8 tipov email naslovov, ki jih bodo ljudje dejansko odprli

O pisanju Facebook oglasov se razpravlja preko megafona. O konkretnih primerih in idejah za naslove emailov pa se bolj šepeta, kot govori. Naslovov svojih mailov očitno ljudje nočejo razkrivati. Največ, kar vam preostane je, da se prijavite na vse možne novičke in analizirate naslove. To vam tudi priporočam, saj se boste iz novičk nekaterih ljudi ogromno naučili.

Da pa bo naloga lažja, sem vam pripravila 8 idej in tipov naslovov, ki jih lahko vedno uporabite kot predlogo oziroma template za vaše emaile. Hočete izvedeti več o email marketingu in kako pisati tako slastne novičke, da jih bodo bralci požirali kot čokoladno torto? Prijavite se na serijo mailov, kjer vam 11 glavnih skrivnosti dostavim direktno v vaš inbox – 11 dni zapored! Na serijo mailov se lahko prijavite TUKAJ >>

Glede na to, da berete ta blog, ste verjetno že ugotovili, da so prav naslovi vaših emailov lahko krivi za minus na vašem računu. Ali pa odgovorni za drastično povečanje tedenske prodaje.

 

Naslove mailov bi lahko primerjali z vonjem človeka. Če vam diši, se boste za njim/njo obrnili. Če smrdi, boste bežali kolikor vam noge dajo.

Zato bomo danes pisali omamno dišeče naslove mailov.

Z naslovom pritegnite pozornost. A tudi kasneje v celotnem besedilu morate obljubo, ki ste jo dali v naslovu, izpolniti. Sicer izdajate zaupanje svojih bralcev in izpadete plehki. Pravilo za pisanje naslovov bi se moralo glasiti – dokler nimate dobrega naslova, ne pošiljajte maila! Ne samo, da kradete čas svojih bralcev in prostor v njihovem inboxu, ampak bo tudi vaš ugled padel, kar pomeni, da obstaja več možnosti, da vaša pošta začne leteti med promocije ali v spam. Brez skrbi, če boste uporabljali spodnje tipe naslovov, se bo vaš “open rate” precej zvišal!

Ta blog zapis si lahko v obliki PDFja prenesete na svoj računalnik TUKAJ >>

#1 TIP: Bodite osebni

Če se je nekdo prijavil na vašo email listo, ga več kot očitno zanimate. Če vas dojema kot avtoriteto in mu zaupate nekaj osebnega, pa bo sploh vesel, da lahko izve kaj več o vas. Obenem lahko tak mail izgleda, kot da ga je poslal prijatelj, zato ga bo bralec z večjim zanimanjem odprl. Osebni maili niso primerni samo za tiste, ki na nek način tržite sebe in svoje storitve, temveč tudi za spletne trgovine. Pozabite na B2B in B2C pristop – pri mailinh gre vedno za H2H (Human to human) komunikacijo. Norim, ko vidim, da sem dobila novičke, iz katerih se vidi, da se pisec ni niti malo potrudil, da bi napisal besedilo, preko katerega bi se lahko poistovetila z njim oziroma njegovo ponudbo.

Korporativni ton govora je iz mode. Ne glede na to, kako velika je vaša ekipa oziroma podjetje, se morate postaviti v vlogo sogovornika osebe, ki bere vaš mail. Pametno je tudi, če mail piše ena oseba, ki je na koncu maila podpisana kot avtor besedila. Tako boste tudi premagali potrebo po pisanju v distanciranem, korporativnem tonu.

Primeri osebnih naslovov mailov:

  • Nauk moje mame, ki drži kot pribit!
  • To me je spomnilo nate / na vas
  • Zakaj imam že cel teden prazen hladilnik?
  • Pesem, ki je ne morem nehati poslušati!
  • Moja najbolj zgrešena poslovna odločitev

#2 TIP: Začnite pripovedovati zgodbo

Če boste nakazali na zanimivo zgodbo, bo prejemnik maila postal radoveden in odprl vaš mail ter začel brati. Glejte le, da potem celo zgodbo tudi poveste do konca. Razmislite, kako lahko svojo ponudbo zavijete v zanimivo zgodbo, kot bi zavijali darilo. Ljudje smo naravno nagnjeni k “firbcanju” in če boste z naslovom dovolj provokativni, nakazali na trače ali pa naredili uvod v zgodbo, v kateri se bralec zlahka prepozna, boste imeli veliko več možnosti, da bo mail tudi prebral.

Primeri naslovov emailov, kjer pripovedujete zgodbo:

  • Naročila sem pizzo, potem pa ugotovila …
  • Ne, tja ne grem več na počitnice!
  • Ves razcapan je potrkal na vrata
  • Poglejte, kaj govorijo o nas!
  • Če bi le šel od doma tri minute prej …

Prilagam še en primer maila, ki sem ga napisala za našo blagovno znamko Sophily. Na Facebooku smo dobili nekaj negativnih komentarjev nevednih ljudi, ki sem se jih odločila obrniti nam v prid. Zakaj? Prvič, ker nimam česa skrivati. Drugič, ker so produkti vrhunski. In tretjič, ker so ljudje lačni govoric!

Do PDFja maila dostopate TUKAJ >>

#3 TIP: Govorite o bralcu

O kom najraje berete, se pogovarjate in razmišljate? O sebi, seveda! Naj vam ne bo zdaj nerodno – taki pač smo ljudje. In zdaj, ko ste si to dejstvo priznali, ga lahko sebi v prid uporabite v svojih besedilih. Če boste mail naslovili tako, da bo govoril o bralcu, boste še dodatno podkrepili njegovo zanimanje. Zakaj pa mislite, da delujejo vsi trapasti kvizi o tem “katera duhovna žival ste” in “kakšen tip osebnosti ste glede na barvo vaših oči” in na račun česa živijo vedeževalke? Ker se ljudje želimo bolje spoznati, iščemo pripradnost in hočemo izvedeti o sebi kaj novega. Nekako naivno verjamemo, da drugi vedo o nas in našem življenju več, kot mi sami. In kakorkoli se to trapasto sliši – UČINKUJE!

Primeri email naslovov, ki govorijo o bralcu:

  • Preverite, ali znate pravilno jesti špagete
  • Spet ste nasedli ukani
  • Imate po vsaki kepici sladoleda slabo vest?
  • Ko boste enkrat začeli, ne boste mogli nehati …
  • Ste v sanjah že spali z njim?

#4 TIP: Delite tisto, kar veste, da bralec išče

Kaj iščete vsak dan znova? Navdih, nova znanja, recepte, relevantne informacije, načine kako postati boljši v tem, kar počnete in še bi lahko naštevali. Uporabite te težnje za pisanje email naslovov. Pri teh naslovih ne komplicirajte. Z njimi namreč olajšate življenje svojemu bralcu, saj mu dostavite relevantne informacije direktno v inbox. Zato naj bodo ti naslovi direktni in jasni.

Primeri naslovov z informacijami, ki jih bralec išče:

  • RECEPT: potica, kot jo je pekla babica
  • Ideje za poročna potovanja pod 1K eur
  • 3 tehnike za 20% višje konverzije Facebook oglasov
  • Skrivnosti opremljanja pisarne po Feng Shui-ju
  • 5 idej za avanturistični zmenek
  • 20 idej za darila za moške (očka, mož ali brat – ni važno!)

#5 TIP: Izpostavite urgentnost

To tehniko s pridom uporabljajo podjetja, kot so Booking, SkyScanner in letalske družbe. A urgentnost lahko uporabite v kateremkoli poslovnem modelu. Opozarjam vas le, da naj bo resnična. Če rečete, da jutri popust ne bo več veljal, potem to grožnjo tudi uresničite. Z urgentnostjo ne pretiravajte, ker se bodo bralci nanjo navadili in vam ne bodo več verjeli. Obenem naj urgentnost ne bo vaša edina tehnika za pisanje mailov. Recimo, da je ta tip naslovov kot sol – super, dokler jo uporabljate zmerno.

Primeri naslovov z izpostavljeno urgentnostjo:

  • Zadnjih 10 vstopnic za koncert!
  • Samo še 24h do konca razprodaje!
  • Zadnjih 30 kosov knjige na zalogi!
  • Cena danes: 10eur, cena jutri: 30eur!
  • Brezplačna poštnina le še danes!
  • Darilo za prvih 100 kupcev

#6 TIP: Uporabite slavna imena

Kar priznajte – četudi še tako malokrat zaidete med trače, vas slavne osebe zanimajo. Predstavljajo nam neke vrste merilo. Seveda ne spremljamo vsi istih ljudi, ampak tiste, ki jih spremljamo, nas zanimajo. Pa tukaj ne gre zgolj za Hollywoodske zvezdnike, temveč za vse ljudi, ki v svoji branži veljajo za neke vrste avtoriteto. Ponovno vas opozarjam – z vsebino maila morate tak naslov upravičiti, sicer boste izgubili kredibilnost.

Primeri naslovov emailov z imeni avtoritet:

  • Will Smith bi se strinjal z mano
  • Na Oskarjih tega ne boste videli
  • 5 modrosti Elizabeth Gilbert, ki bi jih morali poznati tudi vi
  • Kriva je Siddharta
  • Žižek o tem ne bo govoril

#7 TIP: Ponudite rezultate, ki jih bralec išče

Glede na specifičnost branže, v kateri delate, lahko svojim bralcem ponudite tudi rezultate, ki jih iščejo. Zaradi svojih želja in ciljev so se sploh prijavili na vaše novičke. Predpogoj je seveda, da svoje stranke oziroma občinstvo tudi dobro poznate. Tudi sicer bi morali pisati novičke, orientirane na njih in njihove želje. Tako boste ustvarili idealne pogoje za prodajo svojih izdelkov in storitev.

Recimo, da želite prodati vadbo joge v vašem studiu. Vprašajte se, česa si vaša potencialna stranka zares želi? Ne, ne želi si ure joge. Želi si izkušnje in občutkov, ki jih z njo prejme. Kako ji torej lahko ure joge dovolj približate in se izkažete kot nekdo, h komur bi si želela priti na jogo? Najprej ponudite neko brezplačno vrednost, šele nato napeljite besedo na prodajo. Tako dobite idejo za naslov in vsebino maila.

Primeri naslovov mailov, ki ponujajo rezultate:

  • 3 tehnike sproščanja, ki vam vzamejo manj kot 5 minut
  • Pravilno osvetljevanje obraza: video tutorial
  • Na potovanju v Pariz boste že govorili francosko!
  • Poln hladilnik bučk? Tako jih lahko uporabite!
  • Adijo, vetrovi! Živjo, raven trebušček!

#8 TIP: Način, kako nekaj storiti

V prejšnjem tipu naslovov ste stranki ponujali rezultate. V tem tipu pa ponujate ideje in načine, kako lahko bralec pride do želenih rezultatov. Sedmi in osmi tip naslovov tesno sodelujeta. A besedia “kako” lahko naredi precejšnjo spremembo v bralčevem dojemanju naslova vašega maila. Le kaj je tisto, kar stoji za “kako”?

Tak naslov je lahko zastavljen kot vprašanje ali trditev. Pazite le, da ne bo predolg, saj se ne bo cel prikazal v inboxu. Lahko pa ga poljubno tudi skrajšate (glejte primere v oklepajih) in besedico “kako” uporabite samo kot delovni naslov.

Primeri naslovov mailov, ki kažejo na način, kako nekaj storiti:

  • Kako se znebiti bolh? (Znebite se bolh!)
  • Kako priti do 10K followerjev na Instagramu (Do 10K followerjev na Instagramu)
  • Kako sem shujšal brez treningov (Hujšanje brez treningov?)
  • Kako izbrati pravo barvo šminke? (Katera barva šminke je zate)
  • Kako odpreti d.o.o. – vodič

Ta blog zapis si lahko v obliki PDFja prenesete na svoj računalnik TUKAJ >>

Sodelujte pri ustvarjanju bloga

O katerih temah želite izvedeti in prebirati več? Kateri deli vašega spletnega nastopa vam povzročajo največ sivih las? So to objave na socialnih omrežjih, nove ideje, mailingi, prodajne strani, produktne strani, blogi, ... Zaupajte mi, o kateri temi želite izvedeti več in potrudila se bom, da o tej temi napišem nov blog.

Napišite svoje želje

O kateri temi si želite izvedeti več? Svoje želje in ideje mi napišite v mailu.
Pošlji mail z željami

Ste se iz zapisa naučili česa novega?

Uporabite novo znanje v praksi & delite ta zapis s tistimi, ki jim bo blog prav tako koristil. Učinkovito tipkanje vam želim.

Share on facebook
Deli na Facebook
Share on twitter
Deli na Twitter
Share on linkedin
Deli na LinkedIn
Share on email
Pošlji po mailu

Komentiraj:

Brezplačno

11 trikov za pisanje hudo dobrih e-novičk

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani se strinjate s piškotki.