Webinar o gradnji kariere kot tekstopisec in iskren pogovor o postavljanju mikro branda. OGLEJ SI WEBINAR >>

Kreativa

Spletna delavnica, “Kreativa, pa kje si?”. Povabi navdih na kavo in z igrivostjo posuj svoje tekste. OGLEJ SI DELAVNICO >>
4 dobrine, ki jih nimamo na pretek
Čas, energija, pozornost, denar - katera od njih meniš, da je največ vredna? Katera od teh dobrin meniš, da je najbolj ogrožena, najbolj redka in za katero se oglaševalci ves čas borijo?

Odpreš Instagram in že na tisoče profilov lovi tvojo pozornost, zahteva tvojo ljubav in ti prikazuje lajf, ki ga je bojda vredno živeti. Vsaka informacija, ideja, košček sestavljanke je le en klik stran. Za vso to poplavo vsebine pa poleg nadležnih kričačk (kupi moje stvari!), premetenih vplivnežev (danes sem trajnosten, jutri pa svinjam planet) stojimo kreativci, artisti, pisci, oblikovalci, fotografi, potepuhi, poeti, … – ki hočemo samo eno stvar – eno samo simpl stvar. Katero? Deliti svoje znanje, svoje srce, ljubezen do izbranega načina ustvarjanja in pri tem ostajati zvesti svojim nazorom. To pa je težje, kot bi si človek mislil.

 

V iskanju poti iz labirinta, “Kako lahko pripovedujem več zgodb, namenim manj časa marketingu in ob tem ne prodam duše hudiču?!”, sem – klasika – spet morala nabasati potovalko s cunjami za nekaj dni in odpeketati izven domačih meja. Kot že tolikokrat poprej in kot bom to storila še tolikorat kasneje.

 

Kot vedno, kadar zamenjam okolje, ko je telo utrujeno od poti in glava vsa brlava, kot bi imela za seboj prekrokano noč, čeprav omamnih napitkov nisem povohala niti od daleč – se je tudi tokrat čarovnija prikradla izza vogala. Koščki sestavljanke, ki sem jih premetavala levo in desno, iz kufra v nahrbtnik, so se sestavili v celoto.

 

Veš, potovanja te spremenijo. Sploh pa tista, na katera se podaš sam. Milijon stvari ti želim povedati še s Tenerifov (in preden me spet odnese čez ocean), ogromno sem jih že zapisala v osebne pripovedi, ki ti jih bom dostavljala počasi, kot se pesek v peščeni uri pretaka z enega konca na drugega. 

 

Če me spremljaš zvesto že dalj časa, veš, da te vzamem s seboj povsod, kakor zavojček tobaka, ki ga nikoli ne pozabim v stanovanju. Poznaš me bolje, kot si upam priznati. Poznaš moje delo, moj način pisanja, veš, kakšno znanje predajam. Sodeč po tvojih odgovorih, ki priletijo v moj inbox, te moje besede tudi pogosto navdahnejo, ti dajo zagon in upanje v drugačen lajf. Morda pa še ne veš tegale … 

 

 

Skladno s cikli narave, pa najsi gre za lunine mene, ženski mesečni koledar, ali letne čase, niha tudi moj urnik. Realnost je taka, da tudi meni kdaj zmanjka goriva za to, da držim gor celo skupnost. Ko se moj tank izprazni, jo namesto na najbližjo črpalko, mahnem v hribe, na morje ali kam drugam v naravo. Jah, to je realnost kreativcev, poslovnežev in vizionarjev. Zagorimo močno in hitro izgorimo. In takrat si še kako želimo, da bi naša skupnost poskrbela za nas. A tega ne more storiti, če jim ne povemo, kako.

 

Konstantna nihanja energije so me spomnila na modrost, ki mi jo je mama velikokrat prišepnila: “Veš, cenjene dobrine so redke dobrine.” In na spletu to pozabljamo. Družbena omrežja nas preokupirajo in ves čas sopihamo, hlastamo za zrakom, ker lovimo svoj rep, ki ga nikoli ne bomo ujeli. Ničkolikokrat sem svojim naročnikom že povedala, naj si ne delajo medvedje usluge s pretiranimi plani, pa sem se še vedno ujela na lastne limance. 

 

Tokrat bom upoštevala materin nasvet. Enkrat za spremembo. Kaj zame pomeni, da so cenjene dobrine redke dobrine? Dobrine, s katerimi vsi trgujemo, so čas, energija, pozornost in denar. Teh nihče nima neomejeno. In jaz sem se odločila, da ti teh dobrin ne bom “kradla” samo zato, ker spletni svet pač tako funkcionira. Želim, da je:

  • ČAS, ki ga nameniš prebiranju mojih vsebin zate dobro preživet, produktiven čas v dnevu.
  • ENERGIJA, ki jo porabiš za razumevanje napisanega, po prebranem duplicirana.
  • POZORNOST, ki jo potrebuješ za poglabljanje v zapise, razlog, da je ne boš izgubljal/a ne vseh drugih koncih.

 

Moje pisanje je zastavljeno spoštljivo do tvojega (in mojega) časa, energije in pozornosti. Potem je tukaj v igri še zanja dobrina – denar. Nočem ti prodajati stvari, ki jih morda v tem trenutku sploh ne potrebuješ. Čeprav ponujam izobraževalne programe, si morda ob meni zgolj zato, ker me rad/a prebiraš, ne pa, ker bi potreboval/a znanje pisanja ali marketinga. In tukaj ne bom sprejemala kompromisov – ne bom ti težila, ne bom še ena kričačka. Dajem pa ti možnost in priložnost, da me pri ustvarjanju podpreš. Zakaj? Zato, da bom lahko ostajala zvesta sebi in še naprej pisala vsebino, ki v pozitivnem smislu spreminja tvoj vsakdan. Zato, ker želim tudi jaz svoje 3 dobrine (čas, energijo, pozornost) umakniti od prodaje k zgodbam. A za tak pristop potrebujem tvoje sodelovanje. Moje zgodbarjenje lahko podpreš na tri načine:

  • Deliš svojo izkušnjo z mojo vsebino na Instagramu in me pri tem označiš: @giaziva
  • Se pridružiš bralcem mesečnega cajtga za kreativce, po imenu TEKSTOČIPS, ki ga najdeš TUKAJ >>
  • Podpreš nastajanje vsebine s prostovoljnim prispevkom (za kafe ali čokolado) preko PayPal Pool-a. To storiš tukaj: paypal.me/giaziva

Prijava na novičke

Zgodbe. Znanje. Pripovedi. Trendi. Novosti. Učenja. Druženje. Vse to in še več -direkt v žilo (no, v tvoj inbox :D ).

Bralci pravijo *citiram*, da so moje e-novičke edine na domači sceni, ki jih preberejo od začetka do konca. Da bi še. Pa da imajo cel obred – si skuhajo kavo in v miru berejo. Kaj to pomeni zame? Eno ogromno čast. Hvala. Pa zate? Boš ugotovil/a sama, ko boš začel/a prebirati tedensko dozo zgodbarjenja. Pridruži se nam v insajderski bazi e-novičk.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Živa

Sprehajajoč se med zgodbarjenjem in tekstopisjem. Skrita v gozdu z leposlovjem, čvekava na Instagramu z marketinškimi prijemi na dlani. Vse dobre stvari so tri, je vedno z nagajivimi očmi dejala moja babi, ko mi je v dlan potisnila troje sladkarij. In moje pisanje je ravno tako sestavljeno iz treh dobrot: predajanja znanja in učenja trikcev marketinga; vabila k razmisleku in vpogledu vase; ter čistega užitka ob pisanju / branju zgodb.

Naj se vsaj za trenutek brzenje mimo dražljajev vsakdana umiri, ko si dovoliš predati se črkam, besedam, stavkom pred teboj.

SPLETNI SVET

Prodaja s pomočjo ritualov

Rituali niso samo neke voodoo čudaške coprnije, marveč se jih oglaševalci prav spretno in prefinjeno poslužujejo. Odkrij kultne oglaševalske rituale in ugotovi, kako lahko tudi ti svojo ponudbo povežeš z njimi.

PREBERI »
ZGODBARIM

Kaj delo-vanje je in kaj ni?

Čas je, da odvržemo miselnost, da delamo, ker to pač moramo početi. Ali pa zgolj zato, da služimo naš “kruh vsakdanji”. Delo-vanje je tvoj doprinos družbi. In pot, ki si jo izbereš, ker na njej spoznavaš sebe in (hopefully!) postajaš boljši človek.

PREBERI »

Cajtng za kreativce. Mesečnik z rubrikami, ki se raztezajo od konkretnega znanja do svobodnjaškega vsakdana ustvarjalcev.
Že od 2,99 €/m.

Individualne rešitve za brande, ki si upajo štrleti iz povprečja. Hitri pregledi tekstov, mentorski pristop in zgodbe, kot si jih nisi povedal/a še nikoli.

Artistična avantura

Nahrbtnik trikov in navad za bolj kreativen vsakdan brez megle v glavi. Brezplačna serija novičk, kjer najdeš devet načinov za prebujanje speče muze navdiha in lahkotno ustvarjanje iz dneva v dan.

S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov. Brez skrbi, nobenega spama, emailov tretjih podjetij in druge navlake.
Samo vsebina, vezana na spletno stran Gia Copywriting. Varovanje zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani se strinjate s piškotki. Varstvo podatkov.