Pisanje tekstov za spletno stran
30-DNEVNI IZZIV ZA POPOLNO PRENOVO BESEDIL NA SPLETNI STRANI

“A website is a window through which your business says hello to the world.”
-

Tvoja spletna stran je kot izložbeno okno trgovine. Če s čisto vsakim elementom ne privablja mimoidočih oči, potem nimaš ravno idealnega izhodišča za grajenje skupnosti in prodajo svojih izdelkov/storitev.
Kaj ti bo dizajn, če nimaš tekstov?
Si se tudi ti ujel/a v zmotno idejo, da potrebuješ zgolj lepo spletko? Potem pa si ugotovil/a, da ti še tako krasen dizajn nič ne pomaga, če na strani ni efektivnih tekstov? Takih, ki bi v bralcu sprožili polet metuljčkov v trebuhu in jih prepričali, da se vsakič znova vrnejo na tvojo stran, kupijo še kaj in te priporočajo naprej. Kar je dizajn za oči, so besede za srce. Nahraniti moraš tako težnjo po estetiki, kot poskrbeti, da se bralčevo srce zaljubi vate.
Traja lahko mesece in mesece
Pisanje besedil za spletno stran je ena tistih stvari, ki jo kar potiskamo ob stran. Za povrh vsega pa teksti nikoli niso zares dokončani. Spletno stran je namreč treba osveževati iz meseca v mesec.
Ali obstaja način, ki ti lahko pomaga napisati hudo dobra besedila za celotno spletno stran v zgolj mesecu dni? Da!

V 30ih dneh boš imel/a napisana vsa besedila za spletno stran! Vodim te korak za korakom, kjer spoznaš:
- 3 blagovne znamke (resnične!) ki so kot živi primeri za vso teorijo, skozi katero te vodim.
- S katerega zornega kota se lotiti brainstormanja in sestavljanja idej za spletko.
- Kako narediti raziskavo trga in pri pisanju zadostiti zahtevam trga.
- Kako odkriti in zapisati svoj “veliki zakaj” in svoj brand umestiti v širšo sliko.
- Načine, da zlezeš svoji stranki pod kožo.
- Svoje bodoče zavihke spletke in vso vsebino na njih.
- Pripravo wireframe-a (zemljevida) tekstov, da se nikoli več ne boš spraševal/a, kaj sodi kam.
- Ustvarjalni proces besedilnega moodboarda.
- Kako spletki vdahniti življenje in pravo energijo s pomočjo izbora besed.
- Kaj je to “fokus pokus”, ko pride do spletnega mesta.
- Načine za gradnjo učinkovitega prodajnega lijaka (peščene ure), da bralce čim prej pretvoriš v kupce.
- Trike za pripravo osnutkov.
- Kakšni tipi naslovov vedno vžgejo in kako jih zapisati.
- Prijeme za pripovedovanje zgodbe (četudi misliš, da ti nisi pripovedovalec)
- Orodja, ki bodo tvoja besedila iz povprečnih pretvorila v bogato branje, ki se mu ni moč upreti.
- Vaje za kreativno pisanje - tudi na dan, ko navdiha ni od nikoder.
- Kako napisati vse najpomembnejše podstrani: vstopno, produktno, prodajno, kontaktno; zgodbo “o meni”, kako pisati blog in kako privabiti bralce v email bazo.
- S katerega konca se lotiti urejanja besedil in kako se izogniti “šlampariji”.
- Proces lansiranja spletne strani in povezavo z družbenimi omrežji.
Praktični vodič, ki bo iz tebe ustvaril osebo, ki samozavestno in suvereno predstavlja svoj brand na spletu.

To ni samo še en produkt, poln teorije. Vska ideja je podprta s praktičnimi vajami in primeri. Celoten produkt pa je zastavljen tako, da te ves čas vključuje. Po 30ih dneh boš imel/a napisane vse tekste, razumel/a boš, kako se lotiti priprave prodajnih ter vsebinskih tekstov in rezultati tvojega poslovanja bodo šli samo še navzgor! Kako se ti to sliši? Zavihaj rokave, greva veselo na delo!
Pridruži se 30-dnevnemu izzivu
Izbiraš lahko med dvema možnostima: ali se odločiš zgolj za izziv, ki te čaka v spletni učilnici; ali pa še za 5h individualnega dela z mano. Druga opcija ti bo všeč, če želiš, da spolirava tvoje tekste, da se bodo svetili kot ravnokar zloščena srebrnina.
DOSTOP DO IZZIVA
30 dni teorije, vaj, zapiskov in živih primerov
(časovno program ni omejen – po nakupu prejmeš dostop do spletne učilnice, kjer te čaka vsa vsebina)
IZZIV + PREGLED TEKSTOV
30 dni teorije, vaj, zapiskov in živih primerov
&
INDIVIDUALNO: 4h pregleda tvojih besedil za spletno stran & 1h Skype posvet z usmeritvami
Pogosta vprašanja & odgovori

Če si na spletu, potem je odgovor da! Izziv je primeren tako za prenovo tekstov, kot za njihovo pisanje od čistega začetka.
Ne. Z nakupom prejmeš dostop do spletne učilnice, v kateri ti je na voljo celoten izziv, razdeljen po dneh.
Uvodni nagovor v vsakem dnevu, PDF zapiski, študije primerov in interaktivne vaje v PDF obliki.
Vse kar potrebuješ, je dostop do interneta. Do učilnice lahko dostopaš s katerekoli pametne naprave (telefon, tablica, računalnik).
Nič zato! Vseeno je ali se lotevaš prenove ali pisanja od začetka – principi ostajajo enaki in jih lahko uporabiš v vsakem primeru.
Da te korak za korakom vodim do priprave osnutkov in poliranja besedil, dokler ne dobijo krasne preobleke. Ob koncu izziva boš imel/a napisana vsa besedila za svojo spletno stran.
Plačaš lahko preko PayPala, s kartico (vmesnik Stripe) ali po predračunu.
Seveda. Piši mi na hello@giacopywriting.si in z veseljem ti odgovorim.
Čvekamo na družbenih omrežjih