rebrandinga in želiš, da bo tvoja blagovna znamka močna, prepoznavna in impresivna.
  • Nisi povsem prepričan/a, kaj delaš “narobe”.
  • Prodajaš svoje marketinške storitve in moraš prepričati naročnika, da bo zaupal prav tebi (takrat se naredi analiza za tvojega klienta).

“No problem can be solved from the same level of consciousness that created it.”

-

Kaj analiza zajema?

  • Uvodni pogovor: kaj želiš s svojo blagovno znamko doseči; kakšno sporočilo želiš dajati v svet; kakšni so tvoji cilji
  • Pregled vseh kanalov, na katerih je tvoj brand aktiven: spletna stran, blog zapisi, e-novičke, družbena omrežja, aktivni oglasi, PR članki, …
  • Iz vsakega kanala izberem nekaj besedil / objav / vizualov in jih analiziram - tako posamezno, kot del celotne zgodbe, ki jo tvoja blagovna znamka pripoveduje. Vsakega od teh besedil podrobno analiziram - kaj je dobro, kaj potrebuje izboljšave in dodam primere bolj dovršenega teksta ter vizuala.
  • Dodam vprašanja, ki se mi kot potencialni stranki porajajo. Pregledam tudi sales
  • Pripišem še dodatne zamislice, rešitve in usmeritve.
  • Celotna analiza je neke vrste kombinacija strateškega pogleda, kreativnih idej in marketinškega razumevanja delovanja trga. Tako nisi tretiran/a samo kot “en Insta profil”, temveč rajši kot konceptualna blagovna znamka.

Predstavljaj si, da se nekega jutra ...

… zbudiš z enim zelenim pramenom las. Ni ti jasno, od kod se je vzel. Narediš, kar ti pač pade na pamet – odideš v trgovino, kupiš barvo za lase in ga prekriješ. Naslednje jutro se zbudiš z dvema zelenima pramenoma las. Tokrat pobarvaš oba. A kaj, ko se dan za dnem zbujaš bolj zelen/a in nadlogi ni videti ne konca ne kraja! Kaj boš storil/a? Si boš do konca življenja vsako jutro barval/a lase, ali boš rajši poklical/a zdravnika / drugega strokovnjaka, ki ti bo povedal, kaj v resnici tiči za zelenimi lasmi? Res je, ta primerjava se ti lahko zdi absurdna. A povsem enako je na vseh področjih v življenju. Zunanji gledalec ti bo odprl pogled na čisto novo perspektivo in razumevanje tvojega problema. Temu so v svetu digitalnega marketinga namenjene analize. Če nočeš torej hoditi po svetu z zelenimi lasmi in vsako jutro izgubljati dragocenega časa za barvanje, najdi drugo rešitev. Če želiš ne le boljšega spletnega nastopa, temveč celovitosti in trajnosti, se odloči za analizo tvojega dela.

Kako do analize spletnega nastopa in koliko stane?

Pošlji mi mail s svojim vprašanjem in priloženimi povezavami do tvoje spletne strani in družbenih omrežij na hello@giacopywriting.si

Pregledala bom tvoj mail in ti odgovorila s terminom za pogovor ter ti poslala ponudbo (cena je namreč odvisna od količine dela, okvirno pa se giblje med 500 in 2000eur). Ne pozabi, analiza je tvoj zemljevid, ki ti bo služil še več let. Spremeni lahko celotno prihodnost tvojega spletnega poslovanja.

Zdaj pa dovolj o meni, čas je da spoznam tebe in tvoj posel! Če si se pri prebiranju zgornjih alinej nasmejal/a in prikimaval/a, potem se že veselim skodelice digitalne kave s teboj! Povpraševanja sprejemam na mail. Prosim, da dodaš tudi povezave do svoje spletne strani in družbenih omrežij.

Povpraševanja sprejemam na mail ali preko izpolnjenega obrazca.

hello@giacopywriting.si